VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: ivor89 Maj 10, 2010, 03:42:21 posle podne
-
gde moze da se uradi servis glavnog kocionog cilindra i serva kocnica? biggrin (scirocco 1.8 8v,carb) driving
-
moras da popunis profil do kraja kako bi neko znao gde da posalje big_boss
-
sta jos da popunim?
-
lokaciju ;)
-
evo bleh
-
nije tesko biti fin lollol lollol lollol bleh
sorry za off
-
e,pa ovako...ovo je specijalizovani servis za kocione uredjaje.nalaze se na smederevskom putu posle vince,kada se prodje skretanje za lestane i bubanj potok ,posle 200m sa leve strane,u pravcu boleca.rade kompletnu reparaciju.tel.neverujem da mogu da nadjem,ali ako pronadjem napisacu.ne znam kakav imas problem,ali pokusaj da objasnis mozda ce ti neko odavde izaci u susret ;)
-
jel ti zabavno aleexis? bleh pa nista posto imam dobose pozadi kad odem na valjak nema dovoljno snage da ga ukopa...e sad ili je servo pumpa ili glavni kocioni...ne fali ulja i ne curi, menjao sam dobose i plocice...
-
uvek bicedobro
-
nazad nema silu kocenja? sta imas pozadi lepljene paknove???
-
to moze da bude velika igranka...ne znam koliko ce biti od pomoci...
menjao sam plocice na sva cetiri tocka u oktobru(lukas_-naj skuplje u ap sportu).po izlasku iz servisa sam primetio da rucnom nema sanse da ukocim.danas,sutra,dodje decembar i dalje isto.odlazim na redovan tehnicki i kazu mi da je sila kocenja kao na bicikli.vracam se u servis gde sam radio kocnice(vracar) i majstor konstatuje da je sve odradjeno kako treba.odlazim u drugi servis(zemun),"resavaju" problem,naplacuju 3000 din,navodno ga proveravaju na valjcima i ogradjuju se time da ne moze bolje da koci jer je crko ABS(koji kod mene ne radi 5 god.),ali da ce na teh. biti sigurno sve u redu.odlazim na teh.i naravno nista.odatle idem u ovlasceni servisfiat?zastava u v.stepe(vozdovac),obradjuju mi diskove i naravno nista.salju me u bolec u taj specijalizovani servis,oni me salju u jovanke radakovic(karaburma-mirijevo),jer su oni uvoznici nekih plocica.tamo me primaju i kazu da je sve novo i da ne bacam pare na druge plocice vec da idem u a.s.ninic (mirijevo).tamo ga stavljaju ponovo na valjak,konstatuju isto, ali zbog velike guzve zakazuju za posle nove godine...
moj recept koji je ocigledno uspeo.10-ak dana sam kocio samo rucnom(koliko sam mogao,naravno)otisao na tehnicki totalno porazen,stao na valjkove,i covek kaze e...extra si ih uradio,zadnje kocnice su perfektne,a rucna ti je cak i prejaka. blink blink blink
sve me je ovo kostalo oko 5000(sto radovi,sto cascavanje)bez goriva,vremena...i bez i jednog novougradjenog dela.
:angry: toliko o majstorima i kocnicama
-
kada se promene PLOCICE na zadnjim tockovima treba "nadrukati" polugu od rucne da bi cilindar prisao plocicama.... znaci poluga ima veliki luft pa kako drukas sve manji i manji i na kraju ima jako mali hod i to je to.... ako ima paknove pozadi jos ako su lepljeni od kocnice nama nista....
-
kolko ja znam na rucnoj imas srafove kojim zategnes sajle da bi imao sto manje hoda i da bi jace hvatala :huh: ja nemam problem sa rucnom, kopam asfalt s njom biggrin nego me zezaju zadnje kocnice kad odem na valjke nece da ukopa tj. da izleti sa valjaka bleh neam lepljene
-
jedno pitanje zasto mi se ponekad desava da kad stisnem kocnicu sporo vraca pedalu....ali ne uvek....ponekad...i kad nadrukam 3-4 puta posle toga normalno vraca.... blink
-
jedno pitanje zasto mi se ponekad desava da kad stisnem kocnicu sporo vraca pedalu....ali ne uvek....ponekad...i kad nadrukam 3-4 puta posle toga normalno vraca.... blink
to moze da bude glavni kocioni....
-
:huh: ja nemam problem sa rucnom, kopam asfalt s njom biggrin
sa takvom rucnom po pravilu ne mozes da prodjes tehnicki.