VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: acakololec Avgust 18, 2010, 06:08:45 posle podne
-
Sta je sta na ovoim slikama:
U pitanju je karburator elektronac PIERBURG Ecotronic 2EE
(http://a.imageshack.us/img59/5127/60286154.th.gif) (http://img59.imageshack.us/i/60286154.gif/)
(http://a.imageshack.us/img72/7529/32572469.th.jpg) (http://img72.imageshack.us/i/32572469.jpg/)
(http://a.imageshack.us/img13/2378/18972103.th.gif) (http://img13.imageshack.us/i/18972103.gif/)
(http://a.imageshack.us/img294/2622/97215435.th.gif) (http://img294.imageshack.us/i/97215435.gif/)
(http://a.imageshack.us/img829/6711/87348400.th.gif) (http://img829.imageshack.us/i/87348400.gif/)
Pre svega me interesuje koji od ovih delova na karburatoru je motor ler gasa?
Zatim delovi pod nazivima:
- Drosselklappen
- Drosselklappenansteller
- Vordrosselsteller
- Bypassheizung
Hvala.
-
i tebe muci ekotronik.... bonk bonk
-
nemas ti motor ler gasa a droselklapen ansteler ti odredjuje broj obrtaja tj ispravnoscu elektronike i same membrane u sebi
-
Evo ti ovo pa ukucaj i dobices znacenje.
http://translate.google.com
-
ajde kucaj ti pa mi kazi znacenje. Ja nekoliko puta probao i sa razlicitim recnicima ali ne biva.
-
Dobro znaci ta dzamutka regulise obrtaje i ler gas?! Kad sam zamenio komp koji je bio sprzen u upalio auto obrtaji su divljali od 500 pa sve do 3000 i tako sve u kgug pa sam menjao i ovaj droselklapen ansteler posle cije zamen je sve radilo super. Od skoro su poceli obrtaji ponovo da se malo cudno ponasaju i na leru umesto da steoje na 900 oni idu do 1100 i variraju u tom opsegu. Nebitno dali auto radi na benzinu ili TNG-u, isto se ponasa, ima nestabilan rad.
Pa sta da radim da resim problem, dali da odem do otpada i probam a zamenim droselklapen ansteler i vidim sta se desava ili postoji sansa da se ovaj droselklapen ansteler remontuje?
-
nema remonta, samo drugi
-
brate nadjes dobar karburator od 1.6 i dobrog majstora......
-
brate nadjes dobar karburator od 1.6 i dobrog majstora......
Bozija igra......pogotovo naci dobar karburator boodala
Taj PIERBURG mora da je imao nocne more kad je konstruisao te karburatore angry2
-
njima crkava pull-down dozna i parafinac u 90% slucajeva... sve ostalo sto se "pokvari" pokvari neki "majstor".........
-
njima crkava pull-down dozna
Jel to onaj veliki crni vakuum??? angry2
i parafinac u 90% slucajeva
Sta je to? blink
-
Da osvezim temu boodala boodala boodala
Danas sam se vracao iz Nisa i u toku voznje poceo karburator da me zeza. Podigo obrtaje na 2000 i ne smanjuje. Kad sam (nekako) stigao kuci probao da prebacim na benzin ali se auto gusi i izbacuje crni dim na auspusu, erovatno smesa nije dobra.
Dok sam bio u Nisu svratio sam do Corado servisa (servisiraju samo karburatore) i covek kako sam otvorio haubu tako kaze ne servisiramo to a tebi bih toplo preporucio da nebacas pare i menjas dozer (droselklapen ansteler) jer kaze da nov kosta oko 50eura i nece da traje vise od par meseci a polovan sam vec menjao i trajao je manje od godunu dana. Rekao mi je da stavim karburator od golfa 2 1.3 ili opel suze 1.3 dvogrlni sa oznakom 2E. Nikako 1.6 jer i oni imaju neki termo ventil koji se cesto kvari. Svako ulaganje u ovaj karburator kaze je kocka i neznas do kada ce da traje.
Sta da radim?
jde majstori, svaki savet je dobrodosao.
Hvala svima na savetima.
-
karburator od 1.6 normalan.... nema sta da crkava na njemu tj ima ta dozna koju ako kupis kvalitetnu traje 2-3 godine bez problema
-
Ta dozna kvalitetna gde ima da se kupi?
Meni na ovom karbratoru ta dozna pravi problem. Sad bio da probam nakon sto se motor ohladio i obrtaji napreduju, sad se od 3000 ne spusta. Probao da smanjim na isparivacu ler gas ali nece ni da cuje.
-
Sad sam obisopar majstora i svi me posavetovali da stavim karburator od golfa II 1.6 sa vodenim sauhom. Kosta kazu oko 50e sa montazom. Ja ih pitao za 1.3 a oni kazu da cu da izgubim na snagu.
Sta mislite?
Koji karburator, dali je ovo tacno za snagu i dali je cena OK?
-
Moj drugar ima golfa sa 1.3 motorom i dvogrlim karburatorom. Saug mu radi kao da je sad izasao iz fabrike.
-
Sad sam obiso neke otpade i jedino sto vredi a da sam naso je karburator 1.6 sa vodenim saugom i karburator 1.6 polu injection.
Ovaj majstor trazi 100 eura da mi postavi taj karb polu injection i da prepravi pumpu za gorivo i neku pumpu pored rezervoara. Dali vredi ovaj karb? On me ubedjuje da se ne kvare i da su dobri.
Sta vi mislite?
Ovaj sa vodenim saugom kosta 50eura.
E na jednom mestu su mi preporucili da stavim novi karb od zastave sve za 70eura.
Sta mi je ciniti?
-
Ovde izgleda samo ja pisem lollol lollol lollol
Danas sam obiso jos nekoliko otpada i nasao karb od 1.3 sa oznakom 2E, prodaju ga za 50-60eura. Jedini problem je sto oni nece da montiraju vec moram ja, i to na licu mesta jer moram da se uverim da radi. Tu mi jedini problem sto moram da postavim neku racvu sa koje cu da uzmem vodu za karb, zbog sauga.
Moze mala pomoc od majstora ili onih koji imaju isti karb, gde da postavim racvu, i dali ima jos koja caka u vezi tog karburatora?
-
Gedora evo slike motora pa mi kazi sa koja creva da uzmem vodu za karburator.
(http://www.dodaj.rs/t/1S/LZ/2B7xRLhV/dsc01826.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1S/LZ/2B7xRLhV/dsc01826.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/F/TR/3NAjs0xZ/dsc01825.jpg) (http://www.dodaj.rs/?F/TR/3NAjs0xZ/dsc01825.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/w/Ip/3yUp0oD9/dsc01824.jpg) (http://www.dodaj.rs/?w/Ip/3yUp0oD9/dsc01824.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/1i/B2/2VEYd6S2/dsc01452.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1i/B2/2VEYd6S2/dsc01452.jpg)
Hvala unapred beer
-
ja ti mogu dati Gedorinu adresu da mu naplatiš sve to što prepravljaš ode u majčinu
-
ja ti mogu dati Gedorinu adresu da mu naplatiš sve to što prepravljaš ode u majčinu
Prijatelju ne da si srocio recenicu jebo si mu kevu, ajde budi malo jasniji!
Jel neko razume sta je hteo da kaze?
-
tesko ces sam bez majstora prepraviti bilo sta na sistemu, taj ako za ruke i materijal za monopoint trazi 100eu nije mu mnogo pod uslovom da odradi sve kako treba
-
ma ja sam resio da sa elektronskim saugom vise nezelim da imam posla. ugrtadi cu ovaj karb sa vodenim saugom. zar nemogu da uzmem vodu sa onog creva (najbolje se to crevo vidi na prvoj slici) koje spaja usisnu granu i onu metalnu cev koja ide od vodene pumpe. skinem to crevo, sa metalne cevi stavim u jedan ulaz na karb a drigi ulaz prikacim na usisnu granu i to je to. sta mislis jel moze tako? mislim da je i obim racve kao i na tom karbu - tanko je crevo za razliku od ona za plin.
-
moze
-
A sto se tice struje? Dali je potrbna struja tom karburatoru, jel ima neku elek.diznu ili za nesto drugo?
-
ima, daj joj plus sa bobine
-
OK. Hvala na savetima. Sutra idem prvo da registrujem auto pa ako stignem idem da resim i karburator. Nadam se da je ispravan i da ce da mi posluzi bolje nego ovaj boodala
-
sad sam dosao od majstora. postavio sam karburator od 1.3 sa vodenim saugom i oznakom 2E. Karb je skinut sa golfa II stranca, placen je 50eura + 5 eura za creva za vodu, jos sam uzo poklopac u koji je sa okruglim filterom (ne pase ali kad je placen, naci ce se) i gumu koja ide ispod karba a iznad usisne grane koja takodje ne pase kod mene jer je 1.6. Poslusao sam Gedoru i otiso kod majstora koji radi iskljucivo karburatore i platio mu 10 eura da postavi i nasteluje.
Prvo smo postavili karb, namestili sva creva (za vodu i vakum) medjutim kad smo upalili auto - obrtaji preko 2000. Problem je bio u gumi koja ide ispod karba jer je sira od 1.3 i jedna opruga je zapinjala. S obzirom da nismo imali drugu gumu morali smo da obrusimo malo deo gume ali sa spoljne strane tako da nema nikakve veze sa delom na koji leze karburator. upalili auto po drugi put i radi, nastelovali prvo ler gas na benzinu, zatim na plinu. Jedino nisam mogao da proverim dali radi saug jer je motor bio vruc. To cu sutra. Za sada ima malo podrhtavanje obrtaja dok auto radi na benzinu ali ovaj majstor kaze da je to zbog toga sto karb nije koriscen i da ce tokom voznje da se to popravi. Presao sam 30km od majstora do kuce i auto bar za sada znatno bolje vuce i startniji je u odnosu na voznju sa karbom 2EE. Uspeo sam da ga izvucem do 130km/h na plinu, hoce da ide on jos ali putevi ne dozvoljavaju biggrin Sutra cu da vidim dali radi saug i da mu sipam malo benzina, pa da vozim malo na benzin. Ako neko ima neki savet u vezi ovog karburatora, slusam!
-
Jutros sam probao i radi saug. Za sada je sve OK, nadam se da ce tako i da ostane.
Hvala svima na savetima i pomoci.
-
(http://www.dodaj.rs/t/16/9n/4TZHw0BH/1.jpg) (http://www.dodaj.rs/?16/9n/4TZHw0BH/1.jpg)
-
Meni se isti to desavalo da podigne obrtaje i da ne spusta. Ja sam otisao u N.Sad u Biser servis i on mi je covek rekao da oce da im ode neki termoprekidac u automatskom saugu, valjda tako nesto, i da on kosta oko 5/6 hiljada. Ali je rekao da i ako on ode moze da se namesti uz pomoc nekih "poluga". Posle toga je radio ok.
-
Ljudi gde se na karburatoru pojacava i smanjuje ler gas ? Golf 2 1,6 je u pitanju.
-
ne diraj to ,ja sam obijelio sa tim samo majstor specijalizovan za karb. ili drugi stavljaj inace pierburg je sranje
-
Objasnicu ti lepo samo postavi slike i reci koji je karb u pitanju, Pierburg 2e, 2e2 , keihin ili sta vec.
-
Objasnicu ti lepo samo postavi slike i reci koji je karb u pitanju, Pierburg 2e, 2e2 , keihin ili sta vec.
Slikacu pa cu postaviti. A koju stranu karburatora, levu ? blink
-
Sa leve strane ali vise pozadi ka vozacu, malo je nezgodno, moraces mobilnim na macro i slikaj. Znaci otpozadi. Malo nezgodno.
biggrin
-
Sa leve strane ali vise pozadi ka vozacu, malo je nezgodno, moraces mobilnim na macro i slikaj. Znaci otpozadi. Malo nezgodno.
biggrin
Ne valja ova ? (ne obracaj paznju na crvenu strelicu)
http://i987.photobucket.com/albums/ae357/Vlada78BP/Drugaslika.jpg
http://i987.photobucket.com/albums/ae357/Vlada78BP/Prvaslika.jpg
-
Jel moguce da mi se povecala potrosnja plina zbog hladnoce? Trebao sam da imam plina jos za 30 km ali uzbrdo ugasi?! Ili je pak povecana potrosnja sto sam menjao karburator, ali mi cudno nisam dirao nista oko plina.