VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Salle1 Jul 20, 2010, 04:23:06 posle podne
-
Imam nameru da kupim golfa 4 1.6 (iskljucivo benzinca, posto ne vozim auto cesto, na 2 -3 nedelje) pa sada, sta su mu mane i koji model uzeti? Na sta obratiti paznju prilikom kupovine? Da li je bolje kupiti na auto placu ili ne?
Sta znaci oznaka SR - cuo sam da znaci raznovrstan?
Budzet za kupovinu oko 5000e moze i malo preko...
-
Izbjegni ako ikako mozes 1.4 16v 1.6 sr i 1.8 20v iz razloga sto je 1.4 preslab za Golfa 1.6 sam ja vozio veoma je kratkog vijeka motor je cisto s..nje nije nesto prebrz a potrosio bi ti cistijernu a 1.8 20v kao motor je dobar samo sto trosi previse a mnogo je spor imao mi ga je drug u audi a3 ja sam ga sa mojim 1.6 peglao do 150 a jaci je 25 konja i meni je 1.6 trosio 12.5 a njemu 14-15 eto neka objasnjenja ako sam sto pomogao mahac
-
Jesi mi pomogao da uopste ne kupim golfa... koliko prelaze 1.6 b motori 150.000 do 200.000km?
-
Ja sam mu radio generalnu na 165 000 drugu je na 130 000 trosio 2 litra ulja na 5000 oktavia sa isto 1.6 sr motorom treci drug trojka 150 000 presla trosi ulja dimi itd spremna tj planira da otvara motor
-
Oce to kad se przi pun gas driving , kad se vozi normalno moze dosta da predje bez ikakvih vecih kvarova na motoru, sto se potrosnje tice tu stvarno i nije nesto ekonomican, racunaj prosek oko 10L , tvoj problem je sto imas limit od 5 soma i za te pare ces dobiti auto koji je 8-10 godina star i presao bar 150 000k a u takve automobile uvek imas ulaganja koliko god da je dobro ocuvan, u milometrazu nemoj da verujes to ti je cista sreca , 90% imaju vracenu km, ali opet je toextra zahvalan auto za odrzavanje tako da ipak ima vise + nego -
-
ja sam kupio 1.6sr posle generalne od 130.000km i bio sam prezadovoljan ;)
-
Ne moze dobar motor bit koji je na 150 000 spreman za generalnu bonk
-
prelaze ti 1,6 druze i po 400 000km bez generalne, zavisno od odrzavanja i od vozaca. nemoze niko reci da ovde reci da taj tip motora nevalja i da je sranje iz jednog prostog razloga sto ga je pravilo 50 pametnih inzinjera u njemackoj a mogu garantovati da je sve i jedan od njih 50 pametniji od nas ovde koji smo izmislili da je 1,4 sranje, da je 2,5tdi opet sranje itd itd itd kako nevalja ovo kako nevalja ono..
koji to audi ili vw nevalja i zasto?
-
koji to audi ili vw nevalja i zasto?
Gedora pa ne valja tvoja dvojka !!!! Mnogo je brza biggrin bleh
-
ma ja svakako prelazim u fordovce lollol
-
ja imam 1.6sr oko 4 meseca,motor navodno presao 210000 i valjda do sad nije otvaran.
moji utisci: izgleda mana da trose malo ulja-to mi je rekao majstor iz ovlastenog servisa,mala brzina u odnosu na obrtaje,nejacak,puno trosi pa sam morao plin da ugradim...a mozda je u meni problem posto mi je prosli auto imao 150ks a pretprosli 200ks.da ga nisam uzeo u zamenu ne bih nikad uzeo golf 4 sa ovim motorom,jedini plus kod mog golfa je sto ga je doktor vozio 5 godina pa nije unisten motor a ni sasija.bolje dodaj jos malo para pa uzmi pd tdi 116ks,malo trosi a ide ko blesav
-
Milo mi je sto su se strucniji ljudi umijesali (Gedora) i ovaj moj majstor tvrdi da je to dobar motor ali ja ni niko koga poznajem nije zadovoljan bio sa njim a sto se tice 2.5 tdi cuo sam da je dobar ako se pravilno odrzava a to nije ni malo jeftino
-
Lupate. Posto imam cetvorku sa 1.6 16V motorem nesto vise od godinu dana smatram se kompetentnim da napisem par recenica o njemu. A ovi sto misle da znaju nesto, a samo su culi ponesto o tom motoru, znaci nemaju licnog iskustva sa tim motorem, neka cute.
Od kako sam ga uzeo sjaji mi check engine lampica. Bio sam kod par majstora prosle godine ali ljudi jednostavno nemaju pojma tako da mi nisu nasli kvar. Ali nemam nikakvih drugih problema. Radi kao svajcarski sat. Ne trosi ni trunku ulja. Pa moze i da povuce lepo kada zatreba. Druga je stvar sto neki sada voze auto od 150 konja pa im je 105 malo. Ali nije ni to za uzeti zdravo za gotovo...
Pricate o nekim extremnim potrosnjama... Pa ja bar volim cesto da ga uteram do 5.000 obrtaja i potrosnja mi nije veca od 9 litara. A kada ga mazim zna da se spusti i na 7 litara. Znaci to je voznja do 2.000 rpm. Ali uglavnom mi je potrosnja 8L sa mesanom voznjom. Moj sada na satu ima nesto preko 180 hiljada, a da li je vracan to ne znam... Ali znam da ce me sluziti jos dugo. ...ako ne uzmem peticu biggrin
Sta znaci oznaka SR - cuo sam da znaci raznovrstan?
To je slabija verzija 1.6 motora, mislim da je sa 8 ventila ali nisam siguran.
1.6 sam ja vozio veoma je kratkog vijeka motor je cisto s..nje nije nesto prebrz a potrosio bi ti cistijernu
Ako je tvoj bio sranje ne mora da znaci da je svaki takav. Odrzavanje auto je najbitnija stvar, znas to i sam.
ja sam kupio 1.6sr posle generalne od 130.000km i bio sam prezadovoljan ;)
-
necu dizlo zato sto ne palim auto po 2 - 3 nedelje i zamisli zimi da ga ne palim tako dugo a jos dizel...
-
Lupate. Posto imam cetvorku sa 1.6 16V motorem nesto vise od godinu dana smatram se kompetentnim da napisem par recenica o njemu. A ovi sto misle da znaju nesto, a samo su culi ponesto o tom motoru, znaci nemaju licnog iskustva sa tim motorem, neka cute.
Od kako sam ga uzeo sjaji mi check engine lampica. Bio sam kod par majstora prosle godine ali ljudi jednostavno nemaju pojma tako da mi nisu nasli kvar. Ali nemam nikakvih drugih problema. Radi kao svajcarski sat. Ne trosi ni trunku ulja. Pa moze i da povuce lepo kada zatreba. Druga je stvar sto neki sada voze auto od 150 konja pa im je 105 malo. Ali nije ni to za uzeti zdravo za gotovo...
Pricate o nekim extremnim potrosnjama... Pa ja bar volim cesto da ga uteram do 5.000 obrtaja i potrosnja mi nije veca od 9 litara. A kada ga mazim zna da se spusti i na 7 litara. Znaci to je voznja do 2.000 rpm. Ali uglavnom mi je potrosnja 8L sa mesanom voznjom. Moj sada na satu ima nesto preko 180 hiljada, a da li je vracan to ne znam... Ali znam da ce me sluziti jos dugo. ...ako ne uzmem peticu biggrin
Sta znaci oznaka SR - cuo sam da znaci raznovrstan?
To je slabija verzija 1.6 motora, mislim da je sa 8 ventila ali nisam siguran.
1.6 sam ja vozio veoma je kratkog vijeka motor je cisto s..nje nije nesto prebrz a potrosio bi ti cistijernu
Ako je tvoj bio sranje ne mora da znaci da je svaki takav. Odrzavanje auto je najbitnija stvar, znas to i sam.
ja sam kupio 1.6sr posle generalne od 130.000km i bio sam prezadovoljan ;)
Taj tvoj motor nema nikakve slicnosti sa ovim o kojem pricamo ja samo kazem svoje iskustvo i iskustvo ljudi koje znam mahac
-
Pa dobro trebali ste da objasnite coveku da imaju 2 tipa 1.6 motora biggrin Ja sam samo cuo za 1.4 da su mnogi imali probleme.
-
Znaci ako uzimam 4ku da uzmem 1.6 koji nije SR?
-
Znaci ako uzimam 4ku da uzmem 1.6 koji nije SR?
1.6 16V samo da cujemo jos misljenje majstora jer o tom motoru ne znam nista ima mi ga drug cini mi se da nije imao problema sa njim blow
-
Ja kad bih opet uzimao cetvorku, uzeo bih 1.8T. Zavidim ovima sa foruma koji ga imaju. Ali drugi izbor bi svakako opet bio isti ovaj. Dizel nikako...
-
1.6 sa 16v 105ks, 1.6 sr 101ks
-
sale oba motora su dobra podjednako s tim sto ti je sr nesto jeftiniji za odrzavanje. moj savjet ti je da ti prije kupovine auta auto pregleda neki majstor ili servis da nebi naletio na nekog fino upakovanog lesa beer
-
kazu da 1.6 16v ima problema sa menjacem,tako sam ja cuo
-
ja mislim da i 1.6sr i 1.6 16v imaju iste menjace
-
svi 1,4 i svi 1,6 imaju probleme sa pucanjem nitni na diferencijalu i sa 5 brzinom koji uglavnom stradaju od nedostatka ulja i montiranja neodgovarajucih dimenzija tockova
-
Neznam,ja sam imao golf 4 i to motor 1.4 16v i slatko sam se navozao.kad sam ga kupio na satu je bilo 79000km.Ja nikada nisam imao nikakav problem sa tim autom.Samo sipaj i vozi,i normalno sve servise radio u roku.Kada sam ga prodao na satu je imao 280000km i drugar koji ga je kupio od mene evo vec trecu godinu ne izlazi iz njega.Tako da ne razumem ljude koji pljuju po tom motoru.
Sada imam golf 5 sa istim takvim motorom i naravno opet se slatko vozim.Jeste da nema ubedljive performanse,ali zato mu je i potrosnja sasvim ok.Sve u svemu po meni sasvim solidan motor,sto kaze gedora inzenjeri iz VW neznaju a mi Srbi znamo mahac
-
Koje marke su originalni farovi i stopaljke za 4ku, pr. hella, bosch... sigurno nisu original autopal...?
Gde mu je ovde usisnik za vazduh, valjda je na ranijim modelima isao gde je obelezno plavom bojom, a na novijim gde je crvenom obelezeno... a ovaj nema nigde??
(http://img205.imageshack.us/img205/2971/115xql.jpg) (http://img205.imageshack.us/i/115xql.jpg/)
-
Kod mene je bas tu gde je crvenom obelezeno. i nema tu veliku plstiku iznad motora.
-
a koji je ovo model kada nema usisnik, ne vidi se nigde? Ovi 1.6 16v imaju usisnik koji se vidi...
-
Nemam pojma... A farovi i stopaljke kod mene su valeo.
-
koji to audi ili vw nevalja i zasto?
Gedora pa ne valja tvoja dvojka !!!! Mnogo je brza biggrin bleh
a tek što ima lijevi motor
ako vozš malo, ne znam zašto 1.6 motor pored dojajnog 1.8T, a može za slične pare da se nađe.
ja sam svoj platio 5500 i mogao sam još jeftinije da prođem,
ni dag nije passata platio više
-
Neznam,ja sam imao golf 4 i to motor 1.4 16v i slatko sam se navozao.kad sam ga kupio na satu je bilo 79000km.Ja nikada nisam imao nikakav problem sa tim autom.Samo sipaj i vozi,i normalno sve servise radio u roku.Kada sam ga prodao na satu je imao 280000km i drugar koji ga je kupio od mene evo vec trecu godinu ne izlazi iz njega.Tako da ne razumem ljude koji pljuju po tom motoru.
Sada imam golf 5 sa istim takvim motorom i naravno opet se slatko vozim.Jeste da nema ubedljive performanse,ali zato mu je i potrosnja sasvim ok.Sve u svemu po meni sasvim solidan motor,sto kaze gedora inzenjeri iz VW neznaju a mi Srbi znamo mahac
Slazem se, ja sam pre mesec i po dana kupio cetvorku sa 1.4 motorom, vec sam presao sa njom nekih 2000km pa mislim da mogu da kazem ponesto o ovom autu. Ima slaba ubrzanje preko 80 km/h, ali zato sam na autoputu razvio sa njim 175-180 sa cetiri putnika i punim gepekom. Kome je to malo neka uzima jace verzije. Prosecna potrosnja je oko 7 litara, a registracija je jeftina-meni je sa novom saobracajnom i tablicama izasla 15000din (ako se ne varam 15050 je bila tacna cifra) B)
-
Ekstra povoljna registracija + trosi 8l prosek. Sta vam vise treba od golfa? mahac
-
Ja kad bih opet uzimao cetvorku, uzeo bih 1.8T.
ja od kad ga imam ne mogu se nacuditi zasto ljudi uzimaju ista drugo
DONEKLE, razumem 130 i 150KS TDI, sve ostalo stvarno ne razumem
Ekstra povoljna registracija + trosi 8l prosek. Sta vam vise treba od golfa? mahac
snage?
-
Ja kad bih opet uzimao cetvorku, uzeo bih 1.8T.
ja od kad ga imam ne mogu se nacuditi zasto ljudi uzimaju ista drugo
DONEKLE, razumem 130 i 150KS TDI, sve ostalo stvarno ne razumem
Ekstra povoljna registracija + trosi 8l prosek. Sta vam vise treba od golfa? mahac
snage?
Snage nikad dovoljno, ali u realnoj eksploataciji automobila auto sa ovim motorom je sasvim ok izbor...uostalom, kada se kupuje polovnjak mnogo je bitnije uzeti dobro ocuvan primerak, a tek zatim dolazi sve ostalo. I kada se kupuje nov automobil, mnoge ljude smara da cekaju verziju sa motorom, opremom i bojom koju su narucili, a kada se kupuje polovnjak to je (skoro) nemoguca misija :rolleyes:
-
razumem da smara ljude koji kupuju nov auto boja.. tipa nema crvene ajde uzecu belu da ne cekam... ili nema sa 4 podizaca ima samo sa 2 pa aj uzecu da ne cekam.... al da uzmem recimo 1.4 benzin zato shto na stanju trenutno nema 2.0 TDI boodala boodala boodala wacko ja stvarno ne znam ko bi to uradio biggrin biggrin lollol ili neko ko juri bas 1.4 benzin da uzme 2.0 tdi zato shto ovaj nema na stanju.. blink blink blink
-
Dobro, ti si uzeo motore koji su nebo i zemlja, razlika u ceni je ogromna izmedju osnovnog 1.4 benzinca i 2.0 tdi, normalno je da to niko ne radi... Ali za boju i opremu se cesto dogadja, za to smo se slozili.
p.s. Bilo bi mnogo realnije da si uporedio 1.4tsi sa 2.0tdi ;)
-
napisao sam negde kako sam ja birao kola
Motor je bio na prvome mestu, pa boja, pa broj vrata, pa šiber biggrin
Naravno da se podrazumeva da to što uzimam je u ispravnom stanju, ako nije, idemo dalje. Niko nije pominjao kupovinu neočuvanog primerka. To samo lud čovek može da svesno kupi loš auto.
Šta znači realna exploatacija? 1.6 je realan, ostali su nerealni?
Realno je jedino da za nešto više para imaš bruka bolji auto. Sve pod haubom je drugačije i čvršće pravljeno.
-
Ja kad bih opet uzimao cetvorku, uzeo bih 1.8T.
ja od kad ga imam ne mogu se nacuditi zasto ljudi uzimaju ista drugo
DONEKLE, razumem 130 i 150KS TDI, sve ostalo stvarno ne razumem
Zatucanost brate i nista drugo... Cim neko spomene auto te snage odmah ce svi da kazu "to trosi 20 litara i skupa je registracija"... boodala
-
Ja kad bih opet uzimao cetvorku, uzeo bih 1.8T.
ja od kad ga imam ne mogu se nacuditi zasto ljudi uzimaju ista drugo
DONEKLE, razumem 130 i 150KS TDI, sve ostalo stvarno ne razumem
Zatucanost brate i nista drugo... Cim neko spomene auto te snage odmah ce svi da kazu "to trosi 20 litara i skupa je registracija"... boodala
Pa nije zatucanost, nego je prosecna plata obicnog coveka oko 15000-20000 ovamo na jugu, golf 2 vazi za vrh auto, mada retko ko ima pare i njega da kupi. Svi bi mi voleli da imamo vr6 ili gti ispod haube, ali jbg, imamo 10 puta manje plate nego ameri a duplo skuplje gorivo.
-
Pa sta onda? Recimo ja i ne radim za fiksnu platu, vec za procenat i baksis. A isplativije bi mi bilo voziti 1.8T sa plinom nego ovu moju cetvorku u kojoj nemam plin.
-
Turbo benzinci se kupuju zbog uzivanja u voznji, gotovo niko ne ugradjuje plin u njih. Neko je negde spomenuo da to predstavlja svetogrdje, i ja se slazem sa njim.
Moze neko da prica sta god hoce u vezi plina, jedina njegova prednost je sto je duplo jeftiniji od benzina. I ja imam plin u Audiju
p.s.ja nikad nisam rekao nista lose o Golfu sa tim turbakom, naravno da bih i ja radije vozio takav nego ovaj moj
p.s. moj san je Audi S2, ali prakticno je nemoguce kupiti taj auto u nasoj zemlji. On bi pojeo i mk6 GTI, a po performansama je priblizan Golfu R, iako je model star 20 godina
p.p.s. sorry za off
-
Pa nznm bas da ih neko kupuje zbog uzivanja u voznji, pogresna ti je to konstatacija skroz biggrin Ako ce neko da uziva u voznji nije bitno koji je motor. I mnogi sa foruma koji imaju te motore imaju i plin ugradjen. Pitaj Wela misli li da je svetogrdje kad naspe plina za 2-3 crvene a dok ga nije imao sipao je benzina za 5-6 istih ;)
-
Pa nznm bas da ih neko kupuje zbog uzivanja u voznji, pogresna ti je to konstatacija skroz biggrin Ako ce neko da uziva u voznji nije bitno koji je motor. I mnogi sa foruma koji imaju te motore imaju i plin ugradjen. Pitaj Wela misli li da je svetogrdje kad naspe plina za 2-3 crvene a dok ga nije imao sipao je benzina za 5-6 istih ;)
da se ja nadovezem,ja imam turbaca,GTI i veruj mi brate da je kupljen bas zbog uzivanja,i sigurno nece videti plin dok je kod mene, ;) kao ni jedan moj predhodni automobili,koji su takogje bili dvojka i trojka GTI driving
-
Ok ako je tako, ono je bilo samo moje misljenje... Ali ja to sigurno ne bih vozio radi uzivanja, vec zbog divljanja boodala
-
Svetogrdje je jedino jer nema sta pametnije da se kaze, pa onda to zvuci kao "argument"
Plin ugradjuju i najnoviji automobili, a vidjao sam BMW 750 i SEL600 da teraju plin.
Kod Rasica da vidis sta dolazi na ugradnju plina. Novi novcati Pezoi i Toyote visoke klase.
Svetogrdje je voziti na plin, ali je zato predivno voziti na dizel. Bog nas blagoslovio tako. Kako god okrenes, nisi se ogresio Nafta religiju, a realno i dalje vozis traktor na dizel koji ce otrovati motor.
Sad nemoj samo kao Buzuki da krenes da pricas kako auta na plin lose idu i da tvoj Audi80 se drugacije ponasa. Babe i zabe.
Na plin ne osetim potrosnju, na benzin osetim poprilicno. Greota bre.
Neko misli da je benzin jedino pogonsko sredstvo, ja bi ga vozio i na Cedevitu i riblje ulje, ako je isplatljivije i nema gubitaka u snazi.
Turbo sa foruma bi (racunali smo) na 140.000km ustedeo do 10.000e da je ugradio plin. wacko Daleko da su male pare, kad ti je plata, kako rece, 20.000din?
Sto se teme tice, covek kupuje bezinca kojeg ce da malo vozi. Cena izmedju 1.6 i 1.8T motora nije velika, moze se povoljno naci. Odrzavanje ajd da kazemo jeftinije kod 1.8T (bolja izrada), registracija malo skuplja 1.8T, slicna i potrosnja.
Razlika u snazi? Ogromna.
Iz tog razloga ne razumem da neko trazi 1.6 motor pored 1.8T, pretpostavljam da je neznanje u pitanju.
-
Da ima gubitka u snazi ima, u pitanju je obican lovato uredjaj, ali nije nesto preterano velika, mozda se meri u desetinkama ubrzanja do stotke...naravno da je sekvent bolje resenje, ali je zato triput skuplja ugradnja
-
to je ono sto kazem poredis babe i zabe
Audi80 sa uredjajem ugradjenim kod komsije i auta novije generacije
nije isto
definitivno ne stavljam tursku kopiju kod Zileta koji ugradjuje taxistima
kod trojke sam osetio razliku na plin i benz po snazi
kod cetvorke - razlike nema