Autor Tema: golf 5 gti  (Pročitano 12104 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vamos1

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Gradiska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 gti
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #20 poslato: Januar 16, 2016, 03:19:44 posle podne »
Postojala greska P000A, pozicioner spor odgovor.Zamjenjen lanac bregaste, zatezac lanca,n205 upravljacki ventil, cam follower skoro potpuno unisten.

Van mreže 084GT

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 775
  • Lokacija: Zadar,Hrvatska
  • Karma: +28/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #21 poslato: Januar 16, 2016, 03:48:03 posle podne »
Cesto vidim kazaljku goriva pozicioniranu ko ova tvoja, volio bi pokusati voziti manualca, jer.kod mene nema borbe samo stiskas + kad razvrti, ide lijepo po ovome, samo gass

Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk


Van mreže vamos1

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Gradiska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 gti
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #22 poslato: Januar 16, 2016, 04:35:19 posle podne »
Cesto vidim kazaljku goriva pozicioniranu ko ova tvoja, volio bi pokusati voziti manualca, jer.kod mene nema borbe samo stiskas + kad razvrti, ide lijepo po ovome, samo gass

Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk
Dobar sam s jednim od vodecih tunera regiona, pa mi je pri kupovini savjetovao da bjezim od DSG-a.Mada, mogu misliti kako je lijepo ne boriti se i ne trgati mjenjac.Spremacu ovaj auto za SR.

Van mreže 084GT

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 775
  • Lokacija: Zadar,Hrvatska
  • Karma: +28/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #23 poslato: Januar 16, 2016, 04:36:49 posle podne »
Zasto ne dsg?

Poslano sa mog HUAWEI GRA-L09 koristeći Tapatalk


Van mreže vamos1

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Gradiska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 gti
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #24 poslato: Mart 03, 2016, 06:16:05 posle podne »
Danas radjeno mjerenje snage u SM centru u Gradisci, izmjereno na serijskome softveru 215ks i 340nm.
Auto pokusano mapirati.Pojavio se problem na visim rpm, turbo ne ostvaruje zadani pritisak pri visim rpm, boost ostao 0.6 bara.Na serijskom softveru, ostvaruje zadani pritisak u bocu.Razmisljam da li je problem diverter valve i kakav da stavim .
« Poslednja izmena: Mart 03, 2016, 06:26:31 posle podne od strane vamos1 »

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #25 poslato: Mart 03, 2016, 08:48:54 posle podne »
pitaj Saleta gdje je nabavio. mislim da je ebay radio

stigo danas jaci od fabrickog Diverter Valve pa za vikend videcu ako stignem da montiram da vidim jer ce to da radi poso kako treba ili ce ici u kantu :65





ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

pekar

  • Gost
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #26 poslato: Mart 03, 2016, 09:12:03 posle podne »
 ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza,jer mu je sigurno pukla ona mebranica gumena te zato i ne moze ostvariti veci pritisak, to im je mana,imas zamenske koji umesto gumene imaju plasticnu mebranu, ali najbolja je ova varijanta koji svi preporucuju ;)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XGFB+golf+5+GTI.TRS0&_nkw=GFB+golf+5+GTI&_sacat=0

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #27 poslato: Mart 03, 2016, 09:13:02 posle podne »
 :26 to Sale
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže vamos1

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Gradiska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 gti
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #28 poslato: Mart 03, 2016, 09:25:48 posle podne »
ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza
ako ti je na autu fabricki DV velike sanse su da te on zeza,jer mu je sigurno pukla ona mebranica gumena te zato i ne moze ostvariti veci pritisak, to im je mana,imas zamenske koji umesto gumene imaju plasticnu mebranu, ali najbolja je ova varijanta koji svi preporucuju ;)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XGFB+golf+5+GTI.TRS0&_nkw=GFB+golf+5+GTI&_sacat=0
Ne znam sta bi drugo moglo biti, ili to ili je turbo previse mali.Dodalo se na serijalu jos nekih 25-30ks, ali zasto se tu zaustaviti.Hvala na pomoci.

pekar

  • Gost
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #29 poslato: Mart 03, 2016, 09:39:14 posle podne »
taj turbo ako je ispravan i samo radis mapiranje gura 245-250ks a sa doradama oko izduva i usisa od 250-275ks plafon, a garant te DV zeza, uzni i skini ga da vidis u kakvom je stanju, skini prednji desni tocak i videces gde je,to ti je pola sata posla ukupno...
evo videa, na njemu videces kakve pukotine ima mebrana koja obicno pravi sranje ;)



:26 to Sale
:26

Van mreže vamos1

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Gradiska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 gti
Odg: golf 5 gti
« Odgovor #30 poslato: Mart 03, 2016, 10:06:30 posle podne »
Probacu sutra sa skidanjem tocka pa da vidim u kakvom je stanju.Veceras mi je prijavilo neki engine fault, pa mozda ima veze s time.K03 jeste mali turbo, ali bi ipak morao da iznese pritisak veci za 0.2 bara od serijskog.