VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Passat => Temu započeo: Simon69 Februar 05, 2011, 09:58:03 pre podne
-
Razmisljao sam da li da stavim slike mog Passata ili ne pa skontam da jednu stranicu ovog foruma mogu posvetiti njemu.Godina 2000,Motor ATJ,menjac 6 brzina,tempomat,bordkompjuter,grejaci sedista,klimatronic,ali slike govore vise od 1000 reci:(http://img535.imageshack.us/img535/627/576m.jpg)
(http://img810.imageshack.us/img810/1540/577c.jpg)
(http://img146.imageshack.us/img146/2479/584b.jpg)
-
Meni je uvek bio VW Passat Variant lep auto...
Stavi neke slike i unutrašnjosti...
A to si ga uvezao iz Dojčland? biggrin
Pozz mahac
-
dobarrr,lep auto tapsac tapsac
-
Koji je motor, oprema, daj neki info ;)
-
Koji je motor, oprema, daj neki info ;)
pa napisao sam,motor ATJ,opreme svasta nesto:tempomat,bordkompjuter,Xenon,klimatronic,6 brzina,trokraki volan,naslon za ruku,grejaci sedista,bice i koja slika. 250000km predjenih a sad ima 253000.
(http://img819.imageshack.us/img819/3308/sdc11386d.jpg)
(http://img25.imageshack.us/img25/9271/17012011537.jpg)
Ova slika je pre kretanja iz Nemacke.
-
Sto se kilometraze tice, s obzirom da je iz nemacke to je za njega nista, a i lepo je ocuvan
-
Lep pasat tapsac tapsac
-
Sad je poceo tretman ulepsavanja,za pocetak pranje i poliranje prostora izmedju motora i kabine,korita gde stoji akumulator,puno trulog lisca i zacepljen odvod vode ispod akumulatora:
(http://img841.imageshack.us/img841/7972/uklanjanjetruloglisca4.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/8913/uklanjanjetruloglisca.jpg)
(http://img84.imageshack.us/img84/8141/uklanjanjetruloglisca1.jpg)
(http://img135.imageshack.us/img135/5897/uklanjanjetruloglisca3.jpg)
-
Evo malo i unutrasnjosti:
(http://img511.imageshack.us/img511/8941/07022011615.jpg)
(http://img148.imageshack.us/img148/9185/07022011621.jpg)
-
Lep autic... clap Lepa boja, msm da sam video samo jednog pasata u ovoj boji i to limuzina... biggrin
-
Ti odvodi kod akumulatora su zajebani , meni se jednom zapusili posle kise akumulator mi plivao u vodi bukvalno ....
A passat je super , enterijer kao moj , samo napred sa sredjivanjem ;)
-
Lep autic... clap Lepa boja, msm da sam video samo jednog pasata u ovoj boji i to limuzina... biggrin
Prvo sam bio u dilemi da li uopste da ga kupim jer sam trazio crnog,za ostale sam bio nezaiteresovan a kad sam video ovoga spreda sve sa Xenon-ima samo sam se osmehnuo i rekao da pije vode.Evo i te slike naseg prvog susreta:
(http://img7.imageshack.us/img7/9250/16012011528.jpg)
-
Odlican passat,da te dobro sluzi... tapsac
Jeli moguce da mu je ovako otvoren motorni kompjuter,ili si ti tako skinuo?!
Jesi li ti bio za njega u Njemacku ili ti ga neko dovezao?
pozz
-
Bas je dobro ocuvan...a farovi su vrhunski ;)
-
Odlican passat,da te dobro sluzi... tapsac
Jeli moguce da mu je ovako otvoren motorni kompjuter,ili si ti tako skinuo?!
Jesi li ti bio za njega u Njemacku ili ti ga neko dovezao?
pozz
Hvala ti.Ja sam otvarao komp i raskacio sve stekere da bi kutiju pomerio i oprao blato ispod.Bio sam u Nemackoj i sam ga dovezao.
-
Bombona prava tapsac
-
Bombona prava tapsac
Hvala.Bice bombona kad dodju 17-ke i gewinde... :rolleyes:
-
prodajesh ga? ili samo fore radi oglas?
http://www.polovniautomobili.com/oglas968814/volkswagen_passat_b5_tdi/#4
-
prodajesh ga? ili samo fore radi oglas?
http://www.polovniautomobili.com/oglas968814/volkswagen_passat_b5_tdi/#4
hehe busted :) big_boss
-
U principu nije na prodaju ali ako neko da toliko novaca pristao bih na ponudu.
-
nisi valjda vec izgubio volju? blink
-
jes on dobar, al je i dobra cena... Srecna prodaja...
-
nisi valjda vec izgubio volju? blink
Ma gde da izgubim volju?Dok je mene bice i volje,ali lepo bi bilo uzeti toliko para i otici po b5.5 ;)jes on dobar, al je i dobra cena... Srecna prodaja...
Ma nema od prodaje nista,znamo to svi :rolleyes:
-
Kod nas ga mozes sada uzeti za 4.500e,malo se izmeraci na ovaj pa posle kupi B5.5.
Tako sam ja planirao. ;)
-
ma uzmes stavis mu samo masku ,haubu i farove od B5,5 i to je to biggrin hehe, stvarno lep auto,a boja je vrh
a sto se tice prodaje najbolja varijanta ti je za kasnije zamena i doplata za b5,5 kad ga vec planiras,tako cu i ja,inace ovako da ga prodas tesko,puni su oglasi boodala
-
Kod nas ga mozes sada uzeti za 4.500e,malo se izmeraci na ovaj pa posle kupi B5.5.
Tako sam ja planirao. ;)
Znam sve,doteracemo ovoga da bude kako treba pa bice posle i B5.5 ;)ma uzmes stavis mu samo masku ,haubu i farove od B5,5 i to je to biggrin hehe, stvarno lep auto,a boja je vrh
a sto se tice prodaje najbolja varijanta ti je za kasnije zamena i doplata za b5,5 kad ga vec planiras,tako cu i ja,inace ovako da ga prodas tesko,puni su oglasi boodala
Nebi nikad dirao ovoga i menjao mu "face",ipak je to B5 i meni se svidja,narocito kad ima xenone,a imam A4 u oglasima i u interesu mi je njega da prodam pa cu po 5.5 :rolleyes:
-
Da ne znas imaju li dje u Njemacku da se kupe hella farovi kao twoji,mogu i polovni?
Ne moraju da imaju xenone.
-
Sajovan,ovi kao moji su svi Xenon,ako mislis na originalne.Moze da se nadje na ebay.de i budu po 150 eura ali bez sijalica,sto znaci jos 2x 45 do 75 eura u zavisnosti od proizvodjaca sijalice.Najbolje pogledaj na ebay pa proceni sta bi te zadovoljilo.
-
znam,nego sam mislio samo farowe bez xenona.
A sijalice bih kupio posebno i balaste.
Ima da se kupe depo za 55e komad kod nas,ali ipak je original,original.
-
Imam par zimskih slicica pa da podelim sa vama:
(http://img40.imageshack.us/img40/6953/20120205134747.jpg)
(http://img59.imageshack.us/img59/3225/20120205120842.jpg)
(http://img811.imageshack.us/img811/6213/20120205134805.jpg)
-
Super vozilo. A sta si ono zakacio za kuku? :)
-
vuce covek decu sa sankama,ko i ja pre neki dan lollol inace,jako lep i uredan pasat tapsac biggrin
-
Evo vidi,deca u Vojvodini se samo ovako mogu sankati:
(http://img403.imageshack.us/img403/2379/20120205120827.jpg)
-
super je passat....aa blago ovoj djeci.... biggrin
-
extra machina, ,jel zna neko u cemu je razlika izmedju atj i ajm
-
pa posto je covek reko da je njegov ATJ sa 6 brzina a moj je AJM sa 5 brzina(oba 116ks) pretpostavljam da je tu razlika,ako nisam u pravu neka me neko ispravi :rolleyes: driving
-
AJM ima 285 Nm a ATJ 310 Nm.
-
haha,ma to covek razvija biznis,naplacuje sankanje bleh
super je passat,ove lajsne na vratima ofarbaj u boji auta,moj predlog beer
-
Ako njih farbam moram i ove na braniku,vec dugo vremena se dvoumim da li da to radim.
Ne citiraj post iznad svog !
Edit:Modus
-
ja bi uradio,mnogo ce lepse da izgleda,nemoras te dole,to mozes kasnije,za pocetak samo ove lajsne,i videces drugi auto
-
ma farbaj sve,slobodno...drugi auto posle ;)
-
ma zvekete sve u boju kola i nema greske...
-
I ja se dugo dvoumim zbog bocnih, ne skidaju mi se, a drugacije se ne moze uraditi da valja. Pragove nikad ne bih farbao.
-
ja necu farbati pragove i donji spojler na prednji i zadnji branik jer oceses ga malo na ivicnjak odmah se vidi
-
Toga se i ja bojim za lajsne na vratima,gde god da parkiras onaj pored tebe otvori vrata,cukne i ostane crna tacka.
-
extra auto,ocuvan na "svabski nacin,svaka cast na izboru tapsac
hoces nam samo reci koja mu je cena bila tamo ako-ako nije tajna??
-
3800 eura sam dao za njega u Nemackoj,bilo je borbe i cenkanja i na kraju kad sam mu rekao da vadi radio ako hoce ali ne dam vise tad je izvadio SONY,koji mi se nikako nije dopadao,i trgovina pala.Jos jedan je bio u igri isti ovakav samo crn,kompletne opreme,sa krem kozom i otisao za 4200.Bio sam ubedjen da je jaka cena i da se nece prodati ali sam se prevario i zbog svoje lose procene vozim plavi a ne crni Passat.
-
auto je vrh,ali mu je i cena bila prava bonk
I ja vozim isti auto,samo comfortline paket opreme i kupio sam ga pre 7 meseci pa me cisto zanimao odnos cena tamo i ovde.Hvala na informaciji coilleo2tj
-
Sve ti se kaze na mobile.de,cene idu kao i kilometraza,do 150000km ne smes ni pogledati,do 200000 jos glava boli,250000 je otprilike prihvatljivo,jos uvek skuplje nego ovde ali razlika u kvalitetu ogromna,preko 300000 vec mozes kako hoces.
-
Kupio sam unutrasnje osvetljenje od W8 i moram da potrazim pomoc,ima li neko semu spajanja istog ili cu morati "peske" saznati?
(http://img254.imageshack.us/img254/5355/20120407140728.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/802/20120407140812.jpg)
-
Zar nije samo da se ubode u stari dzek,jesi probao!?
-
http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=552&Itemid=6 (http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=552&Itemid=6)
http://www.passatplus.de/umbauten/innenleuchte/w8adapter.htm (http://www.passatplus.de/umbauten/innenleuchte/w8adapter.htm)
-
Zar nije samo da se ubode u stari dzek,jesi probao!?
Nije isti,kod nas je tropolni a na ovom od W8 sestopolni.Crni dvopolni kabel,sto se vidi na slici,je mikrofon za "handsfree".
-
Gdje si ovo nasao druze ?
-
Gdje si ovo nasao druze ?
Na ebay.de,kod Svaba se to cesto pojavljuje i uvek izadje na 50-52 eura,pazi samo da uz svetlo bude i kabel,ja ga nisam dobio pa me sad muci.Moram obici otpade i odseci negde takav steker.
-
pa lepo sam ti napisao sta treba... idi kod nekog elektricara da ti izvuce plus sa pozicije do plafona i nek ti preletuje to... prosto je... sto ga zamrsi... :rolleyes:
-
Nije ni malo jeftino zadovoljstvo, al' vrijedi definitivno :D
-
Nije ni malo jeftino zadovoljstvo, al' vrijedi definitivno :D
Gde jeftino,propustio sam 3-4 licitacije sto mi nije bilo lako dati 50 eura ali kad pomislim kako ce da osvetljava samo se nasmejem biggrin
pa lepo sam ti napisao sta treba... idi kod nekog elektricara da ti izvuce plus sa pozicije do plafona i nek ti preletuje to... prosto je... sto ga zamrsi... :rolleyes:
Gagi brate,to ja sam radim i hocu da bude sve fabricko,original steker uboden u lampu kao i kabel za handsfree sa mikrofona,posto ga ima,sve slikam i okacim ovde.
-
ko ce da zna sem tebe da nema dzek? biggrin
-
ko ce da zna sem tebe da nema dzek? biggrin
To i radim zbog sebe,ja sam sebi najvece zakeralo.
-
onda ako... vidjao sam negde po oglasima ljude sto prodaju sve vrste dzekova,znaci imaju bukvalno dzek za sve,ali sad da me jebes ne mogu da se setim gde je to bilo... mislim da je u polovnim automobilima-delovi i oprema... ili u kupujem,prodajem... u jednom od ta dva sigurno...
-
Hvala Gagi,pogledacu.
-
Vidi radi!
(http://img29.imageshack.us/img29/2226/20120417154336autonomep.jpg)
-
Extra, extra, extra, extraaa! :D :D :D
-
clap clap clap
-
tapsac clap
-
Ako neko bude ugradjivao evo kako ide:
(http://img844.imageshack.us/img844/3281/20120417132850.jpg)
skines staro
(http://img829.imageshack.us/img829/2999/20120417132817.jpg)
Posto nisam imao originalan steker zalemio sam zice direktno na novo svetlo i to po odredjenom redosledu:
(http://img715.imageshack.us/img715/1765/20120417134821.jpg)
Zatim sam uzeo + od osvetljenja sa stekera za podesavanje jacine osvetljenja instrumenata :
(http://img23.imageshack.us/img23/6807/20120417142846autonomep.jpg)
i tu zicu sproveo do gore:
(http://img820.imageshack.us/img820/2215/20120417140836.jpg)
i na kraju sve povezem :
(http://img838.imageshack.us/img838/8048/20120417150636.jpg)
-
Koliko posla i drndanja za jednu lampu biggrin
salim se,isplati se za svaki dinar i ulozen trud,prelepo izgleda ;) tapsac
-
ajeeee... reci mi jel mozes da smanjujes jacinu svetla sad preko tog potencijuma ???
-
Fantastican passat, prelep, svaka cast!
-
ajeeee... reci mi jel mozes da smanjujes jacinu svetla sad preko tog potencijuma ???
Ne smanjuje.Ja sam sa potenciometra uzeo samo struju od osvetljenja prekidaca jer mi je tu bilo najblize i najjednostavnije,a to je 58d,a ne izlaz sa njega.
-
Drug svaka cast za slike i objasnjenje ide + veliki od mene! ;)))
Jbg. zatrebace nekad ovo kad se nabavi ono glavno :D xD
-
brate,pricao sam sa drugarom danas i kaze da moze da ide preko potencijuma,ali bi bilo dobro da se stavi relej... tako da cu da odradim to ovih dana... hvala na ideji,ja se ne bi setio toga... a ti mozes kao i ja da stavis jos po jedan segment crvenih dioda dole kod nogu i ima da bude erotika... pogledaj slike u mojoj temi... beer
-
brate,pricao sam sa drugarom danas i kaze da moze da ide preko potencijuma,ali bi bilo dobro da se stavi relej... tako da cu da odradim to ovih dana... hvala na ideji,ja se ne bi setio toga... a ti mozes kao i ja da stavis jos po jedan segment crvenih dioda dole kod nogu i ima da bude erotika... pogledaj slike u mojoj temi... beer
Gagi,daj mi link teme.
Drug svaka cast za slike i objasnjenje ide + veliki od mene! ;)))
Jbg. zatrebace nekad ovo kad se nabavi ono glavno :D xD
Uvek sam raspolozen za saradnju i pomoc ;)
-
quote author=Simon69 link=topic=17883.msg286657#msg286657 date=1314871757]
Ja cu vam ilustovati sta sam uradio:
pocetno stanje (http://img718.imageshack.us/img718/658/20110830141645.jpg)
skinuo sam cev (http://img18.imageshack.us/img18/3092/20110830142426.jpg)
skinuo i EGR (http://img641.imageshack.us/img641/7478/20110830142913.jpg)
cevcicu sto ide na EGR (http://img12.imageshack.us/img12/6592/20110830143507.jpg)
skines sa ventila iza filtera goriva (http://img508.imageshack.us/img508/5154/20110830143524.jpg)
zatim kuglicom zacepio gumeno koleno sa cevcice i vratio ga na ventil (http://img831.imageshack.us/img831/7388/20110830143656.jpg)
(http://img36.imageshack.us/img36/2487/20110830143727.jpg)
ovo su delovi koje treba napraviti (http://img580.imageshack.us/img580/2234/20110831150154.jpg)
i ovako izgleda kad se stave (http://img546.imageshack.us/img546/2520/20110831152126.jpg)
(http://img52.imageshack.us/img52/3470/20110831170608.jpg)
i jos treba zacepiti gornji otvor na ventilu koji stoji iza protokomera(http://img801.imageshack.us/img801/4021/20110831153114.jpg)
-
Prebacio sam ovo iz teme "gasenje EGR ventila..." jer je vezano za ovog PASSATa iz teme pa da bude sve o njemu na jednom mestu.
-
evo ti link...
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22923.160 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22923.160)
i reci mi koliko para da mi napravis tu plocu i cev,za izbacivanje egr-a??? biggrin
-
super... da,kolko treba para to da se odradi i kakva je razlika u radu motora itd...? clap
-
I mene zanima razlika u svakom pogledu, kakva je ?
-
pa ako je ispravan EGR nece biti neke razlike... samo ce se sacuvati motor od tih garezi... ja sam uvek bio za izbacivanje EGR-a ako postoji mogucnost za to... ovde moze da se izbaci... a na primer,bila mi je pre neki dan opel vektra c 2.0 dti i ne postoji nikakva mogucnost izbacivanja egr ventila... fizicki je ne moguce... jedna od obaveznih stvari je da treba predhodno iseci katalizator...
-
Nisam bio na forumu par dana pa da vam odgovorim,razlike neke i nema,mozda je vrlo malo ostriji kad stojis u mestu i odrezujes gas,1000-1500 o/min,da sad ide bolje ili leti to nije tacno ali ja znam da motor dobija cist vazduh i da mu produzujem vek trajanja i mislim da je to i vise nego dovoljno.
super... da,kolko treba para to da se odradi i kakva je razlika u radu motora itd...? clap
Koliko bi to kostalo nemam pojma,ja sam to sam pravio,tacnije moj cale,to mozes zavrsiti kod svakog strugara.Plocu isece kao na EGRu a cev ostruze i zavari jedno za drugo,vise od 20 eura mislim da nebi kostalo.
evo ti link...
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22923.160 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22923.160)
i reci mi koliko para da mi napravis tu plocu i cev,za izbacivanje egr-a??? biggrin
Gagi,sad cu da pogledam link. ;)
-
meni se otkinulo ono crevo sto ide od egr-a ka filteru fazduha boodala jel sme to tako da tera?
-
Puklo crevo ili si slomio plasticni deo na koji se navlaci?
-
Proslo je vise od godinu dana kako me sluzi Passat pa resih malo da ga pregledam.Malo mi se culo kuckanje od napred i to leva strana i vidim da je prednje levo gornje rame dobilo lufta u kugli
(http://img502.imageshack.us/img502/3879/20120616135054autonomep.jpg)
Posto moram da skidam kompletan amortizer da bi ga zamenio kupim i zadnje rame pa stavim oba nova
(http://img338.imageshack.us/img338/4440/dsc0014bg.jpg)
(http://img24.imageshack.us/img24/7079/dsc0023is.jpg)
Manzete na homokineticima su blago popucale,koliko bi izdrzale ne znam pa sam stavio nove
(http://img26.imageshack.us/img26/9400/20120616135112autonomep.jpg)
a homokinetike obelezio,rastavio,oprao i miran narednih 100.000km,nadam se ;)
(http://img17.imageshack.us/img17/2705/20120616140139.jpg)
(http://img534.imageshack.us/img534/5852/20120616142338autonomep.jpg)
-
svaka cast za radove
-
Koji je ovo CD Player? Da li ima USB?
Inace lep Passat skroz, kulturica biggrin
-
Player je Blaupunkt Alicante MP36 i,na zalost,nema USB.
-
Malo da osvezim temu sa zimskim tockovima,sinula mi ideja da probam sa crnim felnama i nasao sam ove Audi-jeve 16".Gledam ga vec neko vreme ali cu se ipak vratiti na sive,ili mozda gresim?
(http://img404.imageshack.us/img404/8086/dsc0750k.jpg)
(http://img69.imageshack.us/img69/4558/dsc0757y.jpg)
-
Kako mu je dobra boja,fenomenalna! Odlican..
-
Ova gornja ramena nije toliko tesko zameniti, u odnosu na donja. Nije ni ovo lako, ali za donja ramena je pesma..Znam. Menjao sam sam i jedna i druga. Sreca pa ce sledeci auto imati isti trap, a ja sam uvezban! B)
-
Bas su dobre felne,imas li cepove za njih ? :)
-
Bas su dobre felne,imas li cepove za njih ? :)
Imam cepove ali ih nisam stavio zbog Audijevog znaka na njima.Mislim da cu ih skinuti i staviti nesto drugo.
-
Lep pasat.. Pohvale za odrzavanje i rad.. Meni se licno ne svidja ovako crna felna, mng bi bila lepsa da je obicno siva.. ali to je samo moje misljenje.. mahac
-
Da budem iskren muka mi je bilo vise od ratkapni.Nema veze jel crna ili siva samo neka je alu,a ne plastika.
Nemam naviku da vozim na slabim zimskim gumama pa cu ipak ici na alu 15" i novu zimsku gumu.Davno sam sebi rekao da cu da vozim auto za koji mogu da kupim nove gume,a to vazi i za felne.
-
Stigao zimski set.Odlucio sam se za ove felne 7x15" ET35 marke AUTEC i za nove NOKIAN WRD3 gume.
Sad cekam sneg i bljuzgavicu da vidim sta te skandinavke rade ;)
(http://img716.imageshack.us/img716/1822/autecnokian.jpg)
(http://img832.imageshack.us/img832/5535/autecnokian1.jpg)
(http://img338.imageshack.us/img338/1812/autecnokian2.jpg)
(http://img29.imageshack.us/img29/8184/autecnokian3.jpg)
-
Danas sam odradio zamenu prednjih kocnica,rastavio sam celjusti,ocistio ih kao i srafove koji ih drze,stavio nova creva,nove TEXTAR plocice,ATE diskove i nov ATE DOT4.MAlo sam i slikao pa da ilustrujem:
Oprane i ociscene celjusti i namontirano novo crevo
(http://img838.imageshack.us/img838/1332/dsc0756vo.jpg)
Plocice i diskovi
(http://img607.imageshack.us/img607/335/dsc0757iv.jpg)
Ocistiti risove na sarafima kojima se celjusti zavrcu(desni ociscen)
(http://img32.imageshack.us/img32/3035/dsc0758g.jpg)
Ociscena glavcina i poprskana bakarnim sprejom
(http://img854.imageshack.us/img854/2584/dsc0760vk.jpg)
(http://img547.imageshack.us/img547/7061/dsc0762k.jpg)
I namontirano sve
(http://img32.imageshack.us/img32/7132/dsc0763mk.jpg)
Izluftirao sam kocnice i stavio tocak pa se sad ovako vidi kroz felnu
(http://img833.imageshack.us/img833/7616/dsc0765i.jpg)
Mogu da stavim i momente zatezanja: srafovi celjusti 120Nm,klizaci celjusi 25Nm,tockovi 120Nm.
-
odlicno ovo ti radis clap
-
svaka cast clap mozes mi poslati cenu plocica i diskova,trebao bi i ja da menjam pa da znam otprilike? ;)
-
Diskovi su 3750 din kom,a plocice mislim da su bile 3300,ne znam tacno jer sam ih kupio jos u Martu ove godine.Dva creva po 400 din i pola litre DOT 395 din.
-
hvala puno mahac
-
I evo na kraju konacan izgled zimske varijante Passat-a:
(http://imageshack.us/a/img560/9425/dsc0760ty.jpg)
(http://img822.imageshack.us/img822/3950/dsc0761m.jpg)
-
Svaka cast na pedantnosti.
-
Hvala na komentarima.
Pre mnogo godina sam ja poceo raditi mehaniku u mojoj radionici ali to nije preterano dugo trajalo,konkurencija je bila jaca a musterije nisu htele da plate ovakav nacin servisiranja i radova na autu,cast izuzecima koji i danas pitaju za usluge.
-
Bravooo.. Svidja mi se.. ;) Samo nastavi tako.. Inace moram da prokomentarisem boju auta.. Fenomenalna je.. biggrin
-
Meni se vise svidjaju ove felne za zimu nego one za ljeta.. ;)
-
redzo99,letnje 17" su kupljene,imam jos 3 meseca da kupim i nove gume pa oko 20.03. montaza njih i "AP gewinde",a ove su skroz simpaticne,usle su mi u oko..
-
Dobar passat :) boja mi se mnogo svidja...
-
Dobar passat :) boja mi se mnogo svidja...
Hvala "passat b4"..
-
Odlican je passat,pogotovo mi se ovi farovi svidjaju biggrin
Hoces li da prodajes ove 15ke ?
-
svaka cast za odradjeni posao,ako nije problem da kazes gde si kupio ova creva za kocnice i koja su(proizvodjac)
-
Odlican je passat,pogotovo mi se ovi farovi svidjaju biggrin
Hoces li da prodajes ove 15ke ?
Necu prodavati felne,to ostaje zimski set od tog auta,ko kupi auto (jednog dana) dobija i tockove,nikad ne prenosim na sledeci auto.
svaka cast za odradjeni posao,ako nije problem da kazes gde si kupio ova creva za kocnice i koja su(proizvodjac)
Imas creva u skoro svim prodavnicama u NS,neka Belgijska marka mislim da je,stao mi mozak,ne mogu da se setim imena.Pored ovih je bilo Topranovih ali njihovo ne kupujem bas ako ne moram.
-
Dobar ti je pasat, jel su mu to fabrička svetla? Lepe su i one crne LC4 koze.
Čemu služi bakarni sprej?
mahac
-
Radovi za 10 naravno! Vidim se da mu sto se tice delova sve sredjujes na vreme i kupujes najbolje!
-
Dobar ti je pasat, jel su mu to fabrička svetla? Lepe su i one crne LC4 koze.
Čemu služi bakarni sprej?
mahac
Bakarni sprej je otporan na vodu i temperaturu,bilo koja druga mast vremenom nestane a ova ostaje prilicno dugo,negde i godinama a farovi su fabricki,Hella.
Samo jedna koza je LC4,druga je Husaberg ;)
Radovi za 10 naravno! Vidim se da mu sto se tice delova sve sredjujes na vreme i kupujes najbolje!
To je najjeftinija i najbezbednija varijanta.Sve sto na vreme zamenis nece povuci sledeci kvar za sobom a deo koji je najboli tako isto i sluzi a i najduze traje
-
vidim da si radio oko trapa pa mroam da te pitam znaci cale ima ovakvog istog ista boja karavan takodje ima climatronic,nema grejace u sedista motor je 110 konja sa 5 brzina. Problem je kad namotam levi pun i krenem pocinje istog trenutka da puca nesto,ne da lupa nego da puca ono kao" tak tak i dako dalje kao da se rasteze neka opruga sta znam?? Moze pomoc oko ovoga? nesto je u trapu sigurno.Cale gledao kaze u donjem delu tocka puca? :O a boja auta je najbolja mi ga cuvamo vec 8 godina kod nas i nikad nije izdao.
-
vidim da si radio oko trapa pa mroam da te pitam znaci cale ima ovakvog istog ista boja karavan takodje ima climatronic,nema grejace u sedista motor je 110 konja sa 5 brzina. Problem je kad namotam levi pun i krenem pocinje istog trenutka da puca nesto,ne da lupa nego da puca ono kao" tak tak i dako dalje kao da se rasteze neka opruga sta znam?? Moze pomoc oko ovoga? nesto je u trapu sigurno.Cale gledao kaze u donjem delu tocka puca? :O a boja auta je najbolja mi ga cuvamo vec 8 godina kod nas i nikad nije izdao.
Tu nema sumnje da je homokineticki zglob,i to levi big_boss.U 99 posto slucajeva,kad se tako cuje,otisao je onaj na koju stranu namotas.Samo sam jednom imao slucaj da je otisao desni a cuo se kad se namota levo blink,a verujem da mnogi nisu nikad imali takvo iskustvo
Znaci,novi homokineticki zglob,manzetne i grafitna mast i kod majstora :rolleyes:.
Obavezno pogledaj i desnu manzetnu jel ispravna ;).
-
Stigla je i "oprema" za Kopaonik ;)
(http://img838.imageshack.us/img838/465/dsc0772vq.jpg)
-
Ok..Hvala ti druze jel mogu preko nekog ovde da narucim te delove originalne? extra ti oprema za kopaonik a juce sam vukao sestru malu kao i ti na sankama.hahaha pustim ga u prvu na ler i lepota..
Umalo da zaboravim nisam ni na prvom postu napisao,puca u desnoj strani kad namotavam i levo i desno.
-
Mislim da i kod tebe u Jagodini mozes naci dobre homokinetike,a ja nisam skontao jos uvek da li neko sa foruma prodaje originalne ili kvalitetne ne originalne delove.Pogledaj u oglasima.
-
Aj sutra cu obici malo radnje a koje proizvodjace mi preporucujes? Ovo se prvi put menja na njega sve na trapu mu je od 1998 kad je sisao sa proizvodne trake,dobro da je i ovoliko trajalo.
-
Ispratio sam temu od pocetka.
Jako pozitivan utisak o radovima, skroz pedantno. Za elektriku mogu da pariram, ali za mehaniku... Da je znam sigurno bih je ovako radio biggrin
-
Hvala Darko,imam te u vidu ako zaskripi nesto vezano za elektriku.Sta obicno radis i za cega mogu da ti se obratim?
-
Radim video nadzor pa mozes u vezi toga biggrin inace sam automaticar pa mi lako ide sve vezano sa zicom ;) , ali kad je auto elektrika u pitanju uvek se posavetujem ovde sa ljudima kojima je to struka.
-
OK,imacu te u vidu. Ja sam zavrsio za elektromehanicara ali nemam veze sa tim,vise sam znao pre skole nego posle.Ali kad su auta u pitanju slobodno pitaj sta te zanima.
-
Raki_Audi me malo nalozio sa poliranjem njegovog Audija pa sam i ja uzeo u ruke krpu i pastu.Pastu sam kupio SONAXov Lack Reiniger ili cistac laka pa kad sa njim odradim ceo auto onda cu preci sa Hart Wax-tecnim voskom.
(http://img690.imageshack.us/img690/4020/poliranje.jpg)
(http://img13.imageshack.us/img13/4417/poliranje1.jpg)
(http://img20.imageshack.us/img20/2421/poliranje2.jpg)
Posto je vreme praznika i Slava stigoh odraditi samo krov i gepek vrata
(http://img820.imageshack.us/img820/1866/poliranje3.jpg)
(http://img545.imageshack.us/img545/1457/poliranje4.jpg)
Nastavak sledi ;)
-
Nije loše, vidi kako ti je oko šarki od gepeka čisto wacko big_boss, malo branik da središ..i lepo... coilleo2tj beer
-
Jesil rucno poliro ? biggrin
Imas od mene +1 za ovako odrzavanje auta :)
-
Nije loše, vidi kako ti je oko šarki od gepeka čisto wacko big_boss, malo branik da središ..i lepo... coilleo2tj beer
Ma trazim branik sa parking senzorima vec dugo vremena,zato ovaj i ne diram.Ako slucajno neko zna gde ima neka mi javi.
Jesil rucno poliro ? biggrin
Imas od mene +1 za ovako odrzavanje auta :)
Hvala redzo99 :rolleyes: Rucno sam polirao,bez kapi znoja po autu nema poliranja ;)
-
Nastavljam poliranje,i to desnu stranu:
(http://img14.imageshack.us/img14/8420/dsc0777ec.jpg)
(http://img692.imageshack.us/img692/2792/dsc0780sh.jpg)
(http://img35.imageshack.us/img35/6156/dsc0782rg.jpg)
(http://img442.imageshack.us/img442/4698/dsc0779o.jpg)
(http://img442.imageshack.us/img442/1381/dsc0788g.jpg)
Sad malo pauze,u medjuvremenu sam ga isprljao tako da sledi ponovo pranje pa nastavak.
-
Mislim da ti treba samo onaj donji dio branika. Na njemu su parking senzori.
-
Jeste,samo donji deo,ali ako moram kupiti ceo zbog toga nije problem.
-
Kupio sam i 17" felne,ipak sam resio da probam crne,ove su mat ali cu ih lakirati pre montaze guma. big_boss
(http://img210.imageshack.us/img210/7844/foto0096i.jpg)
(http://img132.imageshack.us/img132/5585/foto0091u.jpg)
-
uhh,prelepe su wub
-
uhhh.. . pozlilo mi kad sam video ove felne. . . moguu misliti kako ce stajati na autu. . . wub wub daj slikee :)
-
Slike ce biti krajem Marta,kad dodje vreme za skidanje zimskih a i gume tek trebam da kupim.
-
Neka su sa srecom,odlicne su felne :rolleyes:
-
Dobro izgleda felna big_boss , videćemo kako će leći na passat-u, ja živ ne bi bio do marta da čekam biggrin
-
Pa sta da radim kad nemam gume coilleo2tj
-
Predobree wub clap
-
lepo je sto dajem inspiraciju za odrzavanje i cuvanje auta ...
odradio si poliranje bas dobro, a felne su ti pun pogodak ...
-
Namontiraj bez gume. . . :D jaoo mogu misliti kolko ce to ludo izgledati
-
Bravo za felne, lepe su i ovako matirane, ali kad cucnu na auto bice perverzija, svaka cast! tapsac
-
Ostavio bi ih i tako ali plasim se da ce otpadati crna boja i videce se siva podloga,ne znam ni sam..
-
jel si to farbao akrilom mat bojom ili ? :P
-
Nemam pojma,kupio sam takve na ebay.Svabo je to farbao.
-
Pa trebaju biti dobre. ... montiraj to i vozi :) ako ti nesto imam ja de pravim mat boju u akrilu. ..
-
Danas sam proveravao grejace rashladne tecnosti,od kako je zazimilo temperatura mi ne dolazi do 90,kupio sam termostat ali resih prvo da pogledam grejace.Oni se nalaze nazad na luli koja je zavrnuta ispod vakum pumpe:
(http://img547.imageshack.us/img547/5917/grejaciantifriza1.jpg)
(http://img341.imageshack.us/img341/5294/grejaciantifriza.jpg)
Ima ih tri komada a na autima sa poprecno postavljenim motorom su malo pristupacniji:
(http://img96.imageshack.us/img96/5521/grejaciantifriza2.jpg)
(http://img28.imageshack.us/img28/8734/grejaciantifriza3.jpg)
(http://img547.imageshack.us/img547/1166/grejaciantifriza4.jpg)
(http://img580.imageshack.us/img580/1294/grejaciantifriza5.jpg)
Sva tri su riknula a BERU-ova oznaka im je 0 100 226 199. Sutra kupujem nove i montiram.
-
Au,nisam znao da ovo uopšte postoji,ovi grijači! blink
-
To mnogi ne znaju,veruj mi. A i retko koja prodavnica auto delova ih ima.
-
To moram i ja provjerit. Čim je hladnije malo(ispod nule),motor ima problem da održi temperaturu na 90. Mada,možda sam stavio "ljetnji" termostat. Skoro sam ga zamijenio.
Dođu ispod ove plastične cijevi od vazduha,jel tako?
-
Jeste,ispod cevi.Ljudi stave novi termostat a temperatura zimi i dalje ne dolazi do 90.
-
Meni je ovaj drug nabavio,i namontirao,mada ja nijesam tad znao da postoji i ljetnji i zimski. Možebit da je stavio taj ljetnji. Meni postigne radnu temperaturu,ali kad se kotrljam neđe niz kakvu stranu,zna da je spusti do 70. A čini mi se da nije tako ranije.
-
meni drzi 90 a kad je u tmp spoljna u vecem minusu onda u leru mi padne malo zato sto visko stalno okrece
nego meni sporo dize radnu,vozim 15 min svaki dan neprelazim 70km/h,sutra cu i ja pogledati
nego hteo sam da pitam jel nije iscurio antifriz ?
-
nema veze što visko okreće,čemu onda služi termostat???
-
Termostat sluzi da se motor sto pre zagreje na radnu temperaturu i kad dodje do nje da je odrzava na toj vrednosti.A sta ako ona ne dolazi do te vrednosti? Naravno,termostat stoji zatvoren konstantno a motor ne uspeva da postigne potrebnu temperaturu.
Surla85,iscurilo je antifriza oko 2 litre a mozda i manje. Nasucu ponovo i izluftirati sistem i to je to.
-
Kakvi su ovo grijaci, prvi put vidim ovo!?
-
Otkad ima letnji i zimski termostat? blink
-
Ma to ljudi tako zovu,inače postoji termostat što ranije otvara... :)
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
-
Ja rekoh da nisam propustio nesto.
-
:D da gagi. . . nema zimski i letnji nego onaj sto otvara izmedju 78 i 80 stepeni i onaj izmedju 87 i 90 :) , nzm ko je pitao za grejace oni sluze da greju vodu da bi sto pre auto imao grejanje i na neki naci sto pre postigo radnu temeperaturu. . .neka me isparavi neko ako gresim . .. :)
-
Posle dva dana konaco nasao grejace,bilo je par ponuda sa sarenim cenama od 700 din za neke "no name" do 2200 po komadu za BOSCH.
Konkretno ove sam uzeo u NS i kostali su 1340 din/kom
(http://img833.imageshack.us/img833/384/dsc0794an.jpg)
Pre ugradnje navoj se namaze bakarnom pastom (kod dizelasa grejaci a kod benzinaca svecice) kako se nebi navoj u aluminijumu (glavi,kucistu) ostetio posle duzeg vremena pri odvrtanju
(http://img543.imageshack.us/img543/8482/dsc0796d.jpg)
i zategnu se sa 25 Nm ;)
Posto sam ispustio antifriz pozeljno je izluftirati sistem a to se radi na izlaznom crevu iz grejaca kabine
(http://img27.imageshack.us/img27/4550/dsc0797qc.jpg)
Svucete crevo da se oslobodi rupica koja je obelezena belim i kad nestane vazduha i krene antifriz sistem je izluftiran
(http://img835.imageshack.us/img835/6034/dsc0800z.jpg)
Jos probna voznja i zavrsili smo i sa ovim driving
-
E svaka ti čast! Ovako volim kad čovjek objasni sve!
-
svaka cast brate, imas + tapsac
-
Hvala,hvala beer Sad ja kao kandidati u Prvom glasu Srbije ;)
-
Nisam mislio da cu pisati i o necem ne zeljenom ali se ipak i to desilo.
Vratio sam se danas sa Kopaonika i usput me zadesio kvar.Naime,kad sam krenuo sve je bilo OK do BG,nisam ni slutio da se mom Passat-u moze nesto desiti,ali penjanje uz Bubanj potok me razuverilo.Negde na pola uspona grejanje je pocelo da duva hladno i temperatura je krenula preko 90.Srecom bili smo pri vrhu pa je to malo opterecenje motora kratko trajalo i cim sam presao vrh temperatura se normalizovala i grejenje krenulo.Bio sam u koloni od 8 vozila pa nam je tempo bio 120-130 i vise se to nije ponavljalo do penjanja uz Kopaonik.tad se isto desilo samo sto je temperatura u momentu skocila na 110,znao sam da je produvao na dihtungu glave,ubacio u drugu i tako se lagano popeo.
U povratku je sve bilo nizbrdo pa problema nije bilo i sad cu da pripremim delove i volju pa skidam glavu. wacko
-
e jbg badmood
-
A sve sam lepo pripremio za zimu,krivo mi sto na usponu nisam mogao obilaziti one sa lancima jer ove NOKIAN gume grizu sneg ;)
A ovako je izgledao auto
(http://img543.imageshack.us/img543/2079/dsc0819b.jpg)
-
E maler drug, bice on opet onaj stari ;)
-
pozdrav clap gde bi mogao da kupim ovo http://www.seatcupra.net/images/leoncupra_guides/w8light/w8on.JPG (http://www.seatcupra.net/images/leoncupra_guides/w8light/w8on.JPG)
-
Ja sam kupio na ebay..
-
Jesi mu sredio dihtung?
-
Nisam ga ni pipnuo,radi,ide,sve je ok.
-
Nije me bilo na forumu neko vreme,obaveze stisle a bilo je u međuvremenu par intervencija na autu.
Neprijatnu situaciju sam imao na prilazu granici HR-SRB, kad mi je propala pedala kvačila pred samim punktom :huh: Nekako sam se dovukao kući pretpostavljajući da je donji cilindar kvačila riknuo,što se na kraju i potvrdilo.
Kupio sam novi i zamenio pa je sad sve ok.
(http://img23.imageshack.us/img23/526/2psq.jpg)
(http://img854.imageshack.us/img854/3930/3rx2.jpg)
(http://img577.imageshack.us/img577/3429/25vr.jpg)
(http://img196.imageshack.us/img196/3789/kabi.jpg)
Cena cilindra je bila 3.850,00 din a polovan po otpadima je 20 €. Za zamenu je potrebno oko sat vremena i neka služi narednih bar 200.000km ;)
-
A zaboravih da kažem da su i zadnji diskovi kao i pločice novi :
(http://img832.imageshack.us/img832/572/clxm.jpg)
(http://imageshack.us/a/img826/6483/c48h.jpg)
-
Vec dugo nisam pisao nista u ovoj temi, Passat ide, radi i sve funkcionise. Nagurah 320.000 km na satu pa je vreme za veliki servis.
Rasklapanje je pocelo:
(http://www.igreklik.com/slike/images/60853021570345772604.jpg)
-
Bas lep Passat, xenoni su odlicni. clap
Postovi su ti super, sve lepo objasnjeno, ali stavljaj manje slike ili thumbnail, nista ne uspevam da vidim...
-
Smanjio sam slike, racunao sam na to da kad uradim upload automatski bivaju smanjene.
Pre vise od godinu dana sam imao pregrevanje i otkrio sam da je produvao na glavi pa cu zato sad i to da pogledam.
(http://www.igreklik.com/slike/images/79492151699935445895.jpg)
Glavu sam skinuo i nasao na drugom cilindru da je kompresija probijala u "vodeni" prostor:
(http://www.igreklik.com/slike/images/35289726812123124077.jpg)
Skinuo sam davno EGR ventil tako da usisni kanali i grana nisu preterano prljavi i zacepljeni:
(http://www.igreklik.com/slike/images/31623735514424396571.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/68706519471996901600.jpg)
Ali su lezajevi bregaste malo pocrveneli:
(http://www.igreklik.com/slike/images/97691550688269133280.jpg)
Idemo u nabavku delova pa pripreme za sastavljanje.
-
Stanje cilindara na 320.000km je odlicno, nema zareza na stublinama koje pokazuju potrosenost, sve sto je bilo je vrlo malo garezi:
(http://www.igreklik.com/slike/images/25423718712671411793.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/51410463408424149060.jpg)
Ni celo klipa nije toliko prljavo:
(http://www.igreklik.com/slike/images/47813028641408280699.jpg)
A evo i turbine:
(http://www.igreklik.com/slike/images/82390224748896025155.jpg)
-
iako vec neko vrijeme ne vozim vw, cesto svratim na forum pogledam par tema / omiljenih vozila, ovaj pasat je svakako jedan od tih, pratim od početka, svaka čast, sve lijepo objašnjeno, slikano, nadam se da će pasat i u budućnosti dobro služiti i blago onome ko od ovakvog vlasnika pazari auto. :26
-
Hvala Ti puno drugar mahac
I meni kad nesto treba potrazim po forumima pa mi neciji post pomogne, tako i ja zelim da podelim sa ostalima sto imam i znam ;).
Malo mi se oteglo ovo oko sastavljanja, radim nesto drugo pa sam auto zapostavio a inace sam svaki dan na motoru.
Polako pripremam jedno po jedno i mozda ovog vikenda i zavrsim sve.
Turbina nije masna, nema lufta i nema potrebe za diranjem:
(http://www.igreklik.com/slike/images/29917256692361736545.jpg)
Glava je uradjena:
(http://www.igreklik.com/slike/images/36956899389247698306.jpeg)
Kanali ocisceni:
(http://www.igreklik.com/slike/images/18322034396723791839.jpeg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/83052080639076312832.jpeg)
Lezajevi bregaste novi, GLYCO, kostali su 3400 din:
(http://www.igreklik.com/slike/images/90063928204771175412.jpg)
Transfer pumpa namontirana i zategnuta sa 25Nm (M8) i 12Nm (M6). Kupio sam i nove o-ring gumice koje idu na nju:
(http://www.igreklik.com/slike/images/91894422315013276211.jpg)
-
Svaka čast! Imaš veliki + za rad i nesebično deljenje sa forumom :).
Pratim temu ...
-
Vec sam rekao da sam kupio nove lezajeve bregaste, a na slici su i stare gumice transfer pumpe kao i novi DENSO grejaci:
(http://www.igreklik.com/slike/images/75259188140713642889.jpg)
Ove dve gumice su kostale 950 din blink, a grejaci 850 din/kom. Odlucio sam se za Denso iz razloga sto taj brend maksimalno gotivim a na autu su bili BOSCH-ovi:
(http://www.igreklik.com/slike/images/57410270301557637660.jpg)
Grejaci se namazu bakarnom pastom i zategnu 15 Nm:
(http://www.igreklik.com/slike/images/56252301367402175596.jpg)
-
Razmisljao sam da otvorim novu temu sa radovima, mozda bi bilo efikasnije i ljudi bi nasli ono sto im treba. Ovako je tema moj auto pa mnogi i ne pretpostavljaju da u njoj ima i mehanike..
Ali nema veze, neko ce naci sto ga zanima. Moja zelja je da predstavim auto i to radim.
Cackalo se malo juce, malo danas ali nisam imao mnogo vremena.
Vodena grana koja stoji ispod transfer pumpe, na sebi ima gumicu ovalnog oblika i nisam je nasao po prodavnicama pa sam upotrebio obican O-ring. Probajuci vise dimenzija gumica dosao sam do mere odgovarajuce:
(http://www.igreklik.com/slike/images/47616881352043401294.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/20112278108841928900.jpg)
U medjuvremenu sam u auspuh centru zamenio pletenicu a majstor je na svoju ruku izvadio i katalizator. Nije mi bilo pravo i rekao sam mu da ce mi kupiti drugi ako auto bude bucniji. Na ovoj kilometrazi katalizator nije bio zacepljen:
(http://www.igreklik.com/slike/images/07696261942843718619.jpg)
Glava je namontirana, zategnuta prvo 40Nm, pa 60Nm, pa dva puta po 90 stepeni. Na njoj i izduvna grana sa 25Nm.
(http://www.igreklik.com/slike/images/22857468647676311055.jpg)
Nisam navodio detalje oko bregaste i dizni. Polutke-lezajevi kojima se steze begasta ide na 8 Nm + 90 stepeni a dizne 12 Nm + 270 stepeni. Fabrika kaze da svi zavrtnji idu novi ali to nisam uradio.
Sutra ako bude kisni dan zupcim, i privodim kraju. Fali mi jos par sitnica od kojih je najveca hladnjak. Vidi se dole u coskovima crvenilo od antifriza pa je najbolje da kupim nov. Kostace me dobro ovo igranje.
(http://www.igreklik.com/slike/images/20819485129619843668.jpg)
-
sve detaljno,svaka cast
-
Svaka čast na održavanju. :)
-
Svaka cast. Ovo je prava tema. Imao sam i ja pre sve godine ovaj auto. I na jednom drugom forumu sam trosio svoje vreme, opisivajuci razne kvarove, koje sam popravljao. Ali tamo to nije cenjeno i postovano, cak je i omalovazavano, a ne kao sto se ovde ceni, postuje i vrednuje ovakav clan foruma kao sto si ti. Zato na tom forumu vise i nisam.
A mnogo volim ovakve teme, gde sve ima detaljno objasnjeno i propraceno slikama.
Svaka cast majstore. :26
-
Hvala vam svima momci thumbup.
Ja forum i dozivljavam kao mesto na kom mogu naci sebi zanimljivu pricu, korisnu informaciju, dobru slicicu, a nisam sebican covek i zelim da podelim sa svima ono sto znam majstor1. Mozda nekom pomogne, neko misli da preterujem, da nije ispravan nacin na koji radim.. Takvih imam i u svom okruzenju.. :rolleyes:
Da se vratim na Passat-a. Juce nisam radio nista a danas je bilo pranje delova i sklapanje ostalog. Malo sam se zadrzao oko nekih sitnica tako da nisam stigao upaliti. Nema veze, ako bude kise sutra cu.
Pre zupcenja sam morao resiti poklopcic za zastitnoj plastici koja stoji iza zupcastog kaisa. Ona ima otvor kroz koji se izvlaci senzor na glavi a taj otvor ima poklopcic. Na vecini auta sa desetak i kusur godina ovaj gumeni poklopcic otvrdne i jako ga je tesko skinuti a da ostane neostecen, tako isto i vratiti. Meni je pukao, pa sam nasao drugi koji puce pri montazi. :angry:
(http://www.igreklik.com/slike/images/03819728331033008562.jpg)
Posto ja ne mogu da ostavim to otvoreno, iako mnogi majstori tome ne pridaju znacaj, zatvorio sam otvor gumenim cepom i vezicama:
(http://www.igreklik.com/slike/images/93057110984655589686.jpg)
Zelim samo da ukazem na bitnost ovoga. Otvor je idealan za prolazak misa ili neke sitne zivotinjice a cuo sam da je bilo slucajeva da je zupcasti preskocio tako sto je donja remenica uhvatila misa i na verglanju je doslo do karambola. i na mom autu su bili nagrizeni ti kablovi koji idu na glavu. Znaci da je neko "posecivao", verovatno zimi, topao motor. :huh:
Posle toga sam nabacio zupcasti, CONTITECH, mislim da je bio 2450 din., INA set spaner i roler, pumpa za vodu, cenu tacnu ne znam na pamet.
Nacin na koji zupcim auto je sledeci: ubacim blokere na radilicu i bregastu, otpustena tri srafa na remenici brgaste, nabacim zupcasti na bregastu, spaner, radilicu, pumpu, pa zavrnem i roler. Tad naspanujem spaner da ima lufta 4mm izmedju kucista hidraulicnog zatezaca i flaha (ili kako da ga nazovem) na spaneru. Sliku nemam, skroz sam zaboravio slikati. Zategnem roler na 20Nm, pritegnem srafove remenice na bregastoj i spaner, izvadim blokere, okrenem dva ili cetiri kruga motor i probam blokere da li ulaze bez otpora. Ako udju lako zategnem srafove remenice na 25Nm a spaner 20Nm + 45 stepeni. Ako blokeri tesko ulaze ili nikako tad ponovim stelovanje jos jednom.
(http://www.igreklik.com/slike/images/14404272987635514661.jpg)
Sutra stelovanje klackalica na diznama i zatvaranje motora. Mozda i upali driving
-
Kvalitetno radiš! Svaka čast!
-
Ne preterujes. Ti redovno dopunjujes svoju temu, kako i treba. Ovo je forum o automobilima, a ti o tome pises i nema sta da preterujes. Ko ima ovaj auto i otvori tvoju temu, moze ovde da vidi i procita mnogo toga. Ti si dobar za ovaj forum. I kao ovakav mnogo doprinosis istom.
-
Gde smo ono stali?
Da, podesavanje klackalica dizni. Ali pre toga da se vratim na tren na spaner zupcastog, objasnio sam koliko ga naspanujem a evo i slike da se vidi, u pitanju je burgija 4mm:
(http://www.igreklik.com/slike/images/91728339448470555857.jpg)
Podesavanje klackalica ja ovako radim majstor1:
(http://www.igreklik.com/slike/images/17764494686492270934.jpg)
Komparaterom nadjem najnizu tacku, zapravo nije to jedna tacka nego deo kruga od ugla gde se breg zavrsava pa do njegovog pocetka. Metalnu plocu sam zavrnuo za glavu zbog magnetnog nosaca komparatera, nece da drzi na aliminijumu ;)
Kad postavim na najnize tad slobodnom rukom zavrnem sraf za podesavanje zazora i vratim pola kruga, kontriram kontramaticom i to je sav posao:
(http://www.igreklik.com/slike/images/94884130963762101343.jpg)
Podesavanje je bitno zbog kolicine brizganja dizni, da one rade ujednaceno. Ovo moze da se radi i spijunom, da se izmeri zazor. Proizvodjac kaze da se otpusta pola kruga a tad zazor bude izmedju 0,15 i 0,20mm, mereno spijunom. Znaci 0,15mm ide lako a 0,20 skoro da nece. Kontra matica se, mislim, steze 30 Nm ali to ne radim moment kljucem jer drzim imbusom sraf da se ne pomeri.
Kad ga prikopcam na dijagnostiku tad cu nadam se videti kolicinu brizganja. Sa kompjuterima sam slab i nikad to nisam radio. Nameravam da kupim Vcds i naucim kako se to radi. Ipak sam ja vise za alat i masne ruke B).
Zatvaranje motora, postavljanje prsa, i polako dobija formu:
(http://www.igreklik.com/slike/images/54817068126085405037.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/99500892860951465886.jpg)
Kod montaze nosaca fara, kod mene i brizgaljki za pranje farova, obavezno se potruditi da bocne zabice lepo sedu u blatobran a pomocu srafcigera malo i rasiriti kukice da uhvate kako treba:
(http://www.igreklik.com/slike/images/68470963328483972280.jpg)
One kad uhvate tad ne moze da se desi da branik zevne u odnosu na blatobran nego sve bude u jednoj liniji.
Na tom plasticnom nosacu ima distancer, koji se vidi na slici, i stoji na nareckanom delu:
(http://www.igreklik.com/slike/images/73563620084564894016.jpg)
Kad se sve zavrne i postavi tad taj klizac pomerate toliko da pipne metalni deo na gredi. Nosac fara ce biti stabilan i far nece na leru tresti:
(http://www.igreklik.com/slike/images/40828310796088267120.jpg)
Cesto srecemo auta kom farovi drhte ali mnogi ne mare za to wacko
Nasuo sam ulje, vodu, novi filter goriva i moze se paliti:
(http://www.igreklik.com/slike/images/32146992543788292198.jpg)
Da ne zaboravim, luftiranje sistema na crevu radijatora kabine, svucete ga da se rupica u belom polju oslobodi i na nju izlazi vazduh. Kad krene antifriz bez mehurica vratiti crevo na mesto i postaviti selnu:
(http://www.igreklik.com/slike/images/59612308750974829404.jpg)
-
Jesi ti profesionalni mehaničar ili radis ovako samo iz hobija?
-
Doktor!!!
-
Jesi ti profesionalni mehaničar ili radis ovako samo iz hobija?
Lako pitanje a odgovor mi je tesko da dam. Radim iz hobija ali sam pre desetak godina planirao otvoriti servis i tad poceo raditi da vidim ide li to. Nisam ostao u tom poslu jer sam svima radio ovako i na prste jedne ruke sam mogao izbrojati ljude koji su bili spremni da plate takav rad a ja od njih nisam mmogao ziveti.
Inace se bavim prevozom, imam kipere kamione koji zimi nemaju posla (zadnje 3-4 godine ni leti) pa celu zimu provedem u svojoj radionici. I da preciziram, radionica je MOTO thumbup
Npr:
(http://www.igreklik.com/slike/images/09637676361561761562.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/31714534896317843502.jpg)
-
Tesko jeste. Ljudi nemaju para. Ali opet, ako hoces da vozis auto, a ne znas oko njega bar ono osnovno i za to moras da platis majstora. A bolje je da platis krstenom majstoru i malo vise i da ti glava bude mirna, neko nekoj dzudzi, koja ti posve svake intervencije na kolima napravi visak delova.
A rekao sam vec u drugoj temi, svaki majstor koji je dobar, svestan je toga i naravno covek hoce to da naplati. Sto je najbolja varijanta, ako imas da platis.
Ali iz nemastine ljudi gledaju da ustede, pa idu kod jeftinijeg, a cesto i losijeg, nazovi automehaničara. A ima i treca kategorija. Oni sto su umislili da su izmislili automehaniku, a veze sa zivotom nemaju i pritom vacare one koji se ne razumeju u kola, jer procene da to mogu. A ovce za sisanje i sluze.
Ima dobrih majstora cija je cena rada pristupacnija vecini ljudi, ali to je retkost.
Tako da ma koliko da si dobar majstor, tesko ces imati posla, ako ti je cena rada jaka. Bez obzira koliko si ti pedantan i strucan, kada to tesko mozes da naplatis. Zalosno, ali tako je.
-
Blade,
potpuno se slazem sa svim sto si napisao. Isto misljenje i ja imam.
Sredina u kojoj ja zivim je takva da ovih trecih ima najvise i jedini opstaju. Ne zalim se ja, imam posao kojim se bavim a motore radim kad imam vremena i vecinom svojim drugarima. A svoja vozila sam odrzavam, od bicikla do kamiona.
Nego, tema je Passat, a on je proradio:
(http://www.igreklik.com/slike/images/26740736231368107670.jpg)
-
Extra. Odlicno si ovo uradio. Sto volim kad vidim ovako spakovano sve novo. majstor1
-
Nemac od kog sam kupio auto mi je rekao da je par nedelja pre prodaje menjao remenice klime i alternatora, spanere i PK kaiseve tako da je ovo jos od njega.
-
Radi, pali, sve OK za sad ;)
(http://www.igreklik.com/slike/images/55192393877542596734.jpg)
-
Lepo lepo, nema sta ;)
-
Kod montaze branika imamo dva srafa sa svake strane koje nisam svaki put nalazio na autima koje sam radio a to su:
jedan ispod zmigavca:
(http://www.igreklik.com/slike/images/23716060984047410752.jpg)
i jedan u blatobranu koji se uvrce od dole:
(http://www.igreklik.com/slike/images/25515166470454084672.jpg)
I kad ovo sve zavrnete, a prethodno imate dobro namontirane plasticne nosace branika i fara (o cemu sam pisao), dobijete u jednoj liniji branik i blatobran:
(http://www.igreklik.com/slike/images/04758650627607405367.jpg)
(http://www.igreklik.com/slike/images/95475134847206050067.jpg)
-
Taj donji cesto majstori zaborave da vrate. I zato posle ,,zeva,, branik.
-
Nisam par meseci pisao u temi, vozim se Passatom i sve je kako treba B). Prešao sam sa zimskim Nokian gumama oko 20.000 km i prednje su došle na minimum od 4mm tako da sam kupio dve nove i ponovo miran duži period :rolleyes:.
U Junu 2012. sam menjao leva ramena, gornja, i ta koja sam stavio počela kuckati :huh:.
Ramena su bila SWAG-ova. Desnu stranu nisam ni pipnuo a leva već drugi put na remontu.
Sad sam tražio TRW ali u NS nađoh TRW samo gornje levo prednje, SWAG gornje zadnje i Lemforder potkovicu:
(http://i.imgur.com/09ZVLnL.jpg)
(http://i.imgur.com/aNFNSxi.jpg)
Danas sve raspakovah pa će sutra montaža majstor1
-
Jutros sam malo švrljao po kafićima sa drugarima pa ne stigoh sklopiti auto :26.
Uspeo sam samo namontirati gornja ramena a ostalo ću popodne.
Malo mi krivo što nisu oba TRW ali ići će i ovako:
(http://i.imgur.com/KHhF1fG.jpg)
Šrafovi na nosaču amortizera se stežu 40Nm + 90°, tačnije matice, a matica na zajedničkom šrafu na rukavcu samo 40 Nm.
(http://i.imgur.com/l4bHWoU.jpg)
(http://i.imgur.com/kmZhzTn.jpg)
-
..svaka cast prijatelju, da znas da sam kompletnu temu procitao :) , ovo sto ti radis je odlicno,,, i puno pomaze svima,, i kod mene je ovakav passat
ma sve pohvale za temu....
-
Svaka čast,sam svoj majstor. majstor1 :)
-
Koliko para lemforder potkovice?
I ramena,koliko?
Sent from Nokia 3310
-
Hvala momci, ako bilo šta nekad zapne slobodno se obratite i pomoći ću koliko mogu.
Popodne nisam išao na beer, pa sam skockao i ostatak trapa big_boss.
Namontirao sam potkovicu, pregledao donja ramena i to bi bilo to za levu stranu trapa.
Širi deo potkovice, mislim na čauru u gumenom lageru, ide dole na balans štanglu a potkovica se okreće ka amortizeru:
(http://i.imgur.com/TWCF4pt.jpg)
Gornji deo je malo nezgodan za prići moment ključem ali nije i nemoguće:
(http://i.imgur.com/BsOzGOG.jpg)
Matice na potkovicama se stežu 40Nm + 90°, matica na šrafu amortizera 90 Nm i matica na rukavcu koja drži donje prednje rame 100 Nm.
I ovaj put sam sve poprskao bakarnim sprejem radi zaštite, koji je stajao tu i od prošle intervencije (pre više od dve godine) formidable.
TRW prednje gornje rame je koštalo 3990 din, SWAG zadnje gornje 3210, LEMFORDER potkovica 1600 din :46.
Čim malo skupim kinte napadam desnu stranu majstor1.
-
Koliko sam ja ratovao sa ramenim kada sam imao passata B5. Ali sam mu ceo trao sredio. Bio je kao pracka.
Neka sam stavljao Optimalova, a neka remontovana. Remontovana su bolja. To je moje iskustvo. Jaca je guma unutra. Novo kupis, uz malo cimanja rukom ga razmrdas vec. Remontovano tesko. A i jeftinija su.
Svaka cast za radove. beer
-
Iskren da budem i ja sam razmišljao o remontovanim ramenima ali nisam imao nikoga ko je to stavio na svoj auto, (tačnije poznavao) pa da mi on preporuči, oslanjajući se na lično iskustvo.
Ko remontuje ramena?
-
Ova firma...
http://www.spone.rs/kontakt.html (http://www.spone.rs/kontakt.html)
Moj komsija, koji rastura Audije mu je slao na remont, a on mu isto vracao postom. A ja sam kupovao od tog komsije. Sa B5.5 jos nisam imao probleme sa tim, ali ako slucajno budem imao, opet cu staviti ta remontovana ramena.
-
Hvala Ti drugar za informaciju thumbup. Častim pićem kad se sretnemo :26.
Ovaj moj Passat kao i ja. Dok nisam napunio 40 ništa mi nije falilo a sad malo-malo pa nešto zateže :31.
Stajao je par dana i pošto sam odradio spone htedoh danas u vožnju, upalim, spustim ručnu da krenem i osetim pri kraju prazan hod na ručnoj. Znao sam da su čeljusti zakazale angry2.
Opet radno odelo i zaleganje, vidim leva čeljusti prave problem. Dizalica, alat i "hajmo" majstor1.
Skinem ih sa auta i vidim da je dobro zapekla osovinica na kojoj je polugica sa sajlom:
(http://i.imgur.com/iq2md1E.jpg)
skinem polugu sa osovinice i vidim da je oštećena zaštitna gumica koja je ujedno i semering na osovinici:
(http://i.imgur.com/k5B5gPj.jpg)
(http://i.imgur.com/8lYW84R.jpg)
Izvukao sam semering, ako tako mogu da nazovem tu zaštitnu gumu, i očistio od rđe kućište i osovinicu:
(http://i.imgur.com/W7kJiAv.jpg)
(http://i.imgur.com/Vae1CJB.jpg)
Naprskao sam odvijačem da i on malo odradi a zatim premerio da idem u potragu za novim semeringom:
(http://i.imgur.com/vncGyfC.jpg)
(http://i.imgur.com/Nj0IH43.jpg)
(http://i.imgur.com/Fc14jyE.jpg)
Našao sam u prodavnici 10x20x7 i njega ću upotrebiti:
(http://i.imgur.com/bQpXeSh.jpg)
(http://i.imgur.com/03ZlDwp.jpg)
Dodao sam još jedan O-ring da popuni prazninu između semeringa i polugice i sve sklopio:
(http://i.imgur.com/d5j0jfS.jpg)
(http://i.imgur.com/lXb1pPe.jpg)
(http://i.imgur.com/1e5hR0G.jpg)
Namontirao sam ih na auto i pustio da kočiona tečnost slobodnim padom istera vazduh iz čeljusti:
(http://i.imgur.com/Nk5AKtf.jpg)
Ovo je potpuno efikasan sistem kad nema pomoćnika da pumpa kočnicu. Kasnije sam i pumpanjem izluftirao i bilo je svega dva-tri balončića.
Ljudi zbog ovoga menjaju čeljusti, kupiš polovne i ne znaš koliko će dugo raditi a nove su od 60€ pa na više.
Semering je 100 din i vremena vam treba oko sat. Koliko će trajati videćemo B)
-
Brate, ljudi se ili ne razumeju kao ti. Ili ih ne zanima da se toliko bave svojim kolima. Ili imaju ,,prece,, obaveze ili nesto osmo. A vole da voze. Onda kupe nova kociona klesta i oteraju kod majstora, plate i zavrse posao. Tako im dodje lakse.
Tebi koji se razumes je ovo laganica. A za nekoga je nauka.
E da je na forumu vise ovakvih tema...A ova je za nas koji vozimo passate b5 i b5.5 vise nego interesantna. thumbup
-
Simon69 ... thumbup
sve se moze kad se Hoce majstor1
:26
-
Namontirao sam ih na auto i pustio da kočiona tečnost slobodnim padom istera vazduh iz čeljusti:
Ovo je potpuno efikasan sistem kad nema pomoćnika da pumpa kočnicu. Kasnije sam i pumpanjem izluftirao i bilo je svega dva-tri balončića.
Savjet: Da ne bi čekao tečnost da slobodnim padom napuni šupljinu unutar čeljusti,uzmeš špric i iglu,odviješ sisicu potpuno,ubaciš iglu i špricem upumpaš kočionu tečnost,dok ne počne da preliva. Zavrneš sisicu ;) Nema potrebe da luftiraš !
-
"Blade BG",
upravo zbog ljudi kao što smo mi ja ovo sve i pišem, onaj ko vozi auto u servis niti traži ovakve teme niti ih čita i ako slučajno otvori. Naravno, da sam imao posla kamionom, što mi je delatnost, nebi ovo danas radio ali bi čekalo slobodan dan jer sigurno nebi otišao kod nekog na "dizalicu".
Hvala "lolazoca"
"Zrno", u pravu si ,sistem sa špricom je skroz OK ali (uvek neko "ali") može da ostane vazduha u cevi i to na prvoj gornjoj krivini, ako si me razumeo.
-
Ja ne smatram sebe profesionalcem, nego amaterom koji nesto oko kola zna. Dovoljno da razni nadristrucnjaci ne mogu da me veslaju kako hoce. Znam dosta toga sam da uradim i bavim se time kada je lepo vreme, pa imam uslova. Volim da citam ovakve teme, jer uvek ima nesto sto ne znam, pa danas, sutra, zanima me to i zatrebace mi.
Ako me zadesi nesto zimi, onda nemam izbora, nego kod majstora. Sem ako nije nesto sitno oko motora za sta ne mora da se kleci pored kola. Za to svakako imam uslova.
Pre par dana, kada je bilo mnogo hladnije nego sada, menjao sam prednje plocice, zadnje plocice i zadnje diskove. Uz to i oprugu prednjeg levog amortizera. Nije to sve neka nauka da promenis, ali trazi prostor i vreme. Pa nisam imao izbora, nego kod majstora. Radim svaki dan, nezgodno radno vreme, pa sam sa vremenom ogranicen i kao sto sam vec rekao, nemam prostranu garazu. A kocnice nisu nesto sto moze da ceka.
-
Nisam odavno pisao u temi. Auto se vozi, kilometri se nižu ponešto se i pokvari. Nedavno uhvatih malo vremena da zamenim desni kraj spone. Stavio sam TRW deo:
(http://i.imgur.com/KK9tRdj.jpg)
Demontaža je išla glatko i na čega treba obratiti pažnju je to da kontra maticu nakon otpuštanja vratite na mesto gde je bila jer će trebati ta mera kasnije:
(http://i.imgur.com/SOfSHqW.jpg)
Ovo je to što sam napomenuo da nam treba tačna mera gde je stajala matica jer na ovaj način nećete poremetiti geometriju trapa:
(http://i.imgur.com/szFSD0P.jpg)
Matica navrnuta, kraj spone namazan i može da se montira:
(http://i.imgur.com/dZQphmL.jpg)
Šraf koji drži kraj spone se steže 35 Nm a gornji M8 samo 15 Nm.
(http://i.imgur.com/G3Ct1CA.jpg)
Optiku ću da proverim kasnije a u vožnji nema nikakve razlike, auto ne vuče nikuda u stranu a volan stoji pravo kao i do sad.
-
Meni je na B5 bilo zapekao kraj spone. Jedva sam ga odvio. Ne pitaj me kako. Na ovom sada jos to nisam imao potrebe da menjam. Generalno, koliko sam na B5 imao problema sa trapom dok ga nisam doveo u ispravno stanje, toliko sa b5.5 nemam ni najmanji problem.
-
Kod mene opet nešto kucka ali letnji set-up je na redu, spone će da sačekaju. Verovatno tvoj 5.5 ima originalan trap pa sve drži kako treba?
Spremio sam novo ogibljenje:
(http://i.imgur.com/lsKvgTg.jpg)
Valda će biti dobro.. ;)
-
nekad zavisi i gde je ranije vozen po kakvom terenu i ustvari ranije kako je i ko ga je odrzavao sto je najvaznije za trap... ustvari za ceo auto ...
:46
problem je kad se kupi zapusten auto ... mnogo ljudi menja delove kad crknu ... thumbdown i onda stave daj sta das ...samo da traje ..a to autmocki vuce jedno za drugim ... tj kvar za kvarom ...
samo napred beer
-
Brate mogu da kuckaju celjusti,onda moze da se odvije jedan saraf ispod akumulatora sto drzi glavu upravljaca za karoseriju,mogu ramena.
Provjeri ovaj saraf,moras izvadit akumulator.
Sent from China!
-
Uhvatio sam vremena da malo ulepšam Pasata. Ogibljenje koje sam kupio pre par dana namontirah na auto i sad se truckam kao nekad driving.
Pre Pasata sam imao Golf IV koji je imao standardne amortizere i federe i sad par godina Pasatovo ljuljanje, su me skroz razmazili :37
Inače sam zahvat nije komplikovan i lako se zameni šta je potrebno, a i brzo.
Idemo, ključeve u ruke, dizalica, skidanje točkova, otkačivanje zadnjih amortizera i majstor1:
(http://i.imgur.com/zvxd1zS.jpg)
zadnje opruge su stavljene..
(http://i.imgur.com/I2NvwJ1.jpg)
Napred ima malo više posla, otkači se amortizer dole sa donjeg prednjeg ramena i, u mom slučaju,odvrćem gornja tri šarafa koja drže šolju.
Kupio sam komplet pa je jednostavna i zamena:
(http://i.imgur.com/CxjodNa.jpg)
Auto sad izgleda ovako:
(http://i.imgur.com/Z2AA038.jpg)
(http://i.imgur.com/1dUpN9z.jpg)
Sledeći korak su 17" ;)
-
bravo simon,svidja mi se pravac u koji ides
-
lepo odrzavas kola majstor1
pito si me za sedista pa vidi u kakvom su stanju ova
http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5887060/vw-pasat-delovi (http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5887060/vw-pasat-delovi)
-
"cicero", ovaj pravac me vodi u bankrot :14
"mihajl", sutra ću ga zvati. Hvala :25
Uzeo sam 7,5 x 17 felne od A8, da probam kako bi to izgledalo i nije mi se svidelo :11:
(http://i.imgur.com/gQyiC2z.jpg)
(http://i.imgur.com/8xFGDCk.jpg)
Izgleda da ću moje crne (koje sam davno pokazao ovde u temi) vaditi iz podruma, oprati prašinu i staviti na auto.
-
ove su ocaj,sto nestavis od highline od b5.5 najace felne za pasata
-
Cicero +1 ...ili probaj Monte Carlo thumbup
-
Namontirane Aluett 8 x 17 ET 35 sa Michelin Pilot Pimacy gumama. Gume sam kupio polovne sa 5-6 mm pa ako to bude sve podnošljivo onda ću razmišljati o novim.
Evo i sličica:
(http://i.imgur.com/zJg2eiW.jpg)
(http://i.imgur.com/xLqJfdi.jpg)
(http://i.imgur.com/8DOiiit.jpg)
-
Svaka cast za posao. thumbup Auto super izgleda.
-
Hvala :rolleyes:
Bio sam malo skeptičan ali je dobro ispalo formidable
(http://i.imgur.com/phPtYcG.jpg)
-
348.000 na satu, i dalje sve OK..
-
Auto je momački, kilometraža je*ačka! :D Super je, ali bih ti predložio ono što i ja planiram na mom Passatu, da ofarbaš crne lajsne u boju auta, ja samo da skupim malo keša i krećem u tu akciju :) Samo napred!!!
-
Ne znam sta da kazem na tu temu. Razmisljao sam o tome ali mi je to puno posla i zezancije bespotrebno. Bice nove zimske gume i dosta za sad.
-
Ovu temu uvek rado pogledam... thumbup
Jeste dosta posla, ali izgledace neuporedivo bolje ako ofarbas.. I ja sam za to... clap
-
Eto Nosfaratu ti šalje druge crne lajsne ako ti se ne svide ofarbane bleh bleh congratulations
-
Mislite li samo na lajsne ili i na pragove?
-
Ja mislim samo na lajsne, ne znam kako bi ispalo sa pragovima u boji, ja kod sebe neću dirati pragove jer je tamno plava boja, i lajsne će biti dovoljne, mislim da bi i u tvom slučaju bilo skroz ok samo lajsne ofarbati. Vidi sa nekim da ti odradi možda u fotošopu kako bi izgledalo, ako imaš koga.
-
Oavno nisam pisao u temi, a i nemam nekih novina.
380.000 km, "peri-deri". Sa autom nemam problema i sve funkcionise kako treba. Menjam ulje, filtere, prosli vikend sam zamenio i zadnje plocice, bile su JURID a sad ATE.
Javljam se na 400.000 km ako do tad ne bude intervencija. mahac
-
big_boss ATE !
-
396.000 km i zavrsavam pricu sa mojim B5.
Prodao sm auto i novom vlasniku zelim srecnu voznju !