VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bobans1983 Jul 08, 2010, 02:02:54 posle podne
-
Od skora bez nekog razloga (vruc hladan motor nebitno)
samo se ugasi. Mada najcesce kad ga izvucem prvu i cim ubacim u drugu.driving
Desava se i na uzbrdicama i ostrijim krivinama.Stvarno mi ide na ... Sta
da se proverava prvo? inace golf 3 ABS motor 1.8 Benz 90konja. 1994god
Nikad ugradjivan plin. To je sa centralnom diznom.
I nekad kad ga upalim odmah se ugasi pa moram pod gasom da ga palim.
Unapred zahvalan
-
Ovako jedino mogu da ti kazem da ga ne ubacujes u drugu :p probj iz prve odmah u trecu pa ako se ne gasi resio si problem :D
Napisi jos detalja, da li trze pri konstantnoj voznji, kako radi na leeru, kako se ponasa kad naglo potopis gas, sve sto ti je neobicno...
-
I popuni lokaciju u profilu. ;)
-
Popunio. Testiracu ga detaljno posle. pa javljam
Jel moze da bude do niskog nivoa goriva da ne kazem
mnogo malo benzina pa povuce vazduh ili sta vec.
Cini mi se kad je puniji da to ne radi ?
-
Izgelda da nema pravila..Evo malopre mi se ugsasi kad sam krenuo sa semafora.... a posle ga cimam u drugu trecu nista ide noramlno.kao da ili izgubi benzin u trenutku ili trun neki .. nemam pojma na leru radi do preksutra ravno - normalno
-
to ti je do benzina...napuni ga pa onda testiraj ;)
-
pa i ja najvise sunjam na to. probacu,jbg nije mali izdatak da se natanka rez. :huh:
-
A sta znaci kad dam kontakt na tabli gde pise kilometraza pojavi se 1001 ..
-
bre ja i ti ga vozismo auto ekstra isao.99% nedostatak goriva.meni po cim udje u rezervu mogu da zaboravim na pun gas samo nezno i u krivinama isto a moze i neki sljam tako da ti povuce mahac.dolazim za neki dan na beer.
-
HEh,Izgleda da stvarno do benza,,,Netje bez njega, malo sam natankao i od tad nema problema .. A za ovo na displeju ima li neko info ? Ili je to tako ili neki kod greska ili sta vec?. Zlatko ti udri na ladnu pivu kad si u prolazu
-
pa 1001ks bleh.
-
Da ti to ne pise Ino1, al ti ispod n mozda pise crticu pa dobijas kao 0. ;)
-
Mislim da to pise !?
Elem jos se gasi sad cini mi se sve cesce.
Skinuo sam filter goriva koji je bio u ku**u
Crno iz njega otpad neki sacuvaj boze
Kupim drugi ista stvar,
Odem kod majstora kaze sigurno pumpa
izvadi skine i kao ma sigurno je ona,Isto sve
Odem kod drugog majstora kaze ma samo bobina
Negde na netu nadjoh da hoce bobina to da radi
Sta je predlog da menjam pumpu ili bobinu prvo
Mislim da je bobina jeftinija :(
-
Definitivno jeste u vezi table Ino1 valjda prvi servis ili stagod
-
Ima li neko savet neki sta da prvo probam ??
-
Evo posto nije bilo predloga probao sam danas dve bobine. sve isto gasi se .
Skinuli crevo za dovod goriva i kad se zavergla gorivo bas slabo ide tako da
je majstor utvrdio da je pumpa 100%. i desava se kad ugasi da nece odmah
da pali ali kad 4-5 puta dam kontakt pali odmah, Pa cisto da javim,sad jurim
pumpu pa kad namestim videcemo sta je.
-
Zamenjen pumpa Sve radi ! biggrin
-
Nemoj nikada da ga vozis na rezervi, zbog toga crkava pumpa jer nije cela potopljena u benzin da je hladi ;)
Vozi uvek sa min 15ak litara,,, ;)
-
Zamenjen pumpa Sve radi ! biggrin
bilo bi ti pametno da ugradiš jedan relej, odnosno prekidač u kabini koji će da ti gasi pumpu za gorivo (ja to imam)dok voziš na gas. Posebno ako nije ugrađen sekvent plin, jer gašenjem pumpe za gorivo,dok voziš na plin, POTPUNO štediš i dizne (40eura),regulator pritiska goruiva(30'40eura) i samu pumpu za gorivo.. Jer pumpa radi,pa radi dok voziš na gas, puni ti dizne (tačnije zapušava), i regulator pritiska ti trpi opterećenje bespotrebno. To pokazuje nezainteresovanost ljudi koji ugrađuju gas, posebno onaj koji nije sekvent, jer da su pravi majstori preporučili bi to, a električar može da to odradi rutinski!!
-
thumbup Slazem se, treba ugraditi rele ;)
inace golf 3 ABS motor 1.8 Benz 90konja. 1994god
Nikad ugradjivan plin.
tapsac
-
Bas to :) Na plin se kuva na dizel se ore na benzin se vozi clap
Ide sad ljuta makina driving driving driving
-
Zamenjen pumpa Sve radi ! biggrin
bilo bi ti pametno da ugradiš jedan relej, odnosno prekidač u kabini koji će da ti gasi pumpu za gorivo (ja to imam)dok voziš na gas. Posebno ako nije ugrađen sekvent plin, jer gašenjem pumpe za gorivo,dok voziš na plin, POTPUNO štediš i dizne (40eura),regulator pritiska goruiva(30'40eura) i samu pumpu za gorivo.. Jer pumpa radi,pa radi dok voziš na gas, puni ti dizne (tačnije zapušava), i regulator pritiska ti trpi opterećenje bespotrebno. To pokazuje nezainteresovanost ljudi koji ugrađuju gas, posebno onaj koji nije sekvent, jer da su pravi majstori preporučili bi to, a električar može da to odradi rutinski!!
ja bi voleo da neko stručan ovo potvrdi jer ako ovo nije tačno, može mnoge oterati u nepotrebne troškove
-
Mogu ja da potvrdim. Na Kockici bmw e30 imao sam plin i pumpa je stalno radila,dakle gura benzin pa ga vraca u rezervoar baspotrebno. pa mi je majstor ugradio relej neki koji kad se prebaci na plin gasi pumpu i samim tim stedi pumpu dizne creva
i sve ostalo. Ali je najbolje da se vozi i na benz da ne dodje do zapusenja dizni od stajanja i u najgorem pucanja creva za
benzin jer postanu krta kad su suva i kad benz posle pod pritiskom prodje kroz njih bude propast. jer benz ima i funkciju
hladjenja pumpe i creva.
-
Mogu ja da potvrdim. Na Kockici bmw e30 imao sam plin i pumpa je stalno radila,dakle gura benzin pa ga vraca u rezervoar baspotrebno. pa mi je majstor ugradio relej neki koji kad se prebaci na plin gasi pumpu i samim tim stedi pumpu dizne creva
i sve ostalo. Ali je najbolje da se vozi i na benz da ne dodje do zapusenja dizni od stajanja i u najgorem pucanja creva za
benzin jer postanu krta kad su suva i kad benz posle pod pritiskom prodje kroz njih bude propast. jer benz ima i funkciju
hladjenja pumpe i creva.
pa naravno, vozim ga i ja ponekada na benzin, zimi ga čak i ugrejem na benzin (mora se paziti GTI :rolleyes: ), ali ja na golf 2 doduše 1.3 ccm koji sam prodao, nisam ga vozio barem 4,ako ne i 5 godina UOPŠTE na benzin ;) nisam ga nikada u tih 4'5godina ni palio na benzin...pa su creva i ostale stvari bile u ok stanju---kupac kome sam ga prodao se oduševio koliko je auto bio tih kada je radio, iako sam mu govorio da je auto u polu raspadnutom stanju,ali je za 1.3ccm vukao jako dobro driving i otišao auto u rekoordnom roku... Mada kapiram da ga jednom mesečno pališ na benzin i da ti radi 10ak min na benzin,možeš itekako da uštediš ta creva..
-
ja bi voleo da neko stručan ovo potvrdi jer ako ovo nije tačno, može mnoge oterati u nepotrebne troškove
Tacno je, taj relej je stvar koja moze da ustedi mnogo vise novca nego sto sam kosta...
Najcesci razlog crkavanja pumpi za gorivo je bas taj sto nema releja koji je gasi kada auto radi na plinu.
Kod nas je normalno da ako neko ima plin onda mu je benzin na rezervi i tada je gornji deo pumpe (gde su cetkice i kolektor) suv a taj deo se pri radu najvise greje i pre ili kasnije se otopi jer nema benzina da ga hladi...
Ovde u KG svaki iole ozbiljan majstor za plin to ugradjuje...
Cena naknadne ugradnje tog releja je oko 800-1200 din a radi se oko 15-20 min...
Za clanove popust, normalno ;)
-
ma kod mene sve sam radi
pali na benz i na istom radi dok ne postigne radnu temperaturu
a i vozim povremeno na benz
nego to amputiraje benz pumpe mi deluje malo ... radikalno
kad bi neko od VW majstora ovde izneo mišljenje...
-
ma kod mene sve sam radi
pali na benz i na istom radi dok ne postigne radnu temperaturu
a i vozim povremeno na benz
nego to amputiraje benz pumpe mi deluje malo ... radikalno
kad bi neko od VW majstora ovde izneo mišljenje...
ovaj Gti koji vozim je imao ugrađen taj relej tri godine i auto je radio perfekto, imao je dizne od golfa 1 1.3ccm regulator se raspao, čitaj da je sve to bilo đubre koje uopšte nije radilo,ali pošto se liku nisu davale pare za dizne i regulator,majstor mu je ugradio taj relej.. Jer mu je potrebna pumpa da bi upalio auto i čim bi ga upalio odmah je na prekidač gasio pumpu i tako vozio bez problema. Ja sam kasnije sve to zamenio jer sam hteo i da osposobim da ide i na benzin,mada i dalje uvek gasim pumpu kada vozim na plin-- p.s.šta će ti stručnije mišljenje od nas troje,četvoro i od troška od 150 eura batine
-
majstor zgembo i bobane 83 sta ce vam hladiti dizne za vrijeme rada motora? na kog golfa gti odgovaraju dizne od mk1 1,3 kad su sve mk1 1,1 i 1,3 bili motori s karburatorom?
-
majstor zgembo i bobane 83 sta ce vam hladiti dizne za vrijeme rada motora?
Ne treba nista da ih hladi, pri ugradnji plina dizne se prevezuju tako da se iskljucuju kada auto radi na plinu, tako je i na motorima sa direktnim ubrizgavanjem i na sing-point ;)
na kog golfa gti odgovaraju dizne od mk1 1,3 kad su sve mk1 1,1 i 1,3 bili motori s karburatorom?
Mozda je mislio na G2 1.3...
-
da mislio sam na golfa 2,na one novije 1.3 ccm sa direktnim ubrizgavanjem, i meni deluje ne logično to sa hlađenjem dizni, ne znam od čega se one i ugreju ako ne ide gas preko njih uopšte (nije sekvent), možda je gedora mislo na toplotu motora koja greje dizne, nemam pojma, nisam majstor, ali znam da kod mene to sa relejom sve radi PERFEKTNO! majstor mi pre 7 dana stavljao dizne na ispitivanje,(mislio da one ne valjaju,a pio je protokomer u pitanju) i baš je rekao da su skroz čiste, a vozio sam sa tim novim diznama i relejem 6 '7 meseci
-
na mojoj ex trojci juce ciknula pumpa za gorivo, novi vlasnik je promenio, a majstor mu savetovao da ide da stavi prekidac na nju da je gasi kad tera na plin.
eto da podelim sa vama
-
sada nam konacno verujes batine ali to moze samo kod plinskih uredjaja kod kojih plin ne ide u dizne odnosno koji nije sekvent!!! Inace na mojoj dvojci, a verovatno i na drugim, pumpa za gorivo ima zasebno svoj osigurac, pa se i bukvalno tu moze ugraditi prekidac, ne treba ti ni elektricar za to ako se iole razumes u zice i kablove!!! Veruj mi dizne su i posle 7 meseci kao nove!! (majstori su ih greskom ispitali i sve je bilo u idealnoj ravni-kvar je bio protokomer) i to sve zahvaljujuci tom prekidacu alealeee
-
meni i dalje nije logično da se isključuje ta pumpa, ali hteo sam da kažem šta je majstor rekao ovom momku
da li je ispravno ili ne - ne znam
-
meni i dalje nije logično da se isključuje ta pumpa, ali hteo sam da kažem šta je majstor rekao ovom momku
da li je ispravno ili ne - ne znam
au brate kako me ti nerviras :angry: angry2
-
Nemojte da se nervirate, svako ima pravo da napise svoje misljenje,
a za vredjanje sledi opomena i ban!
rules
-
au brate kako me ti nerviras :angry: angry2
Brate, opusti se.... ;)
Net je zaebana srvar, ne mozes da znas da li se on zeza ili ne(msm mozes ako ga poznaj malo bolje), drugacije je kada pricas s nekim uzivo i preko neta.
-
da plinadzija na plin se kuva, necu ti kazem sto se gasi dok ne popunis profil odakle si ,nije ta informacija za izvoz!!!!, bolje da se sam gasi nego da se sam pali !!!!!!!!!!!!! zar ne?
-
bpek, procitaj pravila:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.msg1346#msg1346
Ako ne zelis da popunis profil niko te ne primorava da budes na ovom forumu.
Nismo underground forum, neradimo nista nelegalno, tako da nema potrebe da krijemo ko smo i sta smo.
-
bicedobro krijem ko sam jer je sramota sta odredjeni ljudi pricaju na ovom forumu....... daleko je to od pravih vw ljubitelja...weekend warrior varijanta ili po naski udri u prazno samo da usta nisu pusta...