Ako je u pitanju Multitronic menjac,kako su naveli clanovi gore,onda je problem ako je prljavo ulje u menjacu.Imao sam i ja strah kad sam uzeo auto da li je cisto ulje ili ne.Kod tog menjaca,ima lanac koji se krece kroz ulje,non stop je potopljen u njega jer se na taj nacin hladi.Ako dodje do prljanja ulja,pa se prospe u slucaju dodavanja novog ulja koje je cisto i retko naspram onog sto je bilo i ostalo u nekim delovima menjaca (gusto) menjac pocinje da trza jer ne moze da radi sa novim uljem.
Ja ti predlazem sledece,idi kod majsotra neka ti istoci ulje,odmah se vidi kakvo je stanje ulja cim se ispusti.Ako je dobro,onda ne moras da brines,uradi servis i zameni delove koji su istroseni.A ako je prljavo ulje a vec je istoceno,nema nikakvih problema da se isto vrati u auto.Tako da ti je moj predlog da servisiras menjac ako je tako “mlad” auto.Imam audi B8.5 2014 sa multitronic menjacem,isto sam brinuo,isto mi je rekao majstor sto i tebi ali mi je predlozio bas ovo sto sam ja tebi,da ipak proveris ulje.Ulje se menja sa filterom na 60k i to je u originalnim delovima oko 300e sve sa rukama.Mala para za veliki broj kilometara.