VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mkvb Maj 09, 2007, 12:35:23 pre podne

Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: mkvb Maj 09, 2007, 12:35:23 pre podne
Od devojke Golf 1, 83 god, motor 1300ccm, gasi se na leru. Ja se uopste ne razumem u benzince posto vozim dizela i nisam imao priliku da ih "proucavam". E sada kad se povuce sauh malo stuca ali se ne gasi, cim se spusti sauh gasi se, posle veceg gasa kad se spusti na ler obavezno se ugasi. Sta moze da bude problem, dizne, paljenje...??? Posle malo duze voznje, kada se ljudski zagreje malo se kao popravi situacija, ne ugasi se svaki put, i zna da seta ler gas, podize i spusta obrtaje! Ne znam da li je to normalno za benzinca ali temperatura motora mu mnogo brzo naraste do nekih 2/3 skale, kod mene na dizelu nikada ne prelazi pola, ovde cas predje polovinu, jel to normalno ili ima negde vazduha u sistemu? Odakle da pocnem?

(http://img409.imageshack.us/img409/2899/golfovizq5.th.jpg) (http://img409.imageshack.us/my.php?image=golfovizq5.jpg)

Levo je benzinac, desno dizel
Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: Kosta Maj 09, 2007, 04:10:52 pre podne
 Pocni od ciscenja karburatora, zatim proveri svecice i nasteluj im zazor, ako nevaljaju promeni ih i nasteluj paljenje pa cemo videti sta se desava.
Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: cvele2008 Jun 14, 2007, 09:21:08 pre podne
Moja sumnja je da ti karburator nije pode
Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: mkvb Jun 14, 2007, 09:50:47 pre podne
Karburator je bio problem, odnosno stalna voznja na rezervi  
Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: savke978 Jun 17, 2007, 12:38:20 pre podne
Kod benzinaca je problem ler dizna (pogotovo 1.3 modeli), nalazi se kad skines poklopac filtera zraka sa gornje strane, uzmes obican odvijac izvadis je, produvas na kompresoru i to je to. Redovno ciscenje svaka 2-3 mjeseca i to je to!
Naslov: Gasi se na leru
Poruka od: Kosta Jun 17, 2007, 11:18:48 posle podne
Golf 1 ima metalni rezervoar i ako se stalno vozi na rezervi gornja polovina rezervoara vise rdja, pravi se vise djubreta koje karburator uvlaci i dolazi do zacepljenja dizni u karburatoru.

Karburator si ocistio, slucaj resen.

  closed