VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Illusion Jul 10, 2007, 07:53:02 pre podne

Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Illusion Jul 10, 2007, 07:53:02 pre podne
Dakle  vozim  Golf II GTI 1.8 16v i zbog nekih problema sa benzinom (ne radi mi k-glava) sam ubacio plin i tako shljaka.
Medjutim sinocj sam vozio auto nekih 15 km, stao kod drugara na kratko, izashao seo u auto, krenuo dalje i na semaforu mi se desilo sledecje: auto pochinje da trokira, gasi se, na vecjem broju obrtaja je kao sve ok tj. ne gasi se, ali chim pustim gas opet isto. Problem je shto mi sada ne radi ni kochnica, tj. servo kochnice, znachi kao ono kada se druka kochnica na ugashen auto i onda necje lepo da se stisne papuchica...

Vozim ga u toku dana kod majstora, ali ako neko zna odgovor (predpostavljam da je neko crevo ili neki kontakt) da mi odgovori. Hvala

P.S. auto sam vozio normalno, znachi bez izhivljavanja (te vecheri), znachi sve po propisima i nisam ga ganjao i samo je odjednom stao... Vode ima, ulja ima (motor), plina ima...

________________________________________________________

E... da... Treba mi neka shema za osigurache koji je za gde, poshto stvarno neznam, a zheleo bih sve da ih zamenim poshto mi se chini da je neko chisto onako nagadjao gde koji ide...
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Peki1980 Jul 10, 2007, 11:27:59 pre podne
zvuchi kao neko crevo jer si rekao da nemash kochnicu , dakle pogledaj sva creva koja idu ka servu, dakle neko mesto gde bi mogao da vuche falsh vazduh
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Kosta Jul 10, 2007, 06:47:09 posle podne
Proveri ono crevo sto ide sa motora na servo uredjaj za kocnice, onaj na koga je zavrnut glavni kocioni cilidar sa cantrom za kociono ulje.
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Rocky Jul 11, 2007, 10:19:55 pre podne
definitivno falsh vazduh na crevima i gubis pritisak na vakumu.
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Illusion Jul 12, 2007, 06:25:45 posle podne
Hvala vam ... Otkachilo se crevo koje ide do serva i to je bio problem.
Hvala vam josh jednom ...

Interesuje me da li neko ima shemu koji osigurach gde ide, poshto su mi dosta pomeshani... Hvala..
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: thebeast_16v Jul 12, 2007, 11:32:44 posle podne
Mislis po amperazi kako idu ili...?
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Illusion Jul 13, 2007, 03:17:37 pre podne
Citat: thebeast_16v
Mislis po amperazi kako idu ili...?
da, po amperazhi..
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: bane Jul 13, 2007, 01:43:40 posle podne
Za osigura
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Illusion Jul 13, 2007, 03:51:38 posle podne
Citat: bane
Za osigura
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Kosta Jul 15, 2007, 10:41:26 posle podne
Za taj problem otvori temu u ICE, ili  u temi gde predstavljas svoj automobil pisi sta radis na njemu i sta te muci.
Naslov: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Kosta Jul 16, 2007, 04:59:24 posle podne
Evo ponovo sam otvorio topic, samo nevidim kakve veze ima drugo pitanje sa naslovom topic-a?

Trebao si temu da nazoves:

" Golf II GTI 16v 1.8 by Illusion - problemi "

Razumite da je u pozeljno ocuvati preglednost foruma

Ovo neka bude samo opomena
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 15, 2011, 08:40:29 posle podne
Evo da i ja ne otvaram bzvz novu temu posto je u pitanju isto Golf 2 GTI 16V KR, pa cu ovde izloziti svoje probleme:
Auto sam kupio skoro, pre toga je stajao nekih 6,7 meseci i bio je prilicno zapusten.. Na njemu nisam nista menjao u vezi motora (svecice, ulje, kaisevi...) i ostale mehanike samo neke plastike i sitnice oko enterijera i izgleda posto je kao sto sam vec rekao bio zapusten i dosta je stajao.. Pa su najverovatnije ovi moji problemi uzroci stajanja auta..
1) Na leru kao da trokira, zalece, tacnije neravnomerno radi a prvi vecim obrtajima kao da stucne, zatrokira.. Na plin slabije ide, nekako je umrtvljen (mozda iz razloga sto nije sekvent vec obican marke BRC ili je mozda dosta zavrnut), na benz solidno ali opet to nije kao sto bi trebalo (posto sam ovde na forumu dosta citao i saznao da ovaj auto treba da ujeda).
2) Rucnu nikako ne mogu da nastelujem da drzi a skidao sam plocice da proverim, super su tj nisu jos za zamenu. Hvata ona nesto malo (cini mi se samo jedan tocak) ali to nije dovoljno.  :huh:
3) Instrument tabla mi se povremeno gubi i treperi, predjena km u levom desnom uglu mi se ne pomera i pise 0, a trenutno predjenu mi pokazuje normalno (ona koja moze da se ponisti i gleda se preko MFA tastera), u pitanju je digitalna (vec sam o tome detaljnije pisao u nekoj od drugih tema ali nisam dobio odgovor  :huh:)

E sad bih zeleo da cujem vasa misljenja i savete kako da resim svoje probleme i sta da zamenim.. Ja planiram da uradim sve servise (zamenim kais, svecice i ulje u motoru)  biggrin
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gedora Septembar 15, 2011, 09:17:46 posle podne
kad skines plin mozda i napravis auto od njega
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 16, 2011, 03:18:26 posle podne
Gedora ae malo pomoci, daj neki detaljniji odg..  batine  bonk rado bih ja skinuo plin i vozio samo na benzin ali dosla teska vremena, nema se!  blabla bleh ali posto se ne moze bez plina, razmisljam bar onda da zamenim ovaj uredjaj i ubacim sekvent?..  biggrin
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gedora Septembar 16, 2011, 09:10:51 posle podne
nemoze sekvent na tvoj auto. mora onaj koji imas vec na autu. jebiga odvezi ga kod majstora za plin da ti pregleda membranu i filter
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 17, 2011, 01:23:34 pre podne
I ja sam u pocetku mislio da ne moze sekvent posto nema el. ubrizgavanje ali dosta ljudi kad je videlo da imam obican rekli su mi kao za ovaj motor treba sekvent, cak kao i da moze da pukne glava motora zbog ovog plina.. wacko pa sam ja bio u dilemi..  :huh: planirao sam da ga odvezem kod majstora za plin nakon sto uradim sve servise. E sad bi hteo da cujem tvoje savete i misljenja, sta raditi od servisa i kako da resim gore navede probleme sa autom?  alealeee
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gedora Septembar 17, 2011, 07:28:39 posle podne
nemam nikakav savjet ni misljenje rekoh ti da sekvent nemoze na kr,pl 16v. ti ljudi koji su ti gledali auto i rekli da ti treba sekvent su sabani. znaci odluci se dal ce ti auto biti pravi gti 16v ili les kao sto je sad. za problem br 2 moraces zamijeniti zadnje kocione cilindre i eventualno sajle rucne. problem br 3 je digifiz ili ti digitalni insrument taho koji ima svoj rok trajanja isto kao i jogurt- ako ga drzis na suncu duze vremena mora zavrsiti u kontejneru. moze se mozda razblaziti s necim ali to nije to. tako je i sa tvojom tablom. moze se praviti ali ce trajati par dana i opet ce poceti da brlja kad tad. znaci trazi drugu.
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 17, 2011, 08:27:09 posle podne
E ovo se zove potpun odg, hvala! clap problem br 2 jel se to moze resiti samo zamenom zadnjih kocionih cilindara ili moram i klesta komplet da menjam (s'obzirom da prilikom kocenja koce sva 4 tocka samo sto rucna ne hvata)?  :rolleyes: u potrazi sam za drugom tablom a dok ne nadjem drugu sta ovo mojoj da radim tj sta joj odlazi i kako mogu privremeno da resim problem dok ne nadjem drugu? i odakle kablovi dolaze u ona dva dzeka sto se kace na tablu (znam da za brzinu dolaze sa menjaca, za obrtaje sa bobine a ostali?), hteo bih da proverim, imam neki utisak da kablovi negde gube kontakt?  biggrin
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: mladen03 Septembar 20, 2011, 10:28:16 posle podne
Ja ne bih cackao oko table, gubio i vreme i zivce. Kad budes u mogucnosti da uzmes drugu tablu (a potrudi se da to bude sto pre) uzmi, ne zbog brzine i obrtaja, vec zbog temperature motora i ulja u motoru ukoliko je ima na toj tabli. Ne znam kako cene delova za GTI stoje naspram onih za obicnog golfa sa 1.6 motorom pogonjenim na benzin, ali ako su iste ili makar slicne, bezobrazluk je reci da je bilo sta na njemu skupo  ;)
Nisam nikada imao gti, ali se slazem da nije za plin. Ja sam imao 1.6 benzin sa karburatorom i imao sam pedantno ugradjen plinski uredjaj, ali 1.6 je druga prica. Ne zbog konstrukcije motora, vec zbog renomea. Licno smatram da jednom GTI-u ne dolikuje plin. Da ga imam, vozio bih ga na benzin (licni primer dajem - vozim Citroen XM 2.0i na benzin iz kojeg sam pre toga izvadio plin koji je prethodni vlasnik stavio). Ukoliko ne bih imao za benzin - smatrao bih da ga nisam dostojan, i kupio bih 1.6 pa drljao na plin kao nekada sto sam. Otisao sam sada daleko od teme, ali sticem utisak da bi vlasnik hteo da se vozi u GTi masini, ali jeftino. Kao kada bi neko pozeleo yuga sa koznim sedistima i klimom. Jednostavno mi ne ide jedno sa drugim.
Elem, puno pozdrava svim forumasima VW foruma posle duzeg vremena odsustvovanja  clap
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gt3 Septembar 21, 2011, 09:04:39 posle podne
 lollol
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: mladen03 Septembar 21, 2011, 09:28:37 posle podne
lollol
Jel da je dobro   yupi3ti
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 24, 2011, 02:27:23 posle podne
Tablu sam batalio posto se tesko nalazi a i sad kao nemam vise problema sa njom.. sve na njoj radi samo sto se za temperaturu malo slabije vidi tj dosta su bledje crtice od ostalih ali se ipak vidi :rolleyes: Za plin se potpuno slazem sa tvojim misljenjem, ja bih ga rado skinuo ali kako vozim plasim se da cu ga 2 dana voziti a 5 odmarati u nedelji..  bonk  biggrin a i nisam se bas navikao da nmg za 1000din da predjem ni 100km posto sam pre ovog golfa imao mk2 1.6d koji je sa MOJOM voznjom prelazio 130-140 a sa caletovom skoro i 200km  lollol a i pored ovog GTI imam clia 1.5dci sa kojim prelazim nekih 130km za 1000din  biggrin zato sam GTI i 'prodao' tj trebao je sutra da ode, ostavio covek kaparu ali sam ja baksuz i budala pa sam danas hteo da se izdivljam s'njim posto nisam stigao za ovo kratko vreme jer je slabo isao sve dok nisu zamenjene svecice, nastelovan plin i jos neke sitnice sredjene.. i danas se desio problem, vozio sam ga nekih da kazemo 5 km bas ludacki, kako se kaze u crveno i pri kraju voznju okrenuo sam ga na jedno UZBRDICI i u povratku kad sam krenuo pocela je da mi trepuce lampica za ulje i da pisti.. ugasio sam ga i odmah izmerio ulje, bilo je skoro na max (posto se jos nije sleglo). upalio sam ponovo auto, lampica nije sijala, na leru je radio ok, kad sam krenuo nekih 100-200m opet isti slucaj (lampica treperi i pisti), ugasio sam ga i pozvao drugara da mi donese ulje da dolijem jer nisam bio siguran da sam lepo izmerio jer je ulje bas retko i ne moze bas lepo da se vidi na meraci koliko ima.. dolio sam nekih 100-200gr, upalio ponovo auto, na leru nije sijala lampica niti je pistalo, dao sam mu mali gas kod motora (preko sajle za gas) i culo se neko lupkanje, zvecanje, nzm bas kako tacno da opisem i odmah sam otisao da ga ugasim i u tom trenutku je ponovo pocela da treperi lampica i da pisti..auto sam doslepao kuci. e sad nzm u cemu je problem, mozda je prolupao, mozda ima neke veze sa zamenom ulja posto sam juce zamenio u ulje i filter za ulje.. Sipao sam Mobil Super 1000x1 15w-40.. sad sam zvao neke majstore, jedan mi je rekao da je mozda prolupao, drugi da je mozda zapusila uljna pumpa jer je auto stajao nekih 6,7 meseci a ja prilikom zamene nisam ocistio karter i ulj. pumpu.. dva drugara su mi rekla da to mobil ulje ne valja i da je dosta retko, jednom je drugu bas zbog tog ulja prolupala mk4..  boodala :huh:
ljudi pomazite, pa auto treba sutra da dodje kupac a ja nzm sta mu je, HITNOO!!!  blabla
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: bobanjp Septembar 24, 2011, 03:26:26 posle podne
meni se desava da lampica za ulje zapisti kad naglo skrenem u nekoj krivini,ali to samo tog trenutka kad skrecem posle je ok.E sad ne znam kakvo ti se to lupkanje cuje.
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Nikola GTi Septembar 24, 2011, 06:06:14 posle podne
druze tebi je auto prolupao, meni se to desilo, stajao je dve godine i ja i ortak ga pustimo na auto putu 200 i on prolupa, samo sto je kod mene zablokirao motor skroz, doslepam ga kuci, ubacim u rikverc i gurnem auto i motor pocne normalno da radi ali cim dam malo veci gas pocinje da lupa nesto, kada sam skinuo glavu, drugi cilindar sam mogao rukom gurnuti pal milimetara dole, skinem karter i na tom drugom klipu lezaj se istopio skroz, samo sam zamenio radilicu i lezajeve i dan danas radi kao zmaj..

a kao posledica svega toga kod tebe je verovatno da si izgubio pritisak ulja cim ti pali lampicu a ima ulja..
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 24, 2011, 11:17:33 posle podne
Evo ja sad skinuo izduvnu i poklopac motora, bregaste, podizaci su ok, kada zaverglam sve normalno radi i nista ne lupka.. a pre nego sto sam ga rasturio, auto je na leru radio normalno, samo kad mu dam gas i pustim pocne nesto kao da mu lupk..  blink Nesto mi se ne skida glava, nzm posle kako da ga uzupcim..  :huh: Da li da skinem karter i da pogledam kakvo je stanje dole ili ipak moram da skidam glavu?  boodala
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Nikola GTi Septembar 24, 2011, 11:20:46 posle podne
ako je prolupao u svakom slucaju moras da skidas glavu a cak i da vadis ceo motor. skini karter za sada i pogledaj letece lezajeve kakvi su
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: budjizeljko Septembar 25, 2011, 07:41:18 pre podne
ja sam imao isti slucaj,divljao sam nekih 200km i pred kucom mi upali lampicu od ulja,sta se desilo zakucala uljna pumpa,zamenio drugu i onda pun gas bez ikakvih problema,samo neznam zasto ti zvekece mozda je leteci lezaj
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: mladen03 Septembar 25, 2011, 09:33:26 posle podne
Tacno, to sam i hteo da kazem - ogromna je sansa da je uljna pumpa. Ako si nivo ulja proverio i kazes da je uredu onda je ili pumpa za ulje ili su zapusene te cevcice kroz koje ulje ide do motora. Zasto?! Pa evo: kada ga vozis normalno sa obrtajima do recimo 2500rpm podmazivanje nije potrebno u toj meri kao kada je na visokim obrtajima, recimo preko 4500rpm. Kada je motor na visokim obrtajima treba mu puno ulja kako bi podmazivanje bilo sto bolje - tada pumpa treba da maksimalno isporucuje ulje motoru kroz pomenute cevcice sitnog precnika. E upravo ako je pumpa losija, ona nece moci dovoljnu kolicinu ulja da daje u motor i zato svetli lampica. Takodje i ako je pumpa dobra, moze se desiti da su cevcice delimicno zapusene i da iako je pumpa u stanju da napravi veci protok, sudovi (tj te cevcice) joj ne dozvoljavaju da odradi svoj posao kako treba. Takodje, treba imati na umu da je moguce i jedno i drugo, pa popravkom samo jednog od ove dve stvari nece se znacajno promeniti stvar. Ako se ne varam, filter ulja si promenio skoro, pri promeni ulja, pa on ne bi trebao biti problem (i njega spominjem jer je i on jedan u "lancu" sistema podmazivanja kroz koje ulje prolazi). Problem dakle nije veliki, ukoliko ga nisi vozio tako dok nije imao dovoljno podmazivanje. Ako jesi toliko da je motor uspeo da nadrlja, e onda je gadno... Za nauk svima - cim se na kontrolnoj tabli upali lampica za ulje (ili stop) odmah gasi, sacekaj 2-3min, izmeri nivo ulja u motoru pomocu kontrolne sipke i dospi po potrebi. Ako ne treba dosuti, verovatno je nesto od onoga sto sam rekao u prethodnih par redova. Tada cekaj da te neko odslepa i ne pali ni na ler. A moli Boga da majstor utvrdi da je vrisnula kontrolna lampica ili onaj uredjaj zasrafljen u blok motora koji meri pritisak ulja u motoru. Ako se utvrdi da je to, pevaj!  ;)
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Nikola GTi Septembar 26, 2011, 11:09:16 posle podne
kada je meni zakucao motor, lampica se nije upalila, ali je digao temperaturu ulja na oko 130C , pretpostavljam da je bilo lose ulje posto je auto dugo pre togao stojao i nije bio vozen i to u svici gde su temperature zimi i do -25C, ali kod Nikole ako se upalila lampica najpre ce biti uljna pumpa pumpa posto je imao ulja u motoru
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gedora Septembar 26, 2011, 11:29:40 posle podne
lampa za ulje se upalila jer je poceo da gubi pritisak zbog losih lezajeva i radilice. na 16v zadnje sto ce se pokvariti i otici su uljna pumpa i ona crna sipka sto drzi haubu
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: nikola_petrovic_92 Septembar 27, 2011, 07:25:55 posle podne
Skinuo sam juce karter, bio je pun SIVIH opiljaka od lezajeva.. skinuo sam sve lezajeve, lezaj na prvom klipu je sav izgreban tj oguljen, pojeden ili kako se vec kaze, na drugom i trecem su ok a na cetvrtom je dosta istanjen i rasiren ali nema riseva.. radilica je izguljena tj ima riseve ali samo na prvom klipu. e sad nzm da li mora ona da se skida i da se nosi na obradu ili moze i ovako da prodje.. majstor mi je rekao da radilica moze da prodje onakva ali mora najverovatnije da se skida cetvrta klipnjaca, posto se lezaj dosta istanjio i udarao, pa je na ono donjem delu klipnjace sto drzi lezajeve izravnjao ono ispupcenje na koji leze lezaj i deformisao pa kao nije sad pravilnog oblika..  boodala e sad cini mi se da je i ventile pokrivio jer pred rasturanje kad sam ga palio nije mogao da sastavi rad motora..i imao je onaj zvuk a aspuhu..  wacko sutra cu da skinem glavu i videcu kakvo je stanje..  :huh: uljna pumpa je isto bila puna opiljaka, izduvao sam je i opravo i probao kao rucno i izbacivala je ulje ali to nije prava provera.. kako pravilno da je isprobam i jel treba da ocistim te magistrale, cevcice?
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: gedora Septembar 27, 2011, 07:32:16 posle podne
promijeni ti tog majstora sto ti je rekao da radilica u takvom stanju moze ostati bez obrade
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: budjizeljko Septembar 27, 2011, 08:02:32 posle podne
menjaj obavezno uljnu pumpu,jer sam imao isti slucaj ko i ti pa je majstor ponovo radio obradu radilice
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Nikola GTi Septembar 28, 2011, 01:24:44 pre podne
promijeni ti tog majstora sto ti je rekao da radilica u takvom stanju moze ostati bez obrade
big_boss

radilicu na obradu obavezno ili nadji drugu ako hoces standard da ti ostane a mozda i prodjes jeftinije sa drugom radilicom
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: Desmo Septembar 28, 2011, 01:59:47 pre podne
Uf..prolupa gegula na kraju...
Naslov: Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
Poruka od: mladen03 Septembar 28, 2011, 10:55:38 pre podne
lampa za ulje se upalila jer je poceo da gubi pritisak zbog losih lezajeva i radilice. na 16v zadnje sto ce se pokvariti i otici su uljna pumpa i ona crna sipka sto drzi haubu

 lollol lollol lollol