Čisti se samo onaj deo gde prolaze izduvni gasovi, to su one kao cevčice što se vide na jednoj od onih slika.
Kada sam uzeo dijagnostiku video sam da ima zabeleženu grešku "povremene smetnje u protoku - nije potvrđeno" koja se desila pre nekoliko meseci jedan put. Nisam pridavao tome važnosti, ali mi u zadnjih desetak dana ponekad u vožnji zablinka lampica grejača. Proverim ponovo na VCDS i greška je i dalje ista, s tim da je broj pojavljivanja greške 5-6. Ovo nije zabrinjavajuće sve dok ne bude "smetnje u protoku - potvrđeno". Tako da planiram da odradim čišćenje pre polaska na godišnji. Inače u vožnji nema apsolutno nikakvih problema niti simptoma.
Našao sam gomilu nemaca koji su sami čistili EGR hladnjak na 50-60k km, mnogima je menjan u servisima na 20-30k km, opet ima i onih koji su prešli 300k km i ništa. Pravila nema.
To što pišeš za DPF i nije kvar, to je ustvari prevencija da do kvara ne dođe. Meni se jednom desilo da sam morao raditi to prinudno čišćenje DPF-a, ali čisto mojom krivicom. On ponekad pokreće samočišćenje, primeti se po povećanom leru na oko 1000 obrtaja. Ako nekoliko puta pokrene proces a ne završi pali ti lampicu za DPF, to je znak da treba da voziš na oko 1800-2500 obrtaja u drugoj ili trećoj dok se ne ugasi. Ako ga više puta pališ i gasiš dok je ova lampica upaljena ući će u safe mod i onda moraš da pokreneš prinudno čišćenje preko dijagnostike.
Za plivajući je to ok koliko je izdržao.
A za gradsku vožnju si potpuno u pravu uopšte im ne prija.