VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ninjas Mart 01, 2007, 02:25:54 posle podne

Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: ninjas Mart 01, 2007, 02:25:54 posle podne
Cudna stvar se desava..nadam se da neko zna o cemu se radi..

1.Filter za vazduh mi se veoma brzo zaprlja, tacnije mogu iz njega da cedim ulje ili sta li je to uopste..najvise posle agresivnije voznje;

2.na usisnoj grani(u njenim zlebovima, sa gornje strane) se skuplja ista supstanca kao i u filteru vazduha), ukoliko je put neravan ili ostrije skrenem dolazi i do prelivanje toga na izduvnu granu koja je naravno vrela i tada dolazi do dimljenja;

3. karburator (malo metalno kockasto sranje ispod kutije sa filterom) je po ivicama, u stvari u celost, vlazno(opet ista supstanca je u pitanju), i kad skinem kutiju on izgleda kao da je poprskan sa tim.

4.retko(desilo mi se dva puta) dolazi do gubljenja snage automobila na tri sekunde(pri brzini preko 120km/h, prvi put mi se to desilo na 150km/h) a nakon toga iz auspuha mi izadje ogroman gusti beli oblak, posle je ok;

5.kada ga palim prvi put u toku dana potrebno je neko vreme da se zagreje, u protivnom se gasi,trza i slicno..ovo je koliko znam relativno normalna stvar ali cudno je da nakon odredjenog vremena voznje, recimo pola sata i vise, auto pocinje da se kada stojim trza i gasi kao da je hladan..tada je na semaforu recimo neophodno da drzim nogu na gasu kako se ne bi ugasio(isto se desava i na otvorenom i u gradskoj voznji);

Ovo sam sve zajedno naveo jer mislim da je veoma povezano!
Molim vas za bilo kakvo misljenje!

P.S. -kompresija motora je dobra-
Masina: mk2, 1.6b, 55kw, 4b, '86., poluajnspric, automatski saug.

Da, zaboravio sam da naglasim da motor ne trosi ulje nesto preterano, sam koliko je to uobicajeno..matoro je to..
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Bojan_GTI Mart 01, 2007, 05:30:55 posle podne
Po meni je glavni krivac to sto se prlja filter vazduha da je malo motor oslabio karike i gumice na ventile pa duva.Dok radi motor vidi samo odvi cep dje sipas ulje i ostavi ga pa ako ga skine znaci da motor nije bas ok.
Sto se tice trzanja i gasenja u pitanju je ler dizna mada trebo bi cio karburator da se procisti i nasteluje.
To sto ima oko karburatora vlazni sigurno je neki dihtung popustio ili je membrana neka u pitanju.
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: ninjas Mart 01, 2007, 06:21:42 posle podne
Znaci dok je upaljen da odvrnem cep, ako sam te razumeo?
A sta moze da se uradi po pitanju oslabljenih karika i gumica na ventilima?
Hvala puno na odgovoru!

Jos jedna stvar, u karburator servisu, majstor koji je petljao oko njega(podesavao paljenje jer nije hteo na hladnoci da upali) zapisao mi je da nesto nije uredu. pise sledece: "3 cilindar glavi izduvni ventil", ovo nisu moje pravopisne greske, tako je napisao i rekao mi je kao da je tu neki problem i da ce valjda taj ventil da produva ili nece..tako nesto.. da li znas na sta je mislio i da li su to ti ventili koje si pomenuo?
Hvala unapred!
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Bojan_GTI Mart 02, 2007, 12:29:56 pre podne
Da dok radi auto odvrnes cep.
Sto se tice karika kupuju se nove koje kostaju oko  50 eura,to su ti kao prstenovi oko klipa koji oslabe vremenom.Imaju dvije uljne karike i jedna kompresiona.Sto se tice gumica dolaze na ventil koje takodje vremenom propadaju,moze i od forsiranja da odu i mnogo su jeftine cak mogu od yuga.
Do prilike sto je majstor napisao izgleda da je klip udario u ventil i da ga je pokrivio ili je od pregrijavanja deformisan,uglavnom ima neko ostecenje.Kod 8v motora imas po jedan usisni i jedan izduvni ventil po klipu.
Da mislio sam na te ventile.
Moje misljenje je da je tvoj motor spreman za jedno osvezenje,da se zamijene karike ventili i ostalo sto bude osteceno ili da vidis sa nekog dobrog stranca da kupis komplet glavu motora koja je oko 50 eura.
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: ninjas Mart 02, 2007, 11:15:15 pre podne
Hvala ti na ovako opsirnom odgovoru.
Pa izgleda da necu puci mnogo kinte, a i mora se..
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Don Stefanello Mart 02, 2007, 04:44:52 posle podne
moj savet ti je da uradis generalnu motora jer ako zamenis samo karike onda ces unistiti klipove, to se meni desilo, radio polugeneralnu i menjao samo karike, auto poceo da crkava neznam sta mu je i odem kod majstora i kaze da su otisli klipovi jer smo menjali samo karike...
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Bojan_GTI Mart 02, 2007, 08:51:10 posle podne
nema sanse da odu klipovi samo je moguce da su lose stubline (prostor kuda se krece klip)Kada su lose stubline radi se hilznovanje odnosno vracanje stublina u prvobitno stanje ili se rade specijale ima ih tri a mogu i da se kupe vece karike da bi bile pasent za blok koji se malo potrosio.
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Kosta Mart 06, 2007, 12:00:56 posle podne
Bolja je specijala nego hilznovanje jer su hilzne na nasem trzistu izuzetno loseg kvaliteta.....
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: ninjas Maj 11, 2007, 01:48:02 posle podne
Sad sam malo zbunjen, koja je razlika izmedju:
-generalne,
-specijalki i
-hilznovanja???  
....................................
Zaboravio sam da se javim...skinuo sam cep sa motora. Nije ga zbacio ali je klaparao poptrilicno!
Kolika je  dobra kompresija na ovoj masini?
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: Kosta Maj 12, 2007, 02:34:12 pre podne
Pa kada menjas karike nedira se nista, a kada radis generalnu radi se specijala ili hilznovanje cilindara.

-Specijala je kada se tvoj postojeci blok malo prosiri, na prvu, drugu ili trecu specijalu, u zavisnosti koliko je pohaban izmeri se na koju moze da izadje i stave se za toliko veci klipovi i karike.

-Hilznovanje je kada se blok malo vise razbusi i ubaci mu se hilzna kojoj se unutrasnja mera obradi na standard.

Mada posto je tvoj benzinac mislim da cilindri nisu mnogo zajedeni i da ce samo zamena karika da zavrsi posao.
Naslov: Mokar karburator i jos problema..
Poruka od: ninjas Maj 12, 2007, 10:23:50 pre podne
hvala na objasnjenju.