VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Andrija Jun 17, 2010, 07:53:49 posle podne
-
Mislim da ne bi bilo lose postaviti ovu temu da bude ''lepljiva'', da ljudi koji znaju fore i fazone za prepoznavanje automobila sa prebacenim volanom to i napisu ovde uz napomenu o kom automobilu je rec ;)
-
Sve zavisi kako se odradi... ako se zamene farovi-presteluju, zamene retrovizori, tabla mph u kmh, bravica na kaseti.. tesko da se moze izvaliti razlika ;)
-
Pa ako ga profi urade, onda ja tu ne vidim nikakvu boljku?
Dobri farovi, dobri retrovizori, ispravna tabla...
Po meni su mnogo veci hohstapleri oni koji presteluju kilometrazu i zajebu coveka koji ga kupi za mnogo vece pare nego sto stvarno vredi + ide dalje u trosak popravljajuci i zamenjujuci delove i stvari koji ne valjaju...
-
Nikad auto sa prebacenim volanom ne moze biti onakav kakav bi trebalo da bude, to ce svi majtori potvrditi, a razloga je milion. Zato nije lose ovde napisati sta je karakteristicno za pojedine modele sa prebacenim volanom, jer ni ovi sto prebacuju ne mogu bas uvek misliti na sve.
-
Da ali Englezi stizu sa bar duplo vecom Km nego sto pise, to znam provereno jer mi drugar valja te Engleze, nisu dzabe tamo tako jeftini , on mi kaze da 90% Engleza koji se doveze za Srbiju imaju preko 300 000, a ovde po oglasima nijedan navodno nema preko 150 - 200 000, tago da su tek Englezi zesca prevara , u svakom slucaju U predjene Kilometre se nemoze verovati
-
Naravno shvex ;) Sta im znaci 5 min. posla da vrate kilometrazu kad su se tim automobilom bavili bar nekoliko dana.
-
pa tamo gde izlazi sipka volana kod passata se lim sece pa ga posle treba zavariti..... ventilacija ne znam tacno kako se prepravlja da li se i tu sece otvor....
-
ne znam meni je smetalo samo krckanje.. i to negde iza volana.. blink ostalo je bilo sve ekstra.. motor perfektan itd... a to kolko je persao.. bitno da je auto ocuvan..... cist primer je mali laza koji je kupio novog pola i zveknuo mu posle 5000km i autokomerc mu nije priznao garanciju... puko kajs navnodno zbog loseg goriva blink wacko boodala pa je na kraju sam morao posle par meseci tuzakanja da plati 4000e stete... strasno... i novim automobilima se to desava.... drugaru je isto phaeton zakucao od autokomerca u oblakovskoj tu ga kupio novog.. pa do jagodine ili paracina ne znam tacno ceo motor je eksplodirao pomesao vodu i ulje itd... NOV AUTO !!!
-
Drugar mi radi prebacivanje volana, uglavnom radi Passate i Lagune. Za lagune se nisam interesovao, za Passate jesam.
Sto se tice sitnica kako provaliti, nabrojacu nekoliko koje mi padnu na pamet i sto se uglavnom ne odradi pri prebacivanju, ali to su bas sitnice osim farova.
1. nalepnica sa precrtanim decijim sedistem se nalazi kod engleza na levoj strani npr,
2.brava za haubu zbog prebacivanja sajle mora da se okrene pa ostane otisak,
3. pozarni lim, tj. lim gde stoji akumulator, kocioni cilindar tj. vakum se menja i treba obratiti paznju kako je odradjen jer je uglavnom lose odradjen posto ide ona zastitna plastika za akumulator. naravno moze se i ovo odraditi perfektno da se ne vidi, ako se potrudi majstor
4.soferka ima tragove brisaca, ali takodje ne mora da znaci jer moze se promeniti
5.volan posto se uglavnom ne menja vise je izlizan na ''14h'', razuete sta hocu da kazem, sa desne strane, na desnjacima sa leve.
6.sedista se nekad menjaju nekad ne, obratiti paznju koje je vise pohabano
Ako se setim jos necega dopisacu
Mada najsigurnija varijanta, jer ovo sve nabrojano moze da se sredi uz malo truda je da se pozove ovlasceni servis i da se preko broja sasije proveri da li je bio Englez.
Sto se tice same bezbednosti prebacivanja, koliko sam ja video jedino je pitanje kakva se letva dobije, ovo ostalo se sve radi na dzekove i 2 zice produze. Naravno zavisi kako ko odradi, jer je bilo slucajeva da drugaru dolaze likovi da im ponovo prepakuje auto jer im curi vodan u kabinu, lampice pobrljavile(jer dosta njih produzava instalaciju lakse im drugar ubacuje komplet drugu) I sto je bitno, bar ove sto su odradjeni kod njega, a bilo ih je, nijedan ne kvrcka i svaki je napravljen da sve radi, a neki su dobili i vise opreme posle prebacivanja-npr. bord, naslon za ruku, bolja sedista i ocuvanija, tempomat...
Uglavnom ako se neko odlucuje za prebacivanje da zna, da ispod 1500e ne moze da racuna da ce mu biti dobro odradjeno za Passata npr. jer ti sto rade za oko 1200e bas budze i produzavaju zice, sto moze biti problem posle.
@Devil,
Tvoj Passat je bio Englez?
-
dada
-
pa tamo gde izlazi sipka volana kod passata se lim sece pa ga posle treba zavariti..... ventilacija ne znam tacno kako se prepravlja da li se i tu sece otvor....
Gledao sam delove koji su spremljeni za prepravku engleza, ceo pozarni lim se menja, sece sa na fabrickim varovima tako da ne moze da se primeti ako se lepo odradi... inace tad sam prvi put video da prednji deo sasije odgovara od B5 za B5.5
Ja prvo gledam tablu osiguraca, svi majstori ostavljaju fabricku a ona stoji pod drugom uglom u odnosu na nosac...
Ko ima zivaca da detaljno zagleda moze da vidi kako su zakaceni kablovi jer kada se fabricka instalcija jednom pocupa nema trika da se vrati da bude kao sto je bila...
-
ma odrade ga oni muski tako da nemozes da primetis,u ostalom ako ga odrade ekstra neznam sta tu hvali,zavrsava posao kao i svaki drugi
i kada udaris auto,pomeris mu stubove,obmotas ga oko bandere itd, opet ga odrade da nemozes da primetis,bude kao nov i dalje sljaka do beskraja,nista mu nehvali
najbitnije je kako ga odradi taj sto ga prepravlja,a ja znam lika koji na zrenjaninskom putu prepravlja engleze,posebno vw i reno i ljudi kupuju kod njega masovno,niko se do sada nije zalio,a obicno su ti automobili jeftiniji za 1000-1500e od normalnih za nase trziste,to nije malo para
-
Predjeni kilometri engleza se vrlo lako provere onlajn pomocu registracionog broja... big_boss
-
na primer uglavnom ne menjaju tepih koji u slucaju engleza ima ojacanje ispod nogu sa desne strane u vidu sivene gume a kod ostalih evropljana je sa leve ispod vozacevih nogu. eto jos jedan podatak
-
Predjeni kilometri engleza se vrlo lako provere onlajn pomocu registracionog broja... big_boss
da u ovlascenom servisu,ali cim ga oteras tamo a moras ide provera auta dal je kraden pa sve ostalo,dosta njih su ostali bez auta tako
-
Primetio sam u oglasima par komada sa plastikom pored (ispod) ručne, naime ručna bi trebalo da bude bliža vozaču (u našem slučaju na levoj strani konzole) a one "rupe" za limenke do suvozača.
-
ma ima svasta druze,zato je najbolje pre nego sto kupis auto odete sa prodavcom u autokomerc na proveru pa tamo sazna sve o autu,ako je legalan auto i nije englez on ce pristati,ako pocne da vrda nesto i buni se znas i sam da nesto tu nevalja,
kod nasih automobila ventilator za klimu je sa desne strane, a kod engleza sa leve strane,barem je tako kod pasata,za druge neznam
-
Ma nema nista lose kod engleza, samo da je kvalitetno odradjeno (da nema krckanja, velikih i nepravilnih zazora...) i super (glavna razlika kasnije je sto prodjes jeftinije) ;)
-
pa to da,panduri uzimaju engleze pa ih preprave i opet izadje dosta jeftinije nego sto mi platimo;ja znam njih dvoje i oba voze pasata b5,5 i ne zale se uopste
ja se slazem da to nije isto ko fabricko ali moze da prodje ;) beer
-
ma ima svasta druze,zato je najbolje pre nego sto kupis auto odete sa prodavcom u autokomerc na proveru pa tamo sazna sve o autu,ako je legalan auto i nije englez on ce pristati,ako pocne da vrda nesto i buni se znas i sam da nesto tu nevalja,
kod nasih automobila ventilator za klimu je sa desne strane, a kod engleza sa leve strane,barem je tako kod pasata,za druge neznam
Ja vozim engleza i ventilator klime je na suvozacevoj strani.
Videcete kad dodje na red moj auto na preravku, odradicemo i par slika-jer mi drugar radi rebacivanje pa da vidite kako to sve izgleda. Jako strasno deluje prvi ut kad se vidi, ali uopste nije i odradi se jako lepo.
Toliko se usavrsio vremenom, a sto je najbolje nije postao bahat i ne fuserira, nema sanse da se primeti da je bio desnjak, niti da nesto krcka. Makar gledali i pozarni lim, koji tako dobro odradi(skida ga pa zavari drugi), i namaze 3M-om spojeve, da je kao fabrika.
-
Ja vozim engleza i ventilator klime je na suvozacevoj strani.
Videcete kad dodje na red moj auto na preravku, odradicemo i par slika-jer mi drugar radi rebacivanje pa da vidite kako to sve izgleda. Jako strasno deluje prvi ut kad se vidi, ali uopste nije i odradi se jako lepo.
Toliko se usavrsio vremenom, a sto je najbolje nije postao bahat i ne fuserira, nema sanse da se primeti da je bio desnjak, niti da nesto krcka. Makar gledali i pozarni lim, koji tako dobro odradi(skida ga pa zavari drugi), i namaze 3M-om spojeve, da je kao fabrika.
[/quote]
samo napred,nista mu nehvali ako se ekstra odradi, ima na ledinama auto plac koji uvozi vecinom engleze i prepravljaju i h i sto je najbitnije prodaju ih besprekorno,nemaju nikakve primedbe
-
drugari treba mi pomoc :rolleyes: imam karavana golfa4 engleza i doslo vreme za prebacivanje volana..... blow........ treba mi preporuka i vasa iskustva kod koga da radim,i naravno kontakt broj.....hvala unapred
-
Kod golfića je velika prednost jer se ne menja požarni lim ;) tako da manje i košta.
-
Nikola iz Zrenjanina, Tree car servis.
-
znam za tog.ima ga na sve strane u oglasima...jel neko sa foruma vec radio kod njega?iskustva?Izvinite sto smaram ,ali nije mala stvar,a i tesko se greske kasnje ispravljaju....a u autu vozim porodicu,a inace je auto perfektan clapDrugari,jos jednom hvala na pomoci i razumevanju