VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: ivan.stojanovic April 12, 2010, 05:46:26 posle podne
-
Pozdrav svima,
vozim Golf Mk4 2.0 8V 85kW 2002god. U auto je jos te davne 2002.god ugradjen holandski plinski sekvent uredjaj AG.
Otisao mi je neki MAP senzor, i auto je pomesao plin i benzin i plasticna usisna grana je malo eksplodirala :(
No, pored toga sto trazim tu granu (iako sam trenutno resio problem i tu moju granu zalepio nekim raznim dvokomponentnim lepkovima), trazim i taj MAP senzor, tj. gde bi mogao da ga kupim? Cuo sam da nije bas jeftin, ali sam ja vise zainteresovan za nov.
Da li neko zna nesto o tome?
Pozdrav, Ivan Stojanovic
-
Neverovatno, niko :)
-
Sta ocekujes da ti neko kaze...otisao ti je "neki" senzor...ti bi da kupis nov....,odes lepo u porsche i kupis
,veoma prosto.
ili odes kod Dore i sredis plin...
-
Ako sam te skapirao, tebi je otisao senzor(ventil) koji regulise rad plin/benzin, i pustio je da se gorivo pomesa..?!?!
A sto ne odes kod majstora, da ti tacno kaze sta i kako...??? Pricaju ljudi da u NS ima neki dobar plindzija, pa vidi da odes kod njega ako je do plinskog uredjaja problem....
Ako ti treba taj MAP senzor, a ako sam razumeo, to nije vezano za plin, pitaj zverka da li ima, a pre toga se uclani u klub, i imas popust... Ako je deo skup, isplatice ti se clanarina i ostace ti da castis klopu i pice!!!
-
Ok, niste me shvatili, nisam lepo objasnio.
Ja sam bio kod majstora, i majstor mi nudi varijantu polovnog senzora, sto ne zelim.
Senzor je za plinski uredjaj i majstor mi je rekao da se zove MAP senzor. Znaci, nema veze sa VW-om.
Pitanje je, da li neko ima predstavu gde bi taj deo mogao naci i da li je neko imao slican problem sa ovim uredjajem?
Ivan
-
Lepo sam ti napisao ime servisa u NS koji je dobar
Servis za ugradnju i odr
-
Uzmi taj polovan sto ti taj majstor nudi.
Ti holanski uradjaji su exrta, ali je problem sto ih ovde kod nas niko ne radi. Ako ti vec covek kaze da ima uzimaj odmah i ne filozofiraj NOV-POLOVAN.
Ja sam imao opel astru sa PRINS holanskim uredjajem i kada je poceo da zeza obisao sam sve plindzije po BG i niko ga ne radi. Svi su mi predlagali da iscupam ceo uredjaj napolje i da stavim LOVATO ili slican...
Inace auto mi je trosio 14L sa 1.6 motorom i onda je poceo da trza i da pali CHECK ENGINE.
Sreca je da kriza tada nije bila ni na pomolu, pa sam uspeo da prodam auto relativno lako.
-
Moj ne trza, ali je upalio tu lampicu CHECK ENGINE.
Majstor mi kaze da je to zbog plina, zaprlja se katalizator valjda, ili tako nesto.
-
Sigurno jeste zbog plina. Imao sam isti slucaj. Kada preprodavci doteraju takav auto oni tvrde (nadaju se necijem neznanju) da je to fabricki plin. On stvarno tako i izgleda. Bas je mocan i mnogo dobar uredjaj. Ali kad pocne da zeza... bonk
Ma briga te, sada ti ne treba viza biggrin skokni do Holandije i sredice ti ga ljudi za 10 minuta lollol
Uzimaj taj senzor ako ga taj vec ima, kao sto sam ti vec rekao bicedobro
-
@SrejaTDI
Ja se samo brinem da se ne desi isto opet sa tim novim polovnim delom. Stetu koju mi je napravio je min 500-600eura. Ne bi da mi napravi opet isti problem, eto zato se mislim sta da radim. Ja sam to zalepio dobro, i to drzi, ali board prijavljuje da grana ne valja, ne rade bas ti vakuumi skroz kako treba, i auto se ugasi na prvo paljenje kad je hladan, to je zbog toga.
Pozz!
-
Ako je tolika steta onda bolje izvadi uredjaj napolje i stavi neki "domaci" sekvent. Toliki novci ce da te pokriju jer ne moras da menjas bocu, a imas i instalaciju. I vise nemas problema sa HOLANDJANINOM.
-
Evo danas sam pricao sa mojim majstorem iz Kragujevca. On mi kaze da moze da mi ugradi sekvent za 300eura (samo prednji deo auta), da bukvalno zameni taj moj i sta jos treba.
A eto mogao bi ovaj da uvalim nekom ko radi te AG uredjaje, da ima kao delove i tu dobijem 50eura :) Tako da me kosta sve skupa 250 :)
Pozdrav, Ivan
-
Jedino sto niko ovde ne radi te uredjaje, pa ce ipak da te kosta celih 300. Ako ti majstor nudi neku varijatu da ti da 50 za taj uredjaj odmah uzimaj i ne cenjkaj se. Ne treba ti to.
-
Sudbina vecine uredjaja iz Holandije i jeste takva...dok rade dobro je, kada ne rade izvadis i bacis.
-
Ma da mi samo ne zeznu usisnu granu od 500eura, ne bi bilo problema, nego mi ovako dupla steta,ali sta da se radi, teraj dalje :)
Pozdrav!
-
tolko o plinu.. sve shto si "ustedeo" platis na kraju na nekom delu koji ti rikne....
-
Pozdrav svima,
moj problem sa gasom je napokon resen.
Nasao sam odlicnog majstora za holandske plinske uredjaje (Koltec, Necam, AG,...).
Problem koji se pojavio ne bi se ni pojavio da sam na vreme servisirao uredjaj. Zamenjena je membrana, neki senzor koji je otisao (nije taj MAP senzor koji sam spomenuo u naslovu ove teme, vec neki drugi koji je isto zaduzen za merenje pristiska). Prilikom servisa je otkriveno da fali i deo elektromagnetnog ventila koji je takodje zamenjen. Ti delovi nisu bili jeftini, ali sada uredaj radi kao nov!
Ako bilo ko bude imao problema oko holandskog uredjaja, pravac u Čoku kod Zolike! Ja za njega provereno znam da radi sa originalnim i novim delovima, sto i jedino moze da resi vecinu problema sa tim uredjajima, samo novi delovi!
Pozdrav, Ivan
-
A imas li, molim te neki kontakt telefon tog majstora za AG plinske uredjaje iz Coke, hvala.!
-
tolko o plinu.. sve shto si "ustedeo" platis na kraju na nekom delu koji ti rikne....
Apsolutno netacna informacija, ne treba generalizovati stvari na osnovu jednog negativnog iskustva. Ivane, koliko km si presao sa tim autom do sada i koliko si para potrosio na odrzavanje plinskog sistema, bas me zanima?
-
Majstor Zoli iz Čoke, 064-8619619.
@svrle
Evo matematike:
-benzin: na 100km mi potrosi 8.5 litara, to je 9*130 = 1200din,
-plin: na 100km mi potrosi 10 litara, to je 10*70 = 700din.
Znaci, usteda na 100km je 500 dinara. Na 30.000 km koje sam ja presao od tad je usteda 1500 evra. Taj servis kod Zolija je bio 300 evra i usisna grana 500 evra, to je 800 evra tada bilo stete, tako da sam dobar 700 evra za sad. Ni dinar vise u auto nisam ulozio zbog tog plina, tako da je to cisto 700 evra ZA SAD. Ali, sada iz dana u dan stedim, tako da ce dogodine u ovo vreme biti 1400 evra ustede :)
-
Kako se manifestuje neispravnost senzora pritiska plina? Gde se on nalazi?
Danas sam po mrazu servisirao razdelnik (zamenio onih 6 gumica i očistio "V" žlebove, uhvatio se kao neki kamenac pri dnu) i sad radi lepo na leru i odlično prima gas isto kao na benzin ali posle kratkog vremena kao da izgubi dotok plina pa se ugasi ili prebaci na benzin isto kao kad nestane plina.
-
Upravo dođoh od majstora, njegovo mišljenje je da je začepljen filter plina koji ja niti sam našao niti sam menjao kako sam kupio passat pa se nadam da je samo to u pitanju. Pošto se isparivač nalazi ispod levog fara moram skinuti branik da bi mu prišao i našao famozni filter...
-
imas filter tecne faze i filter plina u gasnom stanju. Taj od tecne faze se nalazi na eletroventilu i ako njega nisi menjao nikada verovatno je skroz zapusio.
-
Auto se preporodio što se tiče plina, sad radi i na plin kao na benzin. Ništa nisam dirao sem što sam čistio razdelnik jer čekam da otopli pa da zamenim filter plina. Da li to ima neke veze sa spoljnom temperaturom jer kako su prestali mrazevi i od kako je temperatura u plusu auto ide perfektno...???