Autor Tema: K glava  (Pročitano 12652 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sima

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
K glava
« poslato: Decembar 11, 2008, 09:04:25 pre podne »
Vozim VW Passat Karavan B2
'87 godiste, 66 KS, 1800 kubika, benzinac + plin

Ugradjen je plin pre 2 godine,uredjaj je neki turski (kaze majstor za plin)
i povezan je sa K glavom..

(ako je nedovoljno informacija provericu sta tacno pise na uredjaju za plin-uploadovacu slike u toku dana)

Pre par nedelja sam imao probleme sa lerom i na benzinu i plinu (uglavnom povisen i nestabilan,sa gasenjem..)
Otisao kod majstora za plin da nastelujem ler.. Posle intervencije vise ne mogu da vozim na benzin (mogu ako ne pustam gas, sad je ler valjda premali), znaci mogu da upalim na benzin i automatski se prebaci na plin. Sad plin mnogo slabije vuce i gusi se ponekad na uzbrdici.
Dodatno je ler jako slab posle jutarnjeg paljenja dok se ne zagreje, a posle voznje od 20tak minuta pocinje da se spusta i skoro da i ne reaguje kada dodam gas (moram da napumpavam gas papucicom).
Majstor kaze da je problem sa K glavom i da moram da je stelujem.

Da li je stvarno problem sa K glavom jer je auto radio i na plin i benzin pre intervencije majstora? Gde mogu da stelujem K glavu (ako neko ima neki telefon) ?

Ne zamerite ako je nesto nejasno , laik sam..

Pozdrav

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: K glava
« Odgovor #1 poslato: Decembar 11, 2008, 10:17:29 pre podne »
Jesi ti siguran da ti uopste imas K glavu??? blink
Mislim, 1800 kubika, a 66 konja...Stavi sliku motora da vidimo,  i koliko ventila ima?

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: K glava
« Odgovor #2 poslato: Decembar 11, 2008, 03:14:40 posle podne »
ima ima to je JN motor decko pogresio to je 66kw

Van mreže sima

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
Odg: K glava
« Odgovor #3 poslato: Decembar 12, 2008, 05:13:04 posle podne »
Jesi ti siguran da ti uopste imas K glavu??? blink
Mislim, 1800 kubika, a 66 konja...Stavi sliku motora da vidimo,  i koliko ventila ima?

jeste 66kw i K glava, evo slika..











« Poslednja izmena: Decembar 12, 2008, 05:15:04 posle podne od strane sima »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: K glava
« Odgovor #4 poslato: Decembar 12, 2008, 09:53:02 posle podne »
Pa da, ali ti si napisao 66ks, ne kw ;)

Sto se tice k-glave, SALE GTI ima broj od lika u BG-u koji je jedan od retkih u Srbiji koji ti to mogu nastelovati. Samo bih ja prvo pogledao ler motor, a i taj plinski uredjaj mi je mnogo sumnjiv, jesi bio kod majstora koji ga je ugradjivao?

Van mreže sima

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
Odg: K glava
« Odgovor #5 poslato: Decembar 12, 2008, 10:20:10 posle podne »
Nisam, to sam i mislio da uradim pre stelovanja K glave..

Rocky mi je poslao broj coveka u Zemun Polju pa cu videti da li moze nesto da uradi..

Nerviram se sto nije bio uopste toliki problem pre bilo kakve intervencije, ali sam hteo da ga sredim jer sam primetio da malo vise trosi  bonk

jel zna neko koliko kosta otprilike stelovanje K glave?

Van mreže golf 1 1.8/16v

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 41
  • Lokacija: Skopje
  • Karma: +10/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #6 poslato: Decembar 13, 2008, 11:07:43 pre podne »
Tvoja k glava nemoze da se steluje zato sto sa elektronskom regulaciju t.j kontrolira lambda sonda, a simptome koje si ti napisao meni lici da ti je majstor stopovao elektromagnetni ventil zato sto nije mogao da nasteluje ler gas pa ga je nastelovao samo na sraf koji je za fino podesenje.E sad kako si ti opisao ja bi proverio ventil za ler gas on se moze zaglaviti u otvrorenom polozaju i tako da bi ler uvek bio malo veci kad radi na benzin a dok na plin motor moze da radi grubo t.j ko da neradi neka svecica a to je zato sto ventil uzima vazduh posle k glave a povezan je u usisnu granu tako da kad je na plin to mu dodje ko fals vazduh i zato radi neravnomerno.Druga stvar je davac za temperatura motora koji je povezan sa ecu i ako se on pokvari moze da daje netacne podatke o temperaturu motora i da komp uvek drzi ventil u otvorenom polozaju.Jedini nacin da proveris to je prvo pronadji davac za temp i izvadi dzek ako se ler ne smanji onda je zaglavio el ventil njega mozes da probas da ocistis sa wd40 ili da kupis drug ali prvo proveri da ga nije majstor stopao.
g-lader

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: K glava
« Odgovor #7 poslato: Decembar 15, 2008, 10:00:40 pre podne »
Svaki ke-jet motor moze da se steluje, ne bi ga niko proizvodio da ne moze samo je bitno kakav majstor alat poseduje, dao sam mu broj majstora koji moze da mu usteluje glavu. Taj sistem ke-jet uglavnom zeza kod VW motora kod svih ostalih je dosta jednostavnije. Sve ostalo sto si naveo je tacno ali s obzirom da ecu direktno kontrolise doziranje vazduha na k-glavi morave da ide u servis da se proveri tacno ste je. Moze to da bude puno stvaari Sam komp na tom motoru je dosta prost i svaki elektronski bag moze da ga zeza od lambda sonde do davaca za temperaturu. isto tako moze biti i samo crevo probuseno za vazduh i ima fals vazduh.  ;)

Van mreže sima

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
Odg: K glava
« Odgovor #8 poslato: Decembar 18, 2008, 06:18:49 posle podne »
Nastelovana K-glava kod Duleta u Dimitrija Tucovica..
kaze samo da nije vratio siber ventil ali ako treba vratice , prvo da proverim s plinadzijom..
zamenio je klapnu na K-glavi i zapusio gde je propustao vazduh itd
i na benzin i na plin mnogo bolje radi motor, vuce odlicno, s tim sto mora 5 min da se greje ujutru i onda je ok
ali posle pola sata voznje, znaci kad se zagreje ler plin lagano opada i postaje problem..
jos nisam stigao da proverim sa majstorom za plin - da li se to desava zbog siber ventila koji je skinut ili je nesto drugo?

Van mreže sima

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
Odg: K glava
« Odgovor #9 poslato: Januar 16, 2009, 01:31:36 posle podne »
resen problem sa plinom tako sto su zamenjene membrane.. mada i dalje ume ponekad da skakuce ler.. ako neko zna zasto ?

Van mreže Dejan Prijovic

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 884
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd - Priboj
  • Karma: +10/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0 tdi
Odg: K glava
« Odgovor #10 poslato: Januar 17, 2009, 05:50:34 posle podne »
K glava je jedan od najlosijih sistema ubrizgavanja
i motori sa K glavom uvek imaju nemiran rad na leru
a mislim da nema niko u srbiji ko moze to da nasteluje kako bi trebalo
peta pun gas, i polako.

Van mreže facom

  • VW Početnik
  • Poruke: 112
  • Age: 47
  • Lokacija: kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #11 poslato: Januar 30, 2009, 11:52:09 posle podne »
Pozdrav Dule KG
Velika je razlika izmedju k i ke-jettronik, ali mislim k-jettronik da je to dobar ali zastareo sistem ubrizgavanja.Jedina prednost sistema u odnosu na elektronske je mogucnost rada i bez racunara odnosno u slucaju otkaza. Za zaletanje motora je obicno odgovorni fals vazduh i pritisak goriva,mada to se lako moze ustanoviti. Ja vozim crnu k-glavu u konbinaciji sa plinom vec dugo vremena i mogu reci da nisam imao problema ali sam ceo sistem malo mehanicki i elektronski unapredo, ali dodacu da motor ujutru palina na benzin iz prve(na pola kljuca i da je prelazak sa goriva na gorivo bez trzanja i gasenja) sto vidim da je problem kod vecine.Probacu da skeniram dokumentaciju o k-glavi (servisno upustvo)i moje elektronske seme mehanicka resenja, pa cu vam izneti tako a mozete samostalno popravljati i servisirati u unaprediti k-sistem ubrizgavanja.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: K glava
« Odgovor #12 poslato: Februar 10, 2010, 01:22:07 pre podne »
Cekam uputstvo kao zedna zemlja kisu!!! clap tapsac

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #13 poslato: Februar 10, 2010, 06:12:26 posle podne »
K glava je jedan od najlosijih sistema ubrizgavanja
i motori sa K glavom uvek imaju nemiran rad na leru
a mislim da nema niko u srbiji ko moze to da nasteluje kako bi trebalo
da si ti meni ziv i zdrav radim skoro 2 decenije i k glava je zadnji deo na autu koji ce ti praviti probleme, a druga vrsta problema je sto majstori vole da ih cackaju levo desno kao nesto ih steluju.... a svakog od njih pitaj za princip rada svi ce imati neke razlicite teorije sto dovodi do zakljucka da nemaju pojma i kao k jetronic je sranje itd itd.. k jetronic je extra ubrizgavanje i najzahvalniji tip ubrizgavanja koji se najmanje kvari  i uopste ne zahteva neke redovne servise. kako su vam radili golfovi gti, mercedesi 190 eskorti xr3i itd kad su dosli iz uvoza? KO SATOVI brate, nijedan nije dosao na stranim tablama kome ujutro nije radio automatski saug i koji nije bio 100 posto ok. e kako su poceli kod nas da se voze, da ih steluju nasi majstori koji su preko noci postali doktori za vagene, doktori za audije, opele od tad polako a sigurno pocinju problemi s k glavama i drugim nemogucim stvarima, te tesko pali hladan te nece zagrejan u velike obrtaje i slicno.. pa te posalju na otpad da kupis k glavu i nikad vise onog auta kao sto je bio... niko od majstora neda nista reci na sebe i svoju strucnost nego samo dobijas odgovor kako je k glava sranje kako ovo kako ono... interesuje me sta su ti vw experti i doktori za vag radili pre pocetka uvoza? lade samare jugice i poloneze nek se ubije taj doktor kad mu dodje 25 godina star gti i pravi mu probleme, nije doktor nego coban! princip rada svakog sklopa pokretnih delova se uci u skoli.   poz

Van mreže facom

  • VW Početnik
  • Poruke: 112
  • Age: 47
  • Lokacija: kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #14 poslato: Februar 14, 2010, 10:38:37 posle podne »
Tako je, a gde moze da se nadje dobar regulator zagrevanja za k glavu posto me malo zeza

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #15 poslato: Februar 14, 2010, 10:44:13 posle podne »
ja nemam nijedan, proveri u oglasima ovde trebalo bi pile da ima

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 39
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: K glava
« Odgovor #16 poslato: Februar 15, 2010, 02:16:57 pre podne »
gedora slazem se stobom , moj golf 2 1,6 benzinac (champion) je radio ko sat "98 , a vec 2008 je poceo da zeza sa istim problemom ko Simi ,s tim sto ja nisam ugradjivao plin i ne gotivim ga
,pa sam zbog tog ler gasa i povecane potrosnje prodao auto . Ali sta su sve "eksperti "radili nisu umeli da ga usteluju ,pa sam na kraju kupio i drugi karburator zbog bele plocice sa strane "regulator gasa" valjda i nista ,znaci nema tog majstora u mom kraju i tacka