VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Gaginh0 April 22, 2010, 10:50:45 pre podne
-
Pozdrav, kao sto sam ve? predstavio vozim Polo Cross, 1.4 TDI 69ks.
Interesuje me kako taj motor podnosi chip?
Imam ponudu da ga cipujem za 150, 220 i 250 evra. Svugde dobijam po 25-30ks "na papiru"...
E sad taj za 220 i 250 evra kupuje mape od SM Tuning, a ovaj za 150 evra pravi sam mape, tj. radi sa jednim likom, nekim Raletom Gumetinom iz Bg, koji kao ima dugogodi
-
slazem se sa kolegom....
najbolja varijanta je prepravka postojecih mapa, jer se svaka mapa razlikuje, tako da ne valja ubaciti neciju drugu mapu koja je pravljena i prepravljena za to drugo vozilo...
inace auto ne bi smeo da se gusi di 2000 obrtaja, u najmanju ruku bi morao da ide isto ako ne i malo bolje pre cipovanja...a naravno ocigledna razlika se oseca tek kada turbina pocinje da radi u fulu....
-
.
-
izvini jel motor u tvom polu sa 3 cilindra?
Ja mislim da jeste,jer je kod i kod mene isti motor,samo drugi model pola,i moj je 75 ks a ne 70.
pozz
mahac
-
Ja sam cuo za Gumetinu! Samo reci hvale
-
.
-
pa ja neznam dali bi ti iko ko ima gram mozga u glavi preporucio da stavljas cip na motor sa 3 cilindra. otidji kod majstora skinite mu karter, vidi na koliko se mostova drzi radilica i kako ti izgledaju leteci lezajevi i klipnjace pa onda razmisli i dal ces mu skinuti katalizator a ne ugradjivati cip
Mogao si mi napisati bilo sta kad se ja u to ne razumem, manje-vise hissyfit :-)
Jeste trocilindras je, hvala vam puno na pomoci! Ipak koliko ljudi - toliko cudi, jbg nece mi svako reci radi ili nemoj da radis to! Taj drug je dosta presao sa tom Fabijom, a od prvog dana kad ga je cipovao tako je isla... Sad vise ne znam sta da radim!
Eto opet neko kaze "nemoj da radis kod nasih sto prave sami mape", a sa druge strane covek kaze da je cuo sve pohvale za tog lika... Jbg nas vecina nema para da menja motor, a ako ti se nesto sjebe od chipa oni mogu da se ograde, jer ti niko ne daje garanciju!
P.S. ima 1.4 sa 69, 75 i 80 ks, koliko znam...
-
Da, motor bi trebalo da je ok, s obzirom da je presao 80k km, pravih, posto je auto kupljen od tatine drugarice, a ona je bila prva vlasnica. Negde sam procitao da je to prava kilometraza da mu se ugradi cip, sad ne znam...
-
.
-
To znam, naravno nebi ja divljao s njim kao konj, nego nekad po gradu, kad me iznervira neko, da mogu malo brze da preteknem nekoga...
Razmislicu jos, hvala na svim odgovorima! beer
-
Druze poslusaj gedoru i posle sedi u futolju i stavi prst na celo i pitaj se sto moj auto ima 3 klipa.... ;)
-
.
-
biggrin a sta da ti kazem vise... biggrin
-
paa tooo auto napravljen da ustedi a ne da pretice... bez ljutnje druze
-
MA ne ljutim se...
Ali stedi on moj k! Vise trosi od 1.9 TDI...
-
To znam, naravno nebi ja divljao s njim kao konj, nego nekad po gradu, kad me iznervira neko, da mogu malo brze da preteknem nekoga...
Razmislicu jos, hvala na svim odgovorima! beer
Kad me iznervira neko lollol lollol lollol
Ti bas neki nervozan bicedobro
-
MA ne ljutim se...
Ali stedi on moj k! Vise trosi od 1.9 TDI...
ti prodaj pa kupi 1.9 i chip-uj ga bleh
-
e to sto trosi to je sto si bio nervozan lollol
-
jaci motori sa vecim precnikom klipa
Samo mala ispravka.
14 TDI ima isti precnik klipa kao i motor 1,9 TDI. (1896 ccm/4 * 3 = 1422 ccm), ili je to, prakticno motor 1,9 TDI kome je amputiran jedan cilindar.
Mogu da kazem samo statistiku: za poslednjiih 5 godina i uradjenih nekoliko desetina ovih 1,4 litarskih agregata iz VAG familije, ni u jednom slucaju se nije dogodio bilo kakav problem ciji je uztocnik nekontolisano povecanje snage.
Medjutim ima osnova ovo o cemu Gedora govori. Ima i teoretskog, ima i prakticnog.
Automobil moze da se unisti relativno brzo ako se vozac ponasa maksimalno bahatato i nije toliko povezano sa tim da li je tunovan, ili nije.
Tunovanjem se takvim vlasnicima daje samo bolji alat kojim ce svoju "nameru" sprovesti u delo, ako bas hoce.
-
.
-
ja da se nasmrcem? lollol
-
U sustini nece mu dugo trajati...
-
ujutru kad se probudis i pogledas auto a ono 3 rupe na haubi blink
zaboravi totalno na ovo ili menjaj auto
-
ma brate uradi chip zezaj se neko vreme pa kad te smori prodaj i kupi 1.9 tdi njega mozes da budzis
-
Vozim VW Pola 9N 1,4 tdi fabricki 75 KS (crveno DI) cipovan pre godinu dana. Ima oko 100 ks trenutno. Presao sam sa cipovanim motorom preko 50 hiljada i nista. Trenutno na satu 160 hiljada km. Sta sam dobio sa cipom, dobio sam max brzina 190 km/h ranije bez cipa 175 km/h. Potrosnja se smanjila za zanemarljivih 0,3 litra po gradu. Na otvorenom nema razlike i dobio sam na obrtnom momentu jer se oseti da cupa jace. I da ulje menjam na 8000 km (Castrol TXT) a ranije je bio fabricki interval na 15000 km. To sam uradio iz znatizelje i to je to. Sada kad sagledam ulozenih 250 eura nisam ustedio na gorivu a i isao je sa 75 ks sasvim solidno. Tako ako hoces bas da se trkas, imas Pola sa 1,9 tdi motorom od 101 ks uzmi njega pa ga cipuj na 130 pa nek ti je bog na pomoci. driving
-
Pozdrav za Gedoru ako je to Gedora iz Vlasenice,upoznali smo se davno na Tjentistu kad si vozio Coradda clap
-
,
-
Pozdrav,kad podjem na odmor za Sarajevo na ljeto navraticu biggrin
-
Moje misljenje je da slobodno chipujes auto i da neces nikakve probleme imati ako se normalno ophodis prema njemu i redovno ga odrzavas.Svaki motor ima svoju granicu pa i taj tvoj,isto i taj 1.9 tdi moze da se natera na granicu da pukne sve zivo u njemu..Sta hocu reci,svaki motor ima svoj luft koji se moze iskoristiti za chiptuning neki automobili se mogu vise snage chipovati a neki manje,sve u granicama normale da taj motor traje i posle chiptuninga.Realno je da ako ne stedis svoj auto,odnosno vozis ga pun gas kad je hladan(jedan cescih stvari kod ljudi koji ne paze svoje automobile),da ce ga i kad je fabricki brzo pokvariti.Poenta je nacin ophodjenja i odrzavanje automobila,pridrzavati se nekih osnovnih stvari. ;)