Autor Tema: Golf 6 1.4TSI 500+ KS  (Pročitano 7730 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« poslato: Septembar 15, 2011, 02:10:16 posle podne »
http://uk-mkivs.net/forums/t/381488.aspx?PageIndex=7


Čovek s Kipra pravi ovog Golfa, ima custom kvačilo i menjač, veći turbo i veći kompresor, nove klipove i klipnjače, ventile, izduv, usis, kočnice... Nije još gotov, uskoro će.

Van mreže ZARKOTEKICA

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2302
  • Age: 44
  • Lokacija: NIŠ
  • Karma: +54/-104
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #1 poslato: Septembar 15, 2011, 02:23:24 posle podne »
zloooo

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #2 poslato: Septembar 15, 2011, 02:31:04 posle podne »
Pročitao sam celu temu i najjače mi je je kako su u početku svi u fazonu, matori šta si ti pušio, VR6 Biturbo ima 550ks i slično do izjava, u jee, pa ti si ozbiljan, svaka čast, samo napred :)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #3 poslato: Septembar 15, 2011, 09:44:55 posle podne »
i ja mislim da je taj s kipra nesto pusio

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #4 poslato: Septembar 15, 2011, 10:05:59 posle podne »
Jesi prelistao temu?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #5 poslato: Septembar 15, 2011, 10:07:35 posle podne »
nisam. samo iz naslova teme vidio kubikazu.

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #6 poslato: Septembar 15, 2011, 10:28:11 posle podne »
357 konja po litru boodala,naucna fantastika
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #7 poslato: Septembar 15, 2011, 10:41:32 posle podne »
Ipak prelistajte celu temu, neću da trčim pred rudu.

Van mreže mad_shark

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +0/-0
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #8 poslato: Septembar 15, 2011, 11:32:31 posle podne »
a i bmw je u svoje pero izvlacio iz 1.5 1400+hp sto ne bi mogao i ovaj 500 ako ima para za bacanje...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #9 poslato: Septembar 15, 2011, 11:44:58 posle podne »
nesto mi nema logike. povrsinaXhod klipa i 500+ ks?? vr turbo je jak oko 500ks pravih. od porsea koji je 3,6 turbo za dtm prave oko 550ks. mozda oni neznaju napraviti dovoljno jak auto. sasvim nebitna stvar je sto ima kovane klipove klipnjace i ventile. to su pokretni dijelovi motora napravljeni da drze velike pritiske i obrtaje, i naravno nedaju kilovate. sad sa turbo punjacem i velikim turbom moze praviti veci pritisak u cilindru koji ce adekvatno ugradjeni klipovi bez sumnje izdrzati. sta je nejasno?  nejasno je kako ce sa tom kubikazom napraviti 500 ks taman da ima 7 bara pritisak turba i neznam koje simensove dizne koje nalivaju gorivo da to isprate? mali su cilindri i mali je hod da bi se islo na puno bara i puno benzina.  moje misljenje. vidicemo kad ga upali sta ce biti

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #10 poslato: Septembar 15, 2011, 11:58:04 posle podne »
ako ovaj iz 2.0 izvlaci 1100 konja, moze i taj iz 1.4 valjda 500 konja.  biggrin
http://www.youtube.com/watch?v=UGv02ZJjkyU
Neprimeren potpis

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #11 poslato: Septembar 16, 2011, 12:08:41 pre podne »
procitah celu temu.. deluje kao proseravanje.. kad god neko pita nesto konkretnije krene baronisanje "ma imamo mi tajne metode kekeke".. i svi spominju formule i dragstere kao merilo da je moguce  lollol ... ja kolko videh po netu taj motor izvlace na 220ak maksimalno.. mada i to verovatno lazu ... kad zvizne gas ide suvise sporo za 200+ konja
http://www.youtube.com/watch?v=RH4J1NxN_2M&feature=related recimo
ne ide srazmerno to za konje i kubike bas tako.. a taj evo je dragster samo.. posle svake trke ako i stigne do kraja na full rasklapanje.. na milju cepa vejron za 2 sekunde!!! http://dragtimes.info/results/mile/
lollol

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #12 poslato: Septembar 16, 2011, 10:21:47 pre podne »
Gedora je sve obijasnijo tapsac
Ljudi to je 1.4 nije 3.0

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #13 poslato: Septembar 21, 2011, 05:41:52 posle podne »
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_RS200
Ako je Ford bez problema još pre 30 i kusur godina mogao da ima 450 i 550 ks iz 1.8L, zašto danas neko ne bi mogao da napravi 500ks iz 1.4L?
Ja sam siguran da je moguće, totalno je drugo pitanje koliko bi taj motor bio pouzdan...

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #14 poslato: Septembar 21, 2011, 07:48:00 posle podne »
nije vam dobra logika.. da je tako onda bi svi ovi americki dodgevi imali po 2000+ks kad imaju 4l i jace ... prosto je oko 2l optimalno za veliku snagu... ispod je mnogo osetljiviji sklop, preko je preglomazan
lollol

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9785
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #15 poslato: Septembar 21, 2011, 08:04:03 posle podne »
Od tolike palete motora iz VAG on se uhvati za najmanji...  clap

Kriza i dole kod njih izgleda, skupa registracija

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #16 poslato: Septembar 21, 2011, 08:44:52 posle podne »
nije vam dobra logika.. da je tako onda bi svi ovi americki dodgevi imali po 2000+ks kad imaju 4l i jace ... prosto je oko 2l optimalno za veliku snagu... ispod je mnogo osetljiviji sklop, preko je preglomazan
Uf ti se izgleda baš ne razumeš u motore... Američki big block agregati i VAG ov 1.4 TSI su babe i žabe, dve totalno drugačije filozofije konstruisanja motora.
Inače ako gledaš termodinamiku, najefikasniji 4 cil. motori su sa zapreminom od oko 1500 ccm, a kad pogledaš njih ima i najviše.
A kad bih ja pravio neku aždaju, krenuo bih od 2.0 TSI motora, taj ima dosta rezerve za tuning...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #17 poslato: Septembar 21, 2011, 09:35:44 posle podne »
ajde malo pojasni tu termodinamiku i po cemu je 1,5 najbolja zapremina

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #18 poslato: Septembar 21, 2011, 09:37:26 posle podne »
aposlutno se ne razumem u motore. samo sam dao plastican primer da 2x kubikaza ne znaci automatski i 2x konja.. isto kao sto 1000ks na 2000kubika ne znaci automatski 600 konja iz 1400 kubika

licno da pravim azdaju prvo bi se pobrinuo da je RWD ili AWD
lollol

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #19 poslato: Septembar 21, 2011, 10:56:15 posle podne »
Što se tiče termodinamike, žao mi je što ne mogu da citiram tekst, jer sam zaboravio gde sam pročitao  bonk, ali ukratko radi se o tome da je 4 cil DIZEL motor najefikasniji kad mu je veličina cilindra oko 400 kubika, i to zbog oblika prostora za sagorevanje, gubitaka toplote koji se javljaju itd. (Postoje neke krive koje prikazuju efikasnost motora, tj. kako on koristi energiju goriva i najveća je efikasnost baš za ovu zapreminu). Ovo je bio i jedan od razloga zašto je VW napravio novi motor 1.6 CR.