VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kubanac Jul 22, 2010, 09:24:45 posle podne
-
Imam u kolima neki plinski uredjaj, koji nema nulti polozaj, nego samo benzin i gas... Pali na benzin, a prebaca neznam ni ja kad i kako na gas(sam). Bio sam kod majstora i kaze da je mozda pumpa goriva, filter ili samo rastelovano paljenje.
Znaci auto nece ponekad da upali 10 puta, kao da mu benzin ne dolazi do motora, a u voznji na benzinu se sasvim normalno ponasa...
-
Moze i K-glava da zeza ;)
-
Neznam, prvo ide na stelovanje paljenja, a posle videcemo.
Ali cudno je sto nece da upali, a u voznji radi normalno...
-
jel ima razlike hladan motor i vruc?
-
Nema.... Mozda je postojala neka mala razlika pre, sada nema razlike.
-
Znaci ovako. boodala
Zamenjen je filter goriva i ponovo nece da upali, a molo pre ajnspric pumpa se ne iskljucuje, radila je mozda 1-1.5min...
Na benzinu nece da upali(oce, ali jednom u 280 puta), a posto kod mene pali na benzin, pa na obrtaje prebaca na plin, to je jedan od vecih problema. boodala
Bio je kod dva majstora i dobio je savete:
Da se menja K-Glava za karburator - od oba majstora;
Da se zameni onaj prekidac za plin, da se stavi da moze da se pali direktno na plin(sto mislim da bi i trebao da uradim, a mozda i gresim?) - od oba majstora;
Da ga prodam, jer "mi se ne isplati da menjam K-Glavu, kada pocne da zeza onda mu nema spasa"!
Stvarno neznam sta da radim, da sednem u kola i da zapalim kod Gedore ili Gileta? biggrin
-
Znaci ovako. boodala
Zamenjen je filter goriva i ponovo nece da upali, a molo pre ajnspric pumpa se ne iskljucuje, radila je mozda 1-1.5min...
Na benzinu nece da upali(oce, ali jednom u 280 puta), a posto kod mene pali na benzin, pa na obrtaje prebaca na plin, to je jedan od vecih problema. boodala
Bio je kod dva majstora i dobio je savete:
Da se menja K-Glava za karburator - od oba majstora;
Da se zameni onaj prekidac za plin, da se stavi da moze da se pali direktno na plin(sto mislim da bi i trebao da uradim, a mozda i gresim?) - od oba majstora;
Da ga prodam, jer "mi se ne isplati da menjam K-Glavu, kada pocne da zeza onda mu nema spasa"!
Stvarno neznam sta da radim, da sednem u kola i da zapalim kod Gedore ili Gileta? biggrin
mozda je protokomer... meni je tako slicno bilo
-
Druze ja sam imao, a imam i dalje tu muku. Doduse, meni upali iz jedno treceg - cetvrtog puta. Ne moram da verglam bas toliko kao ti. Ja sam slucajno nestao bez plina i tada mi auto(kada nema plina u boci ili je bas pri kraju) pali extra, na pola kljuca. Isao sam u plin servis i majstor mi je rekao da hoce membrane u raprsivacu da propadnu i da propustaju plin i on onda mesa plin i benzin pa ga to zeza. Jos mi je rekao da mi verovatno ne zatvara plinski ventil i da malo propusta. Idi prvo ako mozes to proveri pre nego sto se budes odlucio na neki radikalniji potez. Ja cu BOZE ZDRAVLJA kad se vratim sa odmora da odem da to servisiram. Pa cu videti da li je bilo to. biggrin
-
kubancuz ako je tvoj auto ajnspric, i ti se povremeno javljas u nekim temama kao poznavalac vw automobila, reci ti meni da imas nulti polozaj na sta bi tvoj auto radio kad mu se preko prekidaca iskljuci ajnspric pumpa tj dovod visokog pritiska benzina? dal na zemni gas ili pogonsko gorivo koje se u srbiji dobija od secerne repe? nulti polozaj imaju auta s karburatorom dok ne potrose gorivo ispod plovka tj iz lonceta karburatora a ajnspric nema ni jedan niti moze imati. zato te ja kao druga i clana vw kluba i naravno kao vrsnog poznavaoca vw automobila molim da se pridruzis google grupi gdje su kristina, borko buzuki i gti 16 valve ;)
-
i to obavezno karburator od zastave lollol lollol lollol..... zasto niko ne zna kako radi glupi k-jetronic boodala
-
Gedora brate, nemoj sad i ti da me sex :rolleyes:
Ozbiljno, nisam ja rekao da ugradim taj prekidac plina, nego majstor... i posle su dosla i njegova dva sina i oni kazu isto, a ja im kazem da je ajnspric i da ne moze... ali me oni ubedjuju da mora da moze i da ja nisam majstor.
posle menjenja filtera, upalio je na gurku iz prve, na 7-8metra... radi lepo ne benzin kada se upali, ali je problem paljenje!
-
posle menjenja filtera, upalio je na gurku iz prve, na 7-8metra...
Mogu da mislim kakav ti je motor kad mu treba 7-8 metara da upali. bleh lollol
-
lollol lollol lollol pa jbg, imao je rad 1KS, pa dok mali uhvati ubrzanje bonk
-
Culi ste izreku "Pali na pola kljuca"?
Neznam dali se culi za mesto Kljuc kod Mionice?
Znaci kada se auto otisne niz Kljuc na pola brda pali lollol driving
-
clap lollol
-
Mionica, ja tako zovem drugaricu lollol
Znaci ovako nekako:
http://www.youtube.com/watch?v=EvT00RcsCTM
Ali, ako neko zna ili predpostavlja da zna neka kaze nesto............. :huh:
-
Culi ste izreku "Pali na pola kljuca"?
Neznam dali se culi za mesto Kljuc kod Mionice?
Znaci kada se auto otisne niz Kljuc na pola brda pali lollol driving
champ1 clap clap clap
-
Druze ja sam imao, a imam i dalje tu muku. Doduse, meni upali iz jedno treceg - cetvrtog puta. Ne moram da verglam bas toliko kao ti. Ja sam slucajno nestao bez plina i tada mi auto(kada nema plina u boci ili je bas pri kraju) pali extra, na pola kljuca. Isao sam u plin servis i majstor mi je rekao da hoce membrane u raprsivacu da propadnu i da propustaju plin i on onda mesa plin i benzin pa ga to zeza. Jos mi je rekao da mi verovatno ne zatvara plinski ventil i da malo propusta. Idi prvo ako mozes to proveri pre nego sto se budes odlucio na neki radikalniji potez. Ja cu BOZE ZDRAVLJA kad se vratim sa odmora da odem da to servisiram. Pa cu videti da li je bilo to. biggrin
To je verovatno i kod mene problem...
Posto moji voze non-stop na plin, kada npr. stizu kuci sa posla par metara ispred kuce prebace na benzin da radi na benzin i kasnije pali bez ikakvih problema.
-
Što se toga tiče mene je zajebavo davač temperature, pa kad je vruć i kad je ladan pali ko mina a kad je ni ovo ni ono njemu treba nekolko puta da vergla. Proveri možda te i to zajebava pošto on otvori saug pa ga udavi jer presisa. A one majstore menjaj pod hitno i ne idi im više ni u komšiluk, svako ko se iole razume u te stvari zna da na ajnšpricu nema nultog položaja. driving
-
Neznam sta da vam kazem za majstore...
Problem je bio do ventila koji zatvara dotok plina, pa se pomesa plin i benzin i nece da pali... sada je sve ok. ;)