Blade druže moj, ja sam već iskusan
DEDA ... Sve sam te razumeo i apsolutno se slažem sa tobom. Džabe sve ako nema njih.
simple image hostTaman sam hteo da se penzionišem ali KAKO posle ovakvih poruka ... nemam srca da vam to učinim. A i Zoki mi zapretio da će me se odreći kao brata 928 ako to uradim ...
HVALA rodjaci
...
Travi, cestitam na prinovi.
Bez starca nema udarca ... i to onog što vozi YUGO prangiju
Ma ništa posebno, takvu truljinu može da vozi ko hoće rodjaci, ali onakav pećinomobil zvani Y55 i ne može baš svako da ima
...
Već sam u jednoj temi rekao da klinci planiraju da se časte novim superBom, ja sam sugerisao da se ne zaleću puno i utrčavaju u bezpotrebne kombinacije i eto, našao se neki kompromis pa nek vide jel to za njih i šta dalje.
U svakom slučaju odličan auto, to najbolje znamo 2busy i ja. Odličan i veliki auto kao stvoren za putovanja. Ali po nekom mom mišljenju, tu prestaje sve njegove prednosti.
Kako izgleda motati 5 metara po bg gužvi najbolje znaju oni koji tuda i voze svaki dan.
Kao što reče, samo autoban. A tamo do izražaja dolazi benzinjara 1,8 160 ks.
Koliko troši ... za mene malo a za sirotinju što vozi Y55 troši puno. Kad krenete na put i kažete majstoru da ga natoči do vrha onda vas budjelar i zaboli onako baš muški.
Rezervoar je, mislim, 60 litara. Na otvorenom troši kao TDI po gradu ali nema kukanja kako je velika potrošnja i gorivo skupo. Qrcenje sa 5 metara košta a ko za to nema para neka kupi YUGO i drajva ga.
Oduševila me gepek vrata, može da se otvori samo metalni deo ili u kompletu sve sa staklom pa to onda izgleda kao gepek vrata na Z101. Tad ladno ubacujete dve BEKO veš mašine u gepek.
Napred mesta ok ali zadnja klupa
... Ko se vozio u S klasi slon iz 90ih neka zna da je isti takav položaj sedenja i u ovom škodilaku.
Prednji A stub dosta širok i nepregledan, rikverc parkiranje samo na senzore jel se ništa ne vidi a pri svakom ulasku na vozačko mesto sam udarao glavom ili ramenom u okvir vrata. Ili je mala rupa ili je meni veliki, neko drugo objašnjenje nemam.
Prošle godine su se klinci par meseci družili sa zadnjim modelom superB, isto dsg, pa sam ga i ja testirao i slobodno mogu reći da je ovaj stariji model tata za onog plastičnog.
Sve u svemu, neka HVALA. Nije to za čika travija. Čika travi je navikao da sedne u pećinomobil i uživa u vožnji a ovde svaki čas gledam na tablu kad će neka lampica da zasvetli
...
Družili se za praznike, malo se izvozali i mrš to iz mog dvorišta. Neću da mi se gremlini zapate u krkeli mrkeli i drkeli.
To je klincima novogodišnji poklon, ja se malo qrčio po komšiluku i okinuo par slika ovde za forum.
Danas su otišli na zimovanje pa možda skoknem jedan dan na sankanje sa bebcima pa javljam kakav je na snegu
Kupljen u SRB, prvi vlasnik i svi servisi radjeni u ovlašćenom. Kilometraža 200000. Na oko sve ok, Ja samo gurnuo prste na diskove i opipao ih. Novi, nema riseva. Pločice nove ... debele.
Cena smejurija
ali u odnosu na cabrio ... Pa hebeš onoliki auto nakrcan svom mogućom gej opremom kad košta manje nego što čika travi dobija za krkelu koja spava na tavanu medj šunkom i kobajama
...
...
... Šta znače ono malo + i - pored D položaja ručice menjača