VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Shomi Maj 27, 2010, 10:25:20 pre podne
-
Da ne gushim onu temu o rezervnim delovima, a poceh pricu tamo. Modovi ako misle da je vishak neka spoje, ili splituju temu sa nekom ili kako god :D
Dakle ajd ljudovi koji imaju isti motor a da su radili skorije neshto neka daju savete. Cisto da znam koliko kesha da spremim za to planinarenje zvano veliki servis :S Jasno mi je da malo shta moze da se kaze napamet pre nego shto se otvori motor, ali da znam da se spremim i psihicki i finansijski :D Da ne ostanem dugo bez auta jer mi je kecman produvao :D Ono shto znam za sada.
Dakle treba da radim cishcenje usisa i turbine, prednje "sholje" na amortima, prednja desna spona, komplet kaisheva (ko zna kad je menjano). Pa me zanima koliko orijentaciono to moze da me izadje, inace motor je 66(90) ALH. Naravno da ce tu majstor da pronadje sigurno josh neshto no dobro. :D
Inace za turbinu me majstor ubedjuje da je zacadjavila, i da joj treba samo ciscenje ali ko zna, videcemo kad se skine. Inace moguce je da je josh neki od onih Vakuum ventila u igri jer turbina apsolutno NIKADA ne ukljucuje. Vozim ga tako vec 6-7 hiljada, mozda i vishe, jer od kad sam uzeo auto turbina se nije ukljucivala.
Moj subjektivni osecaj je da auto radi sasvim ok, ne cadjavi, kad sam ga pazario nije mogao da prebaci 130 :S inace posle malog servisa i novog filtera za vazduh je prodisao, tako da sad bez problema prebaca 160 :) Mada mu je ubrzanje kazem slabije jer bo ne ukljucuje turbo :D Katalizator nije skidan, potroshnja je ok, oko 6-6,5 u lokalu i na magistralnim, autoput na 120 i oko 2200 obrtaja merena potroshnja 5,3-5,5l i tako...
Tako da bih bio vrlo srecan da cujem vasha misljenja i savete. Kao i preporuku shta se zaista sve radi prlikom takozvanog "velikog servisa". Da odradim sve shto se savetuje pa da posle sipam i ne mislim :D
poz!
Ps: Sve ovo pitam iz razloga jer bo mi je stari mk1 produvao tako da ga ceka generalka, utezanje limarije i farbanje tako da moram da sve dobro finansijski isplaniram :)
-
brate zasto vozis auto kada ti ne radi dobro???? turbina ti nije radila poslednjih 6k blink blink pa naravno da tu nesto ne valja ako se turbina ne ukljucuje...
kajsevi i spaneri su ti oko 25-30 soma...sa vodenom pumpom...to su delovi koji idu u prvu ugradnju ali bez vw znaka...racunaj da su ti isti delovi samo za vw znakom u auto komercu duplo skuplji...ulje i filteri ti izlaze oko 13-14 soma...
-
E shto vozim :S danas sutra, kuca poso :S Majstor rece da "moze to da ide i bez turbine" al da se ne sili preterano :S
E sad sam zbunjen nacisto, kad sam menjao pre 4hiljade komplet filtri (nafta, vazduh, ulje) i ulje me je izashlo oko 5000 din. :S Dakle vidim ja da bez 500 jura necu da prodjem, a izgleda i majstora da menjam :D
-
ja imam mk4 66(90) , radio sam servis pre manje od hiljadu km i u servisu je menjano ulje "manolo", komlpet kaisevi , vodena pumpa ,spaneli ,roleri, dihtunzi, i svi delovi su marke "SWAGEN" i kostalo me oko 350 e , usputno mi majstor i ocistio izduvnu granu ,ne celu , ali od motora onu racvu, i sad mi samo ostalo da se vozim vozim vozim driving
-
Heh, takva neka info mi je trebala... Inace auto sam po sebi nije grob :D Uvezen 2005 sa 110000(provereno u VW evidenciji servis u Berlinu), drugi vlasnik u Srbiji, redovno odrzavan. Lik od koga sam ga pazario je prof vozac, tako da mu je ovaj poprilicno stajao u garazi, cova se sluzi sluzbenim vozilom :D
Ulje ne troshi, tako da hocu da mu odradim ovaj veliki servis i da sam miran.
Pa da natenane krenem sa restauriranjem MK1, koji je inace kod nas u kuci od dana kada je izashao iz salona, pa da to bude jedan lep izlozbeni primerak :D
-
Pazi owako druze imam isti motor i tip, i meni nije radila turbina, ja sam za 60e zamenio samo taj zadnji deo, geometriju valjda i vise nemam problema, katalizator vadi, egr zatvaraj, taj motor ubijaju te dwe stvari, na ono gore swe sto si naveo, tesko da ces proci ispod 500e, a sto se tice velikog servisa martini ti je rekao cene priblizno, nemoj se igrati i vracati staru vodenu pumpu, i da kako znas da tebi turbina uopste ne radi?
-
pa brate ne znam kako si uspeo da uzmes delove za 5soma, kad samo ulje toliko kosta....jedino ako nisi uzo originalne nego nekog drugog proivodjaca...i uzo neko drugo ulje...
-
Ulje je polusintetika, filter ulje 600, filter vazduh 600, filter nafta 1000, filter klime 600.... ruke mi nije naplatio :) delove nisam ni video, tako da ne znam koje su marke :)
@shone, pa kako znam da ne radi, pa ne cuje se da zvizdi, a i ljudi kazu da taj auto treba mnoooogo brze da ubrzava nego sada...
-
ti delovi su bas jeftini. filter nafte je oko 2000din
-
ti delovi su bas jeftini. filter nafte je oko 2000din
tacno.
oko 5 glava sve brate beer
-
Turbina se uvek okrece i radi cim upalis auto biggrin a ako ne pumpa to znaci manjak vazuha tj dolazi do nepotpunog sagorevanja pa bi morao da izbacuje crnilo nazad, neznam neka me nekko ispravi ako gresim
-
AGR i ALH nemaju varijabilne turbine druze. znaci 99 posto da je turbina neispravna ili je neki drugi mehanicki kvar. ta turbina kad se otvori nema sta da se cisti i pere kao kod ostalih modela mk4 tdi
-
dal je to dobra ili losa vest? meni je motor AGR
-
Dobra, turbina nema varijabilnu geometriju, manjak konja ali se ne kvari...
-
pomenuti motori pogotovo ALH itekako imaju varijabilnu turbinu. cisto da ne bude zabune. a problem ne mora biti direktno vezana za samu turbinu nego moze biti i neki od pratecih elemenata sistema
(http://i206.photobucket.com/albums/bb178/Geni_22/Picture584.jpg)
(http://i206.photobucket.com/albums/bb178/Geni_22/Picture606.jpg)
-
Uh, videcemo tek kad se izvadi na sto... Koliko inace majstori naplacuju to ciscenje turbine u bgd-u? Orijentaciono... A kapiram da bez dobre diagnostike ne moze da se odredi shta od pratecih elemenata pravi problem :S
Jel neko iz centralne Srbije posecivao Tasica u Jagodini? Ovlasceni Vw i kakva su iskustva?