VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: pimbe Jun 12, 2010, 01:51:23 pre podne
-
Planiram da kupim ovaj auto (90KS) zanima me ima li ko kakvih iskustava, preporuka ili zamerki?
Na sta treba obratiti paznju, posto kupujem polovan i na cemu treba zakerati?
Inace je auto za mog klinja...
Unapred zahvalan . . .
Kupljen TSI, twincharge, kompresor+turbina+intercooler, 2007, 1KZ platforma, 3ja vrata, koza, muzika, VW alu felne 16", 82000 km...
Promenio sam naslov teme (Iz FSI S u ovako kako sad izgeda) i ovde cu da stavljam postove o poslovima i modovima uradjenim na ovom autu, i to ako odgovara moderatorima . . .
Pozz
-
nema nikakvih mana osim klima kompresora koliko ja znam
-
S'a se desava sa klimavim kompresorom? Curi na remenici ili zakiva?
-
zakiva u lezaju i obicno osteti i radilicu u kompresoru, da do toga nebi doslo nesto se prepravi, neznam sta a mogu ti provjeriti, i ubacuje se lezaj nesto vece dimenzije i onda je kao ok
-
Ae proveri kad stignes i (ako) kad se setis beer
-
beer
-
Pozitivno sto je vecina mana otklonjena sa starog 1.4 16V i povecana snaga. Imao je moj prijatelj taj motor i nije imao problema ni posle 120000 km sem redovnih servisa, e da u pravu je Gedora imao je nekih problema sa klimom.
-
Hvala... jos se nismo odlucili, tako da mozda bude i TSI od 170ks valjda biggrin ako nadjemo takav da bude ok stanje i cena :angry: do 10k
beer
-
a hoce li to tvom sinu biti prvi auto?
-
da
-
a sta mislis da za pocetak to bude neki auto od 600-700 eu i do 70-80ks, dok se on nauci da valja a ne odma 150-170ks?
-
To mu je pocetni kapital, pa nek pazi sta radi. A obecao sam jbga, njegov stek x2... Jedva sam ga odgovorio od Mazde RX8, a ona je 200+ ks, iz 1300 ccm... Posto je dil auto do 1.4 l max, zbog osiguranja, sve preko 1.4 , a ispod 18 god je astronimska cena big_boss da nije toga dobio bi TDI (Tako Dobar Izbor) biggrin
-
Ma uzmi mu od 90ks...Ipak je 170ks mnogo ako nije aktivno vozio do sad.
-
Kupljen 1.4 TSI sport, 103 kw i 6 brzina, kozom, 3ja vrata, 2007-mo... Uskoro slike uploadujem biggrin
-
Lepo, cestitam tapsac
-
ne zaboravi i kozu da slikaš biggrin
gz!
-
Hvala...
Vec sam stigao n a posao, pa cu uploadovati ovo slika sto imam sa sobom...
-
Evo malo literature o motoru, ako koga zanima princip rada TSI motora
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
I evo dve slike sa Malteskim tablama, inace na engleskim je bio " GL56 ZLO " a bas ide ko zlo biggrin
(http://a.imageshack.us/img340/2969/image709v.jpg)
(http://a.imageshack.us/img337/3144/image708.jpg)
-
OK...
Zamenjena oba zadnja lezaja, aftermarket SKF za 60 jura oba, original u VW-u 200 komad angry2 . Cekaju se novi zadnji diskovi, original 40 jura oba.
Imam problem sa kompresorom, dijagnostika (VAG-COM) mi kaze : 004269 - Magnetic Clutch for Supercharger: Open Circuit i zbog toga prijavljuje jos jednu gresku, kao posledicu:
008802 - Turbo/Super Charger Boost Pressure Not Detected - Mechanical
Sad idem da raskopam motor i da mu prospem crevca, pa ce biti i nekih fotki, moram da pridjem kvacilu kompresora i proverim da li je elektromagnet spzen ili je ngde neka zica u prekidu. Nadam se da je zica, jer magnet dolazi u kompletu sa vodenom pumpom :angry:
Pozz mahac i drste mi palceve lollol
-
bitno je da si ti odradio tablice,je8es greske lollol alealeee clap tapsac
dryimo palceve,a kada ga popravis,palceve premestamo pod miske i ...
-
Spzeno kvacilo :angry: u ponedeljak u nabavku boodala
-
E pa 'vako:
Jucerasnji radovi izvodjeni u garazi:
(http://a.imageshack.us/img651/2618/dsc08709c.jpg)
(http://a.imageshack.us/img69/4852/dsc08713i.jpg)
(http://a.imageshack.us/img638/4369/dsc08716g.jpg)
Spremljen alat i ostale dzidze midze, a alata nikad dosta . . .
(http://a.imageshack.us/img13/5684/dsc08719io.jpg)
(http://a.imageshack.us/img96/3855/dsc08717p.jpg)
(http://a.imageshack.us/img819/1424/dsc08718c.jpg)
Pre pocetka
(http://a.imageshack.us/img828/3848/dsc08714k.jpg)
Kompresor je ovde dole :angry:
(http://a.imageshack.us/img62/9666/dsc08715z.jpg)
Pa skinuta maska motora
(http://a.imageshack.us/img832/9889/dsc08720.jpg)
Otkacen minus
(http://a.imageshack.us/img291/6294/dsc08721.jpg)
Iscupan filter za vazduh
(http://a.imageshack.us/img690/1770/dsc08722q.jpg)
Skinuta dovodna cev za turbo, a izmedju trosmernog ventila, tj kompresora, turba i usisne grane.
(http://a.imageshack.us/img529/3900/dsc08723a.jpg)
MAlo da zavirimo u turbolinu ;)
(http://a.imageshack.us/img217/5518/dsc08724sb.jpg)
Tesio sam se da je jeba u ovoj okrpljenoj zici :rolleyes:
(http://a.imageshack.us/img707/3141/dsc08725l.jpg)
Medjutim, krpez odradjen profesionalno tapsac
(http://a.imageshack.us/img294/6986/dsc08726j.jpg)
Kompresor dobija pogon sa duple remenice na vodenoj pumpi, a pomocu magnetnog kvacila,
poput onog za kompresor klime, vidi se kais i deo kompresora ...
(http://a.imageshack.us/img718/6200/dsc08730i.jpg)
A ovde obe remenice pumpe (kvacilo je izmedju), remenica kompresora i zatezac...
(http://a.imageshack.us/img52/5434/dsc08729h.jpg)
E posle ove slike mi crkla baterija na kamerici :angry:
Elem, premerio unimerom elektro magnet... mrtav, mada se nisam predavao, povezem par zica i pravac + i -, i opet mrtav boodala
Sutra ujutru pravac VW diler i nadam se da cu uspeti da narucim samo magnet, a ne komplet pumpu, jer u ETKI samo u komadu je izlistano :angry:
Nadam se da vas nisam smorio, nastavak sledi . . .
-
skini kais sa kompresora i vidi da nema slucajno nekog veceg otpora prilikom okretanja remenice. mozda ti je visko izgorio zbog prevelikog otpora
-
Probao sam vec komplet kompresorski sklop se okrece lagano, znas da je raskvacena remenica u frajlaufu.
Palo mi je i to na pamet i hvala u svakom slucaju... tapsac
-
Kupljeni diskovi 42 jura oba original, a pumpa 310 jura :angry:
(http://a.imageshack.us/img412/6906/dsc08731v.jpg)
Evo je pumpa sa remenicama i kvacilom
(http://a.imageshack.us/img189/9253/dsc08732o.jpg)
(http://a.imageshack.us/img829/7778/dsc08733f.jpg)
4 oma otpora na novom magnetu
(http://a.imageshack.us/img841/5833/dsc08734j.jpg)
Sutra ugradnja i novi slikoviti izvestaj biggrin
Pozz mahac
-
detaljan si svaka cast , srecno sa zamenom mahac
-
Hvala Guluaz biggrin
Morao sam da odsrafim drzac motora
(http://a.imageshack.us/img830/4920/dsc08735k.jpg)
I spustim motor maksimalno, tj koliko je moguce bez popustanja drugih drzaca
(http://a.imageshack.us/img825/3449/dsc08737.jpg)
I opet je bilo tesno :angry:
(http://a.imageshack.us/img824/2194/dsc08736.jpg)
.
(http://a.imageshack.us/img809/5062/dsc08738.jpg)
.
(http://a.imageshack.us/img28/2651/dsc08739y.jpg)
I nova pumpa na mestu, konacno :rolleyes:
(http://a.imageshack.us/img3/7329/dsc08740bv.jpg)
.
(http://a.imageshack.us/img709/638/dsc08741v.jpg)
Sad ima snage u nizim obrtajima i ubrzava ko mutav clap
Vozni park biggrin
(http://a.imageshack.us/img138/1752/dsc08750b.jpg)
.
(http://a.imageshack.us/img830/1784/image748.jpg)
-
tapsac tapsac tapsac
-
Sutra, novo izdanje biggrin zamena diskova... Napravio sam i alat za vracanje kocionih klipova, al mi ga otese jbni Tunjizani na carini, kao to ne sme u avion angry2 pa cemo da karabudzimo po Srpski.... Bez alata biggrin
-
Stavices kamen za kiseo kupus preko cilindra? lollol
-
Ma jok, motku za mlacenje sljiva i krunjac za kukuruz bleh
-
E pa 'vako big_boss :
K'o prvo, potrebno je izvaliti tocak (posle moze na njemu da se sedi biggrin )
(http://img547.imageshack.us/img547/8707/image750.jpg)
Posto je distancijal aluminijumski, naravno da je zapekao,
jer se niko i nikad nije setio da ga namasti pre montiranja,
poprskati ga sa WD ili vec s necim i izduvati pljugu, moze i pivo da se omlati...
(http://img411.imageshack.us/img411/7336/image751b.jpg)
Verovali ili ne radio sam uz asistenciju GEDORE
(http://img213.imageshack.us/img213/9356/image752.jpg)
Nakon sto je sprej odradio svoje, distancijal je spao,
doduse uz blagu pomoc Majke svih alatki, tj cekica i omanjeg sekaca :rolleyes:
(http://img697.imageshack.us/img697/595/image754p.jpg)
Popustiti plivajuce osovinice kandze pomocu 13 i 15 kljuceva
(http://img828.imageshack.us/img828/4601/image756.jpg)
I dok trepnes i jednom kandzu zveknes . . . sve je na patosu ...
Poklopac lezaja/rukavca silazi pomocu sekaca, cekica i strpljenja.
(http://img97.imageshack.us/img97/4235/image757.jpg)
A nakon popustanja torx 6 sa diska i nazubljenog imbusa 16 (12 uglova) sa rukavca,
bem li ga kako ga vi zovete u Srbiji,
ovde kazu 12 spline tj 12 nutova, lezaj i disk silaze ko od sale
(http://img829.imageshack.us/img829/8674/image758v.jpg)
obavezno podmazati klip, pre sabijanja
(http://img801.imageshack.us/img801/6308/image759.jpg)
i osovinice kandze, naravno
(http://img255.imageshack.us/img255/7401/image760.jpg)
A nakon podmazivanja poterati cilindar nazad u kandzu,
s obzirom da su mi oteli alat u Tunisu,
koristimo ideje coveka koji je se potpisao na papagajkama biggrin
a uz pomoc stolarske stege
(http://img715.imageshack.us/img715/2135/image761.jpg)
Nakon malo smirglanja i cetkanja, preprskane kandze, naravno crvenom... angry2
Poj'o sam prasine ko kauboj
(http://img265.imageshack.us/img265/2774/image762z.jpg)
Sve novo je spremno da se pakuje, dodato extra masti u lezaj i namazan rukavac...
(http://img266.imageshack.us/img266/4485/image763.jpg)
(http://img204.imageshack.us/img204/8688/image764.jpg)
Postupkom koji je kontra od skidanja, lollol vratiti sve nazad...
Sraf se dobija nov uz lezaj i sa locktite-om
(http://img155.imageshack.us/img155/9703/image765.jpg)
I potrebno ga je zabiberiti sa 30 kila, tacnije sa 28, al od viska glava ne boli ;)
(http://img822.imageshack.us/img822/2005/image766.jpg)
Odlepiti zastitni film sa lepka pre namestanja plocica
(http://img163.imageshack.us/img163/1965/image767.jpg)
Vratiti kandzu i staviti nove safove, a ako se koriste stari, pametno je staviti Locktite
(http://img269.imageshack.us/img269/8329/image768d.jpg)
Vracen poklopac rukavca/lezaja, podmazani distancijal i stegnute osovinice kandze...
(http://img834.imageshack.us/img834/4025/image769.jpg)
I evo kako izgleda . . .
(http://img841.imageshack.us/img841/5919/image770.jpg)
Verovali ili ne ista je procedura i za desni tocak lollol
Pozz mahac
-
Trebao si malo i sina da angazujes da struze i smirgla , oce da vozi TSI a da mu tata radi prljave poslove biggrin
-
On je odradio prednje kandze, a i danas pobego u skolu :angry:
-
E svaka cast za slike, mogao bi ovo da stavis u temu Uradi sam ;) beer
-
Pa i jesam sam biggrin uradio ;)
-
ETKA, ELSA, OBD i jos svasta nesto za skidanje na komp
http://dkgaragesoftware.blogspot.com/
-
Novi opanci...
Oni stare mishelin / dunlop su se toliko udrvenile, da kad vozis po glatkom asfaltu zundaju ko da vozis gusenicara . . .
4 x Dunlop Sport 205/55 ZR 16 + 4 nova ventila, montiranje i balans = 360 Jura, 90 po komadu, a Tigrove sam nasao za 83, mada ZR je malo bolja biggrin od R. Mislim da je komentar za brend izlisan . . .
(http://img149.imageshack.us/img149/152/image784h.jpg)
(http://img529.imageshack.us/img529/8724/image785.jpg)
I konacno , izgled na samom autu
(http://img801.imageshack.us/img801/8595/image786v.jpg)
a
ovo
moze
da
vam se desi,
Ako vas zena navata u svaleraciji biggrin
(http://img89.imageshack.us/img89/7426/image783.jpg)
-
ahhah e lud si stvarno ahhahahaha
-
izgledas kao da te je navatala lollol
dobro si ti ono odradio sa kocnicama, vrlo pedantno.
Gume si mogao domace, podrzi privredu iz dijaspore lollol lollol
-
Hteo sa domace ali ZR je presudio, meka ko dusa i strogo letnja B)
Auto bio parkiran u garazi dan i noc, i posle dva dana jos mirise na gume biggrin
-
svaka cast ..... zapazio sam i higijenichara na ruci lollol lollol lollol lollol
-
:huh: cega si zapazio blink
-
nokat na malom prstu medju Srbina poznat kao higijenicar (uglavnom ljudi cackaju ushi sa njim itd ) lollol
-
lollol lollol lollol
dobar golfic... mahac
-
svaka cast ..... zapazio sam i higijenichara na ruci lollol lollol lollol lollol
tapsac lollol
-
Pa higijena mora biti na nivou, a i nokat na malom prsti ima i znacenje... Veoma VELIKO biggrin
-
Evo guma izbliza (http://www.internet-prodaja-guma.com/images/P/spsport9000-12.gif)
-
Doslo vreme za uljni servis :rolleyes:
(http://img813.imageshack.us/img813/4424/201220102067.jpg)
-
Extra auto wub Uvijek me je zanimala potrosnja ovih 1.4 tsi motora mahac
-
Od 6 do 10, zavisi kolko ga cepas biggrin
Uglavnom ni ESP ne moze da ga ucutka u startu, opet proklizava i skripa ko lud biggrin Bez ESP pali gume driving
-
Hteo sa domace ali ZR je presudio, meka ko dusa i strogo letnja B)
Šta znači ZR? Meni piše na Turanzi ER300 samo R15...
-
kako ti ovo FUSH (falsh)ulje lollol
-
Naravno biggrin Silkolene
-
Vratiti kandzu i staviti nove safove, a ako se koriste stari, pametno je staviti Locktite
Јел то loctite 243?
Ја сам то мало срање тражио свуда и сви ме гледају ко будалу, где си купио?
Или си добио...
-
Kupio ovde na Mlati druze . . . Ima raznih pakovanja i oznaka, zavisno sta ti treba, pakovanja od 5 ml pa do 100 ml. Cudi me da nema tamo. Dobar je i Wurt-ov, a ima i drugih proizvodjaca.
U krajnjem slucaju mozes koristiti i super lepak, nista mu ne fali, a za kasnije popusatnje je takodje ok...
-
Duv'o vetar, zena izasla iz auta i vrata joj se otmu i zalupe se jako, mozda za nijansu jace od normalnog zatvaranja vrata na Yugu biggrin
Rezultat:
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
Component: 38 AIRBAG VW8 020 2300
Revision: 05020000 Serial number: 0038PD0Y6B1F
Coding: 0013112
Shop #: WSC 01269 785 00200
VCID: 3D7BD3EF1DF7
1 Fault Found:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Znaci okidac za erbeg za dlaku nije okinuo... :angry:
Svaki put pri startovanju auta bude: BIIIIIING i poruka: airbag fault, a zuta lampa izbi oci :angry:
Mnogobrojni pokusaji ciscenja greske softverski nisu urodili plodom, pa se onda moralo harverski odraditi...
Elem igniter (okidac) se resetuje jednostavnim skidanjem uticnice. . .
Ali doci do okidaca u vratima :angry:
(http://img801.imageshack.us/img801/938/05032011106.jpg)
(http://img827.imageshack.us/img827/7049/05032011097.jpg)
Evo kako izgleda jeba . . .
(http://img43.imageshack.us/img43/5715/05032011099.jpg)
(http://img96.imageshack.us/img96/2733/05032011105.jpg)
A kad sam vec razbucao vrata, nije na odmet podmazati sajle i koturace za prozor
(http://img218.imageshack.us/img218/534/05032011098.jpg)
(http://img846.imageshack.us/img846/1041/05032011102.jpg)
(http://img855.imageshack.us/img855/5927/05032011101.jpg)
Naravno podmazana i brava i mikroprekidac ;)
(http://img717.imageshack.us/img717/6946/05032011100.jpg)
(http://img135.imageshack.us/img135/2473/05032011103.jpg)
(http://img191.imageshack.us/img191/5020/05032011104.jpg)
Da napomenem, da je lakse skinuti vanjsku oplatu vrata, pa tek onda tapacirung.
Softverski pociscena greska i nema vise dosadnog upozorenja i lampice na tabli biggrin
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
Component: 38 AIRBAG VW8 020 2300
Revision: 05020000 Serial number: 0038PD0Y6B1F
Coding: 0013112
Shop #: WSC 01269 785 00200
VCID: 3D7BD3EF1DF7
No fault code found.
mahac
-
uf dobro si prosao tapsac
odradio si ga momacki driving
-
lollol
-
:huh:
-
ne reaguj ;)
-
Jbga airbag greska opet :angry:
Elem, sad sam malo konsultovao cika gugla i ostale forume i nasao OVO:
http://pics.tdiclub.com/data/500/TSB2011271.pdf
TSB Technical Service Buletin od VW-a, koi kae da se uticnica ispod sedista ukine i premosti. Ja sam lemio zice biggrin
Naravno, kao prvo skinuti minus sa baterije... Po zavrsetku posla, a pre vracanja kleme, staviti kljuc u bravu i okrenuti na kontakt...
(http://img215.imageshack.us/img215/3199/dsc09965b.jpg)
(http://img837.imageshack.us/img837/3465/dsc09966v.jpg)
Locirati uticnice ispod sedista i diskonekvati ih...
(http://img801.imageshack.us/img801/9199/dsc09967i.jpg)
Uz dvanaestougaonu (torx) gedoru skinuti cetiri srafa koji drze sediste...
(http://img98.imageshack.us/img98/1493/dsc09968s.jpg)
Sediste napolju . . . Sansa sa usisavanje i dobro ciscenje . . .
(http://img801.imageshack.us/img801/3460/dsc09969.jpg)
Zuti utikaci su za airbag, obavezno zapamtiti (zapisati) boje zica . . . BTW uticnica je ispod guzne biggrin strane sedista ...
(http://img703.imageshack.us/img703/6194/dsc09971f.jpg)
Ja sam za dodatnu izolaciju koristio shrinking crevo (nem pojma kako se zove na Srpskom) uglavnom se na vecoj temperaturi skuplja i dobra je barijera protiv vlage, izolator se podrazumeva . . .
(http://img684.imageshack.us/img684/3559/dsc09972i.jpg)
Blankirane zice uplesti i zaletovati . . .
(http://img263.imageshack.us/img263/3085/dsc09973.jpg)
Po pravilu za shrinking crevo se koristi industrijski fen, mada i upaljac zavrsava posao ;)
Ugejes . . .
(http://img857.imageshack.us/img857/6640/dsc09975.jpg)
Pa stegnes, moze i bez rukavice, al ume da boli wacko
(http://img508.imageshack.us/img508/3104/dsc09976u.jpg)
(http://img717.imageshack.us/img717/1444/dsc09977c.jpg)
Dodatno malo izolirke svaku spoj po naosob i vratiti sve na mesto obrnutim redosledom...
Garazne slikice od danas :rolleyes:
(http://img856.imageshack.us/img856/3466/dsc09978q.jpg)
(http://img268.imageshack.us/img268/5814/dsc09979mi.jpg)
mahac
-
svaka cast pimbe na trudu... bas si pedantno uklonio problem tapsac
-
nece da izolira nego stavlja termobuzire tapsac tapsac tapsac
svaka cast
-
Srpski naziv za Shrinking crevo je termo-bužir ;)
-
Ok fala obojici beer
-
tapsac na detaljnom objašnjenju ali si mogao da zalemiš. onda bi bilo još bolje clap
-
big_boss
(http://img263.imageshack.us/img263/3085/dsc09973.jpg)
Blankirane zice uplesti i zaletovati . . .
blabla
mahac
-
mahac
Doslo vreme za kvacilo i prednje kocnice :angry:
http://www.mister-auto.co.uk/en/clutch-kit/sachs-3000-970-014_g479_a0323000 (http://www.mister-auto.co.uk/en/clutch-kit/sachs-3000-970-014_g479_a0323000)!970!014.html
(http://88.191.108.165/images/JPG161/DF4295.JPG)
http://www.mister-auto.co.uk/en/front-brake-discs/trw-df4295_g900007_a161DF4295.html?select (http://www.mister-auto.co.uk/en/front-brake-discs/trw-df4295_g900007_a161DF4295.html?select)
(http://88.191.108.165/images/JPG161/GDB1550.JPG)
http://www.mister-auto.co.uk/en/front-brake-pads-set-of-4/trw-gdb1550_g900005_a161GDB1550.html (http://www.mister-auto.co.uk/en/front-brake-pads-set-of-4/trw-gdb1550_g900005_a161GDB1550.html)
335 eura delovi
I 130 eura za ruke
driving
-
TI airbagovi i senzori samo prave probleme na autu dok ga ne zvekneš negde. E onda ti bude drago što si živ.
Dobre su ti tablice mahac
-
Bitje bolje uskoro... Ako se si otvori za svoje personalne, onda moram i ja ;)
-
Update:
Nova Tablica...
Stef se izuo za 1.5K eura
(https://lh6.googleusercontent.com/-KiuYK4TB-Rw/UdzzByFiOyI/AAAAAAAASS0/_I3x5fFcj20/w958-h539-no/20130626_114316.jpg)
.
(https://lh3.googleusercontent.com/-57ydTnc9LOQ/UdzzB29r5FI/AAAAAAAASoY/z3c3xd4I1XU/w958-h539-no/20130703_182346.jpg)
3 . 5 . 2
(https://lh4.googleusercontent.com/-i9ZTENsgr7Y/UdnHay3xA8I/AAAAAAAASPI/3zazdnRbuvg/w958-h539-no/20130707_110239.jpg)
Chip tuned na 201,6 KS :51
(https://lh4.googleusercontent.com/-2_LJGKXNjNs/UdLRFdNQHNI/AAAAAAAAR_0/yEIUiOdxmww/w958-h539-no/20130702_141530.jpg)
(https://lh5.googleusercontent.com/-Qr0JDfYU5bk/UdLRS15pHGI/AAAAAAAASAA/nSQME0Xotag/w958-h539-no/20130702_141607.jpg)
(https://lh4.googleusercontent.com/-7pX2_tAQ0bc/UdLRgt-1rvI/AAAAAAAASAM/O1Os1TMm0Eg/w958-h539-no/20130702_141619.jpg)
(https://lh6.googleusercontent.com/-ReCPzoKqUNk/UdLRwNCfI7I/AAAAAAAASAY/1b1b87Ay3M0/w958-h539-no/20130702_141826.jpg)
Dino pre:
(https://lh3.googleusercontent.com/-ZMKW7igJQlc/UdLSU_lLCfI/AAAAAAAASAw/3SGuphjIRMY/w958-h539-no/20130702_142715.jpg)
Dino posle biggrin
(https://lh3.googleusercontent.com/-dUkpWp9_zxo/UdMIj3LsUlI/AAAAAAAASB4/OfZfcS6EWfE/w958-h539-no/20130702_174559.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/-2hCRYK5pkYw/UdL3YP6KKHI/AAAAAAAASBg/Z4feLHtagyo/w958-h539-no/20130702_174608.jpg)
Prednje nove:
(https://lh6.googleusercontent.com/--V73lMXPkRk/UdLQ51ksq3I/AAAAAAAAR_o/Rl6spWhAyYg/w958-h539-no/20130702_120742.jpg)
Motor se gica ko krme pri saltanju lollol
(https://lh3.googleusercontent.com/-4Qt2tlMT_PY/UdLR8RPleVI/AAAAAAAASAk/orqmIA36sdA/w958-h539-no/20130702_142102.jpg)
Posle tuninga, dve bobine pocele da mrse, zamenjene sve cetiri ;)
Ide ko metak, pali gume u drugoj (ESO off) pri naglom ubzanju sa 60 bleh
Uskoro Stage 1 K&N Induction (usis) kit . . .
Mahac
-
tapsac svaka cast!! wub je sve!
A za tablice thumbup
-
Tablice čobanijada teška...
Čip thumbup
-
čobanijada jbga sta ces . . . ;)
-
Sve je to super al neb ja to dao klincu da vozi
-
Pa dokad je klinac? Matora konjina - 22 godine . . .
-
Folija na krovu, ofarbane felne, donji spojler, zadnja donja polovina branika, aftermarket xenoni biggrin
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1148871_637911472893736_1112328616_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/559732_637911502893733_18249965_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1157605_637911536227063_637911826_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1006310_637911592893724_640305078_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/999724_637911652893718_1755296508_n.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/-NloyqkVOYMI/Ug0N2bQ8sHI/AAAAAAAATTg/o0uL3NNhKkw/w958-h539-no/20130815_150505.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/tFITDCkRjwGuA8gD2HMxO4hrqiDQNda7fatR4m8lyTbE=w958-h539-no)
Malo smo ga testirali na pisti aerodroma Ponikve ;) Slikano u sumrak zato je losa fotka . . .
(https://lh4.googleusercontent.com/-hsYdUwhvjVQ/UgvdwaqXp7I/AAAAAAAATJ4/6BpTBRCrbN0/w958-h539-no/20130814_202325.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1187124_638449539506596_1231695256_n.jpg)
A kad ponestane piste onda se mora kociti, malo zesce i jbga poplave diskovi, nazalost, nismo uspeli da snimimo varnice koje lete pri kocenju sa 200+
(https://lh4.googleusercontent.com/-wROfwJKc1-8/UgveUEQAV1I/AAAAAAAATK0/saG8I4DeWCA/w461-h819-no/20130814_204630.jpg)
-
svaka cast tapsac narocito na chipovanje clap pun pogodak thumbup sad ide ko nevreme driving
-
svaka cast :) 200ks iz tako malog motora :)
-
muski je napucan sa konjima.
-
Hvala drugari :26 :26 :26
Uskoro cold intake kit:
(http://www.ctsturbo.com/cart/images/products/cts-it-800.jpg)
Zatim downpipe, nadam se da cu uspeti da nadjem 75 mm, za sada ima u ponudi samo 64 :rolleyes:
(http://i961.photobucket.com/albums/ae99/petertan06/Slide2-31.jpg)
(http://static.quality-tuning.com/images/stories/virtuemart/product/vw-golf-5-14-tsi-downpipe-without-catalytic-converter-64mm-(1).jpg)
I onda REVO Stage 2 bi trebalo da ga napuca na 201.6 + 15% = 231 KS . . .
Sve preko zahteva nove brizgaljke, veci turbo i poveliki interkuler . . .
:53
-
thumbup Svaka cast gene.