VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: MACNE_GTI Maj 28, 2010, 12:51:45 pre podne
-
jel ima negde neko "uputstvo" kako da skinem stare amortizere i zamenim ih novim...swi majstori mi traze 20e po amortizeru,ne daje mi se bas 80e samo za majstora pa zato...i-
-
verovatno fiki zna
taj je sebi i slepo crevo operisao preko pdf uputstva
-
axaxaxaxaxa...hwala.... lollol lollol lollol lollol lollol
-
ne mogu da tvrdim,ali mislim da je 20e dranje.cini mi se da se cena kretala do 10e.a dzaba ti uputstvo kada nemas alat za sabijanje opruga.
-
bez toga ne moze,a?
-
bas tako ... bez alata za sabijanje mozes samo da pogines:)
ili kupis na bubnju oko 30 e je set od dva sabijaca .. pa menjas .. samo ce ti verovatn o trebati i boce jel su srafovi zapekli pa ces morati da ih grejs :)
-
ja koliko znam ne moze.to podseca na veliku stolarsku stegu,sa kojom sabijas oprugu da te nebi ubila pri skidanju,i da bi mogao da je vratis na amortizer jer rucno nema sanse to da uradis.
-
Moj ujak je uspeo bez onih klusta na Mercedesu 123-ci.....
Pozvao je komsiju koji ima oko 100-110kg da sedne na ivicu kola pa je vezao zicom oprugu skinuo, namestio sve, ponovo je ovaj seo, on isekao zice.... i sad radi ko sat... :D
-
10e po komadu ja platio zamenu amort pre mesec dana, taj bi da te odere.
-
koje si kupio, uljane?
-
sutra idem da kupim,jos razmisljam koje da uzmem,dal gasne ili uljane...
-
i ja sam tako razgledao mesec dana i na kraju kupio uljane, nemam zamerki. za normalnu voznju svejedno je, neces ici na trke s njim biggrin
-
pa sad... biggrin planiram letos da ubacim gti... wub
-
imam ja alat tj te kandze za skidanje opruga sa amorta, 20e par, novo lollol
-
ja sam radio bez stega sa dve dizalice.podignes auto sto viislje jednom dizalicom i onda drugu stavis ispod ramena i sabijes oprugu.onda oslobodis maticu na kosu i onaj okrugli sraf(za njega verovatno postoji alat ali cekic i srafciger zavrsavaju posao samo dok popusti posle ga rukom odvijes)i tad spustas dizalicu ispod ramena dok se opruga skroz ne opusti.kad to uradis odvijas ona dva srafa kod tocka i skidas amortizer.vracas isto usrafis amort.i polako dizes a ovu drugu sto drzi auto spustas i opruga se sabija.izvuces sipku amorta kroz kos i srafis samo pazis da sve lepo legne.meni nista ne fali jedino sto vise ne kupujem dve patike.zezam se moras da pazis moze da izleti de potrevi tu lomi pop1.mozda ces morati na reglazu trapa.srecno.
-
alo ljudi,nemojte da se igrate sa tim stvarima batine batine batine
-
macne kupi tu stegu za 20e pa da nama ostalima pozajmljujes kad zatreba biggrin
-
e zboj ebenih 20e .. neko bukvalno mze da izgubi zivot ili da ostane sakat .... znaci ako se opruga otkaci ... .. le le le le le le batine batine batine batine batine
kako kazu leskovcani ..
-
Idi kod zube u batajnicu, resice ti to, plati kolko covek trazi, ne igraj se... To moze da se uradi po sistemu uradi sam, ali isto tako moze i da krene po zlu...
-
Macne, zasto ne pogledas kad vec kupujes, ja znam da na par mesta gde kupis amortizere imas besplatnu ugradnju ;)
-
Probaj da kupis amortizere u radnji koja ima i svoj servis. onda ces dobiti nize cene za ugranju jer si kod njih kupio i amortizere i radis ugradnju. npr Wagen auto radi po tom sistemu. to znam jer sam ja kod njih menjao plocice i diskove pa su me ruke maltene dzabe izasle..
-
ma nema weze,juce su kupljeni amortizeri marke SCHWARZ(kaze mi lik da su nemacki,sad koliko je to tacno...),a za ugradnju pomoci ce mi komsija,on je ranije radio amortizere i mehaniku u nekom servisu,samo da pozajmim od nekoga ona kljesta....
-
zadnje mozes opusteno bez stega da zamenis,sabiju se rukom dovoljno da uhvati sraf.prednje nema sanse bez alata i obavezno na reglazu trapa jer sa na donja dva srafa steluje nagib tocka
-
jel moram na reglazu i za zadnje ili samo za prednje?
-
Samo na prednjim se radi reglaza, i preporucio bih svima koji menjaju amorte da obavezno rade, nebitno da li auto "ne vuce" u stranu, kad krenu gume da se trose, onda ce da vide biggrin golim okom to ne moze da se namesti ;)
-
ljudi jel zna neko kakvi sa ta tehnic nemacke proizvodnje???
-
mislis na TA-Technix, ako na njih mislis recimo da su najjeftiniji sto se tice stelujucih amortizera na ebay-u uz JOM i FK AK Street od 170-200 eura za golf mk4 a uzmi da je nov original amortizer u Porsche Beograd za golf MK4 GTI 20 000 dinara komad
-
da ti TA-Technix i jesu jeftini gledao sam ih u ns-u pa reko da pitam kakvog su kvaliteta...
-
ljudi jel zna neko kakvi sa ta tehnic nemacke proizvodnje???
nikakvi su druze, lede zimi a i netraju bog zna koliko dugo
-
ljudi jel zna neko kakvi sa ta tehnic nemacke proizvodnje???
nikakvi su druze, lede zimi a i netraju bog zna koliko dugo
druze hvala na info ;) i to sto kazes cena govori sve...
-
e zamenio sam sva 4 amortizera,zadnji su lepo legli,auto wise nije podignut,ali zato preeeeednji auuu,stoji kao jarac... boodala sta da radim,jel treba mozda to tako ili????...ewo slika
(http://img29.imageshack.us/img29/3702/dsc02495ak.jpg)
(http://img130.imageshack.us/img130/290/dsc02494o.jpg)
(http://img268.imageshack.us/img268/8811/dsc02492xf.jpg)
(http://img408.imageshack.us/img408/2043/dsc02491vi.jpg)
(http://img811.imageshack.us/img811/646/dsc02490.jpg)
-
ako odseces na oprugama 2 kruga pasce taman dovoljno,valjda
-
necu da secem opruge...cuo sam od mnogo ljudi da to nevalja a i kosta kao da kupujem opruge...a da isecem opruge nista...meni su prethodni amortizeri otisli skroz i auto je bilo na oprugama i sad desna strana ima jace opruge...zato cu uzeti sve novo da se ne zezam kad sam poceo to da radim...
-
;) upravo tako,sa oprugama ne treba da se igra,ali nekim ljudima to ne mozes da dokazes....
-
jbg nisam znao da je tako osetljivo jer sam na jednom autu skracivao opruge pa nije bilo problema.
kolko planiras da ga spustis?
-
4cm...meni je bitno da kad mi sedne dvoje ljudi pozadi da mi guma ne kachi o rub...a za skracivanje opruga rekao mi je marko sa foruma da je njegovom drugaru ispala opruga iz "lezista" , apre neki mesec ona radionica CHOP SHOP tako nesto se zove,oni sto budze kola da discoveryu isekli opruge na nekom saabu turbo i nije bio u pokretu vec na kamionu i ispade opruga iz lezista....
-
Ja ima problem kad sednem jos dvojicu po 80kg nazad, onda mi se u voznji cuje nesto kao da zakacinje ali koliko sam gledao nisam video tragove da zakacinje ni opruga ni guma niti koruba ( jedno sa drugim). Merio sam samo debljinu opruge na levoj strani i ona iznosi 11mm, dok na desnoj strani iznosi 13mm i ima plavu i belu boju kao kvadratic na opruzi. U pitanju je passat b3 karavan. Dali je opruga u pitanju ili mozda nesto drugo?
-
imam isti problem kao @macne ... napred se izdigo ko jarac .. da li mu treba vreme da amort i opruga legnu ????
-
koliko ja znam auto ne moze da se izdigne zbog amortizera vec zbog opruga.meni su na proslom golfu zadje opruge bile od nekog audija bas zbog toga da bi se zadnji kraj izdigao radi tereta koji je covek vukao u njemu.
-
Drugari da ne otvaram novu temu nego da se nadovezem na ovu.Da li neko zna sta znace oznake u vidu tacaka na oprugama,kod mene na autu su ove opruge
(http://)(http://img202.imageshack.us/img202/1986/imag0132u.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/202/imag0132u.jpg/).Skinuo sam od vr-a opruge i na njima ima ova oznaka
(http://)(http://img194.imageshack.us/img194/204/imag0135pf.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/194/imag0135pf.jpg/)
sad me interesuje da li je to tvrdoca opruga ili sta?
-
lupicu posto nisam 100% siguran.. bele su fabrikana, zelene -> zute - > crvene sve vise sportske.. e sad sta je kad ima jednu zelenu i 4 bele bem li ga.. ako bi morao da nagadjam rekao bih da je tvrdoca po spiralama ili tako nesto