VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Radenko GTI Avgust 02, 2010, 10:51:39 posle podne
-
Pozdrav drugari.Nov sam na forumu pa ne zamerite ako ponekad i pitam nesto glupo jer sam laik sto se tice problema koji imam.Imam Golf2 1.8 GTI 16v.Skoro sam ga kupio.Ima 102KW,k-glavu,plin-obican...Jos kad sam ga kupio nije hteo da pali na benzin.Jednom sam i uspeo da ga upalim na benzin ali je poceo bas da dimi i nije radio lepo.nakon toga sam imao i detonaciju na protokomeru(klapni).Inace klapna ima po 1-1.5 mm lufta od zidova na protokomeru.Na plin radi odlicno s tim sto kad je hladan moram da ga drzim na gasu nekih 5 minuta jer se gasi.Kad se zagreje radi dobro mada ponekad i tada varira ler gas (ode na 1500 pa se spusti na 700,pa na 1700 pa se spusti na 500 i ugasi se).Da li je u pitanju k glava ili nesto drugo.Odakle je najbolje do pocnem da resim ovaj problem.
Hvala unapred na sugestijama.
-
ja sam skoro imao problem stim...mada je moj 8v
mora da je crko protokomer zbog detonacija
jel imas motoric ler gasa?
-
kako izgleda taj motorcic?Gde se nalazi?
-
pa ne znam gde se nalazi...ne znam ni dal ga imas...slabo znam 16v
ali bice da je protokomer...to prvo...
a na plinu kazes normalno se ponasa? kako ide?
-
Na plinu ujeda.Skoro sam ga gazio do aleksinca po auto putu 5 brzina, 5000 obrtaja = 190km/h.Moze i jos ,sigurno.Kad se zagreje radi fino,mirno i bez oscilacija ler gasa.
-
meni bez protokomera nije isao nikako...
a nzm,saznaj dal imas taj motoric ler gasa...ako imas,one jebava...to jebava sve boodala
-
videcu to mada me vise brine benzin,sto ne mogu da ga upalim na benzin
-
pazi,ako taj od koga si ga kupio nije dugo vozio na benzin...zato i nece...
imao sam taj problem...meni su zamenili filter goriva...i mislim da su cistili dizne ;) onda je isao zlooo
-
pa nije vozen na benzin nekih 8-9 meseci.Pumpa radi,dolazi gorivo do k-glavea burazer kojig a je i palio na benzin kaze da mnogo puni motor sa gorivom i valjda ga gusi...
-
onda je 99% protokomer...on pravi smesu,ako je vise vazduha ili benzina,nemoze da ide
-
protokomer je verovatno u pitanju, tako je i meni bilo danas sam ga zamenio i radi super a majstor mi je rekao da to sa nemirnim ler gasom je u stvari do toga što kompjuter ne može da prepozna ispravan signal sa protokomera, pa pokušava sam da nađe normalan ler,tako što ga diže i spušta kada auto stoji
-
pa moze biti al nemora da znaci bleh
-
Koliko ja znam, kad je protokomer auto se gusi, a decko kaze da je isao 200. blink
-
pa meni nije hteo ni da upali na benzin...zaglavi klapnu,i samo ispucava ;)
-
pa nije vozen na benzin nekih 8-9 meseci.Pumpa radi,dolazi gorivo do k-glavea burazer kojig a je i palio na benzin kaze da mnogo puni motor sa gorivom i valjda ga gusi...
ej ovaj post nisam ni pročitao, ne mogu da verujem isto ti se dešavalo kao i meni, to što ti motor puni gorivom, ne valja ili regulator pritiska goriva, ili ti puštaju dizne, meni oba ta dela nisu bila ni za k****, pa sam ih menjao, a karter mi je bio pun benzina, proveri ulje u motoru ako ti je preko maksimuma onda ti je to pomešano ulje i benzin, to menjaj HITNO moze benzin da ti ispira klipove i da ti se skroz pokvari motor wacko sada je sasvim moguće i da ti valja protokomer, a da su ti dizne u šteti. Jer kada mi je bio neispravan protokomer, verglao je na benzin ali nije prihvatao gas, majstori se odmah hvatal da vide da li su dizne,a ja im rekao da sam ih skoro menjao bonk bicedobro tek kada je došao ‚glavni‚majstor, video je da je protokomer prso... a ovi mi ispitali sizne svakako i bile su alealeee a oni na vrat na nos da ih vraćaju, a trebalo im je po 20 min za to bonk
-
Koliko ja znam, kad je protokomer auto se gusi, a decko kaze da je isao 200. blink
da ali na plinu, a za plin ti ne treba protokomer
-
bas tako...zato mu i ne pali na benzin...
-
pa meni nije hteo ni da upali na benzin...zaglavi klapnu,i samo ispucava ;)
meni toliko prsla elektrika da nije hteo ni da puca lollol sva se pokrivila od detonacija boodala
-
elektronika se pokrivila???
kako to?
meni se sjebala klapna ;)
-
elektronika se pokrivila???
kako to?
meni se sjebala klapna ;)
pa da,klapne su mi valjale, ali se pokrivila elektronika (kada skineš onaj plastični poklopac na protokomeru što je lepljen silikonom ili gumom) tu o+ima neku grafitnu pločicu po kojoj šeta neki kao pin i šalje signal na klapne da se otvore i zatvore, verovatno mogu da riknu i elektrika i klapne u zavisnosti gde ti pušta vakum na protokomeru,ne znam pretpostavljam
-
koliko sam ja cuo od dosta majstora nemoze da se sjebe elektronika od ispucavanja...
samo se klapna krivi ;)
-
koliko sam ja cuo od dosta majstora nemoze da se sjebe elektronika od ispucavanja...
samo se klapna krivi ;)
e matori ko sve nije danas majstor,posebno u Srbijani lollol lollol lollol većina njih ti je fazon, probamo sve pa šta upali lollol lollol
-
gti 16v kr i pl nemaju protokomjer beer
-
gti 16v kr i pl nemaju protokomjer beer
Gedora my men B) B)
-
jer moze neko da zakaci sliku kako izgleda taj motor za ler gas kod gti
hvala
-
stoji ti na usisnoj grani desno od cetvrte dizne, ima jednu uticnicu na sebi i dva crijeva od kojih ti jedno izlazno ide prema klapni gasa ako imas plin, a drugo ulazno ide direktno iz usisne grane. ler motor ti nema veze s paljenjem na benzin. aktivira ga mikro prekidac na polugama klapni gasa i sluzi izmedju ostalog i za regulisanje kolicine usisanog vazduha na ler gasu
-
Kako bi ja mogao njega da proverim da radi?Inace sta bi mi preporucio i odakle da pocnem sa problemom oko paljenja i rada na benzin.Posto do zime planiram da to resim da bih ga palio na benzin kad je hladno.
-
a sto bi ga provjeravao i zasto ti je toliko bitan? izmjeri ti dolazni pritisak benzina na k glavi i izmjeri gornji pritisak na izlazima za dizne. ler motor na 16v nema veze s paljenjem nego sa redom na leru. ispitaj da li dobija struju i na izlaznom crijevu vidi pravi li vakum. a druga stvar i naj vaznija je da gti16v sa k glavom nemoze nikad nikad nikad funkcionisati sa plinom. pa se ti odluci ili ces da ti auto radi i funkcionise kao pravi gti sa 140ks naravno na benzin ili ces da samo imas ime gti16v i manje od 100ks i da ti auto radi samo na plin.
dvojka 16v nebitno dal je kr ili pl NEMOZE bez problema funkcionisati na plinu i benzinu
beer
-
sumnjam na ler motor i hteo bi da ga proverim zato sto kad upalim auto moram da ga drzim na gasu nekih 5 minuta jer se gasi.Valjda dok se ne zagreje.Ponekad i kad je zagrejan varijaju obrtaji od 500-1500.A u poslednje vreme i imam osecaj da mi obrtaji brzo padaju.Recimo vozim ga u cetvrtu na 2500 obrtaja i kad zelim da prebacim u trecu kad ga izbacim da bi promenio brzinu obrtaji skoro odmah padaju na npr 700 ili manje i hoce da mi se ponekad ugasi i u voznji.A najcesce se ugasi recimo kad naglo prikocim na semafore.Cesto imam i problem kad izlazim sa parkinga posto je nizak moram polako i tada i se gasi vise puta cim malo dam gas i pustim papucicu padnu obrtaji i ugasi se.Da nije u pitanju mozda i menbrana na rasprsivacu?
-
A sto se tice rada na benzin i snage, naravno da bih voleo da ga vozim na benzin i koristim svih 140 ks ali ipak voznja kod nas na benzin je preskupa.Zato planiram da ga koliko-toliko osposobim na benzin a da mi voznja na plin bude ipak prioritet.Valjda cu uspeti u tome.Mada ovde u nisu cim pomenem k-glavu svi saginju glavu tako da nisam mogao da nadjem ni jednog majstora.
-
Na plinu ujeda.Skoro sam ga gazio do aleksinca po auto putu 5 brzina, 5000 obrtaja = 190km/h.Moze i jos ,sigurno.Kad se zagreje radi fino,mirno i bez oscilacija ler gasa.
vidiš da ide i na gas dobro bleh
-
a sto bi ga provjeravao i zasto ti je toliko bitan? izmjeri ti dolazni pritisak benzina na k glavi i izmjeri gornji pritisak na izlazima za dizne. ler motor na 16v nema veze s paljenjem nego sa redom na leru. ispitaj da li dobija struju i na izlaznom crijevu vidi pravi li vakum. a druga stvar i naj vaznija je da gti16v sa k glavom nemoze nikad nikad nikad funkcionisati sa plinom. pa se ti odluci ili ces da ti auto radi i funkcionise kao pravi gti sa 140ks naravno na benzin ili ces da samo imas ime gti16v i manje od 100ks i da ti auto radi samo na plin.
dvojka 16v nebitno dal je kr ili pl NEMOZE bez problema funkcionisati na plinu i benzinu
beer
Gedora, nisi u pravu, golf 2 gti 16V, PL ili KR moze da radi i na plin i na benzin, dodji i uveri se :)
-
Imao sam slican problem kao tvoj kad kazes da ti se gasi na plinu ponekad. Meni se gasio kad idem uzbrdo pod punim gasom npr. u drugoj brzini i kad se zaustavljam gasi se i smrdi na plin. Vjerovatno ne uspije progutati toliko plina. Prodao sam ga takvog. Kod mene je otisao "step motor" to je taj motircic za ler gas i se nalazio u kucistu filtera vazduha (audi b4 1.6). Nisam ga nigdje uspio naci pa ga je majstor jednostavno iskljucio i samo malo rucno podigao ler gas i nisam imao problema kasnije. I kod mene je bila K glava od koje su svi majstori bjezali i krivili je za svaku gresku zbog koje sam dosao. Ti kazes da kad upalis na benzin moras da drzis na gasu 5 min. da bi se zagrijao a to unistava motor jer ga hladnog drzis na gasu. ok ako ne ides preko 1500 obrtaja. Mora se zagrijati jer se plin ledi u rasplinjacu ako rasplinjac nije ugrijan rashladnom tecnosti iz motora koja ide kroz njega.
Moj prijatelj je na svom autu ugradio plin i nakon nekog vremena (95% voznje na plin) nije mogao upaliti na benzin. Problem je bila pumpa za benzin (injection pumpa). Kako je imao obican plin, ta pumpa je radila non stop i nije se gasila kad vozi na plin. Otisao je kod majstora i probali su pumpu i ona je bacala benzin ali nedovoljnim pritiskom. Dizne su mu bile ok i kad je promijenio pumpu sve je bilo ok. Moras voziti na benzin bar 30% i to ne odjednom, da bi pumpa i dizne ostali u dobrom stanju.
-
a sto bi ga provjeravao i zasto ti je toliko bitan? izmjeri ti dolazni pritisak benzina na k glavi i izmjeri gornji pritisak na izlazima za dizne. ler motor na 16v nema veze s paljenjem nego sa redom na leru. ispitaj da li dobija struju i na izlaznom crijevu vidi pravi li vakum. a druga stvar i naj vaznija je da gti16v sa k glavom nemoze nikad nikad nikad funkcionisati sa plinom. pa se ti odluci ili ces da ti auto radi i funkcionise kao pravi gti sa 140ks naravno na benzin ili ces da samo imas ime gti16v i manje od 100ks i da ti auto radi samo na plin.
dvojka 16v nebitno dal je kr ili pl NEMOZE bez problema funkcionisati na plinu i benzinu
beer
Gedora, nisi u pravu, golf 2 gti 16V, PL ili KR moze da radi i na plin i na benzin, dodji i uveri se :)
kod tebe je sve specijalno pa me ne cudi to sto kod tebe jedinog K-glava radi bez problema i na plin i na benzin