VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Radenko GTI Avgust 13, 2010, 01:24:23 posle podne

Naslov: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Radenko GTI Avgust 13, 2010, 01:24:23 posle podne
PozdravW drugari.Zeleo bih da cujem vasa iskustva i preporuke na sledecu temu.Naime Imam Golfa2 1.8 GTI 16 V sa k glavom i mucim muke sa njom.Koje su posledice ili ako ima i prednosti ako bih skinuo k-glavu i stavio karburator.Valjda ne bih imao vise problema sa radom na benzin. Za koliko bi se smanjila snaga,da li bi se povecala potrosnja plina i sta se tu sve mora menjati.Koliko bi to sve kostalo,otprilike.Unapred zahvalan na preporukama i objasnjenjima jer znam da sam se obratio na pravom mestu. bonk
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: GILE_GTI Avgust 13, 2010, 01:32:24 posle podne
a kako mislis da na 16V stavis karburator???  blink
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Radenko GTI Avgust 13, 2010, 04:03:41 posle podne
Neznam,znaci i dali moze uopste?
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Wele Avgust 13, 2010, 04:21:36 posle podne
kad smo već kod te K glave jel može neko objašnjenje u vezi iste i zašto svi kukaju zbog nje?
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: MEDA Avgust 13, 2010, 06:03:36 posle podne
Zasto nebi mogao karb na 16V?

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4688.0
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gedora Avgust 13, 2010, 08:06:38 posle podne
mogu jedino 2 dupla karba kao sto nosi alfa75 itd ali ti treba adapter za te karburatore koji kosta oko 300eu. k glava je jedan od boljih sistema ubrizgavanja koji je samo pregazilo vrijeme i uopste nije penis, k glava postaje penis posle stelovanja nepismenih i priucenih majstora. imao sam je na svom golfu i auto je sa 192ks radio ko sat ;)
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: marko.jovanovic Avgust 13, 2010, 09:52:12 posle podne
Za 16v ne znam ali sa 8v kad skines k glavu i stavis  karburator osecaj u voznji je kao da imas duplo manje konja. Potrosnja ti ostaje ista.
Bolje to da oteras kod dobrog majstora da uradi kako treba nego da budzis i pitanje je sta ce ispasti + mozda treba prepravljati nesto u vezi plina
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: GILE_GTI Avgust 13, 2010, 09:57:59 posle podne
k-glava je nikad prostija i nikad pouzdanija stvar.....jedino ne moze k-glava i plin zajedno.... nikako......
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gridcaha Oktobar 15, 2010, 07:19:09 posle podne
I ja isto planiram na 16v motoru da skinem K-glavu jer ne znam sta cu pre, da poludim ili da zapalim auto zbog nje...nikada ne znam kada ce da upali, da nisam ugradio plin ne bi mogao ni da vozim auto...nema ler, startovanje motora je rulet, kada je vruc motor tek onda nece...ma uzas....ili cu vratiti 8v sa karburatorom ili bacam K-glavu i stavljam karburatore... angry2 angry2 angry2

verujem da je to ok sistem ubrizgavanja ali kada nema dovoljno majstora da je sredi pa moras traziti altrnativu, najradije nebi nista menjao ali muka me naterala!!!  blink wacko
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Audi 80 Oktobar 16, 2010, 12:36:34 pre podne
Na mom Audiju je K glava i u kombinaciji sa plinom je vec skoro 6 godina. Nemam nikakvih problema, ali sta je bitno - da se auto povremeno vozi i na benzin. Palim makinu na benzin i vozim dok se malo ne zagreje motor, a gasim ga tako sto rucno prebacim na benzin pre gasenja. Majstor posle ugradnje TNG-a mi je rekao da bude 1/3 voznje na benzin, a 2/3 na plin. Ima i sredsvo Marly koje cisti kompletan sistem od rezervoara do motora gde god tece benzin. Takodje postoji Marly aditiv na bazi grafita koji se sipa sa benzinom i drzi stalno podmazan sistem oko ventila, jer ga plin isusuje i propadaju gumice. Ranije je malo teze palio na benzin pogotovo kada je vruc motor i ispostavilo je se da su majstori pri ugradnji plina uzeli + granu struje za plin (prekidac) sa grane gde je benzinska pumpa. Otisao sam kod elekticara samo za VAG vozila koji je to konstatovao i ugradio je relej, tako da sada nema nikakvih problema. Pali ko blesav i na plin i benzin - nema razlike.
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gridcaha Oktobar 16, 2010, 01:34:45 posle podne
Da, u pravu si, trebalo bi voziti i na benzin upravo zbog navedenih razloga ali ja na benzin ne mogu da vozim jer K-glava ne dozvoljava....nemam ler, ne vuce nikako, stuca, dimi kao lud, baca crni dim na benzinu kao da vozim dizela...rado bi ga nekada proterao na benzin da ozivim sve konje koje imam, a ovako, kao da imam 1.3, a placam registraciju za 1.8...greota od Boga sto ne mogu iz 16v KR masine da izvucem fabricki maximum  bonk angry2
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Audi 80 Oktobar 17, 2010, 12:25:54 pre podne
Idi do majstora, mogu da ti ga preporucim ako ne znas kod koga, da vidi sta je u pitanju, pa ako je K glava kaput, menjaj je (nadji polovnu na otpadu) i ubuduce vodi racuna - voznja i na benzin, pa ce biti opet stara makina sa puno konjica. :)
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gridcaha Oktobar 17, 2010, 12:49:48 pre podne
kod svakog majstora kod koga sam isao otvorim haubu i samo cujem, ajoj, k-glava 16v, to ne radim.... angry2 definitivno nisu pravi majstori ili se boje famozne glave!!!
ajde preporuci, sta da radim....hocu da vozim na benzin, kao nekada kada je cale vozio 8v sa k-glavom, pa to je letelo naspram ovoga!!! boodala
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gridcaha Oktobar 17, 2010, 12:52:29 pre podne
a da kupim "novu: na otpadu, koliko mi to vredi, mozda je u jos gorem stanju od ove moje!  blink wacko
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: Djole DMC Oktobar 17, 2010, 05:28:43 pre podne
Te na otpadu bi trebale da budu dobre jer su sa stranaca koji nisu vozeni kod nas.
 Mislim da je glavni problem kod tih auta sam nacin ugradnje plina. Imam drugara koji na audiju A6 2.0 16V ima plin, za 6 godina nikad ga nije zezao, kum na 80 B3 1.9 8v isto, za 4 godine nikad problema i komsinica na GTI2 16v, radi kao sat dok znam masu njih koji ce zbog toga da izlude.
Naslov: Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
Poruka od: gridcaha Oktobar 17, 2010, 12:50:36 posle podne
Ok to da nisu vozene kod nas ali tesko da je moguce da samo prebacim glavu sa drugog golfa na moj bez ikakvog podesavanja, ni jedan motor nije isti, a kada se dodje do tog podesavanja glave ode sve u k....  boodala

Ja vozim plin 6 godina i nikada me on nije zezao, presao sam brdo km i nikada problema, ja kada upalim auto, ako uspem, jer pali na benzin, posle prebacivanja na plin mogu da vozim na mesec ako treba, ali ne smem da ga gasim nikako jer ce tesko da upali vruc!!!

Npr kada sam isao pre 2 godine u barselonu nisam gasio auto, i na pauzama mi je radio, jedino su mi pravili problem kada tocim plin da ga moram ugasiti ali lepo zamolis ljude i objasnis u cemu je stvar, nemas akumulaor, recimo, i sipaju ti!! lollol