Nikakva posebna farba sa temperaturnom izdrzljivoscu. Kupio tako bar pise na spreju, nekakva pomalo emajl boja, sa temp. do 150c, nadam se da je to dovoljno. Prednje sam istom farbao i nije se pokazalo da je losa ili da je ispucala. Inace je italijanska farba.
Sto se tice samog procesa sredjivanja, sve je bilo u jako losem stanju, korozija na sve strane. Polako celicnu cetku u ruke i guraj. To je onaj grubi rad cetkom, ali tako mora. Zatim premaz antirost-a, odstoji neko vreme, stim sto sam ga ja ostavio da prenoci. Sutra, prebrisem, uzmem slajfericu, nakacim joj celicnu cetku, ima da se kupi na svakom buvljaku, cena je oko 200din. Sa njom sam poskidao skoro svu rdju. Sa svih delova. Sve sam morao da cistim od korozije.
Posle cetke na slajferki, opet premazivanje antirosta, ostavim jedno 1h, drisanje krpom, pa ponovo smirglanje slajfericom. Do delova koje nisam mogao da dohvatim ovom cetkom na slajferki, uzmem rucno cetku pa trljam. Onda sam sve prao nitrom, ne brisanje krpom, vec ono pranje cetkom. Bar nitro nije skup.
Zatim je nastupilo farbanje, pre njega zastita delova koje ne farbas, trakom.
Da, prvo sam farbao osnovnom bojom, crvenom, sushila se jedan dan. Polako i temeljno.
Sutra dan nastavljam sa farbanjem sprejom, koji sam kupio.
Ove zastitne limove sam farbao nekom crnom farbom, na nitro bazi, zadovoljan sam njenim kvalitetom, stara je aj je super kvalitet.
Tako, malo po malo i to je to. Moras samo da budes strpljiv i temeljan. I na kraju pogledas i kao , u jebaga ja ga odradio.