VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Bojan_GTI Jul 30, 2010, 05:39:59 posle podne
-
Da li je mozda neko ugradjivao turbo kit u navedni auto....???
-
ABF ti nema klipove ni klipnjace da bi na njeg stavio turbo, tj njegovi klipovi i klipnjace su previse meki za taj poduhvat
-
Mi smo radili nekoliko motora na 250 ks sa orginalnom elektronikom i orginal dijelovima u motoru tako da se to moze izvesti.
Evo ti ovde tema od jednog momka koji je to radio kod nas pa ga kontaktiraj oko detalja i vjerujem da ce ti pomoci
http://www.akcrankshaft.com/forum/showthread.php?tid=2937
-
s kojim klipovima ste napravili 250ks i koliko minuta su ti trajali? koliko to serijska elektronika ABF motora i serijske dizne postizu serijskom kolicinom benzina ohladiti one tanke klipove? istope se oni jaki klipovi od 9A kad nemaju hladjenja a ne ovi. zao mi je sto nemam nijednu sliku tih raspadnutih 16v motora od bosanskog turbo 16v tuninga i tih 250 do 500 ks koje mjerite metrom izgleda. jesi li vidio gdje u njemackoj ili austriji turbo na serijskim ABF klipovima i serijskim diznama? cijenim vas rad i svaka cast na trudu i svemu, ali mnogo jaci i pametniji majstori za te turbo benzinske motore od vas (hota, courbage itd..) nisu uspjeli napraviti od serijskih takva cuda i tolike kilovate. dal ti je poznato koliko je bivsi prvak streeta i vas komsija iz odzaka sa crvenim ralye golfom u kom je bio 16v motor turbo imao ukupno benzinskih dizni na usisnoj grani? blok je bio 9A,turbo od porsea 911 iz 96god, i znas li koliko kw je taj motor imao i koliki je bio pritisak turba? jel u bosni a i sire postojao ikad savrseniji i brzi vw? nije sigurno a ni danas mu nema neki ni slican po bilo cemu. neznam sta hoces da kazes jel da na serijskog golfa gti ABF stavimo turbo i imamo 250ks i da taj auto i dalje besprekorno radi i funkcionise i koristimo ga kao takvog i dalje u saobracaju i zivotu? daj objavite te vase rezultate negdje na internetu mozda vas sve zaposle u ferari ili sauber
-
Mi smo institucija za sve te supa majstore i mi radimo drugacije.
Fino sam dao link pa pogledaj i kontaktiraj momka ako ti nesto nije jasno.
Pametujes tu bezveze i pises gluposti.
Mnogo tih motora ima uradenih i na 300 ks po UK i EU bez mjenjanja standard klipova,klipnjaca,radilice,glave... ali to treba znati uraditi a ne samo nabijati boost i gorivo sto rade amateri.
Taj motor sa kovanim klipovima sam radio na 650 ks i ide bez probelma.
Necu vise uopste da se raspravljam jer imas cijeli projekat pa prati,momak vozi sr na sa njim i nikad se nista nije pokvarilo.
Naravno da nema standardne dizne.
-
ko je za tebe supa majstor i koja si ti institucija?
-
Svi koji nemaju opremu za tuning i svi koji rade to iz hobija.
Bez znanja i opreme nema kvalitetnog tuninga.
-
ja neznam dal bi ti i bilo ko iz tvoje institucije kod hote ili nide mogao prati kartere a ne raditi nesto drugo. koliko vrijeme pravi taj tvoj sa 650ks na 402? sto neprobijete vrijeme jednog od njih dvojice kad vam taj auto ima 650ks?
-
O ovome neki samo mogu da sanjaju...
Standard motor ABF,turbo na 0.9 bara,dizne 440 ccm,standard digifant,deblji dihtung glave.
(http://img.photobucket.com/albums/v335/esso_sa/DSC00776.jpg)
Evo i vidio snimci ubrzanja
http://www.youtube.com/watch?v=xFqh0L9o0v8&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=qjm2DSm2ALs&feature=player_embedded
-
ja neznam dal bi ti i bilo ko iz tvoje institucije kod hote ili nide mogao prati kartere a ne raditi nesto drugo. koliko vrijeme pravi taj tvoj sa 650ks na 402? sto neprobijete vrijeme jednog od njih dvojice kad vam taj auto ima 650ks?
Jedina 3 auta koja idu 10 sec iz exYu smo mi pravili
1. Aleksandar Kostadinovic RS4 10.04 sec na 402 m iz Beograda
2. Sinisa Basta bimoto opel 10.5 sec iz Gradiske
3. Roman Jurisic golf 2 10.7 sec iz Mostara i to je upravo taj golf ABF turbo sa kovanim motorom
Smjesno je da poredis Hotu sa ovim autima jer Hota nikad ispod 11.6 sec nije vozio a Nidal je isao 12.9 sec najbolje i zato molim te da smiris strasti jer sam momku pokusao da pomognem i pokazem da se to moguce a ne da se ovde s tobom prepirem oko stvari koje su za sve koji prate SR poznate.
Malo se prvo angazuj i pogledaj sta i kako pa onda pisi.
-
ti si sa svojim snimcima upravo pokazao svoj tuning i zato se pokrij usima i vrati u rupu u kojoj si do sad bio
-
To je decko orginal elektronika koja nije napravljenja da radi na boostu i zasto se kriva ne moze dovesti do savrsensti jer elektronika neupravlja sa turbom ali ti o tome jos mnogo moras da citas i ucis da shvatis da ovo nikad niko na svijetu nije uspio da izvede,da na digifant radi turbo na 1 bar.
Ja sam uvijek bio na vrhu i ispred svih... clap
-
sta si ti radio na rs4 i sta si radio na kadetu? ubacio mu jos jedan motor?
-
vrati se u rupu i sanjaj najbolji na svijetu lollol lollol
-
Kazem ti ja,mi smo institucija i ne mozes nas porediti ni sa evropskim tunirima a kamoli sa nekim iz exYu,zasto pstttt i uzivaj u nasim cudima bicedobro
-
ma ja se brinem posto si clan naseg kluba a najbolji na svijetu da te ko ne kidnapuje lollol lollol
ostadose srbija i bosna bez takve pameti i takvog strucnjaka blink
a bas ti extra ide onaj mk1 16v turbo lollol lollol
-
Nema vise svrhe drzati ovu temu odkljucanom. Ovako mozete u nedogled,
-
biggrin Vas dvojica najbolje da odmerite svoje znanje na nekoj trci driving trk
Bas bih voleo to da vidim beer