Autor Tema: G60 TURBO  (Pročitano 16546 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #21 poslato: April 01, 2012, 02:12:29 pre podne »
Pa koliko bi para uzeo da napraviš G60 8v turbo? Mora da bude jeftinije od G60 16v turbo ili je možda isto.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #22 poslato: April 01, 2012, 02:14:36 pre podne »
i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.

4000eu, 320ks, turbo gt30, blok PG, 16v glava.
po sistemu kljuc u ruke.
evo javio sam se.
sa novim gt30
a od 8v turbo ne ocekuj previse

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #23 poslato: April 01, 2012, 02:20:18 pre podne »
Ok. Znači po tebi je sve to bacanje para. Znači bolje je da se nabudži fabrički G60. Da se stavi druga bregasta, izduvna grana 4-2-1, remenica 68 mm, regulator goriva od 3,5 bara i malo jače dizne i to je to.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #24 poslato: April 01, 2012, 02:23:27 pre podne »
ma to tako lako i jednostavno izgleda po tebi da bi svaki drugi-treci auto imao po 200ks..
 nije bacanje para, ako hoces brz auto to kosta.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #25 poslato: April 01, 2012, 02:28:27 pre podne »
Znam da košta a i treba, svako ko hoće brz auto i treba da plati. Mislim da je na prednju vuču sve preko 240 ks jako loše.

Van mreže KRSMAN

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 753
  • Age: 39
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +25/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado vr6 compressor
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #26 poslato: April 01, 2012, 11:44:13 pre podne »
Sve izgleda prosto i ne kosta puno a kada pocnes projekat tek tada vidis koje su muke i koliko kosta,ja barem znam za mene sto sam pravio G60 16V.
Sve je to lepo ali kosta debelo i treba vremena,i to dosta vremena da se sve lepo uklopi i odradi da bi trajalo i vredelo truda i para.
Vozi polako da sve vidis i da budes vidjen.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #27 poslato: April 01, 2012, 01:10:31 posle podne »
To nije ništa skupo ali da se onda uradi da auto onda ujeda a ne da baciš 3.000-4.000 evra a tebe onda preskoči neki smešni TDI čipovan e to je onda zlo i da ti si se posle 10.000 km auto raspadne. Ja da sada imam 4.000 evra na gomili odmah bi dao Gedori da mi to odradi ali trenutno nemam te pare a to ne znači da ih u skorijoj budućnosti neću imati ;)

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #28 poslato: April 01, 2012, 01:34:39 posle podne »
Nemozes nikako uporediti 16v i 8v bez razlike bio turbo ili atmosverac  bleh napravi ti tvoj 8v turbo i probaj se sa
KRSMANOVIM 16v g60 ima da te pocepa ko devica,
Standard 1.8 16v g60 na 0.7bar sa g-lader ima 210ks pa kako hoces ti racunaj dali na papir ili na asfalt
Dzaba ces pare da bacas na 8v motoru ko sto rece sam pokidace te chipovan tdi
g-lader

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #29 poslato: April 01, 2012, 04:35:25 posle podne »
@ SKYLINE ne bi tako prico o 'golf 1 1.8/16v'

ti nesto vako nameravas da napravis ?

« Poslednja izmena: April 01, 2012, 04:43:38 posle podne od strane Limited »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #30 poslato: April 01, 2012, 04:44:22 posle podne »
Pa neka da neki dokaz i ja ću mu odmah skinuti kapu. Neka sklopi G60 8v Turbo pa neka onda priča. Ja sam zato postavio temu da se uključe ljudi koji su to stvarno radili i da čujemo iskustva a ne čovek priča u prazno. Ponavljam neka dokaže pa ću sve ovo poreći jer mi pun k**** onih ljudi što kažu ja sam ovo ja sam ono sklopio, moj auto ide toliko, ujeda a dokazi nigde. Izviniću mu se ako dokaže da je skopio G60 8v Turbo. Ova tema je G60 Turbo a ne ABF, KR, VR6 i ostalo.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #31 poslato: April 01, 2012, 04:55:18 posle podne »
@Limited jeste to je to! Mada da imam para pre bih uradio G60 16v Turbo ali i ovo ide extra a da mi neko kaže da će G60 16v duže trajati od G60 8v Turbo to nemože. Kod tog turba ide manje prepravki a kod G60 16v treba dosta prepravki pa krpi se od 6 automobila biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #32 poslato: April 01, 2012, 05:02:23 posle podne »
Izbrisani uvredljivi komentari, drzite se teme bez verbalnog prepucavanja, opomena za obojicu.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #33 poslato: April 01, 2012, 05:30:09 posle podne »
@Madison, nisi trebao da brišeš da ostali članovi vide kako čovek s***.  Pod brojem 1-čovek nije pročitao lepo tekst a javlja se, za druge što nisu pročitali napisao sam da ako bih dao 4.000 evra ne bih pravio G60 8v Turbo nego G60 16v Turbo. Pod brojem 2- Krsman kada zavši projekat rećiće nam koliko ga je šta koštalo i koliko KW ima, najmanje će ga izaći 3.000 evra a čovek je još više radio sam a imaće oko 240 KS i verujem da će se uskoro javiti SALEEE iz Bosne koji je na Golfa umesto g-ladera stavio turbo od Nissana 200 sx i ako ne bude imao bar 240 KS, prvi ću priznati da sam pogrešio. Svaka čast obojici na ovakav hrabar potez i njih dvojica će nam otkloniti tu dilemu, šta je bolje, brže i kvalitetnije i pod brojem 3- G60 16v i G60 8v Turbo ne mogu ni da priđu G60 16v Turbo, videli bi ga samo prvih 20 metara i samo bih se nagutali prašine lollol lollol

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #34 poslato: April 01, 2012, 05:53:34 posle podne »
Madison , vrati komentare,ocu da procitam!!!
Sto se tice Krsmanovog auta,i nemora da ide bog zna sta ali ima pod haubom nesto veoma retko,samo da ga posluzi dugo.
Dok se auto nestavi na valjke,ja neverujem nikom nista koliko konja ima.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #35 poslato: April 01, 2012, 06:24:03 posle podne »
Ne mogu da se vrati komentari, a da nisam pobrisao doslo bi zesce bespotrebne svadje. Nema potrebe da se oslovljavate ruznim recima jer imate drugacije misljene. I koliko vidim niko ovde nije okacio nikakav zapis sa dyna niti bilo kakve proracune.

PS: Ako obojica hoce da se vidi sta je napisano, neka napisu ponovo ali bez uvredljivih reci, vec sa argumentima. beer

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #36 poslato: April 01, 2012, 07:40:31 posle podne »
Novi delovi su skupi za raditi turbo igracku,samo garrett GT30 je oko 1000-1200e,neki no name gt30 je 400-500e. Ovo nemoze da se uporedjuje,
dizne su od 50-80e po komadu,usisne i izduvne 150-300e po komadu,struja minimum 300e,a gde je ic,creva,klipovi,klipnjace,kvacilo i dosta toga.
Da se napakuje jedan pravi turbo od 2.0 motora,da ima od 400ks + , ispod 8000e ne mo ze.
Ja ocu da napravim u dvojci VR6 Bi turbo(pocinjem u avgustu),sve da porucim iz amerike,ispod 10.000 dollara nemoze a da ima 800ks +. Jeb ga,skup sport.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #37 poslato: April 01, 2012, 08:57:06 posle podne »
madison vrati obrisane komentare da procitam i ja. nisam citav dan bio pri kompu i u bg

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 31
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #38 poslato: April 01, 2012, 09:01:23 posle podne »
Ne mogu se komentari vratiti na forum jedino da se napisu opet.
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13089
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: G60 TURBO
« Odgovor #39 poslato: April 01, 2012, 09:04:55 posle podne »
Nemam ovlascenje, mora da se pisu nanovo. Mozda neko od modova ima uvid u izbrisane komentare, pa moze da prekopira.
A nista pametnije nije receno od ovih komentara sto su ostali, uglavnom su pljuvali nekog Nina iz Zemuna, ko li ga dovede na ovaj forum.