VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: YUPOWER Novembar 11, 2005, 01:29:15 pre podne
-
znaci sve je pocelo ovako...
...Takodje planiram da ovih dana po preporuci prijatelja, vlasnika Octavia-Taxi-ja, blokiram EGR ventil i da \\\"izbijem\\\" katalizator....Njegove Škode sa ovom izmenom i konstantnom vožnjom u gradu prelaze izmedju 450000-500000 km a mašine su i dalje bez
-
ja sam to vec odavno odradio :evil:
-
pa pricaj covece sta?kako?gde?koliko si dobio ako si nesto dobio?sta si izgubio ako se nesto izgubilo?
-
ja sam danas bio kod mojih majstora koji mi odrzavaju kola vec skoro 10 godina i oni su potvrdili da je to dobro da se uradi i da je poduhvat veoma prost-mada verujem da cu ja morati pola motora da izvadim da bi to uradio :cry:
a evo zasto :shock:
-
Bio sam danas kod Dr.Boce u Arandjelovcu, malo radi upoznavanja a malo radi igranja oko EGR-a.
-
ja danas menjam ulje i ja to sve lepo zavrsim kad reko daj da skinem crevo sa usisne grane da vidim da li se zaprljala i kad sam video bilo je :roll: zaprljano,umasceno,katastrofa sad ne znam da li je do goriva(\"par puta\" sipan obican dizel) ili je taj egr,steram mu ga!morace da ide na redukciju kao kod tetka!
Tetak jel ide bolje auto sada?
-
boki,evo gde se kod mene nalazi EGR,skroz pristupacno,ne kazu dzabe da je ova serija motora najzahvalnija i najpouzdanija :?:
(http://img474.imageshack.us/img474/4053/18bb.jpg)
(http://img474.imageshack.us/img474/3140/28fs.jpg)
-
ha,jeli ti hoces da se pohvalis da si ofarbao motor
dobro izgleda-sad ti je sve crveno i T i D i I :shock: :roll: :oops:
nego da pitam TETKA:
koliko te kostalo kacenje auta u VW posto ako mi se isplati ja cu cas da skoknem da to prestelujem i da mi urade to povecanje snage-nije opasno+1L
ja sam joce zvao mog elektricara i on mi je rekao da netreba da se dira to auto ide normalno e sad sta ti mislis dali je bolje spreciti nego leciti ili da nediram nista???
pozdrav svima
-
glogi pronasao sam ventil na istom mestu je kao i tebi samo je tvoj motor nekako za 90 stepeni okrenut u stranu nego moj u golfu meni su slova TDI okrenuta napred elem skinuo sam usisnu granu i :shock: nisam verovao da ima toliko prljavstine moram obavezno da uradim redukciju egr-a ili cak i da ga potpuno zatvorim tako da power ako znas da skines usisnu granu skini i ocisti OBAVEZNO.Auto se skroz drugacije ponasa a ne dimi skoro uopste.
-
glogi pronasao sam ventil na istom mestu je kao i tebi samo je tvoj motor nekako za 90 stepeni okrenut u stranu nego moj u golfu meni su slova TDI okrenuta napred elem skinuo sam usisnu granu i :shock: nisam verovao da ima toliko prljavstine moram obavezno da uradim redukciju egr-a ili cak i da ga potpuno zatvorim tako da power ako znas da skines usisnu granu skini i ocisti OBAVEZNO.Auto se skroz drugacije ponasa a ne dimi skoro uopste.
pa pazi brate meni je nedavno puklo to usisno crevo,bila je pukotina jedno 5 mm,na samoj ivici selne,auto mi nenormalno dimio,nije isao ni za qrac,a majstor mi bio na godisnjem,nijedan drugi nije uspeo da provali sta je dok se on nije vrati sa godisnjeg
-
aha pa zato ti je pusio auto kao lud na prvom VW skupu i zalio si se da nece da ide
secam se vrlo dobro :wink:
-
Meni je to Dr.Boca sa CB foruma uradio fraj.Platio sam samo aditiv za gorivo koji sam gore pomenuo!Koliko je blokada EGR-a potrebna ilustrujem
-
e pa onda necu da razmisljam i imam to da izvadim ovih dana samo da mi se ukaze prilika :wink:
a kad budem bio u prilici finansiski i vremenski skoknucu do cacka pa cu da uradim taj mali tuning od 6-7konja-jebes jedan litar vise(izvinjavamo se na izrazavanje )
a i neskodi da malo pogledaju po sistemu sta nevalja :wink:
pozdrav
hvala na informacijama
-
evo ljudi da vam saopstim rezultat danasnjeg rada
Operacija uspela,pacijent mrtav :roll: :evil:
skinuo sam EGR ventil i prvo sam posmatrao kako to sve izgleda i mogu vam reci da i nije bio toliko zapusen ali ipak sam ga zatvoriju uz pomoc novcica od 20din
kada sam upalio auto odmah sam primetio mirni rad motor i kad sam obrnuo jedan krug primetio sam i se motor bolje odaziva na gas i da je turbo rupa drasticno smanjena verovatno zbog toga sto izduvni gasovi sad idu direkno na turbinu tako da vam mogu samo reci da uradite to :wink:
PS:katalizator necu da diram jer mislim da jos nema potrebe
pozdrav
-
mamicu mu da prostite i taj EGR, kod mene na dvojci je drugaciji malo ali shvatio sam poentu. O dizelima sam mislio da znam mnogo, ali taj fucking EGR niko mi nije nikad pomenuo. Samo sto kod mene koliko vidim ne moze da se tako lako otvori, ali ako ne nadjem rjesenje, ima da nabijem chep, ili ti kajlu u crijevo pa kud puklo. jel zna neko kako se to radi na dvici golfu, ili ima neke slike rada, ako ja uspijem da to rijesim sam postavicu slike.
E bas sam bosanac, ja mislio jos da to cuva motor
U stvari ako je ovo cudo sto sam ja krstio kao EGR uopste to za sta ga smatram, i ako to ima kod mene, uglavnom ovo cudo vraca gasove nazad to vidim
-
e kakav kukavni egr na golfu 2, ja veca budala sto sam povjerovao, toga jednostavno nemaaaa,92 nisu nijemci jos toliko vodoli racuna o eko zastiti, pa su smisljali pametnije stvari a ja shaban mislio od ventila za ogranicavanje pritiska da je taj egr, u stvri prvo sam mislio da je ono ispod turbine cudo sa onim rebrastim dijelom, doduse ni sad ne znam sta je to, ali nije taj egr sigurno, jer iz te budzevine izlazi sano vod ulja koji napaja usisnu turbinu sa uljem, sta li je to , ko zna
a ubio sam se ko nijemac i poskidao i usisnu i izduvnu granu , a one budjave c prstenove koji vezuju izduv sa turbinom moram nekako da rijesim pod hitno, lakse motor izvaditi nego skinuti i postaviti ta dva drzaca.
-
polako stari moj, niko se naucen nije rodio, ja nisam vodoinstalater, nego oficir, i sam sam rasturao motor od 38 800 ccm, malo li je, pa sto ne bi i golfov, cak sta vise, lakse na njemu nego na zastavi odraditi sve.
polako, ucimo, pa zar nije to svrha forume, niko se nije naucen rodio, e sad sto ne znam za egr, vidim da nisam jedini, i da skoro niko i nije znao za njega, radio sa mnogo motora na golfu, ali nikad se nisam zanimao sa tim dijelom, grane i turbinu jednostavno skinem i odvojim, ne cackam, ali sad znam i da nema egr, sto je novo iskustvo
ne zamjerite,skrenuh sa teme, ali polako, vraticemo seeeeeeeee
-
Ima li taj EGR ventil i na benzincu 1.8 turbo?
Skoro sam zamijenio filtere,svjecice,izbio katalizator,ali opet mi ne radi bas kako treba.Doduse mnogo bolje ide,ali malo nemirno radi. :!:
-
pa po tome sto je tetak objasnjavao mislim da nema a i po mojim iskustvima isto mislim da nema
-
Jel zna ko kako se reprogramira EGR pomocu AUTOTAP ili VAG-COM. U pitanju je Bora TDI , 74kW, ATD motor (PD)?
-
Vidi, na Cannon Ball forumu(Dijagnostika) postoji lik \"Dr.Boca\".On je auto-dijagnosti
-
Pa, i jeste. Nekih 200+ km. U svakom slucaju hvala.
-
Nasao sam. Za PD nema reprogramiranja EGR-a.
-
Ima li skoda octavia 1.9 TDI i crveno `99 god, EGR ventil i kako ga je skinuti i kako joj je skinuti katalizator?
-
Dizem staru temu, ali nema potrebe za novom kada je ova vec tu...
Naime radi se o problemu koji imam od kako sam kupio auto prosle god. Pisao sam o tome u jednoj temi ovde... Sijala mi je check engine lampica i bio sam kod 5-6 razlicitih majstora i niko nije znao da nadje kvar a svi su uzimali pare. Jedino ovi u ovlascenom servisu ni dinara nisu uzeli.
Danas mu menjao ulje i spazim da je jedno malo crevce preseceno i zapuseno. Radi se o vakum crevu sa EGR ventila. Neko nestrucan je izgleda pokusao na taj nacin da ga zapusi. Skinem EGR ventil, zapusim ga sa dihtungom koji nema rupu u sredini kuda prolaze gasovi, namontiram, probam auto kako ide i lampica se ugasi clap I ide mi malo bolje na nizim obrtajima, sto mi je i bio jedan od problema, pored trokiranja motora kada je hladan.
Samo me sada interesuje gde na usisnu granu ide to vakum crevo, da pogledam i tamo kako je zapuseno. Inace 1.6 16V motor biggrin
-
Lampica se opet upalila i gasi se povremeno. boodala Ali bar nema onog trokiranja kada je hladan tako da to ipak jeste bilo do egr-a. Jos samo kada bi neko znao gde vodi ono vakum crevo biggrin
-
Ljudi znaci treba zapusiti taj EGR ventil, i auto ce da ide boje jel tako?
Ima li kakvih posledica od toga,i kakaw je princip kad se to zatwori?
Moze li neko detaljnije da mi objasni kako da ovo odradim na passatu 1.9 TDI PD 85KW
Moze li doci do pucanja turbine ako se to zatwori?
-
Ljudi znaci treba zapusiti taj EGR ventil, i auto ce da ide boje jel tako?
Ima li kakvih posledica od toga,i kakaw je princip kad se to zatwori?
Moze li neko detaljnije da mi objasni kako da ovo odradim na passatu 1.9 TDI PD 85KW
Moze li doci do pucanja turbine ako se to zatwori?
Tebra pogledaj ovde, mozda malo olaksas sebi dilemu mahac
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=17883.msg174623#msg174623
-
mozda da spojim ove dve teme u jednu i premestim u tehnicki kutak misli1
-
Nemoj tamo... Tamo su celicne felne teKnika lollol
-
Kosta svi TDI motori imaju EGR ventil clap
-
23 Septembar 2006, kada sam pisao post nisam znao za tu skodu, do tada nisam nikad ni video octaviu ispod haube lollol
To je vw motor tako da je dalje sve bilo jasno ;)
-
pozz ja sam novi clan mozda nisam dovoljno jos listao forum pa nisam upucen, blokirao sam egr ventil tako sto sam zapusio cevčicu, ali elektronika javlja grešku pali se zuta lampica ona kao helihopter, pa me interesuje da li moze da se blokira i elektronika i da li postoji neka opasnost? u pitanjiu je passat 2005 godiste 130ks.
-
moj mirko kad bi se tako nalazili odgovori posle 2 posta.... ili kad bi majstori koji rade po 15-20god na svakom golfu5 ili novijem pasatu koji im pravi probleme nalazili odgovore na forumima svi bi bili majstori...
da se slaze elektronika i blokira egr na novijim vw se jos uvijek puno placa ;)
-
Ljudi jel je moguce da mi trosi ulje zato sto sam zatvorio EGR,jer mi je owaj servis bas potrosio ulja,a dok je bio otworen nije kapi trosio.
Sipao sam isto ulje,castrol edge...
Juce sam bio kod majstora i vidio da ima bas masu ulje na EGR...