VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Bojan5 Mart 06, 2013, 09:01:58 posle podne
-
ne radi mi ventilator klime nikako, nasao sam na netu da tu ide relej 384, dizao sam poklopac osiguraca i nisam uspio taj da nadjem, kod mene su samo 267, 381, 167, 53, 370, 202, to su oni vidljivi,mada ima i 3 mjesta koja nisu popunjena. Moze li neko da mi potvrdi da li je relej 384 stvarno od ventilatora sto hladi hladnjak klime i ako neko ima neku shemu da kad kupim relej da znam dje da ga ustekam. U pitanju je 2002. 96kw.
-
Otišle su ti četkice na ventilator(onaj što vuče vazduh kroz veliki hladnjak) ;)
Najvjerovatnije!
Taj sam problem ja imao.
-
ma ja msm da mene relej zeza
-
taj ventilator ni neradi uvek,a dzek od tog ventilatora ti je kod posude za servo raskaci ga pa probaj direktno sa akumulatora da li radi
-
Ili upali klimu pa vidi brate na leru kad je na 90 stepeni ako je sve u redu mora ga upaliti.
-
ma zeza on me od ljetos, klima ne hladi dok auto stoji, bas sam gledao i nikad ali nikad mi nije taj mali ventilator upalio, znaci ne moze biti do releja? ne znam zasto fali 384 u pm badmood da li uopste treba
-
Ma isti simptomi kao kod mene! Četkice 100 %. ;)
-
kako da provjerim da li radi ventilator, nisam mogao da nadjem dzek, moze li mi neko detaljnije malo objasniti dje je? I kad nadjem dzek sta onda? :huh:
-
kod mene je problem bio u dzeku, kontakti su propali, a dzek se nalazi ispod plastike za servo ulje rasklopio sam ga i povezao direktno zice
-
na zalost, dzek je kao nov, otvarao sam ga i ok mi izgleda, ne gubi ni na njemu kontakt, moracu da probam ventilator preko akumulatora, zna li neko kako se to radi?
-
uzmes dve zice,oblankujes krajeve raskopcas taj dzek i u taj deo sto ide do ventilatora ubodes zice,na njemu imas braon(-) i crvenu (+) tako ih i prikaci na klemne
netreba ti knontakt
-
probao sam ventilator na akumulator preko zica kao sto ste mi rekli i ne radi, sta mi je najbolja opcija, da nadjem na otpadu, kupim novi ili ovaj nekako popravim?
-
na tom motoru je ventilator za hladjenje rashladne tecnosti na kais.a mali ventilator je za klimu i on se pali samo kada klima radi.ako ti ne radi ventilator ,nece ti se ni klima paliti,tj kompresor i presostat-ventil visokog pritiska.
relej je malo veci nego sto ostali izgledaju i nalazi se blizu ventilatora jer se ventilator ubada u njega direktno...ne verujem da ti je ventilator crkao
-
pa probao sam ga preko dzeka direktno sa akumulatora, 100% je crkao
-
Ja imam takođe isti problem, ali kod mene klima radi normalno a ventilator se nikad ne pali cak i kad je na leru, probao sam i direktno da spojim i neće, da li je problem sa četkicama il je motoric od ventilatora riknuo to bih voleo da znam :)
-
Četkice 99 %
-
Četkice 99 %
Hvala druze, pogledat cu i to pa cu javiti kakav je bio ishod.
-
Zamjenio sam četkice i sad ventilator radi normalno, bez problema. Lako je zamjeniti a i povoljno u odnosu da se mjenja komplet ventilator sa motoricem koji se krece oko 60-70€. Idu 4 četkice i koštaju 10€.
-
Да освежим тему, поздрав свима :46
Мој проблем се огледао у то што је ауто дигао температуру више од 90 степени са укљученом климом док је радио у месту више од сат времена на високој температури (32-33ст.), по мени није смело то да се деси ако је све ок. Тако да сам одмах пронашао проблем помоћу VW Club-a, наиме проблем је што не ради вентилатор за климу (повезивао сам га дирекно на акумулатор и није давао занек живота biggrin), тако да сам га скинуо по упуствима на Youtub-u :30 и дошао до закључка да су отишле четкице majstor1 , остаје ми само да заменим четкице али имам проблем што такве четкице овде не могу да нађем, па бих замолио све чланове који су имали овај проблем да ми помогну да решим проблем тј. да ми кажу где могу да набавим или да ми оставе линк сајта преко кога могу да наручим те исте четкице ? хвала. :46 majstor1
-
Prvo:Iste takve ces tesko naci. Bitno je da su takve da mogu da stanu u one caure, gde stoje, a na kraju caure je feder koji gura cetkice. Ja sam nasao slicne, duguljaste, zalemio ih i nema problema. Evo radi vrhunski.
Drugo: Ventilator je zapetran nitnama , koje moras brusilicom da oseces. Nekako i mozes da ih otvoris, ali da ih vratis tesko. Ili puknu ili se deformisu. A kada ih vratis, ne sme da bude labavo, nego dobro zatvoreno kuciste. Znaci mora da se vari sa C02. NEMOJ SLUCAJNO SA KLASICNOM ELEKTRODOM I APARATOM ZA ZAVARIVANJE DA VARIS!!! Jer on stvara veliku temperaturu, i moze nesto da istopi. A tu ima na onoj plocici unutra mnogo toga sto moze da se istopi. Onda posle varove fino obradi sa brusilicom i ofarbaj kuciste, ako zelis da lepse izgleda.
Ja sam tako uradio i evo ga extra radi.
Trece: Taj ventilator ne pali klima, nego presostat, koji nije povezan samo sa klimom, vec i sa sistemom za hlađenje motora. I ukljucice se i kada visko ventilator ne moze da ohladi, pa da mu ,, pomogne,, . Bez obzira da li je klima ukljucena ili ne. Zamisli da se vracas sa mora (Grcke) i na granicno prelatu te uhvati guzva i cekas sat, dva...na 40 i kusur stepeni, a da radi samo visko ventilator...nema sanse da ne digne temperaturu.
Nije to neka nauka, treba malo znanja iz eletrike, tek toliko da prelemis nove cetkice i rasklopis i sklopis ventilator. Ako nisi vican, nosi kod elektricara, nece ti za zamenu cetkica uzeti puno.
Srecan rad! majstor1 :26
-
Успео сам да решим проблем majstor1
Набавио сам нове четкице, па скоро исте као ове његове само што немају онај мали клин. Иначе, производи их Турска. Ако некоме требају четкице од чланова клуба, нека се обрати приватном поруком ради договора congratulations
BladeBG друже, нисам ништа радио око вентилатора само замениш четкице тј. лепо их излемиш на местима које су биле старе и то је то, све склопиш и онда иде проба majstor1 (моја препорука: повежеш вентилатор дирекно на акумулатор +/- и мора да ради у противном нешто друго је отишло вентилатору)
Иначе, нов вентилатор кошта 60е big_boss
а четкице нове 15е big_boss
biggrin
а ево и неких слика како то изгледа:
(http://www4.slikomat.com/13/0826/2bs-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726439.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/5qh-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726440.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/j2q-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726441.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/b1-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726442.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/e15-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726444.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/ogt-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726445.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/w19-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726446.htm)
(http://www4.slikomat.com/13/0826/ehp-2014-0.jpg) (http://www.Slikomat.com/slika/5726448.htm)
-
Po meni je to mnogo zeznutiji posao da otvoris kuciste da bi mogao da menjas cetkice, nego sama zamena istih. Ja sam se za to mnogo vise namucio, nego za samu zamenu. Ali zato sada extra radi.
-
Ok, ovo se isplati raditi kada smo sigurni da je motor ispravan (da su namotaji citavi i u funkciji)
-
A znas sta se kod mene desilo?
Otisao sam na otpad i uzeo drugi ventilator. Nije hteo da radi. Probao direktno na akumulator - Nece! I vlasnik otpada ga proba na svom akumulatoru, koji je manji, nego na mom passatu i on radi. I ja mu kazem da je dzabe sto kod njega radi, kad kod mene nece.
I ja uzmem moj ventilator koji je bio crkao i remontujem ga kao sto ovde opisujemo i on radi. I direktno i spojen na dzek.
Kako to objasnjavas?
-
Gremlini i dikili kontakti... lollol
-
A znas sta se kod mene desilo?
Otisao sam na otpad i uzeo drugi ventilator. Nije hteo da radi. Probao direktno na akumulator - Nece! I vlasnik otpada ga proba na svom akumulatoru, koji je manji, nego na mom passatu i on radi. I ja mu kazem da je dzabe sto kod njega radi, kad kod mene nece.
I ja uzmem moj ventilator koji je bio crkao i remontujem ga kao sto ovde opisujemo i on radi. I direktno i spojen na dzek.
Kako to objasnjavas?
evo objasnjenja iz prve ruke:
ocigledno je da si debil.
-
@gedora,
U cemu je tvoj problem? Koji je tebi moj?
@Ruse,
Svojim ocima sam to video. I probao. Ali nelogicno skroz. Kad stavis zice na akumulator, trebalo bi da radi i kod mene, ako radi kod njega. A akumulatori su iste voltaze i amperaze. Ako je ispravan na koji god akumulator za auto na 12v da ga prikopcas, trebalo bi da radi. I merio sam napon na dzeku i punjenje akumulatora, sve je bilo kako treba. Ja se u struju na kolima ne razumem nesto preterano, ali znam toliko. I uporedio sam svoj ventilator i taj sa otpada. Isti su. I posle, kada sam svoj remontovao i namestio, nisam vise razmisljao o tome. Na kraju, nije ni vazno.
-
Ja imam totalno suprotan problem... ventilator mi radi non stop...h
zna li neko koji je problem?
Golf 4 2.0
a usput ni na climatronicu mi ne ispisuje spoljasnju temperaturu, zna li neko kako da ukljucim to?
Pozz