VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: talenat Jun 25, 2010, 10:45:49 posle podne
-
Ljudi nadam se da ce mi neko od vas pomoci,
vec 2 meseca imam agaoniju sa menjacem sad
da skratim pricu, pri brzini 40kmh iz trece brzine u drugu imam jako 'krcanje' u menjacu da je to strasno
dok ne smanjim brzinu na 20kmh ja ne mogu da ubacim u drugu.
Majstor mi je rekao da mi nije dobar plivajuci zamajac i lamela, kupio sam ceo nov set lamela, korpa, lezaj, plivajuci i opet ista prica sad
ljudi sta je problem sta da radim???
Sada cak po nekad kada prebacim iz prve u drugu hoce nekad da zakrci.. sta raditi?
Sta je problem?
hvala svima na pomoci!
-
recimo sinhron druge brzine....
-
Gile
a koliko kosta popravka sinhrona?
I gde mogu da ga popravim?
-
nemam pojma... al sigurno nije jeftino....
-
kupi nov u auto komercu, skidanje i rad mjenjaca su ti oko 500eu
-
da ti bude jasnije kupi nov sinhron
-
500eu...uf...
-
jebiga brate
-
auu sve ti hebem :( badmood
pa zar mi nije bolje onda kupim polovan ceo menjac za 400EUR?
-
kupi ako ti daju garanciju na njega
-
jeste, ali kakav je taj menjac, moze da bude bolji, moze da bude i gori...... biggrin
-
za pocetak promeni majstora... obavezno ! drugo, ne verujem da je bas 500e ali 300 jeste sigurno posto je samo menjac dole-gore 100e.
-
pa dajte mi recite onda nekog dobrog majstora koji ce mi to popraviti molim vas.
-
zar ceo novi sad i okolina nema poznatog majstora za VW? :huh: ono sto ti jamogu preporuciti je recimo servis IVEGES u Novom Beceju 023771717 .
-
a sta cu , izgleda cu morati to srediti jer je stvarno bolesno voziti ovako.
E sad imam ja jedno pitanje jos ljudi za vas, ovako menjac od audija A6 2.5tdi sa 6 brzina 96' ili 97' godiste
slagacu sada isti je kao moj 2001 god spolja, znaci sve se uklapa tj pasuje na moj auto.
Da li ima kakve razlike u samom menjacu, prenosu itd tj sto je moj menjac 2001 a ovaj sto bih kupio je 96 ili 97??
Hvala na odgovorima!
-
a6 2,5 tdi iz 96 i 97 nosi linijski motor sa 5 cilindara i jesi li siguran da ti dubina zvona, kacenje cilindara za kvacilo, raspon donjih rupa za sarafe, i kacenje poluosovina za flansne odgovara od tog tipa audija?
-
da gledao sam sve je isto ovako spolja gledajuci..
-
stavljao sam cak i lamelu na taj menjac i precnici sve isto, ali sta mene interesuje je da li je taj menjac unutra isti?
prenos i ostalo?? da li je moguce da za 5 godina nista nisu radili na menjacu?
-
pa menjac se pravi prema motoru.... ja mislim da ne moze to....
-
aj da malo detaljnije opisem sve ovo, posto danas imam i malo vremena pa se mogu posvetiti vise temi.
Drage moje kolege na forumu zasto je sve ovo krenulo kako ne treba.
Passat je kao sto rekoh 2001 god i slucajno sam se jednom zavukao ispod njega i video da su mi levi nosac motora pukao
a zatim sam pogledao iza kad vidim i da je levi nosac menjaca isto pukao.
E onda sam ja to odvezao majstoru i on je zamenio nosac motora i nosac menjaca.
Od tada pocinju prave muke :( :(
Nosac motora je bio ok i nisam cuo lupkanje i poskakivanje motora to je super, ali od tada sam dobio da mi menjac krdzi iz trece u drugu.
E onda sam se posvadjao sa tim majstorom zasto mi je sjebao menjac i od njega otisao kod drugog majstora koji mi je rekao da je to sigurno
otisao plivajuci zamajac i lamela, kupio sam to novo ali nije do toga.
!!!!DA JOS moram reci da sam do zamene nosaca MOTOR i MENJACA bez ikakvih problema menjao brzine i da su se brzine menjale savrseno mnogooo bolje i lepse nego sada , mnogo lepse je ubacivao u sve brzine nego sada!!!!!!!!! Dakle nisam imao to krcanje u menjacu pre ovih zamena.!!!
Nadam se da sam sada bio opsiriniji i da ce mi sada neko vise moci pomoci.
P.S Danas sam bio kod jednog majstora i kaze da mu sutra dovezem auto da je mozda iskrivljena poluga koja dole prebacuje brzine, sta vi mislite o svemu?
-
nadji sebi majstora po preporuci a ne da ides od jednog do drugog !
-
da nije pri zameni nosaca pokrivio sipku biraca. takodje pogledaj sraf koji priteze zglob biraca na menjac. ako u sistemu poluga ima iole lufta od preciznog biranja brzina nema nista. pozz
-
da nije pri zameni nosaca pokrivio sipku biraca. takodje pogledaj sraf koji priteze zglob biraca na menjac. ako u sistemu poluga ima iole lufta od preciznog biranja brzina nema nista. pozz
ne znam stvarno, auto je dakle odlicno menjao brzine sa tako polomljenim nosacem motora i menjaca. Sve je islo sto se kaze kao u SIR!
Kada su mi zamenili nosac motora i menjaca od tada muka ziva.
-
I, sta se nakraju desava?