Autor Tema: VW polo 6n2 1.4 tdi  (Pročitano 5790 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 45
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
VW polo 6n2 1.4 tdi
« poslato: Jul 25, 2010, 03:29:14 pre podne »
Interesuje  me,da li je neko imao iskustva sa ovim autom i motorom ,koliko kosta odrzavanje ovog motora,kolika mu je potrosnja i koje gorivo (D2 ili eurodizel )se sipa u njega ?
« Poslednja izmena: Jul 25, 2010, 08:43:39 posle podne od strane golfo »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 867
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #1 poslato: Jul 25, 2010, 11:29:18 posle podne »
Servis kao servis nije skup.
Potrosnja visoka za taj motor, jer trosi kao 1.9TDI PD, a na otvorenom i vise. Dosta je brundav i voli obrtaje, tj. povlaci tek posle 2000rpm sto mi se nikako ne svidja za gradsku voznju.
Nista posebno, pre bih jurio 1.9TDI, mada znam tesko ga je naci u Polu.

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #2 poslato: Jul 26, 2010, 09:07:32 pre podne »
Ja ga imam 2 god i prezadovoljan sam sa njim,mada ga i sluzim dobro. lollol
Sto se tice potrosnje meni trosi 7l gradske, a na otworeno ga nisam testirao,ali nije da ne potrosi.
A sto se tice obrtaja,ne mozes ocekivati od njega kao i na 1.9TDI,ali kad se upali turbina oce fino da povuce...makar je tako kod mene.
A sto se tice trapova kao na golfa su,i nisu skupi uopste.
pozz
 mahac
TDI Power

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 45
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #3 poslato: Jul 26, 2010, 10:25:41 posle podne »
hvala drugari na inforamcijama,samo mi reci koje gorivo sipas u njega D2 ili evrodizel,i da li menjas sam ulje i te filtere ili to mora da radi u servisu ?

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #4 poslato: Jul 27, 2010, 09:41:33 pre podne »
Sipas naravno eko dizel,a servise radim kod majstora.jer nema dje da ja to petljam.
 mahac
TDI Power

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 45
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #5 poslato: Jul 27, 2010, 10:47:52 posle podne »
hvala ti druze jos jednom na info,tako je najbolje kod majstora,pa nek se on zanima sa tim  clap

Van mreže Bauk011

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Rakovica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #6 poslato: Jun 19, 2011, 01:36:35 posle podne »
Imam jedno, mozda glupo pitanje. Da li je taj 1.4 tdi sa TRI cilindra? Neko mi rece da jeste pa cisto da pitam, jer razmatram da li uzeti taj tdi 1.4 ili 1.4 benz.

Van mreže branislav89

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 16Z/9N3
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #7 poslato: Jun 19, 2011, 01:42:12 posle podne »
1.4 TDI - tri cilindra.

ne bi trebao brinuti o broju cilindara pri odabiru motora, vec o njegovom odrzavanju i "nalivanju" B)
"Zivot je ono što prođe dok mi radimo nešto drugo."

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #8 poslato: Jun 19, 2011, 02:51:16 posle podne »
ja sam na poslu vozio pola 1.4 tdi i ide kao zver,za grad odlican a i mali potrosac
  champ1

Nikola Antonic

  • Gost
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #9 poslato: Avgust 16, 2011, 10:34:31 posle podne »
Ja ga imam vec tri godine 6n2 1.4 75 ks t(di) kod mene trosi na otvorenom 4 l u gradu malo prelazi 5 l. Sto se tice odrzavanja zahvalan je i ne kvari se ,ti motori su jedni od najizdrzljivijih ,skoro sam na nekom skupu pricao sa jednim deckom koji ima isti kao ja polo kaze da ga on kida i da prelazi godisnje 45 -50 000 km kaze da je neunistiv .Kaze samo redovno menjanje ulja i ostalih potrosnih stvari i nista vise.
Ja ga isto kidam zaista je dobar motor, sto se tice startnosti tu je zver,retko koji moze sa njim na potezanje,ja licno sam potezao sa dosta jacim motorima i pobedjjivao ali na kratkim relacijam do 100 m tu je napobediv,To je moje iskustvo sa ovim autom  driving

Van mreže komraa

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW Polo 9N 1.4 TDI
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 19, 2011, 05:51:41 posle podne »
Ja ga imam vec tri godine 6n2 1.4 75 ks t(di) kod mene trosi na otvorenom 4 l u gradu malo prelazi 5 l. Sto se tice odrzavanja zahvalan je i ne kvari se ,ti motori su jedni od najizdrzljivijih ,skoro sam na nekom skupu pricao sa jednim deckom koji ima isti kao ja polo kaze da ga on kida i da prelazi godisnje 45 -50 000 km kaze da je neunistiv .Kaze samo redovno menjanje ulja i ostalih potrosnih stvari i nista vise.
Ja ga isto kidam zaista je dobar motor, sto se tice startnosti tu je zver,retko koji moze sa njim na potezanje,ja licno sam potezao sa dosta jacim motorima i pobedjjivao ali na kratkim relacijam do 100 m tu je napobediv,To je moje iskustvo sa ovim autom  driving

Slazem se, i ja imam ovakvog pola i prezadovoljan sam. Iste su i meni potrosnje, a ide kao lood. Ja sam ga vozio 190km/h verovali i li ne. Ko ne veruje kolega iz nemacke napravio klip

http://www.youtube.com/watch?v=tpDREkrw6lU

Van mreže Nosfaratu

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Age: 35
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +43/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ?
Odg: VW polo 6n2 1.4 tdi
« Odgovor #11 poslato: Januar 05, 2013, 11:18:55 pre podne »
Sta je to od vecih kvarova koji moze zadesiti vozace ovog automobila?

Da li je mozda bolje uzeti benzinca i naravno neko obrazlozenje zasto?

Koja je tacno razlika kod tih crvenih slova TDI, ako npr uzmem tdi bez ijednog crvenog,moze li to chipovanjem da se naredi(i ima li potrebe uopste il je i tako dovoljno jak za mali auto)?