Autor Tema: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3  (Pročitano 139722 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Tihi

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk1 1.6D
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #200 poslato: Jul 30, 2012, 12:08:56 posle podne »
Poz,tihi pančevo...ako neko može da me posawetuje ili ima iskustva sa ugradjiwanjem zadnjih diskova na golf 1 dizel.neznam dal treba da stawljam peti kočioni cilindar,dal može bez njega,čemu služi,kakwe bi bile posledice?poz

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10259
  • Age: 44
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +214/-47
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #201 poslato: Jul 30, 2012, 04:19:22 posle podne »
Kontaktiraj malo člana Fica, on je to radio na svom golfu 1, evo ti pa malo pogledaj.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22838.160

Inače...
Iste teme sa više naslova su spojene sve u ovu jednu.
Ko planira zamenu doboša sa diskovima neka dobro pročita temu od početka do kraja i sve će mu biti jasno.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #202 poslato: Jul 30, 2012, 07:33:11 posle podne »
izbacicu i ja uskoro za mk1 napred nazad sam prebacivao sve detaljno cu da objasnim , napred 256 ventilirajuci i lucas 54mm , nazad 225 i girling klesta od siroka mk2 , glavcine od b3 napred , pa ako neko oce da poboljsa za mk1 , samo jel sme u ovoj temi naslovljeno je za mk2 , mk3 golfa
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #203 poslato: Jul 30, 2012, 08:04:41 posle podne »
Citat
Na svakom Mk2 postoji ventil za regulaciju sile kočenja za zadnju osovinu. Kod nekih je na gredi pozadi, dok je kod jednostavnijih modela ušrafljen u glavni kočioni pre cevki:



Ako voliš da se vrtiš po putu, slobodno skini.
« Poslednja izmena: Jul 30, 2012, 08:07:48 posle podne od strane Modus »

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10259
  • Age: 44
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +214/-47
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #204 poslato: Jul 31, 2012, 05:03:40 pre podne »
@Tihi
Ne znam šta ćeš da postigneš sa tim ako staviš diskove umesto doboša ?!? To ti je u jednu ruku rečeno samo estetika, mislim da nećeš ništa postići , imaćeš samo muku i trošak oko toga, ali ti znaš najbolje. ;) Kažu da je kec prelagan iza i da će ti bacati zadnji kraj kod kočenja, jedni daju savete da se ugrade pakne od gti-ja jer ima veće nego obični kec i da je to bolje i sigurnije ,ali eto ti sam odluči. ;)

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #205 poslato: Jul 31, 2012, 01:21:10 posle podne »
e ovako da vam pomognem , mogu da se stave i klesta od Golfa mk4 , ona su jeftinija i aluminijumska su pa ne mogu da zaribaju tako lako , a kacenje sajle je samo drugacije , tako da moze i to , pitao sam majstora biggrin

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #206 poslato: Jul 31, 2012, 07:10:28 posle podne »
da li znas mozda da li su ta klesta odgovasarajuca i za model sa siroka mk2 mislim da je isto kao kod gti 2 samo cilindar je malo manji 36 umesto 38 , da  li bi nosaci odgovarali glavcina  ???
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #207 poslato: Jul 31, 2012, 08:38:00 posle podne »
Ja nisam siguran ali bi trebalo da odgovaraju. Za sajle rucne,kod boban sajle i napravi kako hoces.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #208 poslato: Jul 31, 2012, 09:38:25 posle podne »
e ovako da vam pomognem , mogu da se stave i klesta od Golfa mk4 , ona su jeftinija i aluminijumska su pa ne mogu da zaribaju tako lako , a kacenje sajle je samo drugacije , tako da moze i to , pitao sam majstora biggrin
pozdravi majstora. alu cilindri od  mk4 su kara najobicnija.
mozda u surcinu vaze drugacija pravila..

Van mreže Tihi

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk1 1.6D
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #209 poslato: Avgust 15, 2012, 10:39:43 pre podne »
Poz drugari,hvala na sawetima,werujem u to da neću mnogo poboljšati kočenje na zadnjim točkovima sa diskovima,al u prwom planu mi je estetski izgled.napred sam stawio od mk1 1.6 benzinca klešta sa wećim pločicama i dobio sam na boljem kočenju.našao sam klešta za zadnje diskove od nekog gti-a sa brojem 38 na njima,pa kad bude vremena ugradiće se blow

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #210 poslato: Avgust 15, 2012, 01:54:36 posle podne »
Tihi ja sam kod mene na kecu stavio pozadi diskove umesto dobosa i oseti se razlika jedino je slabija rucna kocnica kad sam stavio diskove pozadi a ako hoces da ti se bas drasticno primeti razlika stavi diskove pozadi i zameni servo dobos i glavni kocioni onda ima oci da ispadaju.
Ja kod mene napred imam ventilirajuce diskove 239mm pozadi od dvojke gti-a ne znam dimenziju a glavni kocioni i servo dobos od golfa 3 gti i koci kao blesav.

A sto se tice zabacivanja zadnjeg kraja, meni dok je bio dobos pozadi zabacivao dupe isto kao i sad na diskovima pozadi iako imam te korektivne ventile.

Van mreže Tihi

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk1 1.6D
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #211 poslato: Avgust 15, 2012, 04:14:35 posle podne »
Imam ja dobro kočenje sa dobošima,čak i oni znaju da zabace al što se tiče diskowa,biće još bolje kočenje sigurno,al ja ih stawljam zbog estetike.majstor me je posawetowao da nemoram stawljati peti kočioni,neću ja da letim ipak je to samo 1.6 dizel blow

Van mreže Niki Lauda

  • VW Početnik
  • Poruke: 175
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-1
  • Pol: Muškarac
  • JeRi DiZel?
  • Auto: B6, Mk2, Yaris
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #212 poslato: Septembar 22, 2012, 11:23:53 pre podne »
Narode, kakva su iskustva nakon ugradnje? Slušaju li dobro kočnice???
My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #213 poslato: Septembar 22, 2012, 12:11:28 posle podne »
Ja cu opet da kazem da su to jedne od pametnijih para sto sam dao za auto, koci mnogo bolje pogotovo kad sam stavio veci glavni kocioni.
Ja imam korektivne ventile na glavnom kocionom ka na slici gore ali dzaba sve to kad naglije zakocim zadnji kraj krece da me sustize, tako da cu da stavim peti kocioni pa cu da vidim kako se ponasa.

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #214 poslato: Oktobar 14, 2012, 11:10:49 pre podne »
ima li neko prednje glavcine od gti na prodaju ili bilo koje druge na kojima mogu da se skinu nosaci klesta , jer kod mene koliko sam video ne moze :/

Van mreže Tihi

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk1 1.6D
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #215 poslato: Oktobar 17, 2012, 12:44:09 posle podne »
Poz drugari,zadnji diskowi namontirani,swe nowo stawljeno,ništa komplikovano zameniti samo da se nadju odgowarajuće sajle za ručnu a i to sam uspeo.kočenje bolje,a i ručna je jako dobra,werowatno zato jer je swe nowo sklopljeno.:)

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #216 poslato: Oktobar 28, 2012, 03:59:56 posle podne »
danas namontirao prednje 280mm diskove na glavcine , sve je u milimetar precizno , nego kako mogu zadnja klesta da se repariraju ako je zapekla rucna na njima , ima li neko nekih podataka o tome ???

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #217 poslato: Oktobar 28, 2012, 04:13:24 posle podne »
znam ja ja sam to radio sebi , skines gumenu zastitu , i izvrnes cilindar u standardnom smeru , navoj je trapezni sa imbusom izvrnes klip bez problema , sa klipa menjas gumicu kosta par oko 400 din ili kupi ceo set sa dve gumice za klip , dve gumice za odvajanje kocne tecnosti od pregrade za donji deo klesta gde se nalazi poteznica rucne i dva semeringa cini mi se 16/10/6-8 nisam siguran vise zaboravio sam . skines uskocni prsten trebace ti duboka klesta zeger klesta sa dugim krakom ne mogu obicna , kada izvrnes klip izvuces taj segment sa trapeznim navojem skines solju ispod koje se nalazi gumica za odvajanje , prilikom povlacenja vijka-tog segmenta neznam kako da ga nazovem u isto vreme povlacis i tu solju , kada to odvojis dole imas malu osovinicu koja je ubacena u ekscentar rucne koja je povezana sa sajlom i prolazi kroz semering , obicno taj ekscentar kada strada semering zardja u kucistu jer je osovinica od celika , ocistis sve dobro , promeni obavezno semeringe stavi samo malo masti , i sve obrnutim redosledom nazad , ako ti je na klipu gde stavlas imbus zardjalo naspricaj wd-a da ne oblazne kuciste klipa neces posle moci imbusem da izvijes moras to dobro da ocistis i nabijes dobro imbus .... ako nesto fali pitaj ???
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #218 poslato: Oktobar 29, 2012, 01:26:43 pre podne »
hvala , ako bude problem neki znam koga da pitam :)))

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Ugradnja DISKOVA umesto DOBOSA - GOLF/VENTO/PASSAT/ mk1/mk2/mk3
« Odgovor #219 poslato: Decembar 25, 2012, 11:21:23 posle podne »
Ako vam je greda ovakva:



A  rukavac ide preko obeleženog zida koji je malo jači od jednog milimetra:



Zadnji točkovi neće stajati kako treba, oba će stajati ka unutra (Toe in). Višak metala se može skinuti sa lepeznom šmirglom