Mnogo sam razmisjao da idem na 16VG60 ili aravim top 8VG60, prevagu je napravilo par stvari . Ovaj auto je orgial 8VG60, od 16VG60 svi očekuju da ide, a ovaj motor mi je pružio mnogo užitka i po njemu je ovaj auto bio poznat. Tako da sam odlučio pašiti sa 8V i G-lader...
Krenimo redom :
Glava motora :
- usisni i ispušni kanali maxsimalno prošireni ( jednu glavu sam izrezao da bih vidjeo gdje su uljni a gdje vodeni kanali )
- uprešani veči sicevi ventila 1.5 mm veci na usisu , 2,4 mm veci na ispuhu
- 2 mm veći ispušni ventili
- usisna grana proširena prema kanalima na glavi
- klpna gasa proširena max
Nova mapa i ispušni ventili
oem ispušni ventil vs 35 mm custom
uprešani novi sicevi , veci nemogu , skoro se dodiruju
Blok :
seriski G60 ima 136 mm klipnjače ( kao 1.6 GTi u kecu ) , hod radilice je 86.4 kao kod svih 1.8 vw/audi motora starije i novije generacije. zbog kartkih klipnjaca ima malo veći kut u odnosu radilica/klip ( u samoj bolcni ) i klip je prilično masivan. Ja sam odlučio malo promjenit sam koncept motora, kupio sam 144 mm kovane klipnjace i prema njima napravio ( porucio ) JE custom kovani klip, stoga sam smanji sami kut u odnosu radilica/klipnjaca/klip, a samim tim motor se lakse razvrtava, a vidjet ce te razlike u težini kovanih klipova i klipnjaca u odnosu na oem..
Oem G60 klip je 81 mm , ja sam narucio 83 mm za 8.0:1 kompresiski omjer i sa tim klipom i 86.4 radilicom ovaj motor ima cca 1870 ccm
Olakšana radilica vs oem
Oem :
Olakšana/balansirana :
Oem zamajac :
Olakšan/balansiran :
Ovdje se vidi razlika između novg i oem set-up ( duže klipnjače/plići klip )
Težina oem seta klip/bolcna/klipnjaca :
kovano :
Set kovanih klipova i klipnjaca je lakši za cca 1400g...
Pogonska osovina ( pokreće razvodnik i uljnu pumpu ) je takođe olakšana i balansirana ali nisam imo oem da usporedim ali razlika nije velika..
Donji dio motora spreman..