VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: buzUki Jun 08, 2010, 06:41:01 posle podne
-
Samo bih hteo da pitam na kojim verzijama golfa 2 je postojao i posto mislim da to kod mene ne postoji(ledjima upirem sic da bi jace nogom stisnuo i opet,ne koci bas kako bi trebalo,mora se dosta upreti boodala koliko bi bilo komplikovano ugraditi na golf 2 1.6 diesel (1992)
-
pa servo kocnice se primenjuje od 1980....i posle '80 nije napravljen nijedan bez.... bonk bonk lollol nesto tu kod tebe nije u redu... mozda ti je riknula vakuum pumpa ili negde puklo crevo pa vuce fals vazduh.....
-
zapravo i meni se cini... boodala boodala boodala dosta je to mlad auto da ne bi imao kocioni servo sistem...hvala u svakom slucaju... :)
-
proveri ti to.... nije dobro kad nemas kocnicu.....
-
Najverovatnije imas vazduh u koznicama, to moze lako da se proveri. Sledece bi moglo da bude da su ti gumena crevca koja dovode ulje do kocnice u tocku stara, i da su se zapusila. Najmanje je verovatno da ti je crko servo, mada, naravno i to moze da bude...
-
braco tu tesko mozes da proveris sta nije u redu i na kojem kocionom cilindru.jedino resenje je da odradis kao i ja sto sam,kupis 4 nova cilindra+5 kocioni,i glavni kocioni cilndar,luftirajuce diskove prednje i graafitne zadnje paknove,sve ti je oko 150evra,sto je smijesna cifra spram tvoje bezbednosti,i imas bruka kocnice,a ako ti ostane neki dinar uzmes i sajle od rucne,levu i desnu one su oko 400dinara po komadu i imas 100% ful kocnice za sitne pare,golfII je najbolji iz razloga sto je stramota da se na njemu stedi jer je jeftiniji za odrzavanje od yuga:)) beer
-
stavi vakumski sud od golfa mk2 ali GTI i promeni glavni kocioni, imas neki trun u njemu , nemoj cistiti jer tesko da ce to da pomogne... ja sam imao isti problem sa mojim mk2 1.6d... sada kada idem na tehnicki pregled , ljudi se cude kako extra koci...
P.S kada stavis vakumski sud od GTI pedala kocnije ce ti biti oko 20mm niza sto je mnogo dobro...
-
i da... ispusti vazduh iz kocionog sistema posle svega... biggrin
-
stavi vakumski sud od golfa mk2 ali GTI i promeni glavni kocioni, imas neki trun u njemu , nemoj cistiti jer tesko da ce to da pomogne... ja sam imao isti problem sa mojim mk2 1.6d... sada kada idem na tehnicki pregled , ljudi se cude kako extra koci...
P.S kada stavis vakumski sud od GTI pedala kocnije ce ti biti oko 20mm niza sto je mnogo dobro...
Prvo , otkud iskopa ovaj post od pre 3 meseca?
Drugo, ako zbog trunja ne moze da se popravi kocioni cilindar, onda je ceo svet otisao u PM... lollol
I u slucaju trunja, pored zamene gumica je OBAVEZNA zamena komplet tecnosti, a da bi se resio trunja . . .
Trece, ako covek ODUPIRE da koci, onda nema veze sa vazduhom vec sa vakuumom, jer kad imas vazduh u bremzama onda PUMPAS pedali, jer kad odupres ona zakuca na patos.
S toga, ako do sada, covek nije resio problem, prvo proveri crevo i ne povratni ventil izmedju vakum pumpe i servo pojacivaca, zatim pumpu, a tek onda ide zamena serva, jer mu popravke nema....
Pozz mahac
-
pa servo kocnice se primenjuje od 1980....i posle '80 nije napravljen nijedan bez.... bonk bonk lollol nesto tu kod tebe nije u redu... mozda ti je riknula vakuum pumpa ili negde puklo crevo pa vuce fals vazduh.....
vaš odgovor je lažan.Ja sam imao MK1 1983 i nije imao servo.
-
zet ima 83 god i ja sam imao 84 i nije bilo serva.
-
stavi vakumski sud od golfa mk2 ali GTI i promeni glavni kocioni, imas neki trun u njemu , nemoj cistiti jer tesko da ce to da pomogne... ja sam imao isti problem sa mojim mk2 1.6d... sada kada idem na tehnicki pregled , ljudi se cude kako extra koci...
P.S kada stavis vakumski sud od GTI pedala kocnije ce ti biti oko 20mm niza sto je mnogo dobro...
Prvo , otkud iskopa ovaj post od pre 3 meseca?
Drugo, ako zbog trunja ne moze da se popravi kocioni cilindar, onda je ceo svet otisao u PM... lollol
I u slucaju trunja, pored zamene gumica je OBAVEZNA zamena komplet tecnosti, a da bi se resio trunja . . .
Trece, ako covek ODUPIRE da koci, onda nema veze sa vazduhom vec sa vakuumom, jer kad imas vazduh u bremzama onda PUMPAS pedali, jer kad odupres ona zakuca na patos.
S toga, ako do sada, covek nije resio problem, prvo proveri crevo i ne povratni ventil izmedju vakum pumpe i servo pojacivaca, zatim pumpu, a tek onda ide zamena serva, jer mu popravke nema....
kada imas vazduh u kocnicama kada pedalu stiskas pedala raste... a ne propada... kada pedala propada to je do glavnog kocionog cilindra...ili do cilindara na celjustima... Ako je do vakum pumpe... i ventila pedala ce biti cvrsta kao kamen i jedva da ce moci da je stisne... a koliko ja mislim on nju moze da stisne ali kad je stisne on ne koci... tako da ce sigurno pomoci ako vec nije pomoglo menjanje serva i posle menjanja serva toplo preporucujem da se stavi vakumski sud od GTI jer je mnogo bolji... pritom je i pedala niza sto je jako dobro u nekim kriticnim sotuacijama kada treba brzo odreagovati... A ako je trunje u pitanju... menja se komplet tecnost tu si u pravu , ali se mora i izduvati kompresorom svaka cev...
a post sam iskopao slucajno ... jer ako jos neko ima problema sa kocnicama da bi mu pomogao... da ne otvaram novu temu... biggrin
pozz mahac
-
i da... nikada zbog trunja nece glavni kocioni cilindar raditi kako treba iako ga ocistite... uvek ostane negde mali trun i nikada nece kociti ravnomerno... ja sam promenio dosta kocionih i iz iskustva znam da je najjeftinija varijanta kupiti drugi kocioni... nije skup a mnogo je bolje...
-
mixa ti si kralj!
-
stavi vakumski sud od golfa mk2 ali GTI i promeni glavni kocioni, imas neki trun u njemu , nemoj cistiti jer tesko da ce to da pomogne... ja sam imao isti problem sa mojim mk2 1.6d... sada kada idem na tehnicki pregled , ljudi se cude kako extra koci...
P.S kada stavis vakumski sud od GTI pedala kocnije ce ti biti oko 20mm niza sto je mnogo dobro...
Prvo , otkud iskopa ovaj post od pre 3 meseca?
Drugo, ako zbog trunja ne moze da se popravi kocioni cilindar, onda je ceo svet otisao u PM... lollol
I u slucaju trunja, pored zamene gumica je OBAVEZNA zamena komplet tecnosti, a da bi se resio trunja . . .
Trece, ako covek ODUPIRE da koci, onda nema veze sa vazduhom vec sa vakuumom, jer kad imas vazduh u bremzama onda PUMPAS pedali, jer kad odupres ona zakuca na patos.
S toga, ako do sada, covek nije resio problem, prvo proveri crevo i ne povratni ventil izmedju vakum pumpe i servo pojacivaca, zatim pumpu, a tek onda ide zamena serva, jer mu popravke nema....
kada imas vazduh u kocnicama kada pedalu stiskas pedala raste... a ne propada... kada pedala propada to je do glavnog kocionog cilindra...ili do cilindara na celjustima... Ako je do vakum pumpe... i ventila pedala ce biti cvrsta kao kamen i jedva da ce moci da je stisne... a koliko ja mislim on nju moze da stisne ali kad je stisne on ne koci... tako da ce sigurno pomoci ako vec nije pomoglo menjanje serva i posle menjanja serva toplo preporucujem da se stavi vakumski sud od GTI jer je mnogo bolji... pritom je i pedala niza sto je jako dobro u nekim kriticnim sotuacijama kada treba brzo odreagovati... A ako je trunje u pitanju... menja se komplet tecnost tu si u pravu , ali se mora i izduvati kompresorom svaka cev...
a post sam iskopao slucajno ... jer ako jos neko ima problema sa kocnicama da bi mu pomogao... da ne otvaram novu temu... biggrin
pozz mahac
i da... nikada zbog trunja nece glavni kocioni cilindar raditi kako treba iako ga ocistite... uvek ostane negde mali trun i nikada nece kociti ravnomerno... ja sam promenio dosta kocionih i iz iskustva znam da je najjeftinija varijanta kupiti drugi kocioni... nije skup a mnogo je bolje...
Dobro, izvini :huh:
-
aj da se nadovezem na ovu temu, uglavnom auto mi jako lose koci, ispustio sam vazduh, ali jedva koci tj moram da ga junacki stisnem da bi zablokirao. i da posudu za ulje nikako ne mogu da napunim do vrha uvek negde ode visak(nema nigde masnih tragova ni na posudi ni na glavnom kocionom). Skidao sam crevo od serva, pumpa radi ali je crevo svo masno iznutra.
Treba mi par saveta iskusnijih, sta mi je raditi?
ps: u pitanju je Golf mk1 1.6d "84.
-
proveri da li ima ulja u servo bubnju, ako ima isprazni ga i promeni glavni kocioni cilindar jer on propusta ulje u bubanj i nemas pomoc vakuuma.....
-
ok, hvala gile i meni sve ukazuje na to da ulje odlazi u bubanj, danas ga rastavljam pa javljam.
Poz