majstore, za leto, i obaveze kao sto su odlazak do trafike, do pijace, do centra grada kad je najveca guzva, skuter je zakon
Cak i ja planiram da uzmem neku SR50 uskoro ( iako sam ih kao klinac imao 3 a sada vozim dosta jace motore ) i da mi zavrsava posao. To ima nekih svojih prednosti u odnosu na vece motore
Ovo su moji razlozi za kupovinu skutera ( neki su zajednicki za skuter i motor od 600+ kubika )
1. Lakse probijanje kroz sve vidove guzve u odnosu na motor, a u odnosu na auto da ne pricamo
2. Parkiras se gde hoces ( to vazi i za motor i za skuter )
3. Trosi malo ( od 2,5 litra ovi sto imaju ubrizgavanje do 4,5 litra ovi sa karburatorom, dok neki GSXR 1000 ne mozes da spustis ispod 8l po gradu )
4. Kacigu, ili kesu sa kupusom, ili sok i cigarete pa cak i lubenicu mozes da stavis ispod sedista
5. Odrzavanje jeftino
6. Registracija 2500-4000 godisnje ( ukoliko nije na SO tablice koje vaze jos ovu godinu valjda, dok je za veci motor od 15000 do 25000 )
7. Mozes da povezes komsiku koja se vraca sa posla a plasi se da se vozi na velikom motoru
8. Uvek si prvi na semaforu
Mane skutera:
1. Mali tockovi ( 12'' i 13'' uglavnom ) lako proklizavaju i nisu za brze ulaske u krivine i kruzne tokove
2. Nema dovoljno snage da te izvuce iz kriticne situacije ( preticanje )
3. Niko ne obraca paznju na vozace skutera, tako da mogu lako da te pregaze i ne primete
4. Posto je mali, lako upada u mrtav ugao retrovizora vozaca automobila ispred, a zvuk i sirena su na nivou fena za kosu i kineske igracke, pa ne mogu ni da te cuju ( dok kad cuju zvuk 1000ccm, pomeraju se u stranu jer misle da polece avion iza njih )
5. Vecina skutera je registrovana za jednu osobu iako ima 2 sedista
Da ne pomislite da pametujem u prazno, evo slicica samo nekih skutera koje sam imao, a pored ovih sa slika, imao sam i :
Peugeot Speed Fight 1 i Speedfight 2, Peugeot SV, Piaggio Sfera, Aprilia SR 50 prvi model
Aprilia SR 50 karburator ( u isto vreme sam imao i crveno crnu istu, samo DI TECH sa ubrizgavanjem )
Gilera Runner SP 50
Posle skutera presao sam na 125ccm dvotaktne, a posle njih na sve jace i jace koje sad vozim
RS 125 prvi
RS 125 drugi
Cagiva MITO 125 ( mali DUCATI
)
Crveni kljun, zlatne felne