VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: pleomax83 Avgust 24, 2010, 02:42:52 posle podne
-
Bije mi 18-20l na 100km a ne ide nesto bas najbolje.imam K&N filter.
dal da stavim njegov fabricki filter ili isparivac preba novi?
-
mislim da je bilo jedno 10 tema o ovome, procitaj malo unazad ili koristi search
-
Druze, samo nadji dobrog majstora i on ce ti sve reci. Moj Golf 3 GTI je trosio na otvorenom ispod 10 litara, ali pri BAS BAS stedljivoj voznji. Pretpostavljam da si i ti ugradio obican uredjaj, a ne sekvent. Po gradu nema smisla ni meriti, trosi bas dosta i zavisi od PUNO faktora, na otvorenom se gleda potrosnja.
Ivan
-
imam isti taj motor imam i k&n ugradio sekvent kod rasica u bg,otvoreno 8.5l ibarska,grad 12l zemunjavascript:void(0);
-
Sada ce neko da ti kaze da pogledas datum :) :) :)
-
Pridavi ventil na boci biggrin
-
moze da bude da je odvrnut previse i gusi ga...trosi a ne ide!!
moras mu naci neku granicu
-
Jeste malo stara tema, ali ko zna možda nekome bude od koristi. Znači moja "trojčica" (1.8) troši oko 10l po gradu i oko 8-8,5l na otvorenom. Naravno sve zavisi i od kvaliteta TNG-a...ali u svakom slučaju 18-20l je sumanuto velika potrošnja.
-
Urek'o sam se. Posle zamene filtera gasa, potrošnja je nenormalno skočila. Filter sam menjao kod Rašića. Uglavnom sa 10l potrošnja je skošila na 17l wacko . Nešto definitivno ne štima.
-
Urek'o sam se. Posle zamene filtera gasa, potrošnja je nenormalno skočila. Filter sam menjao kod Rašića. Uglavnom sa 10l potrošnja je skošila na 17l wacko . Nešto definitivno ne štima.
kako ti vuce auto i jesi li skoro stelovao paljenje i smesu plina ?
-
Vuče kao da ga sam djavo goni biggrin. Nisam radio štelovanje, kao ni zamenu membrane (sada će neko da kaže "aha, to je to"). Danas sam promenio svećice i filter vazduha. Voziću ga jedno 2-3 dana samo na benzin jer mi se čini da smeša benzina i vazduha nije baš kako treba. Svečice su bile crne da crnje ne mogu biti. Teoretski sa promenom svećica i filtera potrošnja gasa bi malo trebalo da padne. Medjutim opet nešto razmišljam...čudno je to da potrošnja toliko skoči posle promene filtera...čak i da je do membrane i do štelovanja....mnogo je. Čak i da pušta negde...ipak to je 7 litara više na 100 km...osetio bi da smrdi.
-
Na svaku promenu vazdusnog filtera treba da se nasteluje gas, a to svaki majstor zna jer tako sam i ja prosao pa sada opet trosi normalno.
-
Jeste da je stara tema ali da ne otvaram novu.
Naime primetio sam da trosi prosek 14,5L plina pri voznji od 80-120 kmh, na bordu uvek pokazuje od 12-16l potrosnju. Danas kada je bila vrucina temp. motora je bila 92 c. i kada sam pogledao na bord pokazivao mi 9,5 L a pri 140 kmh ispod 11L. Veceras kada sam krenu da se provozam opet potrosnja 14L i na leru je otisla na 17,5 misli sta reci???
-
Pozdrav
Da li je normalno da troši 15-18L benzina ovaj motor? Sad sam prešo na 98oktana sipem mu za 1000din to je 6,33L i pređem oko 40-50km.
I kažu da sekvent nije baš najbolji.... Pa sam mislio da mu ubacim onaj elektronski, automacki ili kako se već zove, ali mi dosta njih kazalo da ne valja plin na ove motore.... Kažu da ima troši 25-30L itd.
Ko ima iskustva sa tim plinom? Da li se isplati to ubacivati?
-
beli jesi razmisljao da prodas trojku i da kupis sladoled?
-
Verovatno će i biti prodana... angry2
-
nije to za tebe beli, kupi 1.6d on kako god ga gonis trosi 5l :)
-
ja imam taj motor sa "obicnim"plinom evo 9-ta god i presao sam nekih 170000km na plin
od problema nista specijalno, neke sitnice ali to je u sustini odrzavanje...
trosi oko 6e na otvoreno i 10-11e u gradu zimi
kod nas je litar plina 0.65e pa racunaj
i vidji da li ti se isplati, a mislim da isplati i to debelo
i meni su govorili da ne moze bez sekvent u taj motor, a ja ti kazem kako sam prosao s obicnim uredjajem
-
Kakvo mu je ubrzanje sa tako naštelovanim plinom u odnosu na benzin?
-
bogdanPG hvala na odgovoru
-
beli a sam skoro 4 god vozio pasata 4 abf sa plinom koji nije sekvent. nikad se nije desila neka detonacija ili neko sranje za 65000km. auto je bio 100 posto ispravan i podesen. po gradu normalne voznje do 3000 o/min nikad mi nije trosio ispod 13-14l plina nabijem ga na penis. zimi i do 20. svaki dan prelazim 50-60km po gradu. nema jeftine voznje bez dizela nek prica ko sta hoce. izuzetak je jedino veletov golf 4 1,8t koji trosi 3,8-do 4,2 plina po bg... :53
-
gedora ovaj moj na otvorenom skoro mi pokazivao 7.2L a ovako po gradu 16tak litara zimi i 18.5L "BENZINA" da toliko troši plina pa i aj.... ali ovako je previše...kao hamera da vozim :) a taj "veletov golf 4 1,8t" koj je već nije za moj džep :)
Znao sam da troše mnogo ali ovo je preterano....
-
"zustre voznje!" lollol
Mozda ima nekog smisla sto su ljudi presli na sekvent plinski uredjaj, a ti "obicni" se prodaju po 50e+ sema za ugradnju bonk
-
Zna li neko koji je senzor toplote rashladne tecnosti za ecu , sa 4 pina ili 2 sto se uvrce u blok ???
-
Evo novo testiranje na otvorenom...
1200-1300km predjeno, oko pola puta predjeno bez klime ispalo je 6.1e na 100km, voznja je bila 90-120km/h, od toga je nekih 40-50km bila voznja oko 180km/h, a voznjom Cacak-Podgorica oko 110km/h u brdo 4-4500o/min bez klime bilo je 5.1e na 100km, a npr Bg-Cacak sa klimom istom voznjom mi je dosla cak i do 9e mada je bilo i 30-ak km gradske voznje
-
A sto se tice detonacija, moje iskustvo je samo dobri kablovi i svjecice i nasteluje se plin dobro i ne moze biti problema!!
-
to ima neka nova SI jedinica? euro/100km lollol
-
bogdanPG to je extra potrošnja.... jel imaš sekvent plin ili ???
-
Ne nego obicni LOVATO
-
Meni potrosnja bila 15L plina kod nisam skontao da je spalo vakum crevo sto ide na ecu, danas ponovo merio 11,4L i to sam ga malo gazio za razliku od proslog merenja