VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Desmo Avgust 25, 2019, 06:20:35 posle podne
-
Paralelno ili redno?
Tj da li mogu samo jedno crevo da isecem od malog hladnjaka i to sprovedem na isparivac (i koje, ulazno ili izlazno) ili da ostavim kako jeste paralelno?
Sa rednim povezivanjem bi dobio manje potencijalnih mesta gde moze rashladna tecnost da procuri, tacnije izbacio bi 6 selni
-
Ne valja to, da valja plinadzije ne bi stavljali paralelno vec bi i oni tako a ujedno bi stedeli na materijalu, ako bi to uradio birao bi izmedju grejanja ili loseg rada na plin. Tj il bi imao pothladjenu vodu u malom hladjaku ili u isparivacu
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Kontam sta hoces da kazes al mislim da to ima veze sa protokom vode koji je svakako smanjen zbog paralelno postavljenog isparivaca.
I moguce, kazem moguce, sa nepoznavanjem rashladnog sistema auta gde su ugradjuje tng, jer se negde topao vazduh u kabini regulise klapnom a negde slavinom (kod italijana) pa bi topla voda u tom slucaju, ako je zatvorena slavina, dolazila do isparivaca jedino ako je paralelno povezan na creva.
-
Probavao sam ja redno vezano i radi normalno..e sad bilo je prolece i nisam mogao da ocenim jel grejanje bolje ili losije.Al sam ubedjen da plinski sastav nekako utice na slabije grejanje zimi.