evo ovako da dovrsim i ja temu sredjivao sam slike i trazio po kompu i ne mogu da verujem fali mi jako puno slika nemam pojma gde su mi , da li sam izbrisao ili sta nema ih nigde ... nije ni cudo s obzirom da sam formatirao hard 10x do sada ...
kao sto sam i napisao auto sam kupio u Feketicu (g.s.) , to mi je bio prvi auto koji sam kupio , lik ga nasminkao za prodaju ja dosao mlad i zelen , video golfa i dalje ... sve do kuce ...
kada sam dosao kuci , otisao sam do auto perionice u ulici i detaljno dao da ga operu , dosao kuci i skoro pao u nesvest ... skidam krila ono katastrofa , zao mi je ali ne mogu te slike da nadjem nigde da vidite na sta je to licilo , lik je zenskim najlon carapama zaspusio otvor tj.trulex
, onda pogledam stub suvozacev katastrofa takodje... generalno prednji kraj nema veze sa vezom ... pragovi losi , rubovi , patos ... jednom recju za otpad ... dolazi mi matori u medjuvremenu iz radionice , prekli neke nosace leto +30 oni pord prese +150 covek gleda i kaze mi da sam budala sto sam to kupio i da zovem cigane da odnesu to sve ... tu se posvadjamo i ja se zainatim i tako su radovi poceli ...
prvo sam morao naci donora za limariju , a bogami i motor posto me zavrnuo i za to ... i naravno setim se cice koji ima golfa sa 3v. kojis stoji poprilicno vremena i nicemu ne koristi .... odem po njega i pocnem polako da seckam , motor sam naravno prethodno izvadio ...
sada kada sam imao limarijske delove i motor e vec je bilo lakse , posle sam skapirao da sam se zeznuo da mi je mnogo bolje bilo da sam uzeo ovaj sa 3v.i odradio njega , ali ja hteo limuzinu 5v. , zato u sledecem projektu koji je sada u opticaju (bice uskoro tema) nema prevare
, isekao sam skoljku , isekao staru , i poceo da priblizno pasujem delove , ocrtavao sam markerima kartonima merio , ma ziva muka ali ispalo je to sasvim ok , izvario sam sablone dok nisam isekao skoljku i tacno sam imao repere gde sta moram da uklopim ...
seckalo se tih dana dosta ...
ux, kada sam ovo odradio stvarno me jeza zapala hocu li uspeti , ali bio sam uveren u sebe , u startu odlucan , iako se ranije nisam upustao u ovako nesto ... sve ovo sam radio u Indjiji jer sam tada tamo i ziveo zavrsavao 4-ti srednje , 1-g. faksa cini mi se ovde u Beogradu , cale i stric su tu imali metalostrugarsku radionicu i od malena sam petljao oko svega toga i mnogo stvari znam vezano za masinstvo , inace studiram na masincu na smeru za motorna vozila zavrsavam jos par ispita ... , pa sam imao vec neki preduslov za ovakav projekat u vidu masina , aparata , rucnog alata, kompresora ....
pocelo je i pasovanje i priprema za varenje prednjeg dela tj.motornog prostora ...
zatim farbanje i zastita pa zavarivanje
sprej za varove , pa plastobit masa za klizne delove , kanale za slivanje vode , itd...
ide ponovo boja , pa spric git , smirglanje , pa lak ...
posto su stara krila bila dosta losa nisam hteo da se zezam nego sam lepo otisao i kupio krila , pragove , rubove i jednu tablu od 1m2 lima debljine 1.5mm
nova krila i pragovi na krovu auta :D
sada je vec bilo mnogo lakse ipak je najtezi deo posla bio odradjen i to solidno , napominjem
''majstor '' amater , a verujem da vecina majstora barem ovako detaljno ne bi odradilo marar premaze a kamoli i varenje , sve je vareno pun var , kosevi punktovani po obodu , stubovi pun var , uostalom sve se vidi sa slikama ... videcete posle zasto sam ovo napisao za majstore i zavarivanje i farbanje ... na kraju teme
sledi drugi deo teme samo da objavim ovo vec sam dosta natrpao ...