VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: acakololec Maj 17, 2010, 06:08:32 posle podne
-
Od juce je pocela u toku voznje da mi se ukljucuje lampica za temperaturu. Temperatura na skali se nije promenila, stao sam proverio dali ukljucuje ventilator (kratkospojio dzek za termoprekidac) i sve radi OK. Posle nekoliko km voznje ponovo se upali ja stanem ugasim auto, ponovo upalim sve OK. Sinoc ponovo isto. Sa temperaturom vode je sve OK bar po skali i ventilator normalno radi.
Sta bi moglo biti?
Hvala na pomoci.
PozdraVW
-
dospi tecnosti u bocu pa probaj onda
-
i ja ovo isto pitao Gedoru pre neki dan lollol
-
tacno, od sad ces ti odgovarati na pitanja vezana za sonde termodavace termostate.. lollol lollol
-
tacno, od sad ces ti odgovarati na pitanja vezana za sonde termodavace termostate.. lollol lollol
Nemoj gedora leba ti boodala...ja cu samo vikati MENJAJ, ...MENJAJ, SVE MENJAJ lollol lollol lollol
-
Ma nije to problem jer pre nego krenem uvek dolijem jer mi pusta pomalo voda na crevima za plin, kod racve za grenje.
Jos neka ideja?
-
JA sam prosle godine imao slican problem, sa dotatkom da mi je kazaljka temperature setala levo-desno blink ...posto se razumem u to Marica u kriv k...c......odem kod jednog drugara, koji mi rece da se ne bi zajebavao previse i ispitivao sta se desava da lepo zamenim TERMOSTAT, TERMOPREKIDAC i TERMODAVAC...poslusao sam ga...i zaista nesto od toga je stvaralo navedeni problem...a sva tri dela su kostala oko 1000 dinara, inace marke BERH.
-
klasicno ako mu skace temperatura onda termostat...
-
Nemam problema sa temperaturom motora, sve je to uredu. Problem je sto se ponekad upali lampica za temperaturu.
Jel moze da mi neko kaze gde su termodavaci na motoru (oni sa jednom buksnom) koji su povezani sa led diodom za temperaturu?!
Hvala
-
Ovako, danas sm skidao posudu za tecnost i nigde nisam nasao kabli koji ide na posudu. Znaci posda je bez kabli. Ima kabli ali na posudu za kociono ulje ali kada je krako spojim i upalim auto nista se ne desava.
Koje boje su zice koje trebaju da budu na posudu za tecnost?
Kako to da posuda nema kabli i sta pokazuje ta sijalica kod mene?
-
Jel neko ima ideju sta moze biti problem?
-
Mora ici kabl na posudu sa vodom. Nemoguce da nemas. Zato ti i svetli lampica. Ona pokazuje samo nivo tecnosti u posudi, tj sistemu.
-
Ja nemam posudu ali ima lampicu. Tako da postoji mogucnost da je zica zakacena negde drugde. Gde, to ne znam. Javice se neko ko to bolje zna.
-
nemora imati sondu na boci, nemaju je svi tipovi, na njegovom autu na pvc racvi za vodu trebalo bi da imaju 3 termodavaca od kojih jedan mislim da je sive ili zelene boje mjeri nivo tecnosti u sistemu
-
Na racvi za vodu imam dva davaca, crni i plavi. Jedan salje podatke u komp a drugi je za kazaljku temperature.
A, jel moze neko da mi kaze koja je zica zasta na konektoru za instrument tablu, pa da ispratim zicu i vidim, jer ovamo pored suda za tecnost nema nema tog dzeka.
-
Nemoj da se opterecujem time. Moze da bude i do table. Samo redovno kontrolisi tecnost i vozi. Staro je to.
-
Nemoj da se opterecujem time. Moze da bude i do table. Samo redovno kontrolisi tecnost i vozi. Staro je to.
Sto kaze Ivan...staro je to...samo opusteno....povremeno ga malo "produvas" driving...i prestace da svetli..garantovano!
-
Jedan salje podatke u komp a drugi je za kazaljku temperature
taj auto nema komp, karburator je u pitanju zar ne?
-
Jedan salje podatke u komp a drugi je za kazaljku temperature
taj auto nema komp, karburator je u pitanju zar ne?
Ja mislim da nema karburator. Kom se stavljao tek od 1.8 pa nadalje....
-
On ima elektronski karburator. I ima komp. Mislim da ga je skoro menjao.
-
Pa imam i ja karburator sa struju al nemam komp...moracu ovaj iz sobe nekako da bacim pod haubu... boodala lollol
-
To ti verujem ali on ima komp.
-
PN motor 1.6 pierbourg 2EE karb. ako je tebi tranzistorko paljenje isto sto i ECU menagment onda OK. identicno kao i motori sa 2E2 karbom...
-
Covek je u jednoj temi napisao da mu je komp riknuo i da ga je zamenio i da sada nema problema. Ne znam koja je tema u pitanju. Ako treba potrazicu je.
-
to sto on to zove komp je druga stvar... klasicno tranzistorko paljenje ko sto ima jugo. komutator...
(http://www.02-club.de/technik/elektrik/tszh.jpg)
-
Kod mene je Pierburg 2e2 (j. m. p. m. angry2)...kad se meni palila lampica promenio sam termodavac na racvi kod motora i sve je bilo OK.
-
sve je isto samo sto on ima karb sa elektronskom diznom... paljenje je identicno.
-
to sto on to zove komp je druga stvar
(http://www.02-club.de/technik/elektrik/tszh.jpg)
To je vec druga stvar.
I ja imam elektricnu diznu na karburatoru i elektronsko paljenje.
-
znaci, on nema davas za ECU, koje je btw uvek na glavi, ko sto imaju MPI nego ima davac za tablu, prekidac za ventilator i taj drugi je verovatno za lampicu. ajde bre de je ovaj gedora, opet je uso u flasu... biggrin
-
Ovde se pricalo dok mene nije bilo tapsac tapsac tapsac
Ovako, ECU je pravi naziv ali ga zbog ustaljenog naziva na forumu i lakseg razumevanja rekao komp. Imam elektronsko paljenje (komutator) ali i ECU. Sad cu ti uslikam pa mi ti kazi sta je ECOTRONIC 383B.
(http://img692.imageshack.us/img692/5174/dsc01608x.jpg) (http://img692.imageshack.us/i/dsc01608x.jpg/)
(http://img243.imageshack.us/img243/6161/dsc01609.jpg) (http://img243.imageshack.us/i/dsc01609.jpg/)
(http://img16.imageshack.us/img16/97/evoti.jpg) (http://img16.imageshack.us/i/evoti.jpg/)
Danas sam i malo gledao pod haubu i ovako stoje stvari: na racvi za vodu koja ide u blok motora imam dva termodavac (pisao sam o tome u nekom postu) jedan svetlo plavi koji salje podatke o temperaturi tecnosti u ECU i tamnoplavi koji ima istu funkciju kao i crni a to je da pokazuje temperaturu tecnosti (naucio sam i ja nesto od vw majstora Gedore beer). Taj tamnoplavi osim sto pokazuje temperaturu na skali povezan je i sa lampicom koja meni pravi probleme. Kada dam kontakt ta lampica nekoliko puta zatreperi i ugasi se ali kada kratkospojim pinove na dzeku (za tamnoplavi davac) lampica ne prestaje da treperi i kada dam kontakt.
Verovatno je taj termodavac poceo da zeza, sta mislite o tome?
-
koja je oznaka tog motora, trebalo bi da je PN. ako je tako cekiraj davac pod brojem 7
-
evo me zapio se bio, njegov tip je onaj pierburgov elektronski karburator, ima plavi davac na racvi i ima kompjuter, to je serija koja je radjena 2 godine samo
-
pn ja mislim
-
ili nz nasli ste me u nezgodnom trenutku
-
volfe to je ona serija zajebanih karburatora kao sto nose novije suze opeli sa oznakom jubile
-
PN sigurno , nema NZ vec EZ a on je obican... Izvinjavam se, pogresio sam boodala da da, sad sam naso, o cemu se radi... sorry...
-
znas sad na koji mislim?
-
ma da bre... boodala cuveni 1.6i u narodu poznat ko indzeksn. mislim da opel ima i onaj 1.4 varijantu...
-
sad po meni na pamet ili je davac ili kvar u instrument tabli. on nema klasicnu sondu na boci za mjerenje nivoa
-
PN je broj motora.
-
Ovako, par dana se lampica ne pali clap clap clap
Skinuo sam tamnoplavi davac i malo ga osmirglao, zasada radi OK, kad pocne ponovo da zeza menjam ga.
Pozdrav i hvala svima na pomoci.
-
ako se sijalica pali za temperaturu a pritom skazaljka nije ni stigla do radne temperature kao ni sam motor,prvp skinite msu na motoru,osmirglajte,vratite,pa ako opet onda trazite dalje uzrok.mene je to ubilo u pojam na golfa 2ci dok nisam iscvikovo straf mase na menjacu