VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mkvb Maj 27, 2010, 10:32:38 pre podne
-
Ljudi jel to izvodljivo uopste? Auto mi trosi nenormalne kolicine ulja a posto je zimus palio manje vise ok majstor mi predlaze zamenu gumica. E sada, taj isti majstor hoce to da uradi bez skidanja glave, kaze ima da se yebemo ceo dan ali moze. Problem mi je sto on nikako nema vremena, jurim ga vec vise od mdva meseca i nikako ne moze. Zvao sam druge majstore i servise i niko ni ne pomislja da to radi bez skidanja glave. Ne otvara mi se motor jer cu doci do generalne na kraju, a nemam bas para za to.
Jel stvarno mogu da se zamene gumice bez skidanja glave i koliko bi to moglo da kosta?
-
Izvodljivo je i ja sam to radio na oba audija. Uglavnom majstori ne preporucuju ali se radi bez problema ;)
moje su posle toga presle 40000km i prodao sam ga i radile ko sat i kostalo me je oko 40e
-
moze to da se radi ali uvek ostaje pitanje kakve su vodjice kakvi su ventili, desava se da ventili budu garavi i masni da ne zatvaraju dobro...... to je dobro ako bi da ga okrpis za prodaju.....
-
Ma ja bih da ga okrpim do sledece zime, blizi mu se kraj, valjda ce da izdrzi dok ne stigne nesto novije.
Pre 60 000 je radjeno osvezenje, sada trosi 1l/300 - 400 km!!!! bonk bonk bonk ne isplati mi se neko vece ulaganje, samo da premostim do kraja godine
A presao je preko 400 000, mozda i vise jer je sajla bila skinuta kad sam ga uzeo a sada ima 360 000 na satu, kad je otvoren motor majstor mi je rekao sine ovo ti je preslo pola miliona sigurno! Ipak je vec 30 godina na putu.
-
Pre 60 000 je radjeno osvezenje, sada trosi 1l/300 - 400 km!!!!
mislim da sa gumicama neces dobiti nista specijalno... mozda ce trositi koji gram ulja manje.....
-
Hm, mozda ce pomoci nesto malo, mada ja koliko vidim, tebi ne gine generalna... Tolika potrosnja ne moze da bude zbog gumica. ;)
Sipaj Lukoil ulje, ono ti je bas jeftino ako nemas para za generalnu, i ne forsiraj ga, ili ces da zavrsis kao i ja, dan pre skupa biggrin
-
Ma sipam Modricu long life, nisam ga mnogo forsirao driving
Prosli cetvrtak Vrnjacka Banja - Sid za manje od 4 sata, autoput konstantno 120 (vozio babu na operaciju u Cro)
Za zadnjih 20 dana sam napravio preko 4000 km, sad bas gledam spisak sto sam vodio evidenciju o potrosnji, 01.mart je bio na 347k km, sada je na 360 000, ne stigne da se oladi kako treba!
Svestan sam da gumicama necu resiti problem, mozda samo malo ublaziti, ali zao mi je da ne ucinim nista, a nema vise rezona ulagati neke vece pare jer ce ulaganje biti vece od cene celog auta!
-
pa ublazices maaaaaaaaaaalo jedno 100-200 grama ulja manje.... e sad ako te to vadi..... inace izbor ulja ti je odlican komsija je vozio neki elf i trosio je pola litre na 1000 a kad je sipo modricu smanjio je na 250-300 grama....
-
Pre osvezenja, znaci pre jedno 65000 km sam merio kompresiju, prvi cilindar je bio los oko 26, ostali 28, 29, 29 bara. Posle osvezenja sa novim karikama nisam merio kompresiju ali je palio zimi sa 10 sec grejanja na cvrgu.
Bice da sam mu stanjio malo karike i stubline za tih 60 000!
Ta modrica je izuzetno dobro ulje! U taj motor sigurno necu ulagati jer moze drugi da se nadje za pristojne pare. Videcu jos sta mi je ciniti.
Inace majstor sa pocetka teme kad nadje vremena uradice mi to sto se kaze za pivo, komsija mi je pa mi nije neko ulaganje, samo da nadje vremena
-
to su ti karike otisle,tako je bilo i kod mene kad sam uzeo auto.Prethodni vlasnik je taman uradio generalnu i stvarno motor nije dimio na cep i na sipku,i nije trosio nista ulja,a dobro je vukao i sve to,medjutim posle nekih 6 meseci poceo da trosi ulje ne toliko kao kod tebe,i na kraju sam morao da menjam karike i letece lezajeve jer su otisli,verovatno su bile loseg kvaliteta.E sad posle te generalne sam presao 6000 km i za sad je sve ok,ne trosi ni gram ulja,s tim sto sam i ja na 5000 km sipao modricino ulje 20w-60.
Ono sto su meni savetovalii pre generalne,a i znam dosta njih koji su to uradili je da u motor sipas univerzalni modifikator ,nije skup i imas ga na svim Luk oil pumpa.Ja u moj motor nazalost nisam stigao da ga sipam jer mi je auto riknuo na sred puta i to bas kad sam krenuo na posao,a s obzirom da mi auto nije bio u voznom stanju onda mu je jedini lek bila generalna popravka.Tako da mozes pokusati s njim ,s obzirom da u motor neces ulagati neke velike pare.
-
Moze dodatni info za taj modifikator?
-
ja mislim da je taj modifikator glupost, kako neka tecnost moze da nadoknadi pola milimetra karike koja je porosena?..... moje licno misljenje
-
Ja sam sipao taj modifikator u predhodnom passatu sto sam imao. Auto je bio '78., motor 1300ccm slovne oznake FZ. Na satu je imao 220000. Posle sipanja je samo mirnije radio i nista vise. Istu kolicinu ulja je trosio kao i pre sipanja, imao istu potrosnju itd. Kakvo je stanje bilo unutar samog motora ne znam. Uglavnom, nije bilo niceg vise osim mirnijeg rada motora.
-
ako ces da radis u skorije vreme generalnu,onda ne bi trebao da sipas taj modifikator jer se tesko cisti motor pri otvaranju od njega(nisam proverio ,ali sam tako cuo).proveri ovo ako imas takve namere.
-
jel moze sta da se uradi na motoru ako se otvara od dole?
-
Samo karike biggrin
-
pa onda to i nije veliki trosak jer je obrada glave motora skupa stavka u odnosu na ostale delove. ako sam dobro shvatio, promene se karike i gumice ventila i vise mu nece trositi ulje ;)
-
obrada glave je od 50 do 100 evra.... a pitanje je da li moze da prodje sa karikama, da li su cilindri "razvaljeni".......
-
meni je audi trosio 1l na 4-5000km ulja a posle zamene gumica 0,1l na 10000km ;)
-
Evo za vikend sam isao do BGa, 1l/500 km, voznja oko 90km/h na autoputu, znaci laganeza. Majstor je jos uvek zauzet, javicu razvoj situacije
-
Menjaj gumice obavezno! Neverovatno je koliko tu ulja moze da pobegne, a bez skidanja glave to nije skup manevar.
Sto se tice univerzalnog modifikatora ( ali samo ruski ), tu nemozes da omanes, provereno. ;) Moze samo da koristi, a ako i radis generalnu svejedno skidas delove na kojima se zadrzava. ;)
-
Sto se tice karika, mozda ce u pocetku malo da smanji potrosnju, ali ne zadugo. S obzirom koliko je auto presao, verovatno moraju hilzne da se rade, dzabe da stavi karike, kad je cilindar siri... Bzvz da daje pare na nove karike i ruke. Osetio sam na svojoj kozi, nakon 3-4000km poceo je ponovo da trosi ulje kao nezdrav, i na kraju prava generalna i to je to B)
-
tema postaje zanimljiva biggrin
na kraju sta zakljucismo, osnovna varijanta krpljenja motora je menjanje samo gumica ventila? ili i karika? sve to od dole. nek se javi neki mehanicar da mi laici ne mlatimo napamet lollol
-
Ljudi evo kako izgleda filter vazduha star oko 6 meseci, da li je to mnogo masno?
(http://s1.postimage.org/TL6RS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxTL6RS)
(http://s1.postimage.org/TLIh0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxTLIh0)
(http://s1.postimage.org/TMdHS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxTMdHS)
I evo koliko motor "duva"
http://www.youtube.com/watch?v=NJQBo9mBp70
e sada ocigledno je da karike nisu sjajne, ali mi majstor kaze da to i nije toliko strasno duvanje, da su to mazge od motora i da moze jos da se vozi.
Jel moze neko iskusan da mi kaze na osnovu ovog snimka da li motor zbog ovolikog duvanja moze da popije 1l ulja na 300 km?
Kada sam ga uzeo isto je duvao, verovatno manje ali jeste, ali je trosio 1l na 1500 km!
Majstora jos nisam navatao bonk
-
on je star 6 meseci, to je normalno.
-
Motor moze da trosi mnogo ulja a uopste da neduva na iber.Duvanje je posledica losih kompresionih karika,odnosno prvih na klipu. Potrosnja ulja je posledica loce druge karike,brisuce....
-
ali ako se uzme u obzir starost motora i karakteristika istog da i zdrav oce da baci ulje u filter, nakon 6 meseci ovo je sasvim prihvatljivo. biggrin
-
Sve u svemu dok se ne otvori ne zna se koliko ce da boli bonk
-
Pre svega proveriti PCV ventil ili ti odusak motora. Kad je on u kvaru auto moze da trosi puno ulja, slabije vuce i duva na poklopac od ulja. Kvar se resava sa 20...30e. Masa generalki je uradjeno jer majstori ne znaju simptome PCV ventila nego odmah po generalci, polugeneralci itd. A mozda znaju ali se prave ludi
-
Klasičan pcv ventil i ne postoji na recimo TDI motorima.Više je simptomatično za benzince
-
Jel zna neko majstora koji menja gumice ventila bez skidanja glave?
-
Jel zna neko majstora koji menja gumice ventila bez skidanja glave?
Jel si promenio pcv ventil na svom autu? Pogledaj inbox
Sent from my ELI-NX9 using Tapatalk