VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bane17 Maj 23, 2010, 01:21:08 pre podne
-
Znaci situacija je ovakva.auto mi se neverovatno brzo pregreva,znaci potrebno je svega nekih 5 km da dostigne temperaturu od 100 stepeni i nastavlja da dize temperaturu.bilo da je na otvorenom bilo u gradu.vec sam bio kod mastora,zamenje su i termo davac i termostat.i opet isto,znaci na odprilike 70 stepeni se upali ventilator,ali i dalje povecava temperaturu,do besvesti.pa bi mi bila potrebna pomoc ako neko zna sta bi moglo da bude,i sta joos treba da se proveri,popravi....unapred hvala.
-
Izvadi termostat, pa vozi bez njega. Ili ti ne radi vodena pumpa. Ili ti zacepljen negde sistem, pa voda ne cirkulise....Ja ovako, kao laik, navodim sta moze biti.
70 stepeni je bas malo da pali ventilator.
-
na 93 se pali ventilator (na benzince) a ako si sve to promenio onda pogledaj pumpu...
-
a moguce i smer ventilatora u kom se okrece......to sto ne moze da ohladi,ali i kao sto ti rece neko pumpa ....
-
neverujem da je ventilator sem ako nije cacko oko zica...
-
sta znam,e da i jos nesto ono gornje crevo kroz koje ide voda vruce ne moze da se drzi 3 sekunde,a donje mlako.
-
E pa onda je termostat...
,ali i kao sto ti rece neko pumpa ....
Nisam ja neko, lepo reci...
-
pa sta kupio sam pokvaren termostat ili je vec riknuo.znaci zamenjen je preo odprilike nedelju dana.
-
E pa onda je termostat...
,ali i kao sto ti rece neko pumpa ....
Nisam ja neko, lepo reci...
ma nik ti je malo sjeban...pa me mrzelo da se vracam .... ;)
-
Menjaj termostat...opet.
-
ko ti je montirao termostat? ko ti je povezao termostat?
-
pa majstor,ja mu oterao kola,dao mu delove...
-
jbg menjaj drugi i ako taj nece onda nije do termostata.... dalje pumpa...
-
videcemo.idem sutra opet do majstora.
-
donje crevo hladno,a temp 100-termostat ne otvara
evo ti link za izbor termostata,tra
-
i na?i ta?an prema oznaci motora i samo tra
-
Pametno si mu rekao K990 beer
-
i na?i ta?an prema oznaci motora i samo tra
-
jeste plave kutije,ne se?am se kakva slova, bitan je ta?an broj da odgovara i termostat i zaptiva?i koje dobije
-
sad se secam,termostat te firme je i ugradjen zadnji put.na njemu je samo pisalo za vw i audi od 62-80 ili 60-82 stepeni,nisam siguran.oznaka motora 2E
-
kakve veze ima slovna oznaka motora i kad se termostat za taj tip auta kupovao prema slovnoj oznaci motora? svi pasati trojke benzinci i dizeli su nosili termostat 87 stepeni, jedino g60 je u seijskoj varijanti sa klimom nosio 80 i 82 stepena. kristina ti bas volis da izmisljas toplu vodu zar ne?
-
matori bez uvrede iritira me gomila tvojih gluposti a ne preciznih informacija. o cemu ti pricas?
ajde sad pogledaj na guglu kad vec sve tamo nalazis da su termostati za sve vw sa 4 cilindra od prvog unazad 30 godina do golfa 4 sa bilo kojim motorom SVI ISTOG PRECNIKA I DA SVI KORISTE ISTI DIHTUNG. dalje na guglu ti nepise da uz termostat dobijas 2 gumena dihtunga veci i manji. manji ti ide izmedju pumpe i bloka, a veci za termostat. nema na guglu zar ne....
i pod 3. jebo ti ta svoja tacna i precizna uputstva.
-
ja se izvinjavam za off
-
alo ljudi,ja nisam otvorio temu da se vaz dvojca prepirete i raspravljate,nego da mi pomognete ako mozete.
-
1. neispravan termostat
2.zacepljeno prelivno crevo koje ide na bocu
3.dihting glave
4.vodena pumpa
5.ispravnost smera okretanja ventilatora
6.sve to prekontrolisi pa javi sta si uradio-2e se inace negrije znaci neka glupost je u pitanju
7.pusti budale
8 beer
-
tako brate,sve moze lepo i bez svadje.i hvala za ovaj spisak na sta treba da obratim paznju,posebno za osmicu biggrin
sutra ujutru idem,pa se javljam.
-
mozda i nema kvara, osim ako ti motor ne prokuva... probaj da ga ostavis na leru da radi, da ugreje, vidi jel pali ventilator...
Mislio sam i ja da sam imao isti problem, izmenjao sam sve, al sta je bila caka - kao laik mislim da je postavljen termostat koji otvara na vise stepeni nego sto je predvidjeno za njega, te pokazuje da dize temperaturu bas dosta... celom sirinom kazaljka predje na crvenu stranu, pa se onda oladi... mozda nema problema uopste... slikacu sutra da ti pokazem otprilike gde mu je radna temperatura, i kad sam pocne da se hladi... ja se us*o prvi put kad sam zamenio termostat kad je krenula kazaljka da pokazuje preko radne temp, al sam sacekao i video da je zapravo samo otvorio, i poceo da hladi malo kasnije... nikakav problem jos od oktobra nemam sa time... eto toliko, mozda sam ti pomogao... :)
-
pazi ovako.i na 110 stepeni i preko,donje crevo je mlako.a gornje samo sto se ne zapali. dalje,temperatura raste kao ubrzanje na 402 metra.znaci samo cepa na gore.a inace tu temperaturu od 90 stepeni dostigne za oko minut.
idem ja ujutru do majstora pa cu da vidim,ince dok je auto bio kod njega,sve je bilo uredu,on ga je probao.
-
bio sam do majstora.sa vodenom pumpom je sve uredu,ventilator se okrece u pravom smeru....izgleda da je hladnjak pun koje cega,pa je zapusen.sutra idem da ga ocistim.pa me zanima,jer bi mogao to da bude uzrok?