Radi se o Audi A3,2004. godiste,2.0 TDI sa 103 kw.
Ovako,prilikom povratka sa mora 2021, na nasoj granici gde sam cekao 2+ sata odjednom je auto samo poceo da trese,krenuo je beli dim...dosli smo na red,pregledano je sve na granici i onda pun gas ,auto je tresao kao kad neko podigne auto i trese napred-nazad,da skratim,sve to je proslo tokom zime,doslo vreme za registraciju,a na prethodnoj su mi rekli jer ja auto ne vozim na otvorenom putu da ga vozim par minuta na 80 u 3. brzini sto sam i ucinio ali je auto napravi takav "smoke screen" na starom autoputu da se nista videlo nije,popalio sve lampice i onda prestalo samo od sebe,otisao jos malo,stao,okrenuo kljuc i ugasio ali sam negde prilikom okretanja kljuca,par milisekundi pre osetio da se auto sam ugasio...nista,remontovana glava motora,sve dizne ,svi ventili zamenjeni jer su izgoreli,to se desilo u 2022. i nista pomoglo nije,auto trese,otisao kod drugog majstora u Leskovcu odakle sam,ja mislim da je to najbolji i najskuplji majstor u mom gradu,pregledao sve i rekao dizne,nijedna ne valja iako su remontovane,zamenio 3 ali jedna je ostala jer ih nije bilo i sa takvim autom sam otisao na more i vratio se,a na tom putu je na ravnom isao dobro,primao gas.vpozio ga 180 jako kratko,vise kao test da vidim hoce li da povuce i normalno ali cim je mala uzbrdica tresao je kao lud pa su me cak i na granicama pustali,a citiram carinika sa nase "pustaj ga ajde ne lupaj mu pecate,gledaj sta dimi" ...da bi pre mesec dana se desilo opet isto,porpavka 900 evra,prva je bila 1200,zamenjena glava motora,dizna se nadula ili sta vec,nisam majstor,ne poznajem strucni recnik ali mislim da je majstor rekao da je "podula"... i ostetila glavu pa je morala da se menja,kupio 2 dizne i opet nijedna dizna ne valja,auto za godinu dana 2000 kilometra preso nije jer trese,radi na 2 klipa,cuje se kao traktor,trese,prilikom paljenja vergla li vergla,zamenio akumulator,nije to,bio kod elektricara,sve sredjeno,a nista nije sredjeno pa sam kupio jos 2 dizne,polovne je ko da palca 350 evra za nove mada to bi bilo pravo resenje u startu ali ko je znao i evo da idem kod majstora ovih dana da mi zameni mada i ja i covek sa otpada sumnja da su dizne u pitanju jer od 12 dizni koje su promenjene/radjene nijedan ne valja ,a ja saumnjam na regulator pritiska/map senzor pa kada budem otisao kod majstora jer ima puno posla reci cu mu prvo to da ocisti pa onda sve ostalo,a sada je red na vas,ada,zamenjena i turbina...
Hvala svima koji ce reci bilo sta i to unapred.