VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ninjas Mart 01, 2007, 02:25:54 posle podne
-
Cudna stvar se desava..nadam se da neko zna o cemu se radi..
1.Filter za vazduh mi se veoma brzo zaprlja, tacnije mogu iz njega da cedim ulje ili sta li je to uopste..najvise posle agresivnije voznje;
2.na usisnoj grani(u njenim zlebovima, sa gornje strane) se skuplja ista supstanca kao i u filteru vazduha), ukoliko je put neravan ili ostrije skrenem dolazi i do prelivanje toga na izduvnu granu koja je naravno vrela i tada dolazi do dimljenja;
3. karburator (malo metalno kockasto sranje ispod kutije sa filterom) je po ivicama, u stvari u celost, vlazno(opet ista supstanca je u pitanju), i kad skinem kutiju on izgleda kao da je poprskan sa tim.
4.retko(desilo mi se dva puta) dolazi do gubljenja snage automobila na tri sekunde(pri brzini preko 120km/h, prvi put mi se to desilo na 150km/h) a nakon toga iz auspuha mi izadje ogroman gusti beli oblak, posle je ok;
5.kada ga palim prvi put u toku dana potrebno je neko vreme da se zagreje, u protivnom se gasi,trza i slicno..ovo je koliko znam relativno normalna stvar ali cudno je da nakon odredjenog vremena voznje, recimo pola sata i vise, auto pocinje da se kada stojim trza i gasi kao da je hladan..tada je na semaforu recimo neophodno da drzim nogu na gasu kako se ne bi ugasio(isto se desava i na otvorenom i u gradskoj voznji);
Ovo sam sve zajedno naveo jer mislim da je veoma povezano!
Molim vas za bilo kakvo misljenje!
P.S. -kompresija motora je dobra-
Masina: mk2, 1.6b, 55kw, 4b, '86., poluajnspric, automatski saug.
Da, zaboravio sam da naglasim da motor ne trosi ulje nesto preterano, sam koliko je to uobicajeno..matoro je to..
-
Po meni je glavni krivac to sto se prlja filter vazduha da je malo motor oslabio karike i gumice na ventile pa duva.Dok radi motor vidi samo odvi cep dje sipas ulje i ostavi ga pa ako ga skine znaci da motor nije bas ok.
Sto se tice trzanja i gasenja u pitanju je ler dizna mada trebo bi cio karburator da se procisti i nasteluje.
To sto ima oko karburatora vlazni sigurno je neki dihtung popustio ili je membrana neka u pitanju.
-
Znaci dok je upaljen da odvrnem cep, ako sam te razumeo?
A sta moze da se uradi po pitanju oslabljenih karika i gumica na ventilima?
Hvala puno na odgovoru!
Jos jedna stvar, u karburator servisu, majstor koji je petljao oko njega(podesavao paljenje jer nije hteo na hladnoci da upali) zapisao mi je da nesto nije uredu. pise sledece: "3 cilindar glavi izduvni ventil", ovo nisu moje pravopisne greske, tako je napisao i rekao mi je kao da je tu neki problem i da ce valjda taj ventil da produva ili nece..tako nesto.. da li znas na sta je mislio i da li su to ti ventili koje si pomenuo?
Hvala unapred!
-
Da dok radi auto odvrnes cep.
Sto se tice karika kupuju se nove koje kostaju oko 50 eura,to su ti kao prstenovi oko klipa koji oslabe vremenom.Imaju dvije uljne karike i jedna kompresiona.Sto se tice gumica dolaze na ventil koje takodje vremenom propadaju,moze i od forsiranja da odu i mnogo su jeftine cak mogu od yuga.
Do prilike sto je majstor napisao izgleda da je klip udario u ventil i da ga je pokrivio ili je od pregrijavanja deformisan,uglavnom ima neko ostecenje.Kod 8v motora imas po jedan usisni i jedan izduvni ventil po klipu.
Da mislio sam na te ventile.
Moje misljenje je da je tvoj motor spreman za jedno osvezenje,da se zamijene karike ventili i ostalo sto bude osteceno ili da vidis sa nekog dobrog stranca da kupis komplet glavu motora koja je oko 50 eura.
-
Hvala ti na ovako opsirnom odgovoru.
Pa izgleda da necu puci mnogo kinte, a i mora se..
-
moj savet ti je da uradis generalnu motora jer ako zamenis samo karike onda ces unistiti klipove, to se meni desilo, radio polugeneralnu i menjao samo karike, auto poceo da crkava neznam sta mu je i odem kod majstora i kaze da su otisli klipovi jer smo menjali samo karike...
-
nema sanse da odu klipovi samo je moguce da su lose stubline (prostor kuda se krece klip)Kada su lose stubline radi se hilznovanje odnosno vracanje stublina u prvobitno stanje ili se rade specijale ima ih tri a mogu i da se kupe vece karike da bi bile pasent za blok koji se malo potrosio.
-
Bolja je specijala nego hilznovanje jer su hilzne na nasem trzistu izuzetno loseg kvaliteta.....
-
Sad sam malo zbunjen, koja je razlika izmedju:
-generalne,
-specijalki i
-hilznovanja???
....................................
Zaboravio sam da se javim...skinuo sam cep sa motora. Nije ga zbacio ali je klaparao poptrilicno!
Kolika je dobra kompresija na ovoj masini?
-
Pa kada menjas karike nedira se nista, a kada radis generalnu radi se specijala ili hilznovanje cilindara.
-Specijala je kada se tvoj postojeci blok malo prosiri, na prvu, drugu ili trecu specijalu, u zavisnosti koliko je pohaban izmeri se na koju moze da izadje i stave se za toliko veci klipovi i karike.
-Hilznovanje je kada se blok malo vise razbusi i ubaci mu se hilzna kojoj se unutrasnja mera obradi na standard.
Mada posto je tvoj benzinac mislim da cilindri nisu mnogo zajedeni i da ce samo zamena karika da zavrsi posao.
-
hvala na objasnjenju.