Autor Tema: 1.9l RS2G60 Edition One oem+  (Pročitano 61744 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #140 poslato: Januar 22, 2015, 09:57:57 posle podne »
Ok :),slazem se da duzi prenos bolje pase za turbo ili kompresorski motor ili duze brzine.Ali isto tako iz licnog iskustva kazem da brzine trebaju biti sto je moguce blize jedna drugoj.

Moj novi menjac koji upravo zavrsavam sa gumama 195/45/15
saltanje na 7000 ,finalni prenos 3,667 : 1

iz prve u drugu brzinu pada na 4500         61km/h
iz druge u trecu brzinu pada na 4720        95km/h
iz trece u cetvrtu brzinu pada na 5450      140km/h
iz cetvrte u petu brzinu pada na 5640       179km/h
iz pete u sestu brzinu pada na 6000         217km/h
i naravno 6 brzina u 7000                          267km/h

Po mom misljenju ovaj novi sto si spakovao ti je daleko bolji od predhodnog,veoma pametan izbor brzina,bice to mnogo vise od 0,1 ili 0,2 na ubrzanju. :46

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #141 poslato: Januar 22, 2015, 10:08:27 posle podne »
Ok :),slazem se da duzi prenos bolje pase za turbo ili kompresorski motor ili duze brzine.Ali isto tako iz licnog iskustva kazem da brzine trebaju biti sto je moguce blize jedna drugoj.

Moj novi menjac koji upravo zavrsavam sa gumama 195/45/15
saltanje na 7000 ,finalni prenos 3,667 : 1

iz prve u drugu brzinu pada na 4500         61km/h
iz druge u trecu brzinu pada na 4720        95km/h
iz trece u cetvrtu brzinu pada na 5450      140km/h
iz cetvrte u petu brzinu pada na 5640       179km/h
iz pete u sestu brzinu pada na 6000         217km/h
i naravno 6 brzina u 7000                          267km/h

Po mom misljenju ovaj novi sto si spakovao ti je daleko bolji od predhodnog,veoma pametan izbor brzina,bice to mnogo vise od 0,1 ili 0,2 na ubrzanju. :46

Super, valver više voli biti u okretajima , tvoji omjeri su mi ok za atmosferca, a imaš i šestu za konačnu brzinu...

Od čega si mjenjač složio ?
G-ladiator "Edition One"

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #142 poslato: Januar 22, 2015, 10:21:09 posle podne »
Standarni menjac od 16V je bio donator kucista,ostalo su slagane brzine od 2 tipa menjaca,nesto od 16v nesto od GTI 8V 2H,sesta je odabrana iz treceg menjaca.
Inace menjac je fabricki sa 5 brzina,moja je kompletna dorada sesta brzina.Zavrseno je skoro sve,cekam da mi stignu osovine od 6 brzine sa cementiranja i onda pakovanje. :)
Sa menjacem 2H je brutalno ubrzanje ali je smor za voznju jer je peta brzina u 7000 192km/h
Sa menjacem 2Y od 16v je ubrzanje sasvim korektno i korektan je za vozanje,kombinacija oba menjaca ce biti ono sto treba da bude,ubrzanje da lepi za sedista i dobra krajnja brzina da nesmara kada se negde krene na put....
Videcemo sve kada se proba u praksi,matematika je jedno a praksa nesto totalno drugo. ;)

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #143 poslato: Januar 22, 2015, 10:37:50 posle podne »
Klapna gasa nakon obrade :



Oem vs flowed .. biggrin



prilagođavanje kanala na usisnoj prema kanalima na glavi ..



U usporedbi sa oem ...



Glava oem vs obrađena ...



Oem usis/visina ...



obrađen ...



Oem usis širina ..



obrađen/širina..



oem ispuh/visina..



obrađen/ispoliran..



oem/širina..



obrađen/ispoliran..







G-ladiator "Edition One"

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #144 poslato: Januar 22, 2015, 10:39:55 posle podne »
Standarni menjac od 16V je bio donator kucista,ostalo su slagane brzine od 2 tipa menjaca,nesto od 16v nesto od GTI 8V 2H,sesta je odabrana iz treceg menjaca.
Inace menjac je fabricki sa 5 brzina,moja je kompletna dorada sesta brzina.Zavrseno je skoro sve,cekam da mi stignu osovine od 6 brzine sa cementiranja i onda pakovanje. :)
Sa menjacem 2H je brutalno ubrzanje ali je smor za voznju jer je peta brzina u 7000 192km/h
Sa menjacem 2Y od 16v je ubrzanje sasvim korektno i korektan je za vozanje,kombinacija oba menjaca ce biti ono sto treba da bude,ubrzanje da lepi za sedista i dobra krajnja brzina da nesmara kada se negde krene na put....
Videcemo sve kada se proba u praksi,matematika je jedno a praksa nesto totalno drugo. ;)

Slažem se , treba to u praksi oprobat da bi mogao potvrditi dal je bolje ili ne.. ;)
G-ladiator "Edition One"

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #145 poslato: Januar 22, 2015, 10:43:46 posle podne »
Ne bi ovo bolje ni ng motorsport uradio.
Svaka cast :46

Ja mislim kad bi ovaj motor u buducnosti prebacio na neku SA struju da bi bio oko 300.Sta ti mislis?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #146 poslato: Januar 22, 2015, 10:58:54 posle podne »
Nije isključena ni ta opcija, ali pre nego se upustim u takvo nešto , trebao bih to dobro izučiti, da budem svoj majstor..
Inače nemam baš povjeranja u tunere sa ovih prostora..

Sad za sad ostaje na dig1, to sam u priliku uštelio ....

A što se tiče brojke od 300 ks , to se može postići i sa digi1 i jako malom remnicom na kompressoru. Ovo je cestovni auto i neželim koristiti remenicu manju od 68mm , želim da imam auto sa kojim se mogu zaputiti bilo gdje..

U budućnosti možda bude G65, on može biti sa ovim set-up i 68rem i dobra mapa..cca 300 ks..
« Poslednja izmena: Jul 14, 2015, 11:33:48 posle podne od strane Modus »
G-ladiator "Edition One"

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #147 poslato: Januar 22, 2015, 11:06:50 posle podne »
svidja mi se sto tehnicke detalje ubacujes u temu i pises sve sto si odradio ,a ne samo da ubacujes slike , svaka cast  :26
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #148 poslato: Januar 22, 2015, 11:08:27 posle podne »
Bar tebi nije problem Roman je tu da pomogne oko vemsa npr.ima on to u malom prstu  ;)
Ne mesam ti se u projekat ti radis po svojom gustu,ali ja bih ipak vems na sve to ipak je obd2 programibilni i vise moze dati iz motora,a o sgurnosti motora da ne govorimo :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #149 poslato: Januar 23, 2015, 06:45:28 posle podne »
Druze svaka tebi cast. Mlad covek a toliko zna o mehanici. Neki put kada citam postove imam utisak da si radio na razvijanju ovoga motora dok je jos bio koncept u Volsburgu.
O projektu nemam sta da kazem a da drugi nisu vec rekli. Odlican spoj stylinga i tuninga i pozavidan kapacitet znanja za isto.

Svaka cast jos jednom.
Nothing is impossible !!!!!

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #150 poslato: Januar 23, 2015, 09:52:11 posle podne »
Hvala lijepa na komentaru :)

Ustinu, ovaj sam motor dobro izucio skoro do detalja, ali po meni najbitnije je da nesto volis i zelis i ako svoju energiju usredotocis ka tome, rezultat mora bit dobar..nisam mehanicar ni limar ali ovaj posao na ovom autu sumljam da bi napravio bolje bilo koji mehanicar ili limar. Nemislim da oni neznaju a ja znam , nego on nece tome posvetit toliko veremena i paznje i zanemarit ce neke stvari a to je i razumljivo, jer da bi radio auto kako mnogi od nas ocekuju i zahtjevaju, trebao bi sav svoj posao ostavit na par mj.
Mnogo puta su mi prijatelji dali ruke i pomogli oko dosta stvari, imam prave prijatelje..
Na kraju, da bi sve ovo radio, moras ovo jako voljeti i biti spreman na svakakva odricanja..
« Poslednja izmena: Jul 14, 2015, 11:33:59 posle podne od strane Modus »
G-ladiator "Edition One"

Van mreže sarumon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 50
  • Lokacija: Bgd
  • Karma: +29/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #151 poslato: Januar 23, 2015, 10:14:08 posle podne »
Sto rece Marko,svaka tebi momce cast jos jednom congratulations
A sto se tice odricanja tu si totalno u pravu jedino ima jos jedna sitnica a to su novcanice.....
Ja se nista ne razumem u ovo sto ti radis ali znam sta bi hteo i znam gde bi ga oterao da se uradi ali.....
Ono sto je najbitnije u tvojoj prici jeste da ulivas poverenje i volju da se ovaj automobil ozivi koliko toliko...
Ovde nas paljevina ima koliko hoces ali treba i znati srediti auto....
Kapa dole!!!! clap clap clap

Van mreže 084GT

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 775
  • Lokacija: Zadar,Hrvatska
  • Karma: +28/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #152 poslato: Januar 23, 2015, 10:22:54 posle podne »
Sto da tikazem znas sve...drago mi je da si i ovdje srecemo...
Taj tvoj auto me odusevljava svakim danom sve vise i vise...motor koji je i vise nego odlican u lijepo slozenoj skoljci,sa vise nego urednom unutrasnjosti,poznavajuci te ko vlasnika sve ovo nabrojano ni ne moze biti drugacije...mislim da je tom auto mjesto na wothersee-u!
Svaka cast samo cekam neko novo tehnicko iznenadjenje ba g60 motoru od tebe...



Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #153 poslato: Januar 23, 2015, 10:33:35 posle podne »
Sto rece Marko,svaka tebi momce cast jos jednom congratulations
A sto se tice odricanja tu si totalno u pravu jedino ima jos jedna sitnica a to su novcanice.....
Ja se nista ne razumem u ovo sto ti radis ali znam sta bi hteo i znam gde bi ga oterao da se uradi ali.....
Ono sto je najbitnije u tvojoj prici jeste da ulivas poverenje i volju da se ovaj automobil ozivi koliko toliko...
Ovde nas paljevina ima koliko hoces ali treba i znati srediti auto....
Kapa dole!!!! clap clap clap

hvala , još jednom ..
I da , zaboravio sam napomenut, uz svu volju i želju , treba i znanja i novaca.. ;)
G-ladiator "Edition One"

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #154 poslato: Januar 23, 2015, 10:35:53 posle podne »
Sto da tikazem znas sve...drago mi je da si i ovdje srecemo...
Taj tvoj auto me odusevljava svakim danom sve vise i vise...motor koji je i vise nego odlican u lijepo slozenoj skoljci,sa vise nego urednom unutrasnjosti,poznavajuci te ko vlasnika sve ovo nabrojano ni ne moze biti drugacije...mislim da je tom auto mjesto na wothersee-u!
Svaka cast samo cekam neko novo tehnicko iznenadjenje ba g60 motoru od tebe...



Sent from my iPhone using Tapatalk

Nadam se da ce mo se sresti na nekim od susreta  , bih, hr, srbija, austrija... pa ce mo uz pivo o sljedećim modifikacijama... biggrin
G-ladiator "Edition One"

Van mreže Nikola 92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1643
  • Age: 31
  • Lokacija: Vrbas
  • Karma: +41/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #155 poslato: Januar 23, 2015, 11:48:26 posle podne »
Koja je razlika izmedju g60 g65 ladera?Video sam da postoji i g65 i cini mi se nekako malo drugaciji unutra onaj sistem puz,ako se nevaram.

Van mreže Srdjan BD

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Budva
  • Karma: +24/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTI
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #156 poslato: Januar 24, 2015, 02:22:59 pre podne »
Vec sam odavno vidio ovaj projekat...svaka cast!! Formula! driving

Van mreže G-unit

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 41
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf G60 Edition One
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #157 poslato: Januar 24, 2015, 08:54:13 pre podne »
Koja je razlika izmedju g60 g65 ladera?Video sam da postoji i g65 i cini mi se nekako malo drugaciji unutra onaj sistem puz,ako se nevaram.

Sa vana nema nikakve razlike, a to mi je bitno da zadrži oem izgled ispod haube.G75 je veći i potpono novi proizvod , još uvjek je u fazi testiranja , ali mene osobno nebi zanimao jer je optički veći od ovg orginalnog, sudeći po izjevama proizvođača ustinu ima dobar potencijal, ja vjerujem da će u skorije vrijeme naturpijani 16v sa tim laderom izbaivat cca 400 ks.. Mene zanima G65..

Pužnice , odnosno kanali se cnc obradom prokopavaju po 2,5 mm, i ide potuno novi centralni dio koji je veći u odnosu na stari 5mm.
Prednosti u odnosu na orginalni G60 Lader :

- više boost-a 0.2-0.25 bar kroz sve okretaje
- dozvoljeni okretaji su 15.500 a za orginal 13.000
- orginali po rotaciji ima 880 ccm a G65, 960 ccm po rotaciji

Ja računam da na mom set-up mogu dobit 15-20-ak ks više u odnosu na moj Rs2..

Po pitanju servisa i održavanja sve je isto..
G-ladiator "Edition One"

Van mreže 084GT

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 775
  • Lokacija: Zadar,Hrvatska
  • Karma: +28/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #158 poslato: Januar 24, 2015, 09:19:29 pre podne »
Nadam se da cemo se vidjeti...djaba sve ako se ne vidimo,nadam se da ce i mint brzo na cestu pa da imamo o cemu raspravljati


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 34
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: 1.9l RS2G60 Edition One oem+
« Odgovor #159 poslato: Januar 24, 2015, 11:47:58 pre podne »
Da se otvore stare rane g60 vs vr6 :53
Volkswagen motorsport