VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Shomy Jul 06, 2010, 02:26:37 posle podne

Naslov: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: Shomy Jul 06, 2010, 02:26:37 posle podne
Cao svima imam jedan problem sa Passatom B4 1.9 TDI 90ks.Kada se resim za malo zeshcu voznju motor se gusi u 3500 obrtaja u bilo kojoj brzini nece da se odglavi pa pitam da li neko ima reshenje ako ima pomagajte ljudi ko boga vas molim.motor ima odlicnu komresiju sve je menjano filteri svi i ulje.
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: Kosta Jul 06, 2010, 02:31:59 posle podne
Moze da bude do mnogo cega, zapuseni kanali u glavi od garezi, zacepljen katalizator, losa turbina...dizne... ako ima protokomer moze i on da zeza...

Moras na pregled kod majstora, nemoze ovako napamet da resi. ;)
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: Shomy Jul 06, 2010, 02:38:36 posle podne
a jel moze dijagnostikom da se vidi sta zeza??
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: Shone Jul 06, 2010, 03:22:49 posle podne
Mozes da probas na dijagnostici, ali kako se meni cini to ti je protokomer, nisam siguran gde se njemu nalazi protokomer, ali ako si u mogucnosti probaj da izvadis dzek koji ulazi u njega, upali auto, probaj ga pa vidi sta se desava... pozz
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: Shomy Jul 06, 2010, 03:40:23 posle podne
Auto kad se ne krece i kad ga turiram tada normalno dostize broj obrtaja a ovako kada je u pokretu tj na putu nece gushi se.
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: rajkooo Jul 06, 2010, 03:52:51 posle podne
Protokomer se nalazi odmah nakon filtra za vazduh, skini dzek pa probaj
Naslov: Odg: Ljudi pomagajte oko ovog neobicnog problema
Poruka od: VW-TECH Jul 06, 2010, 09:19:49 posle podne
ako govorimo o 1Z motoru od 66 kw ili ti kako rece 90 ks onda bi po opisu problema prvo trebao pogledati  n75 ventil koji kontrolise rad turbine. posto je na tom autu turbina starije generacije tj nema varijabilnu geometriju ventil radi drugacije nego na novijim modelima kada stavis ruku na njega morao bi da osetis konstantno pulsiranje ili kao kuckanje.ventil se nalazi na u motornom prostoru na pozarnom zidu kockastog oblika. kataloski boj 028 906 283 f. u slucaju da na ovom autu otkacis protokomer ici ce kao da si bacio sidro iza sebe. njega mozes proveriti samo u voznji preko dijhagnostike. za pocetak probaj sa n75 pa ako njega eliminises kao ispravnog onda ides dalje. eto nadam se da pomaze  biggrin