uffff...... dobro.... skines zeleni cep na menjacu gore (ako ga ima) tu se vidi zamajac a na menjacu se vidi trouglasti zub e bilo bi pozeljno da pre nego sto vratis glavu stavis motor u fazu tj da stavis prvi klip u mrtvu tacku (skroz gore) zatim proveris kroz rupu na mejacu da li se zub poklapa sa zarezom na zamajcu koji se lepo vidi, zatim treba da blokiras pumpu imas jednu rupu koja je manja i treba da imas blokator kojim ces blokirati, zatim bregasta na prvom cilindru bregovi treba da idu nagore a na kraju bregaste imas zarez i treba ti neki flah kojim ces blokirati bregastu,kada je sve blokirano i kada je zamajac na meru kreces sa kaisem svuda ga lepo uklopis moraces malo da nategnes remenicu pumpe i lepo uklopis kais zatim "ubacis" remenicu u kais i remenicu sa kaisem navlacis na bregastu(konus na bregastoj i na remenici treba da bude dobro odmascen) kada navuces remenicu stavis sraf ali ga ne stezes do kraja nego prvo zategnes spaner i onda stezes remenicu ali moras da imas alat kojim se drzi remenica(naravno skidas blokade da ne bi nesto polomio, sraf se steze kilo kljucem 45Nm ili 4,5 kile i ni gram vise!kada sve to uradis "izvrtis" malo motor kljucem i vidis da li ti se poklapa reper na zamajcu blokada na bregastoj i blokada na pumpi... i tako mislim da nije tesko ako si radio par puta....... ljudi nemojte se igrati sa stvarima za koje niste strucni!!! napisao sam sve ovo samo da se ne bi dalje raspravljali.......
da zaboravio sam da moras da imas i alat za natezanje spanera i kais ne sme da bude ni labav ni pretegnut a to uglavnom ide na iskustvo...