Autor Tema: Turbo kit na 8v  (Pročitano 9654 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #20 poslato: Februar 08, 2011, 06:29:32 posle podne »
@dachagti
Ne moras svaku misao u drugi post, koristi "Izmeni" funkciju  ;)

A iskreno i ja se nadam da cemo od skora moci tako nesto da odradimo, a svako ima svoj merak sto se kaze, da li ces vr-a, ili neeki turbo ili g60. Samo nemoj da mesas "vestacku i pravu" snagu, jer takvi pojmovi ne postoje, turbo motori sve vise preovladjuju, i nema razloga da tako ne bude  ;)

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #21 poslato: Februar 08, 2011, 06:38:55 posle podne »
Ta prica za 500eur ne pije vodu..Nije samo kupiti motor i ugraditi ga,izjalovi se tu mnogo vise od 500eur. A VR6 motor se pokazao kao veliki potrosac a performanse nigde,los je to motor za tuning ..

1.8 ima mnogo vece predispozicije..

Van mreže fanatic012

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 387
  • Age: 35
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +4/-4
  • Pol: Muškarac
    • Machella
  • Auto: Wide Golf MK3
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #22 poslato: Februar 08, 2011, 06:50:50 posle podne »
VR6 samo zvuk.... i to je otprilike to... 1.8 najbolje naci od audija koji je vec uradjen na 200+ konja (APY  wub), mada ABF je ABF za mene  B)
« Poslednja izmena: Februar 08, 2011, 06:57:36 posle podne od strane fanatic012 »
Citat: gedora

4. kad padne mrak samo me vagina odnosno sladoled interesuje 
:D

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #23 poslato: Februar 08, 2011, 11:06:10 posle podne »
to si upravu al aj ga nadji i koliko te kosta?sto se tice cene stojim iza toga,a cim skupim te pare idem da uradim pa da li ce biti abf ili vr6 videcu,kod vra mi se svidja zvuk,ali i do 54ks vise od 16v.ljudi u pravu ste abf je neprevazidjen,ali covek prica o 200+ks.da li moze tako da se nafura abf.moze i to sam pitao ide i na 220ks ko od sale ali cena je somic i 200 za svakodnevnu varijantu.sve ste u pravu ali gledajmo odnos cene i ks,najjeftiniji tuning je drugi motor sa vec postojecih 200ks,zato sam naveo vra ima ih sa 204 ks a ugrade se sraf na sraf.super je varijanta 1.8t pa menjati turbinu i dobiti 200ks.sve se vise proizvode auta sa t motorima ali zasto,zbog manje potrosnje i poreza drzave pri registraciji,...movi polo sa 1.4t ima 100 i nesto konja a trojka 2.0 115ks,znaci ona stavka kubikaze je mnogo manja,a za kw negine,a turbo zovu vestacka snaga zato sto nije konstantna,nisam ja to izmislio.i meni se ta prica svidja ali je malo vise para neko obicno presadjivanje srca lollol
VR6 samo zvuk.... i to je otprilike to... 1.8 najbolje naci od audija koji je vec uradjen na 200+ konja (APY  wub), mada ABF je ABF za mene  B)
A ZAMISLITE VR-A TUNIRANOG,auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,trebao je imati mnogo vise iz motora 2.8 ili 2.9
« Poslednja izmena: Februar 08, 2011, 11:08:38 posle podne od strane dachagti »

mladen3103

  • Gost
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #24 poslato: Februar 09, 2011, 01:52:55 pre podne »
samo mi objani kako snaga nije konstantna na turbo motorima,et samo bi volio znati,
tj sta smatras pod tim konstantna big_boss

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #25 poslato: Februar 09, 2011, 02:25:06 pre podne »
dok se turbina ne upali[2.500 ili 3000 obrtaja]nemas punu snagu.npr ako auto sa turbom ima 150 ks,ima ih na svakom stepenu prenosa tek preko 2.500,t.j. 3.000 obrtaja u zavisnosti od marke auta[govorim o fabrickim],a do tad na svakom stepenu prenosa vuce sa 105ks.to su tzv rupe koje se kod trkaca prosto prevaziliaze podizanjem pritiska i broja obrtaja,tipa na leru radi na 2.500 obrtaja,onda radi konstantno sa upaljenom t ali i potrosnja je veca.ali slabo ko od nas ce da vozi trkaca svakodnevno,nego ce u najboljem slucaju biti sekundarni auto.cuo si za karakteristicni udar ledja o sediste kad nagazis turbaka,to je trenutak paljenja turba,ili ti ubacivanje vece kolicine vazduha radi boljeg rada motora,tj bolje smese,kako god nazvali.kod starijih vizila je to ociglednije.recimo corado g60[g lader tj punjac tj meh.turbina]ima 160ks a bez postaje obican 1.8 motor sa 90 tj 115 ks.NAJPROSTIJI PRIMER:ko ce koga odrati ABF ili 1.8T[oba imaju 150ks i zamislimo oba u mk3 radi iste tezine]?ABF zbog konstantne tj prave sirove snage
samo mi objani kako snaga nije konstantna na turbo motorima,et samo bi volio znati,
tj sta smatras pod tim konstantna big_boss
jedine prednosti turba su,znatna usteda u gorivu pri laganoj voznji,porezu na kubikaznu grupu,lak jednostavan tuning[stavis vecu turbinu,ili prepravka na bi turbo] i prelepi zvuk blow-of ventila,dok atmosferac ima jednu,uf sto volim ovo da kazem,pravu sirovu snagu koja kosta.kod atmosverca treba mnogo za ozbiljno povecanje snage,dok kod turbaka kosta duplo manje,a bruka je lakse.velika se tema otvorila i ima dosta mesta za raspravu ali hteo sam samo da kazem da je najbolji odnos snaga/kes u ugradnji jaceg motora i da je po meni ludost dati 1000e za prepravku sa 115 na 170ks,kad za 500 mozes zameniti svoj motor,mejac i trapove sa sve kompom i pratecim agregatima,za sve to vr-ovo i biras oces 174,190 ili iz bore 201-204ks u zavisnosti od godista.mozda nece svako ovu kompenzaciju i traze vise ali za ovu znam sigurno,koga zanima nek se javi.ima tih motora i u bosni komplet sa menjacem i agregatima za 350e ali + ugradnja+nemozes da ih probas[vec skinuti],ko zna gde stoje na kisi...a negde i ne ugradjuju nego +transport
« Poslednja izmena: Februar 09, 2011, 03:03:18 pre podne od strane dachagti »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #26 poslato: Februar 09, 2011, 02:25:16 pre podne »
Ma verovatno misli na turbo rupu, a ona ti je brate kod vw-a uvek najmanja moguca jer vw pravi motore koji su prilagodjeni svakodnevnoj upotrebi. Kod novijih motora gotova da i nema turbo rupe. Druga prica je recimo Micubisi Evo, i sl. koji izvlace iz 2.0t i 400 konja.

A nabudziti vr-a... Pa zamisli koliko ce tek kostati klipovi i sve ostalo za njega ako hoces turbo...
Vr je mnogo skup motor za odrzavanje. Ako neko finansijski to moze da pokrije, onda u redu. Ja bih se pre opredelio za malo nasviranog abf-a  big_boss

PS: napisali smo u isto vreme. A da abf odere 1.8t... ima tu i malo vise od "sirove snage"...
« Poslednja izmena: Februar 09, 2011, 02:27:13 pre podne od strane Madison »

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #27 poslato: Februar 09, 2011, 03:13:14 pre podne »
madisone,sam si rekao noviji,koliko kosta taj noviji turbo motor.naj jeftiniji je 1.8t od audija ili mk4,retki ispod 800e.to ti pricam.za 1000e i 170ks[koliko je fanatic naveo],brate moze da se ugradi abf ili vr za 500 i ugradi nos,nas clan Tcbra,cini mi se prodaje ceo sistem za 500e,ali dobijas min.250 ili 300ks a o max. i da ne pricamo,alo ljudi mk3 sa toliko ks a tezinom od tone pa retki su auti u ovom gradu koji mogu da sranu na crtu a ne nagutaju se prasine,pozdrav svima
« Poslednja izmena: Februar 09, 2011, 03:19:30 pre podne od strane dachagti »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #28 poslato: Februar 09, 2011, 09:21:36 pre podne »
mozes abf da nafuras na 250 ps, i to sirove snage kao sto ce kod gedore biti,stigle mu iz nemacke dve bregaste  koje otvaraju 14,4 (a moje fabricke 8,8) polirani usisi i kompjuter kostalo ga to zadovoljstvo 1500eur,znaci koko para toliko muzike
« Poslednja izmena: Februar 09, 2011, 09:23:59 pre podne od strane cicero »
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #29 poslato: Februar 09, 2011, 10:42:38 pre podne »
Moze na 250 abf, ali znate li vi koliko taj motor traje? Pitajte gedoru pa nek vam kaze. Jednu sezonu trka, i to posle svake trke menjanje ulja, itd...

A koji to benzinski motor vw ima sa turbinom pre 1.8t-a? g60 je kompresor, a on nema rupu jer puni od lera. Ja nisam rekao da je jeftinije da se ugradi turbak, ili nabudzi turbina, vec kazem da su turbaci bolji od atmosferaca, i da nema te razlike izmedju sirove i prave snage ako je turbina uskladjena proporcionalno, a ne samo radi sto vece konjaze, bez da se brine o rasporedu iste. ;)

Sto se tice nitra, ok je ako hoces da oduvas nekog na crti, ali za svakodnevnu upotrebu ne. ;)

Van mreže fanatic012

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 387
  • Age: 35
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +4/-4
  • Pol: Muškarac
    • Machella
  • Auto: Wide Golf MK3
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #30 poslato: Februar 09, 2011, 04:02:50 posle podne »
(eh da nam je gedora sad tu da cujemo njega)  wub

ABF - 170-180ks  clap
Citat: gedora

4. kad padne mrak samo me vagina odnosno sladoled interesuje 
:D

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #31 poslato: Februar 09, 2011, 04:10:28 posle podne »
upravo tako,sigurno nece sravljati g-lader star 20 i kusur god,na mladji auto.znaci 1.8T a on je mnogo vise od 500e+ugradnja +jaca turbina[nimalo jeftina].on hoce 170ks i naj jeftinija varijanta je vr6 sa tom snagom.sto da da 1000e kad moze 500 i dobije vise.u pravu si u slucaju da hoce kasnije jos snage,onda turbo od starta pa nadogradjuj kad hoces i kako hoces ako imas kes.a  to izvlacenje 250 ks mehanickim putem,kao gedora,to je za ljubitelje trka sa puno para sto medison kaze,bas tako.kamo srece da je vagen krenuo ranije sa ugradnjom 1.8T,sad bi svi kupili vece turbine i eto ti tuning od min +50ks
Moze na 250 abf, ali znate li vi koliko taj motor traje? Pitajte gedoru pa nek vam kaze. Jednu sezonu trka, i to posle svake trke menjanje ulja, itd...

A koji to benzinski motor vw ima sa turbinom pre 1.8t-a? g60 je kompresor, a on nema rupu jer puni od lera. Ja nisam rekao da je jeftinije da se ugradi turbak, ili nabudzi turbina, vec kazem da su turbaci bolji od atmosferaca, i da nema te razlike izmedju sirove i prave snage ako je turbina uskladjena proporcionalno, a ne samo radi sto vece konjaze, bez da se brine o rasporedu iste. ;)

Sto se tice nitra, ok je ako hoces da oduvas nekog na crti, ali za svakodnevnu upotrebu ne. ;)
naravno ni na turbu na stiskas gas stalno,nego kruziranje pa kad treba da cupa,stisnes pedalu do kraja.CICERO je u kontaktu sa Gedorom,ako ti treba
« Poslednja izmena: Februar 09, 2011, 04:17:01 posle podne od strane dachagti »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #32 poslato: Februar 09, 2011, 05:35:48 posle podne »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #33 poslato: Februar 09, 2011, 09:22:35 posle podne »
[/url]



[/img] sa ovim na abf imas 180ps,desno bregasta je od kr sto otvara 8.8  a ova prva 14.4
« Poslednja izmena: Februar 11, 2011, 10:08:47 pre podne od strane cicero »
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže DrSPEED

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: NS/FR
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #34 poslato: Februar 10, 2011, 12:54:10 pre podne »
Prvo da ti pozdravim poruku iz potpisa, sjajna je. lollol
Sve sto su momci predlozili do sada je sjajno...Ali!
Sa drugarima sam eksperimentisao svasta sa raznim autima.
Stavili smo u Kadetta kockicu 2.0 turbo iz Calibre.
Na prvom test driveu se na saltanju iz 2-3 raspao na pola!!!
Dakle, ako pojacas motor moras pojacati patos, donji postroj...a gde su
prirubnice, poluosovine, kvacilo, menjac, diskovi...a to burazeru kosta!
Savet, prodaj masinu, stisni se i kupi za 6000e golfa 4 1.8T.
Vozio sam od drugara cipovan na 220 konja u Digital Tuningu.
Ide ispod 7 do stotke,skoro 250 km/h.
Sta ces vise!
Pozz i sa srecom.
DrSPEED

mladen3103

  • Gost
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #35 poslato: Februar 11, 2011, 12:52:45 pre podne »
pametan predlog,to sto ces s
potrositi na prepravke dodaj na svoj auto i kupi 1.8t,cipuj,a ako ti je malo
imas ekstra dobru pologu za 300+ks,
ja kad bi se lozio na snagu vozio bi ovo,
http://www.youtube.com/watch?v=N7oXxCF1kzo
nema benzinca bez japanca  wub

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #36 poslato: Februar 11, 2011, 03:23:30 posle podne »
ovo je najbolji savet

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #37 poslato: Februar 12, 2011, 01:03:58 posle podne »
po meni je suludo ici preko 200KS na prednju vucu...
lollol

Van mreže dachagti

  • fast & low
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd,Vozdovac i Palilula
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-das auto/GTI-its love
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #38 poslato: Februar 12, 2011, 09:40:14 posle podne »
ukusi su razliciti neko voli prednju neko zadnju ali svako bi kojeg konjica vise ispod haube.kad imas 100 hoces 200,kad imas 200,pitas se kako bi bilo kepo da imas 300,kad imas 300 a sto nebi bio najbrzi da imas 500....meni licno je 1.zadatak da ga napucam na 200,za kasnije videcemo
po meni je suludo ici preko 200KS na prednju vucu...

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Turbo kit na 8v
« Odgovor #39 poslato: Februar 13, 2011, 09:25:06 pre podne »
nemam ja nisam protiv prednje... ali sam citao od dosta strucnjaka da prosto ne mogu tockovi da izdrze sile i skretanja i vuce i kocenja kad je sve na istom tocku... za pravac kapiram da mozes i 1000 konja na prednje, al docice krivina kad tad  :rolleyes:
lollol