VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Jetta Ivan Maj 18, 2010, 09:53:13 posle podne
-
Dali neko zna semu vezanja el podizaca i retrovizora. I koji ide relej za podizace lollol lollol :rolleyes:
-
A kakve to veze ima sa tuningom???????
-
GRESKA U postavljanju teme..... lollol lollol lollol
-
Za podizace ti ne treba relej, samo prekidaci i osigurac a za retrovizore ako nemas kompletnu instalaciju tesko ces sam da povezes, bolje nosi to kod nekog a. elektricara
-
Imam kompletnu instalaciju, koji osigurac ide i gde se stavljaju kablovi u tablu sa osiguracima? lollol lollol lollol
-
(http://img12.imageshack.us/img12/3050/20100519120716.png) (http://img12.imageshack.us/i/20100519120716.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
1. Battery
2. Ignition switch
18. Relief relay for X contact
67. Fuse for window lifter
68. Window lifter relay
69. RH window switch
70. LH window switch
71. RH window lifter motor
72. LH window lifter motor
-
Pa kako da znam koji relej da stavim daj neku oznaku releja.... I ako moze malo jasnija ova sema vezivanja... :rolleyes: ;)
-
Pa gde ces prostije od ovoga, ako imas svu instalaciju trebas samo 3 zice da povezes, a to su crvena, crno-zuta i braon, stavi relej od 30A ako ga nemas u sklopu instalacije. Relej broj 18 sa seme se vec nalazi u instalaciji i iskljucuje potrosace u slucaju oduzimanja kontakta na bravi.
-
Ako u instalaciji imas fabricki relej onda crvenu vezi na siroku buxnu (30) sa zadnje starane table a crno-zutu mozes bilo gde gde ima kontakt struja, za to imas par slubodnih buxni na tabli...
ako nemas relej onda vezi na kontakt-struju na bravi ;)
-
rekao sam ti dodji i povezacemo,vezao sam sebi po fabrickim instalacijama i sve funkcionise a za podizace treba relej i bimetal 1000% tako je fabricki
-
Jesu to originalni podizaci ili neki univerzalni sto ugradjujes na jeti II?
I ja sam zainteresovan za iste!
-
a za podizace treba relej i bimetal 1000% tako je fabricki
Drugar ima GTI, '91 ga je kupio u Nemackoj i do prosle godine, pre mene niko nije pipao nista oko podizaca. Na tom golfu nema ni bimetal ni poseban relej vec sve ide preko table osiguraca...
Jos par sam ih rasturio sa podizacima i nijedna fabricka nijie imala, imale su samo neke iz ITalije kojima su ugradjivani naknadno, i originalni mehanizmi i univerzalni...
-
Sva cetri su fabricki podizaci i komplet prekidaci takodje i retrovizori.. Dali onda tacno znas gde su bili povezani u tabli sa osiguracima to me isto interesuje i za retrovizore... lollol lollol lollol :rolleyes:
-
Ako ti je NT tabla povezi na crno-zutu zicu (2,5mm2) na konektoru H1 a ako je ST onda isto na crno-zutu ali ne znam na kom se konektoru nalazi.
Retrovizori bi trebali da imaju samo dva kabla, jedan za kontakt a jedan za masu i eventualno jedna za osvetljenje... tu za kontekt mozes da vezes isto na ovu crno-zutu.
I obabezno stavi odigurac 25-30A za podizace i 10A za retrovizore ;)
-
Ili da odes kod nekog ko je to radio i da ti uradi kako treba a ne da ti s***** nesto. Struja nije za zezanje.
-
izvinjavam se sto offujem, ali interesuje me jesu li isti prednji podizaci za dvojku sa 2 i 4voro vrata?
-
Isti ;)
-
Isti nema nikakve razlike samo stavi i driving .... lollol lollol