VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: To-fast Maj 19, 2010, 09:46:55 posle podne
-
e poz svima, nesto sam razmisljao i cipovanju passata ali nekako me strah posledica koje mogu nastupiti usled toga. Zato ako ima neko da mi predlozi i objasni sve u vezi sa cipovanjem ovog motora neka pise..
2.0 tdi 103kw 16v
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=10587.0 ovde se mozes rasiptati o cipu.... ukratko ih pitaj biggrin.....
-
.
-
... inace 2,0 tdi je poznat po tome kako nikom nikad nije otkazala uljna pumpa, kako se nikad nikome nisu okrenuli lezajevi na radilici, kako se nikad nikom nije desilo da prokliza lancanik na radilici koji pokrece uljnu pumpu. itd itd javi se na pm kad ti bude trebao blok, radilica ili neka klipnjaca ;)
;)
Posto se u tvom Passatu (ako je motor 16V) ne nalazi EDC16, moj savet je da pre i posle tuniranja izmeris snagu na DINO metru i ta uporedis te dve krive, odnsno sa podatkom koji ti obecava onaj ko posao obavlja.
(http://img709.imageshack.us/img709/8568/passatbmp.th.jpg) (http://img709.imageshack.us/i/passatbmp.jpg/)
-
To je jedan od najzahvalnijih motora za chiptuning..Dosta se snage moze izvuci,a da motor i dalje traje kao i pre chip a
-
ako neko stvarno zna nesto konkretno ili iz iskustva neka pise ,posto sam ja laik po tom pitanju a na osnovu ovih do sad odg nisam nista vise sazno o tome... wacko
-
za pocetak popunis u profilu lokaciju, a onda pocnes da citas odgovore koji ti ljudi salju na tvoju temu
-
lokacija nije potrebna a ni vazna da bi neko odg na pitanje
-
Gedora je sve rekao.ja nisam neki strucnjak ali sam procitao u novinama (hrvatski auto klub) da je 2.0 TDI pd medju najgorim motorima kao ima dosta bagova i da im se desava upravo to sto je gedora naveo.Tako da je sve jasno.Common rail 2.0 TDI je kao druga prica.Bez ikakve ljutnje nisam imao nameru nikoga da uvredim