VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Peca_Nis Jun 23, 2010, 02:28:26 posle podne
-
Sinoc mi se, na ulasku u Nis uplaila lampica za ulje, koja je svetlela u zutoj boji, bord komp. je poceo da pisti i da mi pokazuje na nemackom nesto, 2 razlicita upozorenja.Odmah sam stao, otvorio sam haubu, proverio ulje koje je menjano pre 3.000km, i kada sam upalio auto, lampica nije svetlela.
Sta znaci kada je lampica zuta ( a ne crvena ) i kada se to desi?
-
nivo ulja...
-
Meni recimo, blink zuta lampica kada stavim na kontakt i onda se ugasi.Pitao sam majstora i rekao mi je da mi je otisao senzor za ulje.
-
ako ti je nivo ulja dobar onda te zeza onaj senzor na karteru, i meni se ponekad upali a nivo ulja je uvek OK
-
nivo ulja...
tad se pali crvena
-
hvala na savetima drugari. Inace, pri zameni ulja, sipali su mi samo 4 litra a treba 4.5, ne znam da li je zbog toga?
Veceras ce da mi stigne jos litar MOTOREX ulja, pa cemo da vidimo sta se desava.
Bord mi je na nemackom, zato nisam razumeo sta pise, prvo je jednom zapistao kao da nema goriva i pojavilo se neko obavestenje, pa posle 5sek. jos jednom i pojavilo se neko drugo obavestenje.
-
nivo ulja...
tad se pali crvena
a sta je onda zuta??? ako je crvena za nivo onda je sto posto plava za pritisak......
-
Crvena se pali kad je slab pritisak i kad se upali crvena onda nekad moze i da bude kasno za bilo kakvu intervenciju. U tom slucaju ugasite auto i pravac majstor ali na slepu. Zuta je nivo i temperatura ulja. Posto je davac na karteru sa donje strane cesto se desi da se ovlazi konektor ili cak i da se raskaci ako je auto spusten pa ga negde nasucete. Protiv vlazenja je ok i WD40 ali on nije postojan i vremenom ga voda ispere zato je najbolje raskaciti ga, naprskati dzek kontakt sprejem, spojiti dzek nazad i ceo naprskati silikon sprejem sa spoljne strane. Silikon je postojan, otporan na vodu i visoke temperature. Jos jedna stvar moze da se desi a to je da se davac zaprlja usled mulja u karteru. U tom slucaju pilikom zamene ulja skinite ga i ocisite benzinom ili carb klinerom a motor isperite nekim engine flush-om. Ako se pak desi da mora da se menja znajte da je original 73e a zamenski 32e pa kako kome drago.
-
:) Dolio sam jos pola litra ulja i sada je sve uredu, inace, moguce je da se sve to pokvasilo jer sam presao 100km po velikoj kisi na auto putu...
Hvala svima na odgovorima. clap