VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: buzUki Jun 26, 2010, 08:49:37 posle podne
-
Naime,previse mi jede Golf 1.6 D ulja,kad god pogidnem haubu da ocistim motor,dolijem ulje itd...primetim da ispod meraca za ulje sve crno k'o katran od ulja,dakle ulje pusta...pomoc,cini mi se i da malo gubi ulja,da baca po podu,e sad,da li je u pitanju gumica koja je verovatno krta i ugljenisana vremenom kod sipke meraca dole,pa da samo gumicu promenim ili je mozda nesto sa karterom...nisam pametan...hvala unapred
-
mozda ti se zmija negdje uvukla i pije ti ulje, dobro pogledaj. imaju one takav obicaj na ovim temperaturama
-
mozda ti se zmija negdje uvukla i pije ti ulje, dobro pogledaj. imaju one takav obicaj na ovim temperaturama
lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
-
mozda ti se zmija negdje uvukla i pije ti ulje, dobro pogledaj. imaju one takav obicaj na ovim temperaturama
lollol lollol lollol tapsac
Au bre majstore al si nervozan, nije covek kriv sto ne zna odakle curi ulje biggrin
-
nisam brate dobar sam, nego nek prekontrolise za svaki slucaj, a opste poznat slucaj je pritisak u karteru i izbijanje ulja ma mjerac
-
znaci produvao pored karika
-
znaci produvao pored karika
e to je to druze. ako nije onda je zmija ;)
-
Ne razumem potrebu ucenih ljudi da ne pomognu ne ucenim,ja nikoga nisam prozvao na bilo koji nacin,a ne znam koliko bih voleo da znam,uostalom i jesam se registrovao da bih naucio i ucio sto god vise mogu od boljih od sebe,a majstore posto ti radis taj posao 20 god a ja radim ne punih 5 meseci(koliko sam se zaprzio oko mehanike,struje itd...) imaj razumevanja majstore,nema potrebe za prozivkom beer beer beer beer beer
-
ma opusteno brate malo sale nije nikad na odmet. nema nikakvog prozivanja daleko bilo beer odvij sraf za kljuc 10 na nosacu meraca na bosch pumpi i izvadi merac, promeni gumicu nova je oko 35 din i to je to netreba ti nikakav majstor i nema ljutnje beer
-
I ja sam mislio da bi moglo biti da je gumica...malo bilo cudno kao dve nedelje mi traje litra ulja...ipak je najmladja dvojka '92 a ocuvana poprilicno,nego se radi o tome da gubi ulje samo dok motor radi...probacu danas to da uradim...hvala u svakom slucaju...javljam sta uradih :)
-
ma opusteno brate malo sale nije nikad na odmet. nema nikakvog prozivanja daleko bilo beer odvij sraf za kljuc 10 na nosacu meraca na bosch pumpi i izvadi merac, promeni gumicu nova je oko 35 din i to je to netreba ti nikakav majstor i nema ljutnje beer
Od sada kad god nesto treba ozbiljnije teram kod tebe majstore ;) Zna Gedora da posluje,nema sta...nabacuje strnaku k'o lopatom... tapsac tapsac tapsac beer beer beer
-
i kad zamenim gumicu pored toga sto ce prestati da baca ulje na merac,prestace i da curi ulje po putu dok radi motor ili nece?????????
neki mi ljudi rekose da treba da se gitom nekim ta gumica pricvrscuje,jel to dezinformancija?? samo promenim gumicu i teraj,m???
-
Izbacivanje ulja na meracu znaci da je motor produvao, dize pritisak u karteru, sto znaci posao za majstora a za tebe da spremis pare za polugeneralnu-generalnu, nazalost.
-
I ja sam mislio da bi moglo biti da je gumica...malo bilo cudno kao dve nedelje mi traje litra ulja...ipak je najmladja dvojka '92 a ocuvana poprilicno,nego se radi o tome da gubi ulje samo dok motor radi...probacu danas to da uradim...hvala u svakom slucaju...javljam sta uradih :)
Moram danas da pogledam gumicu kod mene na kombiji....nemoguce da je produvao...ipak je 2006 godiste i presao je samo 532000km uz odlicno odrzavanje,i lepo je ocuvan lollol lollol lollol
Druze,moze nov auto da produva ,a ne star 18 godina.Spoljasnji izgled nije bitan u ovoj prici,godiste takodje...mada tvoj auto je debelo punoletan...tako da...nista to nije strasno...uradices motor i pravis se vazan.
U svakom slucaju pkusaj sa zamenom gumice,skini i poiklopac ventila i ocisti sito gde izlazi iber,ako je zapusen stvara ti pritisak u karteru.
Znaj samo jedno,na toliku potrosnju ulja...ako je do neke gumice....imaces lokvu ulja ispod kola kad god negde stanes.Srecno
-
Znam!Lokva postoji ispod kola i pusta i kad motor radi i kad ne radi!Ma htedoh reci nije puno presao,za kola koja su stara 18 godina,ne znam da li je mnogo 160 000 km. Smesi mi se osvezavanje verovatno ili generalka,za generalku verovatno ne bih imao pare trenutno,a za osvezavanje imam...nisam pametan u cetvrtak ga teram kod majstora...Koliko izadje generalna za dvojke otprilike???
-
Zasto neodes do Gedore da ti pogleda taj motor i kaze sta i kako...kontaktiraj ga...
-
Znam!Lokva postoji ispod kola i pusta i kad motor radi i kad ne radi!Ma htedoh reci nije puno presao,za kola koja su stara 18 godina,ne znam da li je mnogo 160 000 km. Smesi mi se osvezavanje verovatno ili generalka,za generalku verovatno ne bih imao pare trenutno,a za osvezavanje imam...nisam pametan u cetvrtak ga teram kod majstora...Koliko izadje generalna za dvojke otprilike???
Cifra za generalku zavisi od puno toga:
1. kvaliteta delova koji ce se stavljati
2. cene delova (zavisi od prodavnice i majstora koji ima dil sa njima, ili gde ti budes kupovao)
3. cene koju ce ti majstor naplatiti za ruke
4. CENA VREMENA koje ce ti motor izdrzati nakon izlaska od tzv MAJSTORA ( akome razumes sta sam hteo reci time)
5. .....itd, itd.....
....i naravno koji je motor u pitanju. Nije ista cena za generalno za G60, GTI, i nekog obicnog smrtnika.
-
ovaj lik sto meni odrzava kola,generalne popravke dizel motora za dvojke naplacuje 600-700 eur-a.
-
ma otvorio haubu juce ujutru i sve u ulju,motor,creva i na alternatoru ne znam kojim cudom,anyway...sumnjam da ce tu da pomogne osvezavanje motora,mozda se izvucem samo sa tim,a sta znam...ruke za osvezavanje su otprilike 150e +masinska obrada,delovi,a za generalnu isto to samo su ruke oko 250e + opet ovo nabrojano,sta znam,izaci ce me osvezenje oko 500 ili generalka oko 800,a mozda i vise,bruka...al zato posle... driving driving driving driving
Samo me cudi kako ne purnja pozadi,nista ne ispusta,nikakav dim(osim prilikom paljenja)...u ponedeljak skidam glavudzu u servisu pa da vide da li je za osvezavanje ili za generalnu...
-
da ne otvaram novu temu,koji je spisak delova,da li neko zna za 1.6 D za generalnu i za osvezenje,mislim da nije na odmet ovo pitanje??
-
za karike ako se radi i obrada glave: dihtung dekle ventila, dihtung glave, dihtung usisne grane, dihtung izduvne grane, podloske dizni, dihtung kartera,karike, leteci lageri,gumice racvi za vodu, semering bregaste...uz to proveris i grejace...
za generalnu: klipovi(sa karikama naravno), lezeci lageri, leteci lageri, pumpa za ulje(po potrebi) garnitura dihtunga,lageri pomocnog vratila, dihtung glave...mozda sam nesto propustio... boodala KLIPOVE LEZECE I LETECE LAGERE KUPUJES TEK KADA NA OBRADI UTVRDE NA KOJU SPECIJALU OBRADJUJU BLOK I RADILICU... I DIHTUNG GLAVE KUPUJES TEK KADA SE IZMERI KOLIKO KLIPOVI "VIRE" IZ BLOKA.......
-
da,da,da...prva druga specijala... blabla blabla blabla blabla blabla boodala boodala boodala boodala boodala je**m se glupog...ko zna ko je taj auto i terao,zasto bilo ko i uvati da gazi diesela preko 3000 obtaja,nije to gti...a i ja se prevarih...ok,hvala za spisak,samo nisam shvatio ovo "gumice racvi za vodu semering bregaste"
-
tako je bilo i kod mene,motor produvao a pozadni nema nikakvog dima,jedino ujutru kad sam ga palio izlazio je beli dim,a posle kad se ugrejao dim je postao bezbojan ..........
-
ocigledno gumice racvi za vodu i semering bregaste :) ja procitao sve ko jedno pa reko,koji je ovo deo...hahahahahahhaha boodala boodala boodala boodala boodala
-
cek,cek,cek,cek polako bleh beli dim je vodena para,a to kod mene nema,crn dim izleti i posle nista...ma...produvo pored karika,igrala se deca,pa pomislila da to moze da ide kao 16v lollol lollol lollol lollol lollol
-
prepravio sam... biggrin treba uraditi i biksne na klipnjacama... lepo odes kod majstora i on sve to organizuje....
-
znam iz svog iskustva sa jednim proslim dizelom i jos par ljudi koji su na dvojkama dizelima radili osvezavanje ili generalne da je retko kome sastavio 3 godine posle toga. Da li su delovi manje kvalitetni ili sta ali tesko mogu da zgaze vise od 100.000 za razliku od origanalnih koji teraju do 300.000 uz normalno odrzavanje.
Kolko para toliko i muzike biggrin ko zna posto bi izasli original delovi iz dojclanda
-
sa ovim delovina ko predje vise od 100.000 taj je imao mnogo srece....
-
znam iz svog iskustva sa jednim proslim dizelom i jos par ljudi koji su na dvojkama dizelima radili osvezavanje ili generalne da je retko kome sastavio 3 godine posle toga. Da li su delovi manje kvalitetni ili sta ali tesko mogu da zgaze vise od 100.000 za razliku od origanalnih koji teraju do 300.000 uz normalno odrzavanje.
Kolko para toliko i muzike biggrin ko zna posto bi izasli original delovi iz dojclanda
Ljudi da se ne zezamo,realna prica je bas ovakva,u astoru pitas za komplet delova sve gole navedeno (hvala GTI) za osvezavanje morota i oni mi kazu 10 000 din (daj pa to je manje nego za jugishu),a za generalnu oko 32 000,a onda pitam ortaka u shvabiji koji mi kaze,da se solidna prica minimum 500e za osvezavanje(samo delovi,bez ruku) i za generalnu oko 800-1000e pa sad ti vidi...set kvacila(lamela,korpa,lager) za golfa ovde 5000 rsd,a aus deuchland gekomen kosta oko 250-300e...verujem da ni do 100 000 ne dobace...tuga...
-
bilo je i to da su lamelu korpu i lager i neke delove motora skidali sa havarisanih mk2 diesela jer duze traju od novih kupovnih kod nas...miljenko...bruka lollol lollol lollol
-
a pusti ti astor.... kupis mahle klipove i karike, erling garnituru dihtunga... oni bre valjaju najgoru mogucu robu,....
-
a pusti ti astor.... kupis mahle klipove i karike, erling garnituru dihtunga... oni bre valjaju najgoru mogucu robu,....
Sad but true!!!
-
decko,prvo ustanovi gde i zasto prosipa ulje....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko kaze da mora da se radi motor?Mozda je zapusen iber pa je proslinio svuda? Da li si bio kod majstora? Jel neko od njih rekao nesto konkretno>??
Jbg,ti se raspitujes za delove i kojesta a naj bitnije nisi uradio.Idi kod majstora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
DA DA BIKSEN NA ALNASERU I MENI TO BILO LOSE PA MAJSTOR NAPRAVIO SAD IDE NAS KAKO KO GTI A NIJE|!
-
to sto si rekao za Deutschland je sasvim tacno,ja kad sam trebao da radim generalnu,i nesto sam kontao da mi je bolje da u Deutschland uradim generalnu posto mi je to usput jer idem za CH,i dok sam tamo da mi auto bude gotov,medjutim kad sam se raspitao tamo bi me generalna izasla 1250 eura,sto je duplo skuplje nego u Srbiji.Ali bez obzira na sve ipak sam uradio generalnu ovde u Srbiji,i majstor mi je rekao da sam sad sto se tice motora miran 2 godine.Sto znaci da su ti ljudi dobro rekli 2 eventulano 3 godine si miran ,a posle opet generalna angry2.........
-
nemoze se 1,6d uraditi da traje 300000km ni u njemackoj u volksburgu druze
-
nemoze se 1,6d uraditi da traje 300000km ni u njemackoj u volksburgu druze
Dobro je majstore da si se umesao...a u cemu je caka,pa ne moze,mislim...zbog cega ne bi mogao toliko da izdrzi,za delove razumem,ali za ovo ostalo i ne bas??Bio sam u servisu i kako sam digao haubu i kako je taj baja video dole ulje oko meraca,kaze nema tu on sta ni da gleda...kaze ili osvezavanje ili generalna,pritom nije skinuo glavu,kao trebalo bi sutra da odema na skidanje glave da vidi sta je...sad bas gledam kontrolnu knjigu i pise da je bivsi vlasnik radio na 120600 ispiranje motora...a sada ima 160300 :(
@ Zemunac - Druze,poceo sam da se raspitujem za delove cim sam se vrnuo od majstora...moze da bude iber,a opet mozda je i gumica na meracu,zamenicu sutra gumicu pa cu videti...prilikom paljenja nema nikakve pare vodene(beli dim) dok ga vozim ne sulja pozadi,sve deluje regularno,samo oko meraca dole na dnu ko katran crno od ulja pa slini i baca na pod...pritisak u karteru blabla blabla blabla
-
Sorry ne ispiranje vec osvezavanje motora...
-
caka je u tome sto je to vw a ne mercedes
-
caka je u tome sto je to vw a ne mercedes
Majstore ovo je bio EPIC odgovor... beer beer beer
-
E narode,ocu da zamenim gumicu meraca ulja na ovoj mojoj dvojci 1.6d ajd neka neko objasni dalji postupak,posto je gedora vec napisao,sto se i vidi da je sipka od meraca pricvrscena za lim srafom na koji pasuje kljuc 10(hvala Gedora majstore),e ali gde je ta gumica tacno,jel u sipci ili na dnu???kada izvadim sipku ne znam dalji proces,ocu da prvo uradim to i da malo jace zasrafim sraf na karteru,pre bilo kakve generalne ili cuda,jer on fizicki gubi ulje,pa ako bude problema,onda tek na otvaranje glave motora itd...dakle,sta dalje kad skinem sraf od meraca i kad izvadim sipku???Hvala unapred
-
kad skines sraf i izvadis sipku sve ce ti se samo kasti
-
izvadio merac,zamenio gumicu,prethodna je bila ugljenisana,kao bakelit...ostala su zrna...prva probna voznja,nista nigde ne slini...druga,proslini na meracu i sliva se na suspleh i baca po putu,ne sad ne znam kakvu baru,ali ima! Kad sam skinuo crevo sa iberlaufa,on vise izbacuje na iberlauf nego na auspuh(malo karikiram,ali mnogo izbacuje)...Eto...gedora moze da se prikljuci ovoj muci,pa da kaze,da li je nesto negde zapuseno sto nisam prekontrolisao.Sraf od kartera dobro dihtuje,sve je ok...na sraf ne ispusta ulje,samo na merac...mirise mi na najgore boodala boodala boodala
-
Pa na to najgore se meni cini i da su te uputili jos posle tvog prvog posta, a ovo za gumicu je bila zajebancija. big_boss
-
zasto ti ne bi izmerio kompresiju (nisam citao sve ako je neko vec predlozio to), mislim d abi ti posle merenja kompresije sve bilo kristalno jasno sta da radis
-
Ljudi koliko ja znam, auto kada baca ulje na merac i na poklopac dekle, MOTOR JE PRODUVAO, kakve gumice, kakvo skracivanje meraca, nemoj da se zamajavas glupostima, ako ne verujes u to, idi lepo neka ti neko izmeri kompresiju pa ces znati .....
-
Jeftinije nego sta, vecina ljudi radi bas to- ne menja ulje nego dosipa pa dokle ide biggrin
-
Ma ljudi...meni se cini da je produvao na iberlauf baca vise nego na auspuh dima...realno...cudi me to oko kompresije...pali na pola kljuca starno...ti motori su cudo nevidjeno,realno...svasta moze da bude...mada ako baca na iberlauf toliko...generalna mi se smesi braco...
-
Bas kao sto su ti rekli,cim ti baca ulje na cep i na merac,motor ti je produvao,otisle mu karike tako je bilo i kod mene,s tim da je isto tako na pola kljuca palio,i sve je bilo ok,medjutim cim je dosla zima i malo jaci mraz,nije hteo da upali ,a stavio sam mu i nov akumulator i sipao sam aditiv da nesmrzne nafta i opet nista,i kad sam uradio motor ove zime palio je po mrazu bez ikakvog problema,zato ako imas love gledaj taj motor da sredis pre zime da posle ne bi imao zezancije bonk
-
Ovu temu treba pod katanac. trecu stranu pisemo isto i ponavljamo se...