VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mkvb Maj 09, 2007, 12:35:23 pre podne
-
Od devojke Golf 1, 83 god, motor 1300ccm, gasi se na leru. Ja se uopste ne razumem u benzince posto vozim dizela i nisam imao priliku da ih "proucavam". E sada kad se povuce sauh malo stuca ali se ne gasi, cim se spusti sauh gasi se, posle veceg gasa kad se spusti na ler obavezno se ugasi. Sta moze da bude problem, dizne, paljenje...??? Posle malo duze voznje, kada se ljudski zagreje malo se kao popravi situacija, ne ugasi se svaki put, i zna da seta ler gas, podize i spusta obrtaje! Ne znam da li je to normalno za benzinca ali temperatura motora mu mnogo brzo naraste do nekih 2/3 skale, kod mene na dizelu nikada ne prelazi pola, ovde cas predje polovinu, jel to normalno ili ima negde vazduha u sistemu? Odakle da pocnem?
(http://img409.imageshack.us/img409/2899/golfovizq5.th.jpg) (http://img409.imageshack.us/my.php?image=golfovizq5.jpg)
Levo je benzinac, desno dizel
-
Pocni od ciscenja karburatora, zatim proveri svecice i nasteluj im zazor, ako nevaljaju promeni ih i nasteluj paljenje pa cemo videti sta se desava.
-
Moja sumnja je da ti karburator nije pode
-
Karburator je bio problem, odnosno stalna voznja na rezervi
-
Kod benzinaca je problem ler dizna (pogotovo 1.3 modeli), nalazi se kad skines poklopac filtera zraka sa gornje strane, uzmes obican odvijac izvadis je, produvas na kompresoru i to je to. Redovno ciscenje svaka 2-3 mjeseca i to je to!
-
Golf 1 ima metalni rezervoar i ako se stalno vozi na rezervi gornja polovina rezervoara vise rdja, pravi se vise djubreta koje karburator uvlaci i dolazi do zacepljenja dizni u karburatoru.
Karburator si ocistio, slucaj resen.
closed