VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: blaza888 Jul 31, 2010, 04:01:45 posle podne
-
Poz svima...Pricao sam sa jednim likom koji mi je predlozio za resenje mog problema sipanje aditiva u ulje, koji ce popuniti rupe u hilznama...Inace imam polo 6n 1.0 50ks presao 130k i dosta duva motor, tako da izbacuje uljnu paru na iberlauf i sada me zanima, da li se uopste igrati sa tim aditivam i da li ima nekih nezeljenih dejstva kao i za aditive koji se sipaju u gorivo, radi ciscenja dizni itd... Hvala svima unapred, puno ce mi znaciti svaki komentar ili iskustvo.... poz
-
koliko ja imam iskustva tu su karike lose....
-
Pa i jesu...A sta ti mislis da li su samo karike ili treba sve zivo da se menja? Jer samo izbacuje ulje na iberlauf, auspuh je cist...
-
ako trosi dosta ulja....nepomaze tu nikakav Aditiv...samo generalka.... bonk
-
jel trosi ulje? do sada sam radio 3-4 motora koji su trosili ulje... uraditi kompletnu glavu(gumice ventila, vodjice i ventile po potrebi) i karike, ako trosi ulje...
-
Znas kako, ja nisam primetio da trosi ulje a ne znam ni kako da proverim? jer je auspuh maltene cist, jedino sto izlazi uljna para na iberlauf i to dosta....Ne znam kaja provera moze da se izvrsi da bi se videli da li treba samo karike ili sve, jer mi se ne isplati sve da menjam, skupo ce da mi izadje.....
-
koliko dugo vozis taj auto? pazi ovako uradis servis, ili krenes da pratis potrosnju, sipas ulja taman koliko treba i onda na recimo 1000km proveris nivo ulja ako fali dodas i vidis koliko si dodao.... sve sto je ipod pola litre na 1000 km nije toliko strasno....
-
Nisi me razumeo, izbacuje ulje na iberlauf sto znaci da ga dolivam, zimi manje leti vise....ali mislim da motor ne trosi (sagoreva) ulje jer nisam primetio plavi dim i auspuh je cist... auto vozim 2 i po god, prethodne 7 god ga je vozio ujak, on ga je stedeo i odrzavao kako treba... Sada sam u dilemi sta da radim, ako bude bilo potrebno da se radi puna generalka prvo necu imati toliko para, drugo mi se ne isplati da ulazem tolike pare...2,3 majstora su mi rekla da zamena karika kosta 200-300e a puna generalka 500-1000e sada ne znam sta da radim..
boodala boodala boodala boodala boodala boodala boodala boodala boodala
-
pa i to je potrosnja.... karike...
-
Kazi mi samo, jel imas neku preporuku sta da radim, kako da proverim da li su samo karike ili treba sve da se menja? Jedan majstor mi kaze da ne moze da se zna nista dok se ne otvori, drugi mi kaze da moze da se izmeri kompresija i da se uradi dijagnostika itd.. i da na osnovu toga moze da se otprilike odredi stanje, mada ja nikom ne verujem, jer sam imao losa iskustva sa majstorima...
-
pa realno dok ne skine glavu ne zna na cemu je.... kod tih motora su uglavnom karike problem.... merenjem kompresije ne moze da se utvrdi stanje karika.... kad skine glavu vidi kakvi su cilindri stavi kariku u cilindar i izmeri zazor...... to je sve vec u majstoru....
-
Kazi mi samo, jel imas neku preporuku sta da radim, kako da proverim da li su samo karike ili treba sve da se menja? Jedan majstor mi kaze da ne moze da se zna nista dok se ne otvori, drugi mi kaze da moze da se izmeri kompresija i da se uradi dijagnostika itd.. i da na osnovu toga moze da se otprilike odredi stanje, mada ja nikom ne verujem, jer sam imao losa iskustva sa majstorima...
brate kad imas losa iskustva sa majstorima najbolje da ovde ili na guglu nadjes uputstva i da sam sebi uradis motor beer
-
gedora nemoj da si takav, znas i sam da svako drka i da svasta imas da vidis, danas je svako majstor... beer beer
-
Gedora, dacu ti adresu...Ponesi dijagnostiku i alat...I sredicemo ga zajedno... biggrin